Jump to content

Golf 6 - Consum


szaki
 Share

Postare recomandată

Am facut prima calatorie cu masina, eu, doamna si domnisoara noastra cu portbagajul plin ca pentru trei zile de mini-concediu. Am mers in special pe autostrazi dar si pe drumuri nationale, si pe niste serpentine superbe in Alsacia si putin si prin oras (Strasbourg). Pe autostrada nu am depasit de 120 km/h pentru un rodaj bun. Consumul conform CB a fost de 4,2% la o viteza medie de 56 km/h. Conform calculului facut la pompa, a iesit 4,57%. Masina asta poate parcurge intr-adevar peste 1200 de km cu un plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 2500km, pe CB2, 5.6l / 100km, viteza medie 44km/h. Mers 70/30 afara/oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

130 de km, medie de 80kmh (e adevarat ca am stat si in aglomeratie de treapta 1 maxim a 2a vreo 20 de minute) - consum 6.7 %

Am descoperit azi ca la 60kmh in treapta a 6a, consumul este de 5 :) Eu tot am impresia ca imi consuma destul de mult per total, eu rar trecand de 3000rpm si niciodata de 4000.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca erai in usoara urcare, altfel e mult 5 la 60 cu a 6-a. eu la 90 cu a 6-a am 3.8-4 pe drum drept. in schimb daca drumul e usor in urcare, chit ca ochiometric nu sesizezi, am si 2l in plus fata de drumul drept.

pe de alta parte media de 80 e chiar buna, eu nu prea pot sa am asa medie mergand legal. cand am 75 ma felicit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare, referitoare la consum: voi tineti cont de indicatiile de la "shift indicator"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub nici o forma, chiar mi s-a recomandat de la reprezentanta sa nu tin cont ca subtureaza motorul si omoara prematur turbina si alte componente ale motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am luat masina de la dealer. Pana acum am mers vreo 60 km. in oras din care mare parte ieri seara, prin ploaie si aglomeratie. CB 1 = 9 si CB 2 = 10,2. Inca nu am apucat sa ma uit prin carte sa vad care e diferenta intre cele 2. Maine poate ies un pic din Bucuresti cu ea. Mers de rodaj, fara sa trec de 3000 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CB1 se reseteaza automat dupa o perioada de timp, iar CB2 calculeaza permanent, pana cand il resetezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul tin cont de ele, sunt foarte bune indicatiile pe care ti le da calculatorul de bord. Pt un mers economic ajuta mult. Cutia automata pe modul Drive schimba la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general orice motor condus subturat este un motor care se preteaza unei uzuri premature. Este chiar mai benefic sa mergi mai supraturat decat subturat. Faptul ca acesti indicatori de la grupul VAG indica un mers subturat este reclamat de foarte multi analisti auto , macanici samd. . Explicatia se pare ca ar fi din punct de vedere comercial pentru ca VW sa nu poata fi trasa la raspundere de faptul ca sub nici o forma nu poti atinge consumurile date in cartea tehnica. In acest fel ei iti vor spune pai normal ca scoti 8 in oras in loc de 5 cat e dat pentru ca nu urmezi indicatorii. De asemenea pe ei nu ii intereseaza ca tu omori turbina si motorul pentru ca oricum vei lua piese si banii tot in buzunarul lor ajung. Faptul ca DSG schimba subturat se incadreaza in aceeasi politica . Treaba fiecaruia cum conduce , personal nu ma pot lua dupa indicator ca , imi indica sa merg cu 5 la 70 la ora si cu a 3-a la 30 la ora mi se pare absurd.

CB1 indica consumul pe care l-ai facut din clipa cand ai pornit masina si pana cam cateva ore dupa ce ai oprit-o.Apoi se reseteaza(deci se reseteaza la cateva ore dupa ce ai oprit masina)

CB2 calculeaza media tuturor CB1-uri sa spun asa si tine 10000 de km parca

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 ore tine CB1, adica daca ai pornit masina la mai mult de 2 ore dupa ultima oprire, s-a resetat, daca nu, ramane in continuare. asa zice in manual si ce am obs. eu concura.

