Jump to content

"Trintirea "busului


Vizitator
 Share

Postare recomandată

13 Todesengel

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=57092

HOW LOW YOU CAN GO ?!

Vreau sa "dau cu busul de pamint". :icon_thumright:

Probabil ca a mai fost ceva asemanator,dar nu s-a dezbatut prea mult.Sugerez un topic in care oricine e interesat sau are ceva de spus(pro,contra,neutru)sa nu ezite sa faca.Astept impresii de la cine a mai facut asta(merge si cu broasca cu bari de torsiune fata),sau de la cine a studiat problema.De asemeni,intrebari de la cei interesati.Eu mi-am exprimat in link dorinta de a cumpara o punte reglabila sau un kit de coborire.

daca aveti poze cu busuri faine coborite,aici e locul. Va stept !

post-1438-1238769017_thumb.jpg

post-1438-1238769042_thumb.jpg

Modificat de 13 Todesengel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

sunt in curs de a face operatiunea pt puntea lui brosco. am luat o punte din germania de kg si avea reglaj doar pe bara de sus, din cite am intrebat era prost pozitionat si m-am hotarit sa montez altul nou si sa completez si pe bara de jos ( pt nu a crea tensiuni suplimentare in pivoti) am sa folosesc instructiunile de aici http://www.aircooled.ro/fol543077/fol36744...rat_broasca.doc .

va tin la curent cu desfasurarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar o modalitate simpla de a ridica masina de fata nu exista, fara suduri etc etc, ceva simplu si eficace...din cate mi-a zis mishul faza cu intoarcerea lamelelor de la arcuri nu ar face cine stie ce....

eu iubesc masinile cat mai ridicate (bine, nu exagerat..dar oricum cele trantite ma lasa rece...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 Todesengel

Da Toni,da'sti si tu cum e treaba cu gustul omului.Unura le plac lucioase ,lustruite ca scoase din cutie,altii sint adeptii"rust is not a crime",unii le vor trintite....ca si la IMS..unii(.. :) )vor numai "cu git",la altii nu are importanta daca are usita

post-1438-1239213100_thumb.jpg

Modificat de 13 Todesengel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu si nu condamn acest lucru, insa pt broasca mea as vrea sa gasesc o solutie sa o mai inalt un pic.....atata tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca singura solutie e "cu sudura", a mea se pare ca asa a fost saltata.

Si eu sunt adeptul "saltarii", bine, mai mult din motive de drumurile accidentate pe care merg cu ea. Cand am luat-o era "trantita" natural... de batranete :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu da' parca ii iei din... maretzie, sau cum naiba sa spun... busul coborat devine mic, bicisnic, ca pentru nevolnici care nu-s in stare sa-si salte curul (cuvantul e in DEX, sa n-avem vorbe! http://dexonline.ro/search.php?cuv=cur ) pana sus in bus.

In fine, daca ai tu placerea asta, pe fatza poti pune 1-2 lame rupte (iti livrez eu, al meu era odata coborat de la sine din cauza asta, am pastrat lamele rupte)- nu poti scoate pur si simplu pt ca tre mentinuta forma pachetului de lame- iar pe spate dai o canelura, doua in jos- eu am dat una de pe interior in sus si a fost perfect, am trecut de la usor lasat de fund la usor suprainaltat astfel incat la supraincarcare nu se mai lasa ca o balena bortzoasa, lucru esential prin vest, aspectul lasat al masinii atrage gaborii ca un magnet, spun din experienta. Deci tu daca dai un dinte in jos e suficient, 2 dinti e prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masini de astea trantite mai mult in vest vezi, acolo fiind soselele ok, isi permit. ar trebui gaborii sa fie obisnuiti cu trintiri/lasari ale busurilor, nu?

