Jump to content

1302 - filtru de aer / ambreiaj si carb....


Don Taco
 Share

Postare recomandată

dintii volantei nu i-am numarat dar discul de ambreiaj e de 180 mm :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Don Taco

    33

  • bubu

    10

  • Osi

    10

  • UVeul

    8

Top Posters In This Topic

of, of, naspa motoarele aste boxer..... m-au terminat tablele de racire...

dar volant tot n-am dat-o jos... am rupt o cheie iar cealata s-a decalibrat!!!! asta cu stanga de cca 1,5 m. Maine mai cumpar o cheie si incerc iar.

oricum as vrea sa modific si evacuarile dar aici mai sunt semne de intrebare - adica daca las toate tablele la locul lor mai putin "camasile" evacuarii din "spate" - ia afara lipsei caldurii iarna, ce efect mai apare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica caloriferele, - eu vreau - ca oricum tevile de evacuare sunt duse - sa inlocuiesc tevile, dar camasa si caloriferul de aluminiu nu-l mai pot reface. Sa vad de un tinichigiu pt. ele.

Cool treba cu semeringul - imi faceam griji ca nu gasesc dar se pare ca exista solutii - sper sa fie doar discul si semeringul problema lipsei de viteza.

Va tin la curent si va mai stresez.

Multam oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dom' ultim ce diametru ai la discul de ambreiaj si la volant ca tare cred ca astea au fost schimbate....si sunt oarecum suspecte.

asa macar sa scimb totul daca 180mm este prea mic, gasesc unul mai mare si gata.

<{POST_SNAPBACK}>

pe motoarele de 1.3 chiar si cele cu dubla admisie de pe 1302 si 1303 s-au pus volante discuri si placi de presiune cu diam. de 180. doar pe S-uri sau LS-uri s-au pus motoare de 1.6 si ansamble de 200. daca volant si placa nu prezinta "vandalisme" de la folosirea unui disc ajuns la nituri nu prea are rost sa le schimbi iar discul ala poti sa il mai pastrezi de rezerva (eu m-as fi bucurat si cu un disc de 8mm la sibiu avand in vedere ca al meu era de 6.5). volante de 200 nu sunt chiar asa usor de gasit fara sa prezinte ovalizari la gaurile pt bolturi si parca tin minte ca si altii cautau si nusht daca au gasit. daca iti gasesc te anunt si iti trimit. in rest bafta cu motorul, si vezi ca alex_B spunea ca are "calorifere" si poate te coafeaza oferta, avand in vedere ca de refacut nu prea merita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

of, of, naspa motoarele aste boxer..... m-au terminat tablele de racire...

dar volant tot n-am dat-o jos... am rupt o cheie iar cealata s-a decalibrat!!!! asta cu stanga de cca 1,5 m. Maine mai cumpar o cheie si incerc iar.

oricum as vrea sa modific si evacuarile dar aici mai sunt semne de intrebare - adica daca las toate tablele la locul lor mai putin "camasile" evacuarii din "spate" - ia afara lipsei caldurii iarna, ce efect mai apare ?

<{POST_SNAPBACK}>

1,5 m e putin ...

baga un 2 metri blocheaza bine volant si propteste motorul bine sub ceva si sigur se va desface :rolleyes:

eu unul asa am facut B)

@ DoPo : discul meu de ambreiaj era de tipul cu arcuri ca la dacee

din cauza uzurii excesive ale ferodourilor arcurile incepusera sa barbiereasca din placa de presiune si din volant .... :rolleyes:

norocul a fost ca m-am decis la timp sa dau motorul jos :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca am motor de 1.6? motorul a fost inlocuit, serie pasonata. Unde pot gasi serii de chiulase????? eu am seria 113 101 375 si un 29 mare langa - am tot cautat pe site-uri dar nu am gasit decat ceva vag adica o poza de chiulasa 1600 ce avea codul 113 101 375 si un 21 mare - deci este de 1.6 sau nu? ca poate si asta este problema - ambreiaj necorespunzator.