in privinta afirmatiilor cu subturarea, eu zic ca te inseli. macar pt faptul ca la ce renume au nu le da mana sa isi bata joc de clienti. tu ii stii pe vw de aici, eu i-am vazut si in germania, crede-ma ca daca le pica nemtilor masinile (mai ales alea cu DSG, ca acolo o tureaza cat vrea ea) din cauza subturarii, ajung rapid ca opelul si anume cu o faima de masini proaste. chiar nu isi permit sa se joace cu chestii din astea, aici nu e vb ca uzezi turbina, e vorba ca daca pica, nu pica cand sta pe loc, sunt sanse mari sa pice cand esti in trafic, de aici risc mare de accident. nu iti permiti sa te joci cu astea. cred ca explicatiile sunt altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca esti naiv si nu gresesc sigur cand iti spun ca mersul subturat omoara motorul si componentele( vibratiile la frecventa joasa dat de aceasta subturare solicita asemenea sa zic asa unui cutremur toate piesele, sa nu mai vorbim de turbina). Ce parere ai de acesti domni de la VW care nu isi permit sa-si bata joc de client ca au scos 2 ani de zile un motor(1,6 tDI cel din semnatura) cu un software de toata minunea care nu mergea mai deloc. Abia dupa doi ani de experimentari pe banii si nervii clientului au rezolvat softul si in sfarsit merge cum trebuie dar nu s-a anuntat acest lucru, deci din motive comerciale au corectat problema pe ascuns. Deci si acuma sunt o gramada de clienti nefericitii care au fost sacrificati si habar nu au ca problema lor s-a corectat. Si crede-ma ca , cu versiunea veche de soft daca erai intr-o intersectia si calcai pedala iti murea motorul si puteai foarte bine sa faci un accident. Dar de 1.2 TSI cu atatea probleme ? Deci sa fim seriosi nici un producator din lumea nu se uita decat la buzunarul lor si daca din punctul lor de vedere merita mai mult sa sacrifici niste clienti o vor face linistit.

Legat de subturare componentele motorului se vor deprecia intr-un mod ceva mai rapid suficient cat lor sa le iasa bani si de asemena nu suficient de repede pentru tine sa-ti dai seama de aceasta politica. Si stii ce e cumlmea, tocmai la ce renume au isi permit sa faca aceste lucruri.

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stai sa t uiti in carte, ei nu zic nimic de uzura masinii sau alte chestii ce ar dauna. ei spun doar ca vei avea un consum mai mic si ce-i drept, chiar ai!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele lucruri punctate de tine sunt corecte, in cazul unui motor nou au obiceiul prost de a "testa" functionarea lui pe clienti, desi se presupune ca pentru a intra in productie a fost testat sute de mii de km.

offtopic: Nu numai motoarele au de suferit de pe urma testarii necorespunzatoare, ci si cutiile de viteze. Audi A4 luat de nou, la nici 29000km, patina groaznic ambreiajul, era distrus(masina ce fusese condusa de un sofer cu peste 15ani vechime) si am aflat ca nu a fost singurul caz de a4 b8 a carui cutie defecta prematur.

on toppic: Legat de subturare, nu ajungi in stadiul sa trepideze (1000 si sub 1000rpm in cazul meu) ci e doar informativ ca sa iti spuna cand sa achimbi viteza la drum intins. Am testat azi si deja inainte sa trepideze mi-a indicat shift down din a 4a intr-a 2 la 30kmh, lucru rezonabil. Daca schimbi conform spuselor cb, te tine cam pe la 1500-2000rpm, nu vibreaza,evident nu are nici demaraj, dar consumul e mic. Uneori insa nu imi indica sa schimb, foare ciudat, desi merg supraturat. De aici trag concluzia ca trebuie sa fie anumite circumstante pentru a-si intra in rol. Personal nu cred ca VW vrea sa se subtureze motorul pentru a-si trage ei bani de pe urma reparatiilor., suna prea a teoria conspiratiei.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 6000 de km, cu un mers moderat spre economic am un consum mediu de 6% in oras cu varful undeva spre 6.8 si minimul undeva la 5.5 iar in ceea ce priveste consumul extraurban consumul mediu e undeva la 4.5 % cu minimul la 4.2% si maximul la 4.9%; extraurban exclusiv tempomat la viteze de 90-100 kmh; vitezele schimbate conform cb;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca esti naiv si nu gresesc sigur cand iti spun ca mersul subturat omoara motorul si componentele( vibratiile la frecventa joasa dat de aceasta subturare solicita asemenea sa zic asa unui cutremur toate piesele, sa nu mai vorbim de turbina). Ce parere ai de acesti domni de la VW care nu isi permit sa-si bata joc de client ca au scos 2 ani de zile un motor(1,6 tDI cel din semnatura) cu un software de toata minunea care nu mergea mai deloc. Abia dupa doi ani de experimentari pe banii si nervii clientului au rezolvat softul si in sfarsit merge cum trebuie dar nu s-a anuntat acest lucru, deci din motive comerciale au corectat problema pe ascuns. Deci si acuma sunt o gramada de clienti nefericitii care au fost sacrificati si habar nu au ca problema lor s-a corectat. Si crede-ma ca , cu versiunea veche de soft daca erai intr-o intersectia si calcai pedala iti murea motorul si puteai foarte bine sa faci un accident. Dar de 1.2 TSI cu atatea probleme ? Deci sa fim seriosi nici un producator din lumea nu se uita decat la buzunarul lor si daca din punctul lor de vedere merita mai mult sa sacrifici niste clienti o vor face linistit.

