Jump to content

modificare unghi cadere roti spate


guvidu
 Share

Postare recomandată

As vrea sa imi modific unghiul de cadere la rotile din spate, adica sa in fac negativ sau mai bine zis ,rotile sa stea "cracanate"

Vreau sa fac lucrul acesta atat pentru aspect cat si pentru a nu-mi atinge rotile in aripile spate.(varianta cu umflatul aripilor nu ma intereseaza)

Stie cineva de unde se pot comanda niste flanse speciale pentru a realiza acest lucru? Sau cum altfel se poate face?

Atasez si o 2 poze

post-6312-1239047999_thumb.jpg

post-6312-1239052593_thumb.jpg

Modificat de guvidu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiul rotilor din spate nu se poate modifica dar este deja negativ si se incadreaza intre -1,65 grade si -1,35 grade fata de rotile din fata care trebuie sa fie la - 0,85 si -0,15 . In caz de vreo problema la unhiurile de pe spate se inlocuieaste puntea sau varianta romaneasca :P se ia la ciocane .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de nici o problema, punte stramba sau chestii de genul asta.Eu vreau sa le "cracanez" pt motivele spuse mai sus.De modificat 100% se poate modifica cu niste flanse care am inteles sa se monteaza in locul unde butucul rotii spate este prins de punte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pentru a face ce vrei tu trebuie sa ai posibilitatea de a modifica caderea.

La modelul tau caderea pe spate nu este reglabila si se poate realiza doar cu inlocuriea amortizoarelor cu unele ce au caderea reglabila.

Sau...arunca un ochi aici:

http://www.hrsprings.com/products/triple-c/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce spui tu este valabil doar pentru puntea fatza la Golf 3.

Din cate stiu pt golf 3 nu exista telescoape pt spate cu,cadere reglabila.In link-ul pus de tine acele suruburi sunt pt telescoapele de pe fatza.

pe mine ma intereseaza modificarea unghiului de cadere pe puntea spate.

Repet: stiu ca din fabrica nu exista un astfel de reglaj pt puntea spate, dar unghiul de cadere se poate modifica cu ajutorul unor flanse.

Ceea ce ma intereseaza este daca a facut cineva acest lucru, sau de unde se pot cumpara astefel de flanse.

pun si un link unde ceva de genul asta (dar doar pt opel)

http://www.lmfvauxhall.co.uk/store/product...1529&page=1

Modificat de guvidu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

merge fara probleme,

iei 2 seibi de aceeasi grosime si le pui la imbinarea fuzetei cu puntea (cred ca sunt 4 suruburi - pui doar la cele 2 de jos)

ai grija sa pui suruburi putin mai lungi dupa aceea si sa verifici lunar daca nu s-au slabit.

ps : cei de pe vortex asa au facut.

brgds,

edi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai perfecta dreptate, auzisem si de varianta asta dar nu stiu cat e de sigura. :tomato:

Pe vortex mai sunt si masini de show, care merg 1000 km pe an doar, si care nu necesita foarte multa siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Am zis sa nu mai deschid alt topic pentru ca problema mea este tot in aceeasi sfera (a unghiului de fuga/geometria rotilor).

Acum 1 sapt. am fost sa imi fac geometria rotilor, iar pe foaia cu rezultate care mi-a fost inmanata observ ca pe FATA dupa reglaj toti indicii sunt de culoarea verde iar pe spate sunt cateva rosii, chiar unul in plus fata de cum arata inainte de a-i regla geometria.

La paralelism total spate am intrat cu 0"17' si am iesit cu 0"33' iar la constructor se da min. 0"10' si max. 0"30'.

La paralelism partial nu se da nimic la constructor si am intrat cu 0"04' stanga si 0"13' dreapta si am iesit cu 0"13' stanga si 0"20' dreapta.

La cadere spate constructorul spune min. -1"40' si max. -1"20' iar eu am intrat cu -1"55' stanga si -1"26' dreapta si am iesit cu -1"58' stanga si -1"24' dreapta.

Unghi rulaj spate nu a fost dat nimic la constructor, am intrat cu -0"04' si am iesit tot cu -0"04'.

