Jump to content

Golf 6 - Consum


szaki
 Share

Postare recomandată

In general consumul este 10 l/100 km, in bucuresti. Nici nu a scazut nici nu a urcat. Masina are peste 6000 de km facuti de cand am luat-o.

Insa nici drumurile in tara nu scade.

Un drum pana la BT si inapoi l-am facut cu 2 plinuri. Un consum mediu de 10 l/100 km. 450 de lei. cu audi 1.9 tdi/115 cp il faceam cu un singur plin, aproximativ 300 de lei.

Socant este ca de la pitesti la bucuresti, pe autostrada [...] a consumat 20 l/100km.

In rest, numai de bine de masina.

Insa la consumul asta cred ca ma reorientez in curand catre una mult mai puternica.

Modificat de WVWZZZ
Viteze peste limita legala.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum de 20L pe autostrada? Probabil mergeai cu viteza maxima permisa de masina nu de lege. La 130km/h consuma cam 7. Am mers si cu 2.0 tfsi si nu a avut mai mult de 8-9. Masina consuma decent daca mergi cu ea decent, nu cu acceleratia la podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20% pe autostrada????????????? Tot timpul te-ai dus cu 210km/h???? Eu am fost cu masina din semnatura in Germania si acolo pe autostrada m-am dus constant cu viteze intre 140-180km/h si cateodata am atins si viteze de 200-210km/h. La mine dupa 2 ore consumul mediu era la 8.8% nicidecum 20. Nu pot sa inchipuiesc cum ai putut sa scoti 20%. Sau te-ai uitat la consumul instantaneu cand accelerai?

Nici cu consumul de 10% nu stiu ce sa iti zic. Fiindca eu sunt tipul de sofer care merg destul de sportiv cu masina si de multe ori incarcat. Cel mai mult la noi in tara extraurban am putut sa scot 7.8%, insa atunci eram incarcat la maximum(portbagaj pana la refuz si nu numai cu haine) cu 4 persoane in masina si mers tare de tot(m-am tinut dupa doua passaturi 2.0TDI)Daca merg normal cu viteze de pana la 120-130 intre 6.5-7% scot. Eu sunt de parere ca ceva nu este in ordine la masina ta. Sau schimbi mai tot timpul la 6000rpm. Altfel nu pot sa inchipuiesc aceste consumuri.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai vreo problema la masina de consuma atat de mult. La motorizarea mea micuta, la mers constant cu 170 am avut consum instant maxim de 9.8. si general BC1 - pe o distanta de 140 km a iesit 7.8%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un 10 mediu nu este mult,in conditiile in care pana la constanta faci cu acest consum 1h 20min.la fel il poti face si in 2 h cu un mediu de 6,5-7.totul sta in modul cum si cat de grea ai talpa.nu pun viteze pt ca sunt cu 2 in fata,dar dupa autostrada,media vitezei pe maxidot era undeva la viteza legala maxima pe autostrada plus 46.

destul de important pt cei cu tsi benzina,masina poate consuma si putin,dar si mult.ceva e stricat doar daca mergi incet si consuma mult.

parerea mea.brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Are careva 1.6 tdi bluemotion ? as dori sa stiu cat consuma la 130km/h , 140km/h si 150 km/h gol si incarcat ? fac referire la cei care au avut ocazia sal testeze pe o autostrada .....legal...autobahn etc

pe distante scurte in oras am inteles ca mananca destul de mult , aprox 7l / suta chiar si cu bluemotion ... aparent start -stop nu porneste decat dupa ce motoru e cald...

incerc sa fac o comparatie intre 1.6 tdi bluemotion si 1.2 tsi bluemotion ...multi zic ca merita cel pe benzina dar eu is mai mult adeptul diesel..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

7,3% consum in seara asta prin Bucuresti. Am mers linistit.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei mai priceputi la masini va rog sa ma lamuriti si pe mine in privinta consumului. Eu am dat comanda de un golf cu motorul de 1,2 / 105 cp. Un prieten imi tot spune ca am facut o greseala pentru ca e motorul mic si o sa consume mai mult, si ca trebuia sa iau motorul de 1,4. 80% din drumuri le fac in oras si singur, 10 % urban cu familia si 10% concediu munte si mare cu familia si bagaje. Cele 4 persoane (2 adulti si 2 copii) cantaresc cca 200 kg.