Legat de subturare componentele motorului se vor deprecia intr-un mod ceva mai rapid suficient cat lor sa le iasa bani si de asemena nu suficient de repede pentru tine sa-ti dai seama de aceasta politica. Si stii ce e cumlmea, tocmai la ce renume au isi permit sa faca aceste lucruri.

eu zic sa imi vb mai frumos, asta in primul rand. afirmatiile de genul "esti naiv" sunt facute asa, ca sa fie, ce ai zis mai jos nu demonstreaza de ce as fi eu naiv.

in al doilea rand eu tot zic ca nu e ca tine. vw nu e singurul producator cu cutii automate care schimba foarte jos, si bmw si mercedes schimba jos in ture la automate. de ce? sunt chiar asa prosti. vb de vibratii: ce vibratii simti tu la 2000 de ture ca nu pricep? eu nu am nicio vibratie. sigur ca sunt, dar una sunt vibratiile daunatoare (si bazandu-te doar pe ce simti, e discutabil care sunt alea) si alta sunt cele normale. intreaga ta deductie se bazeaza pe fapte incomplete si pe necunoasterea completa a fenomenului, motiv pt care faci unele deductii hazardate. nu ca eu m-as pricepe mai bine, de asta nici nu ma bag in detalii tehnice, ca nu le stiu.

presupunand ca nu trebuie condusa decat mai turat, ce faci cu consumul, e imposibil de atins indiferent de trafic ala din carte, sau macar pe aproape. deci inseamna ca mint la consum. deci cum o dai, sunt neseriosi si nesimtiti. daca nu ar fi trebuit sa am de-a face anul trecut cu serviceurile lor din germania poate as mai fi crezut, dar asa, sunt ferm convins ca multe neplaceri ale romanilor se datoreaza lipsei de seriozitate e importatorului care e mult mai slab la capitolul respect fata de clienti.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu zici ca ma insel , eu iti spun ca esti naiv , eu cred ca vorbim pe aceeasi lungime de unda no offense. Referitor la topic eu te invit la un test-drive cu un tdi( si sunt convins ca si la 2.0 e la fel) si vei simti acele vibratii (probabil si pentru faptul ca , dieselul are cuplu mai puternic) , nu stiu la TSI cum e dar imi inchipui ca nu simti asa tare aceasta vibratie dar asta nu inseamna ca nu exista.

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu 2.0 TDI, cuplat la un DSG, si pot sa iti spun ca nu se simt acele vibratii misterioase, desi cutia schimba destul de jos. Astea nu mai sunt ca motoarele de cobra sa vibreze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti OFFTOPIC referitor la discutia cu vibratiile. Eu am TSI si DSG, schimba foarte jos in D si nu vibreaza nimic.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ontopic: CB2: 5.6 pe o distanta de 670km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Puneti va rog si viteza medie de pe CB pe langa numarul de km cand mai dati consumuri ca sa fie mai relevante

CB2: 8.1 l/100km pentru ultimii 4480 km viteza medie 51km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi: CB1: 4.6l / 100km, mers 1h43m, 61km / h VM, 105km parcursi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: viteza media nu prea e relevanta, daca fac autostrada cu 140 km/h si apoi intru in bucuresti si stau cu 5 km/h, viteza medie posibil sa fie pe la 50-60-70 unde ar trebui sa ai super consum, in schimb consumul real sa fie marisor. Decat viteza medie mai bine o descriere sumara a conditiilor in care a fost obtinut consumul respectiv.

Modificat de kvrx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun si eu un consum: azi in buc, trafic infernal: 7.1 l/100km. am mers cam 2 ore...fara ac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a deschis acest topic
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!