Jump to content

Golf 6 - Consum


szaki
 Share

Postare recomandată

numai tin minte cat am scos in oras cred ca vreo 5,2 parca numai stiu sigur..oricum masina nu consuma mult e numai buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf VI 1.4 80 CP, Bucuresti - Urziceni si retur, 80-90 in afara localitatilor si max 60 in localitati, consum 4,6% dar fara depasiri si accelerari bruste, 2 pers in masina. Masnia are 4800 km la bord. E un consum bunicel dupa parerea mea dar in Bucuresti unde o folosesc cel mai des ma rupe, rar pot sa scot 8 - 8,5, in rest numai 10+.

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in conditiile in care ai scos sub ce zic datele oficiale, mie mi se pare superb consumul. deci se poate si la benzina sa ai consum mic. evident, mers legal si nu facut pe zmeul pe sosea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic , poate unde este masina in rodaj si nu este in totate mintile , chiar si aseara imi indica 5.2 la 90-100 mers constant dar pe o portiune scurta

Am sa fac in weekend un drum bucuresti - brasov cu o viteza legala , ca pana acum de fiecare data am fost mereu pe fuga si am mers peste limitele legale .

Sunt super curios.

Am 12000km si in toata perioada asta am observat ca daca plec usor de pe loc , in frana de motor cu cateva sute de metrii de semafor , fara inaintari de 1m la fiecare 10 sec in coloana ci doar cand se fac cativa zeci de metrii intre mine si masina din fata ...etc scot un consum in bucuresti de 8.5 ,dar inebunesc , toata lumea se baga in fata mea , claxoane , flashuri ...etc.Nu am mers mult in acest ritm

La un mers normal scot un 9.5 in ideea in care am 5 km de mers in afara bucurestiului

Modificat de Asigurator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, iti dau dreptate Asigurator, cam asta este consumul instant la 90-100, dar ia in calcul si frana de motor la intrarea in localitati. Si inca ceva ce am uitat sa specific: 4,6 este consumul doar extern cu motorul deja incalzit. La iesirea din Buc, la podul de la Europa, am resetat BC.

Bucuresti - Slobozia si retur acum vreo 2 sapt, la dus am mers pe autostrada si la intors prin localitati (ca nu am mai nimerit autostrada ;) ), consum 5,8%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti - Brasov tur/retur la dus am mers pe Cheia la intors pe Rasnov (am ocolit pentru ca imi plac serpentinele si peisajul merita toti banii).

La un mers sportiv cu 4 persoana + bagaje 6.8l/100km pe BC.

Nu mi-a venit sa cred!Ma asteptam la un 7.5 cel putin.

Ma gandes serios sa o softez , sa mai catig putin cuplu , la mersul in panata pe serpentine m-a OMORAT.

Modificat de Asigurator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bistrita - Cluj si retur, 7.7% la dus si 7.3% la intors, ca se intunericise.

Mod de conducere sportiv.

Cred ca la mers legal consumul se invarte undeva pe la 6%, ceea ce mi se pare OK.

In continuare, in oras consumul tinde spre 11%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

Da, am trecut de 4000 km. Daca voi dori sa vand masina asta, peste ce stiu eu, 10 ani, si saraca nu o sa arate nici 100 000 km, o sa fiu nevoit sa apelez la un nene sa-mi dea km inainte.

Masina se foloseste practic mai mult in oras, maxim o iesire pe luna pana la Cluj.

Mai asteptam, poate dupa prima revizie se mai lasa si consumul in oras nitel. Pe afara chiar nu am de ce sa ma plang, cu S MAX-ul ajung sa consum si mai mult de 7.7%. E drept, are 40 de cai si 400 kg in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off... Am avut o masina in familie care a facut in 8 ani 44.000 km. Era luata de noua, pe firma. Si nimeni nu credea ca acei km sunt reali :icon_thumright:.

Dupa ce treci de 8000 km o sa iti mai scada cosnumul dar nu cu mult. Inainte de masina din semnatura am avut 1,6 benzinar si am avut mai multe drumuri Cluj-Napoca - Bistrita, iar consumul era asemanator cu al tau.

Ai luat un motor portivit pt oras:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la motor 2.0 TDI, daca sar de 6.5 - 7 l in oras inseamna ca a fost aglomerat. :) In afara daca sare de 5 e mult.

la ce motor 2.0 ai tu consumul asta ?? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI. In conditii normale atat consuma....

In conditii extreme: -10 grade afara, stat in traficul de Bucuresti 1h computerul de bord a aratat chiar si 49 l/100km. Cred ca mai mult de atat nu inregistreaza.

Nu trebuie sa va surprinda consumurile mici de la TDI. Repet: daca sare de 6.5 - 7 in oras inseamna ca a fost aglomerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kimdiesel, ultimul tdi ce l-am avut, comparabil cu cel de care zici tu, a fost un 1.9 de 131 hp, pe un A4. Am fost multumit de consum, dar sub 8 l in oras si 6,5 in afara nu am reusit sa cobor, vorbesc de cb2, medie pe 10000 de km. Masina a fost bine intretinuta, climatronicul a mers nonstop este adevarat, iar stilul de condus a fost unul eficient ca sa zic asa, fara exagerari. Poate ca 2.0 tdi sa fie mai eficient, nu zic nu, depinde si daca vorbim de un pdi sau cr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multi factori care influenteaza consumul.... Unul din factori este o constanta - golful 6 este o masina din clasa medie spre mica (eu asa o vad). Ca atare consumul este mai mic. La octavia cu motor de 1.9, caroserie mai grea, am consumuri pe timp de vara undeva in jur de 7-8-9. Depinde de trafic si de cat de cald este. Sunt zile in care sar si de 10 - trafic horor de Bucuresti. Folosesc climatronicul permanent pe auto, atat la octavia cat si la golf, indiferent de anotimp. Iarna la -10 grade consumul a crescut mai mult pe distante scurte, comparativ cu vara la 40 grade. Motorul nu se incalzeste aproape deloc in 4 km. Cand ajung la serviciu, acul ar da ceva semne.....dar prea tarziu... In schimb in interior e cald - apropo de topicul cu incalzirea motorului TSI. Un alt factor important e stilul de condus - nu mai tine de masina.....