Pe fata nu am mai scris, acolo am iesit cu totul pe verde insa voi posta maine cand ajung la serviciu un scan cu tot documentul.

Problemele mele sunt:

1. Volanul imi merge mai greu (pot spune chiar mult mai greu, in special pe loc, cu motorul pornit desigur) fata de cum mergea inainte de a regla geometria

2. Volanul trage stanga si are un "joc" tot spre partea stanga (cand volanul este perfect centrat, rotile sunt drepte, are o rotatie foarte usoara spre stanga de cativa cm 2-3 maxim, fara ca acesta sa opuna rezistenta si fara ca rotile sa se invarta spre stanga, cu motorul pornit sau oprit este la fel, in schimb spre dreapta opune imediat rezistenta daca este motorul oprit sau incep rotile sa se vireze daca il fortez putin ori am motorul pornit.

3. Ma asteptam sa scada putin totusi consumul (macar 0.5 - 1.0 L) pentru ca il am cam imens pentru perioada asta a anului si traficul din orasul meu.... chiar si cu stilul meu de condus f. agresiv (primeste 4-5k rpm zilnic).

4. Undeva pe acel document scrie asa " diametru janta : 13" " iar eu am jante de 14" !!! Conteaza lucrul acesta, poate influenta rectificarea corecta a unghiului sau este o chestie de fantezie care trebuie neaparat setata in acel program si nu conteaza ce este ales, desi nu cred asa ceva, ce ziceti ?

Revin dimineata cu o scanare si raspunsuri la intrebari daca sunt, in cazul in care nu m-am facut prea bine inteles.

O seara placuta tuturor si va multumesc anticipat, pentru ca stiu ca o sa ma ajutati ca de obicei :)

:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nykey ia vezi cate ture face volanul stanga si cate dreapta din pozitia aia de centru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nykey

Man, in primul rand masina ta nu este una de "condus agresiv". Este si normal sa ai consum imens daca ii tot dai peste urechi. Plus ca un stil de condus agresiv iti omoara foarte repede transmisia (cutia, planetarele) , suspensia (nu apuci sa eviti eventualele gropi, borduri), si de asemenea directia. O masina careia anul asta ii faci buletin nu poate sa indure exploatari sportive. Fie-ti mila de ea si condu-o normal. :)

Sfaul meu e sa iti verifici complet sistemul de directie, sa nu ai jocuri in coloana volan, in caseta, etc.. Degeaba ii faci reglaje, daca ai piese uzate.

@ Guvidu

Daca iti "cracanezi"rotile de pe spate, cine stie prin ce metode, nu iti dai seama ca o sa iti toceasca cauciucurile electric? In cateva luni or sa iti iasa sarmele prin ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Asterix, ms de info :offtopic: si am sa tin cont de sfatul tau in special in legatura cu verificatul sistemului de directie, chiar astazi cand merg sa imi schimb cablul de ambreiaj/

@CVA G3 , nu am avut timp inainte de serviciu sa verific si nu am masina dupa mine, o sa testez si ce ai spus u tot la fel, mai spre seara.

Dupa cum am promis, atasez o scanare cu documentul primit de la cei care mi-au facut directia. Poate stie cineva mai bine sa interpreteze toate datele de acolo si sa-mi explice DE CE a inceput volanul sa traga spre stanga si sa se miste foarte greu imediat dupa ce am facut directia. Si un raspuns daca se poate la intrebarea mea in legatura cu selectia jantelor de 13" in loc de 14" cat am eu pe masina.

Multumesc

post-34455-1241509682_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din cate stiu eu difera foarte mult directia setata pt roti de 13 cu directia rotilor pe 14.

cel putin mie asa mi-a zis baiatu de la service - ca dupa ce trec de la 15 la 16 sa ma duc sa imi faca iar directia ca sunt alti parametrii.

mai fa o data caderea si unghiul de fuga - si de data asta zi sa bage acolo ca ai roti pa 14.

brgds,

edi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci rac3mast3r pentru raspuns. Am sa dau un telefon la cei care mi-au facut directia sa ma programez la o noua reglare a unghiului, asta dupa ce rezolv problema cu trecerea masinii pe numele unuia din parinti si dupa aia sa-i cumpar asigurare sa ma pot deplasa cu masina =)).

