Jump to content

1302 - filtru de aer / ambreiaj si carb....


Don Taco
 Share

Postare recomandată

a eu stau in Crangasi si vin oriunde in Bucuresti pt. diagnoza daca se incumeta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Don Taco

    33

  • bubu

    10

  • Osi

    10

  • UVeul

    8

Top Posters In This Topic

diagnoza optica, olfactifa si auditiva nu alceva :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca scapi fara sa dai motorul jos. Daca ai frecat in stinga si-n dreapta cablul ala, fara sa ai rezultate pozitive...

Gindeste-te ca potzi sa impusti mai multi iepuri: elucidarea misterului ambreiajului, curatzarea tablelor si a chiulaselor/cilindrilor/blocului de jegul rezultat din ulei si praf. Nu te cobesc, dar cine stie ce mai descoperi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca scapi fara sa dai motorul jos. Daca ai frecat in stinga si-n dreapta cablul ala, fara sa ai rezultate pozitive...

Gindeste-te ca potzi sa impusti mai multi iepuri: elucidarea misterului ambreiajului, curatzarea tablelor si a chiulaselor/cilindrilor/blocului de jegul rezultat din ulei si praf. Nu te cobesc, dar cine stie ce mai descoperi...

<{POST_SNAPBACK}>

dar stii care este inconvenientul? ca daca da motorul jos si pune totul la punct ca la carte, cum zici tu, dupa accea are riscul ca motorul sa merarga perfect si nu mai stim nici noi si nici el care era cauza de fapt. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic - ce reprezinta literele WH pasonate pe motor ? stiam dar am uitat :banghead:, se afla sub delco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand calduros o expertiza (cu cat mai multi broscari cu experienta) si imi pare rau ca timisoara e in capatul celalalt de tara ca as avea si timp si placerea sa vad ce e cu motorul tau. de dat jos nu e o filozofie, intr-o ora (maxim) il dai jos si singur si merita si el o curatire ca doar e al tau :P ,avantaje sunt destule numa sa nu patesti si tu ca mine, dat jos motorul, desfacut pana la ultimul surub, curatat si dupa aia incep dilemele: rectificat bloc, facut cuzineti, rectificat vilbrochen, schimbat set (sau doar segmentare), cautat chiulase nefisurate, rectificat chiulase, schimbat toate garniturile...... si nu mai zic ca ajung si la carburator nou si cine stie ce idei imi mai vin pt AN-ul meu. deci bafta cu schimbatul discului ca am senzatia ca e necesar ( limita e undeva la 6.5-7mm) si un reglaj corespunzator (avans facut cu lampa stroboscopica nu dupa ochi sau ureche si abia dupa aia carburatorul care precis va merge daca e curat si nu trage aer fals, aici vezi si furtune si pompa, toni stie de la sibiu :P ). gata am vorbit prea mult :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de aceea am stresat aici - pt. mai multe opinii - am incercat sa dau motorul jos dar a venit ploia si nu am mai razbit - oricul la 1302 este putin altfel in spatele turbinei si am impresia ca este o tabla suplimentara care trebuie data jos.

Am vrus sa-l duc la spalatorie ( pe masina ) dar nu aveau apa calda .....

ia spuneti-mi ce reprezinta cele doau litere de sub delco ??? WH - hai ca ma roade tare rau. Da limita parca rea 6mm si normal parca are 9mm.

Vedem ce iese -

Dopo cum facem cu piesele ???? sun roof-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discul trebuie sa fie intre limitele 9,1 - 9,6 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misto informatii, dar eu am discul ( cred ) de 200 mm diametrul - la acest diametru este valabila aceeasi grosime ca la cel de 180mm ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ OSI :

te rog mult sa-mi pui si mie pe mail tot ce e legat de ambreiaj si placa de presiune

cote si reglaje mai ales

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dai frate p.m. omului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimule, eu trimit cu voiosie, dar nu stiu cum.

La PM nu pot sa atashez nimic, iar e-mailul nu l-ai trecut la profil.

Am cautat si pe brotacel-visiniu, dar imeil ioc. (apropos, site-ul arata foarte bine. felicitari!)