Din ce am citit prin posturile trecute rezulta ca ar fi de 1.6 dar poate cuoaste-ti voi mai bine -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca am motor de 1.6? motorul a fost inlocuit, serie pasonata. Unde pot gasi serii de chiulase????? eu am seria 113 101 375 si un 29 mare langa - am tot cautat pe site-uri dar nu am gasit decat ceva vag adica o poza de chiulasa 1600 ce avea codul 113 101 375 si un 21 mare - deci este de 1.6 sau nu? ca poate si asta este problema - ambreiaj necorespunzator.

Din ce am citit prin posturile trecute rezulta ca ar fi de 1.6 dar poate cuoaste-ti voi mai bine -

<{POST_SNAPBACK}>

daca nu stii ce ai inuntru, de afara arata la fel (dubla admisie, radiator de ulei mare) desfa o chiulasa si masoara diametrul. cred ca ai putea sa iti dai seama si dupa grosimea prezoanelor din bloc dar nu-i cea mai sigura varianta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ura :wub: :salut: pare a fi 1600, ce surpriza....deci mosu' a facut transplant......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate n-a facut. Ce serie are motorul tau, ca nu mai stiu... Poate masina e un 1302 S. In acte ce zice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sefu, seria original a motorului nu mai este - in actele vechi scrie 1302 simplu de 1300cc, acu sti si tu cum este cu seria si actele.... acest motor are seria pasonata de mos - oricum eu am trecut rar-ul cu ea fara probleme - acum in actele noi tot 1302 este - si din aceasta cauza sunt nedumerit + toba si cateva table parca nu vin cum trebuie - acum sa verifc si seria cutiei poate cine stie, iese ceva frumos- srii de cutii si descrieri pe unde gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci tre' sa masori cilindreea ca sa te lamuresti.

Fiin'ca veni vorba de cutii...

Bay, n-as vrea sa-tz bag mortu'n casa, da' io am citit intr-o carte ca o masina care are simptomele descrise de tine, adica-i moare tzifna pe la 50 la ora, s-ar putea sa aiba probleme pe la cutie, adica sa fie uzate zdravan pinioanele.

E doar o ipoteza, altfel, sa stii, io ma rog fierbinte sa nu fie asa... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinioane uzate n-am vazut pana acum decat la serviciu la cutiile de udemeu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era bine sa fie cutia, asta se schimba imediat si se gaseste repede, dar astea nun se prea strica-sunt tepene rau, aveti idee pe unde se mai gasesc chei de 36 cu cot? -am incercat la Bricostore / Praktic si alte magazine dar oamenii se uitau ca la avioane - dacan nu Duminica in Targ sigur gasesc.

Bubu nu desfac motorul nici mort, stiu eu ce se intampla cand ai desfacut ....ori in faci cap coada ori il termini; asa ca mai bine ramane asa cu putin joc neglijabil si gata, refac restul si mai merge, acum nu sunt pregatit pt. operatie serioasa ci doar mici retusuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bay, n-as vrea sa-tz bag mortu'n casa, da' io am citit intr-o carte ca o masina care are simptomele descrise de tine, adica-i moare tzifna pe la 50 la ora, s-ar putea sa aiba probleme pe la cutie,

<{POST_SNAPBACK}>

Hai sa-ti bag si eu un mort in linia "nu merge casetofonul , da jos motorul" - poa' sa moara tzafna si de la un sabot prea "strans" pe tambur, adica care freaca - caz concret: taman mi s-a intamplat asta, nu moare la 50 dar ajungea greu la 80, mai ales in panta (casa poporului), pus mana pe roti- frige rau una pe spate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io am zis ca e o ipoteza. Nici macar un dat cu presupusu'.