CVA G3, am incercat ce ai spus si am constatat ca spre stanga cursa volanului este de 1 2/3 iar spre dreapta cursa volanului este de 1 1/3 .... ce inseamna asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie impartita caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin mai detaliat daca se poate? Ce inseamna asta, ce presupune? :vaidecapulmeu:((( Sound's bad and costy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa imi modific unghiul de cadere la rotile din spate, adica sa in fac negativ sau mai bine zis ,rotile sa stea "cracanate"

Vreau sa fac lucrul acesta atat pentru aspect cat si pentru a nu-mi atinge rotile in aripile spate.(varianta cu umflatul aripilor nu ma intereseaza)

Stie cineva de unde se pot comanda niste flanse speciale pentru a realiza acest lucru? Sau cum altfel se poate face?

Atasez si o 2 poze

;) daca modifici unghiul nu iti papa repede si inegal cauciucurile? :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
:D daca modifici unghiul nu iti papa repede si inegal cauciucurile? :blink:

ba da, gumele o sa se toceasca pe interior mai repede, dar avand in vedere ca GTI-ul la mine nu e masina "de toata ziua" nu ma deranjaza lucrul asta.

@Nykey - ma bucur ca , colegii de pe aici ti-au dat niste raspunsuri folositoare, dar deja o dam in offtopic. dechide-ti si tu unul nou. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

a facut un prieten niste flashe , dar nu le-am vazut inca , o sa postez aici niste poze daca e cineva interesat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

cine stie care este unghiul de cadere pentru rotile fata? dupa ce am schimbat telescopul drept(incident) roata din stanga era pe ' -' iar cea din dreata era pe 0.Am rugat sa imi faca rotile la fel si mi-a pus-o si pe cea din stanga pe 0.Am citit undeva ca golful are un unghi de cadere negativ.Daca ma uit pe laterala masinii se observa cum rotile din spate au un unghi de cadere negativ, iar rotile din fata sunt perpendiculare ( pe '0') pe asfalt.Va intreb, care este unghiul negativ recomndat de producator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

@Guvidu, nu stiu exact ce vrei sa numesti tu flanse dar am vazut plin pe ebay ptr toate patru roti dar astea is ptr a scoate mai in evidenta cauciucurile(rotile) sau ptr a mai adauga o gaura ptr jante de exemplu. Ii interesant ce vrei sa faci, daca ai ceva noutati sa ne ti la curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi.am inspectat pdf-ul si am vazut ca aici ii ceva mai amanunti, nu prea am inteles eu mare lucru.In schimb am gasit o schema in calc(referitor la golf3) si am vazut intre ce limite trebuie sa ma incadrez.Valoarea pentru rotile fata la mine ar trebui sa fie -0.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , as avea si eu 2 nelamuriri ,

1 - cand accelerez imi trage stanga cam tare , si in mers putin stanga . am schimbat discuri frana , placute , facut directia , tot degeaba

2 - eu miam schimbat de curand toata suspensia , si imi sta rotine fata asa cracanate cum zici tu , uni zic ca e bine , se poate intra un curba cu viteza mai mare , stabilitate mai mare .etc

nu ma deranjeaza pe fata ca sta asa , in schimb mias dori si pe spate cum fac .

tot odata . ce anume sa ii fac la directie ? am schimbat janta fata cu aia spate tot degeaba , cand accelerez mai tare trage stanga de volan , si treapta 1 si a 2 a .. Se poate a fi din bucsa spate de la bascula stanga ? sa fie punctul pus aiurea ? ( daca era , din spusele la mecanici trebuie sa stea volanu stramb , mie-mi sta drept )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiu de cadere nu ii facut. Fa-i geometria si o sa merga bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiu de cadere nu ii facut. Fa-i geometria si o sa merga bine.

pe mine nu mar interesa caderea rotilor doar ca imi trage stanga cand accelerez. deci ce ar trebui facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!