Sa le bag aici pe forum ? (aici trebuie sa le stric rezolutia, ca-s limitat la 100 de kile)

Modificat de Osi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misto informatii, dar eu am discul ( cred ) de 200 mm diametrul - la acest diametru este valabila aceeasi grosime ca la cel de 180mm ?

<{POST_SNAPBACK}>

E o intrebare buna. Eu zic ca e valabil, fiindca discul de 180 e interschimbabil cu cel de 200 (cu placa si cu volant cu tot, fireste) la motorul de 1200, cursa rulmentului de presiune raminind deci aceeasi. Stiu ca deductia asta nu e tocmai logica, o placa e cu catei, alta e cu soare, dar eu m-as risca. Insa cel care iti pune ferodou pe disc, daca e profesionist ar trebui sa stie exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adresa ultimului de ym, presupun ca si de mail : tibi2trance@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

limita discului este intradevar intre 9.1-9.6, dar asta cand e nou :D sa nu-mi zica mie nimeni ca un disc cu o grosime de 9.0 nu mai e bun si ca trebuie schimbat :D nu de alta dar am schimbat discul meu la sibiu cu unul aproape nou (undeva pe la 8.9) si scartaie rotile de 195/65 cu motorul de 1.2 - deci e bun :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM DAT MOTORUL JOS !!!!!

fratilor dupa lupte seculare cu prezoane ascunse si alte nebunii, am reusit sa dat motorul jos - azi am desfacut /ridicat / tras si am reusit.

Concluzii - discul - este Sachs - are diametrul de 180 mm, si grosimea etse de 8mm - deci este cam dus rau - in rest nu reusesc sa scot volant - aici astept ceva sugestii de la voi - deoarece a curs ulei cred pe la semeringul din spatele ei.

daca tot am dat jos acum trebuie si curatat - macar ata sa-i mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu siemeringul de la volant (mi-a ramas baia de ulei goala) si am fost nevoit sa dau jos volant.

Daca o dai jos, atentie mare cind o montezi la loc. Ai grija la jocul axial, si stringe-o bine. Vezi comentariile de la http://vwforum.ro/index.php?s...indpost&p=85327 (de la Post#48 pina la #52).

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce semering ai pus ? stiu ca la 1200 mergea cel de Dacie 1300, la 1302 oare mege asta ??? se gasesc prin Bucuresti la vanzare per bucata ? nu la set....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi in general mi-am notat cam tot ce am pus pe masina, la siemeringul cu pricina nu mi-am notat cotele, doar pretzul: 1800 Ft (~ 270.000 lei). L-am comandat din Ungaria. Dar eu am motor de 1200. Vezi pe Hoffman, cred ca e in jur de 5 Euroi.

Eu zic sa iei unul anume pentru motorul tau, ca nu-i chiar asa scump si e o piesa importanta. Daca totusi vrei sa pui siemering romanesc, ia un shubler, masoara axul volantei si orificiul aferent din blocul motor, si la magazinele de specialitate nu se poate sa nu gasesti ceva (Fartec Brasov produce o gama foarte variata).

Modificat de Osi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-l jos pe ala vechi si du-te cu el la magazinul ala de rulmenti-suruburi pe mosilor colt cu eminescu

asa am facut eu acum vreo 4 zile

pret : 125.000 si e din silicon :)

cote nu mai tin minte

parca 70x60x10 dar nu sunt sigur :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu blocurile sunt la fel, in zona simmeringului volantei.

Oricum eu am pus de dacie. Dimensiunile sunt 90*70*10 si sunt trecute si la Tips&tricks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam multi cu 1302 cu motorul desfacut, ne-au luat 1300-istii :rolleyes: :blink:

dom' ultim ce diametru ai la discul de ambreiaj si la volant ca tare cred ca astea au fost schimbate....si sunt oarecum suspecte.

asa macar sa scimb totul daca 180mm este prea mic, gasesc unul mai mare si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant are 130 de dintzi, nu? Cre'ca merge si disc de 180, omul de asta o fi avut cind a schimbat.

Ce faci, schimbi ferodourile sau tot ansamblul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept pe cineva care sustine ca are ceva piese noi si sh de ambreiaj - intai caut semeringul apoi discul - daca am ulei pe disc degeaba tot inlocuiesc, imi sudez si toba etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!