A mea, o data, mergea al dreaq de greu. S-a dovedit ca era de la frina de mina, care a stat trasa de la Gara de Nord pina pe la Orizont... :)

A doua ipoteza: a mea tragea ca porku' de incet si se pîrtzîia finca uitasem sa pun vacumul... :)

Cit despre infailibilitatea cutiei de broasca, sa nu ne facem iluzii. Orice sistem are limitele sale, mai ales daca transmisia n-a mai vazut ulei de cind a plecat de la fabrica. Nu poti sa stii niciodata toata istoria unei masini sh.

Totusi, daca ai gasit discul in starea descrisa de tine, tzifna mica i se poate trage de-acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fine, azi am reusit sa dau volant jos- am fost in targ dimineata, am mai cumparat o cheie de 36 cu cot si pana la urma a iesit.

Concluzii - semeringul original este destul de terminat, exista 2 saibe in spatele volantei, cuzinetul pare ok - nu se misca daca incerci cu mana si partea cea mai interesanta si care ma sperie ..... fara volant daca trag de fulie exista un MARE joc axial... acu este normal fara volant sa fie asa ?????? rog pareri si opinii ca tare sunt pus pe ganduri.

de asemenea mii de multumiri lui Mike pt. intelegere.

Astept ferodoul nou, poate si un semering original nou, sa vedem ce iese... daca mai iese ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a si volant are 130 dinti, iar cele 4 bolturi sunt ok

Modificat de Don Taco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi iesplicatia din topicul lu' ultimul venit ref verif joc axial - se masoara doar cu volant stransa in cuplu - da, adica o pui la loc, strangi si o masori! - tot ai reusit ceva, macar ai reusit sa scoti simeringul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...partea cea mai interesanta si care ma sperie ..... fara volant daca trag de fulie exista un MARE joc axial... acu este normal fara volant sa fie asa ?????? rog pareri si opinii ca tare sunt pus pe ganduri.

<{POST_SNAPBACK}>

Daca jocul axial este asa de mare, va trebui sa arunci motorul si sa-ti cumperi altul!

Glumesc :D

Imi aduc aminte ca si eu am experimentat sentimentul. Dupa ce am dat jos volant, am citit in carte ca jocul maxim admisibil e 0,15mm, am pus mina pe fulie si cind am vazut ca joaca vreo 3-4mm era sa pic in depresie.

Pune sus volant, stringe-o la loc si masoara pe urma. Nu uita "saibele" ca au fost puse acolo tocmai pentru joc (sper ca sunt rondele subtiri, nu saibe).

Spor la treba si mai tzine-ne la curent!

Modificat de Osi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D da sunt rondele - la cat m-am speriat nu mai conta ce este acolo, va tin la curent ca vreau sa ajung cu broaca si pe la Baia Mare - pe roti nu trasa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) 1. am cumpartat ferodoul pt. discul de ambreiaj - crapat putin ( am azut abia dupa nituire ) este terminat sau nu???

2. volant este ALBASTRITA !!!! ma este buna de ceva???

deja simt ca imi pierd cumpatul...... incerc sa repar ceva dar apar altele si mai nasole :P :P

Modificat de Don Taco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja simt ca imi pierd cumpatul...... incerc sa repar ceva dar apar altele si mai nasole :)  :P

<{POST_SNAPBACK}>

obisnuieste-te cu ideea :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

strunjeste un pic de pe suprafata albastra. cea crapata nu cred ca este buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am pricepit ce e crapat, ferodoul sau discul ?

Daca e crapat discul, nu cred ca e bine sa-l sudezi, mai bine cauta altul (e doar o parere). Daca e crapat numai ferodoul, pune alt ferodou. Oricum, nu-l pune sus asa, ca iti va crea probleme si va trebui sa dai motorul jos din nou.

Pe la noi este un atelier unde se pune ferodoul (atit pe disc, cit si pe sabotii de frina) fara nituri, cu un adeziv special si astfel chiar daca se uzeaza ferodoul, niturile nu mai zgarie suprafata tamburilor sau a volantei. Si eu si Ionel ne-am facut acolo sabotii (baiatul care se ocupa cu asta are si el o broscutza din '57). Banuiesc ca si prin Bucuresti ar trebui sa se faca asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!