aici in RO am mers odata cu un Audi TT, si in momentul in care a trebuit sa trec peste o cale ferata cu bariera a fost vai si amar, pt ca eu mergeam cum eram obisnuit in mod normal...deci mi se pare de cacao....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va invit cu orice masina "tintita" pe centura din Oradea. O mai aduci de acolo cu trailerul ca se va trinti de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masinile joase nu sunt facute pentru mers de zi cu zi. orice linie de tramvai pune probleme deosebite. scopul unei maisni joase e ca imbunatateste tinuta de drum (ruacheru stie! ) si ca nu te mai ia cu vertij de la inaltimea la care stai cocotzat in broasca stock :D

pentru o masina cu adevarat joasa problema nu e o calatorie la intalniri, ci imposibilitatea de a accesa locatiile de intalnire. la Bran era la intrare o portiune fix din sosea abrupta si destul de urata, la Tm din soseaua asfaltata spre marginea padurii drumul nu era cine stie ce. aici vorbim de masini cu garda la sol de 10 cm la puntea fata si 20 la carterul motorului, pentru restul cu un pic de grija se poate merge ok.

cu masina joasa a mers si VictorI o perioada si stiu ca se uzau anvelopele pe partea interioara pe spate. pe fata era stock si nu l-am auzit sa se vaite de probleme de gropi si zgariat suprafata... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chilldown mari oshti, ca le rupeti pe genunchi.

Hai sa vedem, cine zice ca alea-s masini de uichend? Pa propretari i-ati intrebat?

Care tre sa fie garda la sol? Dati si voi cu presupusu ca n-ati avut curiositatea sa masurati pe sub masini.

Hai, ziceti, un 20cm va satisface? 25? sau va obrazniciti si-o vreti de 30? sau mai mare?! sa v-ajunga pan' la cur.

Ia, garda la cel mai de jos punct la skoda octavia (cel ma jos e baia de ulei) este de......tururututu: 13cm doamnelor si domnilor !!! Magie curata daca te gandesti ca mai are si inaltzatoare de 1,2cm.

Ia sa extragem si urmatorul iepure: G4 din 2004 cu garda de....(tine respiratia): 14cm doamnelor si domnilor!!!! Mai tare decat degetul lui Iosefini, mai ager decat Coperfield, incredibil dar adevarat!!!

Sa intre si rocky sa ne dezvaluie secretul levitatiei pe perna de tampenii enuntzate mai sus.

Totu-i de [cenzurat], nashpa si pute. Mai terminati dracului, ca nu ne mai facem bine niciodata

Si ma fut in cenzura voastra, hai mars si raportati!

Mai baga un topic cu datu' cu curu' de pamant al romanului incapabil!

Modificat de bubnoff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ba,

nu stiu cum e cu dubele dar la bruaste sta in felu urmator...

se cumpara punte intreaga din mai multe motive...

-e boua

-e manarita cu cap

-si poate cel mai important...are bucsele si rulmentii noi(asa se livreaza)ceea ce e buba si te scuteste de multe injuraturi ...

nu va recomand manareli pt ca n-aveti totii scule scule de luat la puntea la sfinti si "manuela" si chiar merita doar daca vrei sa o si ingustezi....

demontezi puntea veche....reutilizezi barile de torsiune si bratele(daca-s in mintile lor) pui pivoti noi(ca acu e momentu) si gata frate!!!

scratch the surface

avantaje?pai io am...nu stiu voi...

-arata masina muuult mai misto...oricat ati comenta si de cumintei ati fi...bruasca e misto ori trantita in ultimu hal...ori baja

la fel si duba...

alea normale is pentru mosi ...pietzari sau ciungomuti

cum naiba ca toate bruaste faine...si mai putin faine vazute de mine la a nu-stiu cata "intalnire internationala a broscutelor",bascutelor,buburuzelor sau DUBELOR toate TOATE erau trantite ori baja?!...

-chiar si alea de la engleji(care erau stricate-cu volan pe dreapta) erau ori trantite...ori baja...

-tinuta de drum a masinii...este muuult mai sigura...si mai in ton cu asfaltu...