Ideea e ca TDI-ul are un consum excelent. Cred ca si noul motor diesel CR este performant, poate daca aparea mai devreme m-ar fi tentat. Eu fac mai multi km in afara, unde motorul de capacitate mai mare are avantaj ca este mai puternic si are si consum mai bun.

Oricum, sunt multumit de alegerea facuta, cred ca niciodata nu mai voi intoarce la benzinara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti respect opiniile si modul in care le exprimi. Am condus in ultimii 5 ani exclusiv diesel, g 6 tsi de acum este primul benzinar dupa atatia ani. Nu este singura masina pe care o detin, mai am in prezent un A6 3.0 tdi. Asa ca voi ramane fan diesel si in continuare, se intelege de ce. Dar nu sunt taliban, apreciez un tsi, cu toate ca am avut probleme cu el (vezi topicul 1.4 tsi, probleme in exploatare).Poate fi o chestie subiectiva, dar prima mea masina a fost un Chrysler LeBaron, 1986, 2.5 aspirat, 150 hp. Il am si acum, il tin la tara, platesc impozit an de an, singurul meu regret este ca nu am prins o decapotabila, iar partea electrica a fost si ramane o teroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

minim - Targoviste Bucuresti parcurs extern - 3.4 % - motor 2.0 TDi CR 140 CP !!!!!!!!!!

normal extern cu depasiri si reprize rapide - 5.1%

Bucuresti vara circulatie lejera - 8%

Bucuresti iarna circulatie normala - 9.5%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

croc1977 permite-mi sa ma indoiesc ca ai scos tu taman mai bine decat ce da producatorul ca cifra...

Fa consumul plin pe plin, BC-ul te poate induce in eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4, 80CP

temp -3 pana in +2 grade

asfalt uscat

perioada "rodaj"

condus in limitele legale pe bune fara reprize sportive

aprox 600km efectuati fara resetare BC

consum:

- urban (1/3 din total km) 8,3%

- extra urban (2/3 din total km) 5,8%

(am trecut cele mai mici valori inregistrate pana acum)

- mixt 7,2%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu un consum de la 5500km ai masinii ...Am facut un drum Pitesti-Baia Mare-Ocna-Baia Mare- Timisoara (aprox 1200 km) media a fost 5,4...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G6 1,6 DSG din semnatura. Am 2400 km, din care cam 2/3 sunt facuti extraurban, si un consum mediu (ecranul 2) de 7,1 litri. In oras scot cam orice intre 8 si 14 litri, in functie de trafic, dar media e in jur de 10 litri si peste. In afara orasului am scos cel mai putin 5,9 litri pe traseul Botosani-Iasi, la o viteza medie de 62 km/h, cu cauciucuri de iarna. La sfarsitul anului am facut un drum Iasi-Balcic, cu un consum mediu (ecranul 1) de 6,2 la dus si 6,5 litri la intors, la o viteza medie in jur de 60, respectiv 70 la ora. Cu rotile de iarna pe 205/16 consum mai putin decat cu 225/17, dar diferenta nu cred ca trece de 0,2 litri la suta.

Modificat de radu_iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G6 , 6 trepte manuale, 2.0 TDI CR : am facut 1200 km in strainatate, din care cel putin 1000 pe autostrada ,acum de sarbatori, intre -4 si +4 grade C. Rezultatul : 6,2 l/100 km. Fara "tras"de masina, mai degraba stilul domol de condus datoriata conditiilor meteo etc.

In "scumpa" Romanie : aprox 10 l/100 km in oras ( tot iarna), poate fi scazut insa la 8-9 daca prind perioadele cu trafic relaxat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6 GTI cand l-am luat consum in oras mers exact cum imi indicatu sagetile (max 1900 ture)sa schim vitezele 8.5%. Daca schimbam cum schimbam la cea veche pe la 2400 ture cam 9% iar mixt cam 8,5 pe 1000 km (40% oras si restu in afara). Asta ca inca sunt in rodaj. Afara cam 7,3 pana in 120. Autostrada 8,7 la mers legal si depasit din cand in cand ca mai venea cate unu tare din spate si ca sa nu il incomodez :icon_thumright: . Concluzie foarte multumit de consum. Daca merg cu 80 km/ora consum 4,7 insa cine poate sa mearga asa :Driver: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. un gti, aflat si in rodaj, as putea spune ca ai un consum miraculos. La mine, motor de 160 hp, peste 10 mii de km, pot sa spun ca s-a asezat la un mixt de 8,9l/100 km (60% urban). In oras, intre 10,6 (Mol evo) si 11,4 (Carrera 100). Iar de schimbat vitezele o face dsg-ul in locul meu. Pe drive schimba in treapta superioara la cel mult 2200 de ture.

Bafta cu masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

a lasat cineva computerul de bord neresetat cateva mii de km la 2.0tdi 140 cp si 1.4tsi ?

exista diferente de consum intre varianta de 160 si cea de 122cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bineinteles ca sunt,dar sunt minuscule,sub 1l/100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a deschis acest topic
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!