(iar daca va ocupati in uched cu sapa,prashitu,gradinaritu...e o treaba de 10 minute sa ridici masina la loc din suruburile de reglaj)

-masina sta muuuult mai bine la curve...le poti avorta linistit cu cel putin 10 la ora mai mult sau fara sa franezi sau sa ridici picioru de pe acceleratie...

(e adevarat pe lugoj-tm alexB si andy vedeau scantei in urma mea...fata s-a jurat ca data viitoare isi pune tzatziere de tabla si tura urmatoare am preferat sa fac 50 km in plus...dar am mers civilizat pe asfalt...nemaiinjurand cropile ci doar ciungomutii care meregau prea incet venind de pe la chermezele cu curscrii sau socrii)...

iar la mersu spre tzarile calde ...e o placere...

-la mine este coborata la mai mult de jumate...adica distanta de la sol la bratele puntii este de cca 8 cm si la coltul aripii din fata..la 12cm(inaltime normala la golfurile mai noi sau alte plastice exceptand lazile frigorifice autohtone si jepurile)...fata de cat e stock...19-22cm(si intentionez sa cumpar niste cauciucuri mai joase...sa fie SI MAI COBORATA!!!

p.s. pentru puristi :ESTE tuning specific anilor 60-70 ..deci fara comentariile chestiilor isterice!!!si oricum io nu ma kac in gustu omului...

andy n-a fost si p-aici

...

Va invit cu orice masina "tintita" pe centura din Oradea. O mai aduci de acolo cu trailerul ca se va trinti de tot.

pentru ca jepu si suvu e la moda in spatiu mioritic

post-1519-1239372157_thumb.jpg

post-1519-1239372428_thumb.jpg

post-1519-1239372562_thumb.jpg

post-1519-1239372617_thumb.jpg

post-1519-1239373047_thumb.jpg

Modificat de silviustan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pasarica, nu-i de gust.

ii de cultura. de cult. de munca. de bani.

daca ne bagam cardanu' si-n hobiuri (e prea scump, e de [cenzurat], e naspa trantic ca dai in gropi la centura) ne-o bagam in noi.

Ti-a zis cineva ca esti naspa lucios? Ti-a zis cineva ca arati ca 311 in curva la rosetti? Atunci? Vezi de fieru tau si baga-n el sa mearga cumva.

Cici, esti misto cu lac, gheto esti frumoasa-n bot, suntem 10 la care merge motoru, 5 care se misca si 1 care mai se si uita la aia d-afara. In rest o garla de pareri.

La munca bah!!!

Modificat de bubnoff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut bus si am vrut sa-l cobor din doua considerente:

1 - SA DEA DRACU' IN EL daca avea ceva stabilitate la curbe stranse (si i-am schimbat si toate amortizoarele, rulmentii si bucsele spate)

2 - Lipseau 10 cm ca sa intre si el in garaj.......... (l-am bagat dupa ce l-am vopsit in garaj cu rotile desumflate si cu 10 persoane in el :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot sunt o garla de pareri zic si eu parerea mea (care este ea):

pai bah mufelor eu zic sa nu le trantiti. coborati-le cat mai mult dar asa incetutz ca ele este batrane si le doare. tot atat trantit... asezat asa usor nu-i bine? asezat cat mai mult dar cumva asa molcom si duios mah.

hai hai... zgaraie suprafata acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cioculetz, facem, cum vrei tu, trantita, netrantita, treaba e ca tu ai de lucru la a ta.

asa ca baga gaz la angeboate, trage incaltzarile ca ai drum si fa-te frumoasa. lasa lumea sa se tranteasca sau nu, tu vezi de pasarica ta. pussy mult

te tzarai maine ca asta-seara eram in povesti cu oareshicine :)

@parvu: n-ai idee ce motiv bun de tranta e curbele. la garaj io am reusit cu garda de 5cm :))

Modificat de bubnoff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te tzarai maine ca asta-seara eram in povesti cu oareshicine ;)

te clopotisem pe motiv de tranteala. nu ierea nimic important. poate asa doar sa iti aud graiul si sa mai givanim.

luni ma duc sa vad cum e cu adidasii puma pe calapodul nou. de restul ma grijesc. si daca tre sa iau si punte fata noua (si cred ca tre' :) )... motive de drum sa dea unii altii :D . in rest o descurc eu cumva.

hai... ca merg la somn ca maine sambata fiind e mai linistita ziua si am de pregatit diverse pt ce ma asteapta.

LE: stricaram frumosul topic pt puz cu bruastele noastre. sa revenim la asezarea frumoasa si molcoma a buzului mai apropae de asfalt. omul nu intreba daca lumea loveaza sau nu ideea de apropiere de asfalt ci ca cum sa o faca. hai hai... ca iar batem campile :)) .

Modificat de sergiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar o solutie pt mine sa o inalt (fara sudura) nu gasiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara totul NOS, din tambur in tambur si o sa o ai stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ce parere aveti de modalitatea asta de trantire

muhaha :(

post-7466-1240255593_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia sa extragem si urmatorul iepure: G4 din 2004 cu garda de....(tine respiratia): 14cm doamnelor si domnilor!!!! Mai tare decat degetul lui Iosefini, mai ager decat Coperfield, incredibil dar adevarat!!!

Adevar grait-ai coane! Dracului, acum cateva zile am tras pe dreapta in decor, fara sa fie cine stie ce denivelari, si am dat cu su'botu'... si azi am vazut ca e ceva plastoc desprins, tre sa ma bag sa pun la loc :D , sa vad cu ce dracu' salt sa ma pot baga- cricu' masinii nu stiu daca ajunge... Tre' sa caut pe subforumul specializat daca s-a tratat inaltatul Golfului :D

ce parere aveti de modalitatea asta de trantire

muhaha :D

Desi e o idee bunicica in solutie, totusi e total necizelata si neinspirata realizarea, practic e o aberatie tehnica... s-a dus dracului rigiditatea corpului puntii, urmarile nu vor intarzia sa apara.... Eu unul faceam o actionare cu un motorel electric, un mecanism melcat si niste ranforsari corespunzatoare ale celor 2 bucati de punte... E facuta in stilul alora care taie cu flexul plafonul la Trabant de la stalpi si se mira pe urma de ce s-a facut copaie :D

P.S. Daca cilindrul e pneumatic (asa cum am impresia dupa tubul de plastic subtire) si nu hidraulic, garda la sol nu va fi constanta la denivelari, practic va lucra ca o suspensie pe perna de aer in serie cu barele de torsiune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

todesengel tata... pune mana si fa ca in topicu asta. ai poze si tot ce trebuie.

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic...084&start=0

si aici la fel

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic...p=243928#243928

ai poze ai tot ce trebuie. :(

vezi ca face xellex comanda la cip1 zilele astea, poti cumpara ajustoarele de pe site,

o punte de bus poate gasesti pe undeva dreapta si cu brate ok, dar cu rugina in towere (oricum le schimb/muti spre interior) si o decupezi frumos, de sudat gasesti un nene sa o sudeze si un flex se gaseste oricand de imprumutat/cumparat.

later edit:

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=156615

aici ai schema ptr towere custom de bus, orice nene care face piese metalice ti le poate executa din placa groasa de 10 mm. vezi daca is de bus t2 daca nu dai si tu un mail omului cu tutorialul, sau mai cauti pe acolo ca sigur se gaseste. procedura de montat ajustoare aia e si la broasca si la bus... indiferent de an sau model

Modificat de Fikat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sau scoti din pusculitza 500 de oiro si-ti cumperi o punte gata facuta cu toate alea in ea...

praise the lowerd

post-1519-1240391520_thumb.jpg

post-1519-1240392438_thumb.jpg

post-1519-1240392467_thumb.jpg

post-1519-1240392486_thumb.jpg

Modificat de silviustan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!