Eu am facut test drive si cu cutia manuala si cu cea automata cu 105 cp, si cu manuala si 85 cp. La toate cele 3 test-drive-uri suma greutatii celor din masina era tot pe la 200 kg. Si nu am simtit ca ar trage mai greu.

Eu o sa vin de pe un logan de 75 cp si in plus nici nu alerg masin prea tare. Am trecut de mult de varsta la care voiam sa simt adrenalina mai puternic.

Sunt diferente asa mari de consum intre cele 2 tipuri de motoare? (1,2/105 si 1,4/122). Diferenta de pret era cam de 1000 eur. Si daca as consuma mai mult la drumurile lungi nu cred ca as sari de 100 eur cheltuieli anuale cu benzina in plus. Si asta ar insemna vreo 10 ani.

Deci. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca, in conditiile date, cea mai buna alegere ar fi 1.2 105CP. oricum fata de logan si cel de 85CP va parea "o mica bestie".

consumul, asa cum au spus si colegii mai sus este destul de scazut, iar cu noile tehnologii, ideea ca "motorul fiind mic, trage de masina si va consuma mai mult" nu este deloc fondata.

in viitorul apropiat, vom auzi din ce in ce mai rar de motoare de peste 2L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*Steff69, sa nu te astepti la un consum prea mic la motorul de 1.2, 105 cp.Si mai ales intr-un oras ca Bucurestiul, unde mai mult stai, nu circuli. Di experienta mea cu acest motor, iti spun ca vara, intr-o zi normala de trafic (adica super aglomerat in Bucuresti), imi consuma in jur de 9%. Iarna, pe acelasi trafic consumul se invarte cu regularitate in jurul valorii de 10-11%. Stilul de mers-batran.

In schimb, daca este liber, mai sunt si zile din astea (weekend-dupa amiaza), am reusit sa scot un consum de 7,5-8%, dar asta se intampla extreeeem de rar.

Pe de alta parte, consumul extraurban este unul corect, daca mergi sa spunem cu o viteza constanta de 100-110Km/ora, consumul se invarte undeva la 5,5l%km. Dar nici peste limita legala, nu o sa ai un consum foarte mare.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei mai priceputi la masini va rog sa ma lamuriti si pe mine in privinta consumului. Eu am dat comanda de un golf cu motorul de 1,2 / 105 cp. Un prieten imi tot spune ca am facut o greseala pentru ca e motorul mic si o sa consume mai mult, si ca trebuia sa iau motorul de 1,4. 80% din drumuri le fac in oras si singur, 10 % urban cu familia si 10% concediu munte si mare cu familia si bagaje. Cele 4 persoane (2 adulti si 2 copii) cantaresc cca 200 kg.

se inseala prietenul tau. nu stie despre ce motor e vorba. acest 1.2 este un motor turbo cu cuplu mare la turatii mici, motiv pt care, daca chiar vrei, il poti conduce in turatii ca pe un diesel, si el tot va merge frumos fara sa se poticneasca sau altceva. nu-ti fa griji, acest 1.2 nu e aspirat si oricum nu conteaza cilindreea cat conteaza caii si cuplul. daca maine cineva imi da un motor de juma de litru cu aceleasi specificatii ca 1.4-le pe care il am, il aleg cu ochii inchisi, presupunand ca e si fiabil, evident.

prietenul tau stie ceva si anume ca la anumite viteze, motoarele mari tind sa fie putin mai economice, dar vitezele alea nu se pot obtine legal prin romania, deci nu-ti bate capul si oricum consuma mult orice motor la acele viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar dieselul nu se conduce cum spui tu, adica subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Steff69 - nu te lasa influentat de nimeni.

Am 1.2 TSI cu 20.000km la bord si n-am regretat nici o secunda ca am luat motorul asta. In conditiile in care le-ai enumerat motorul e perfect. Iti recomand sa ignori frustratii care isi dau cu parerea fara sa cunoasca; stateau si la mine la rand sa-mi explice ei ce si cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am 1.2 TSI 105 CP. Este minunat! Nu ma mai satur de condus. Am testat si 1.6 TDI 105CP si pot sa spun ca am facut alegerea perfecta.

Subscriu celor spuse de Steff69.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnul bogdanpiatra are dreptate; dieselul nu se conduce subturat, desi exista aceasta posibilitate, dar nu e recomandata.

toata lumea stie ca un diesel e mult mai economic decat un benzinar. nicaieri nu o sa scoti un consum de 5-6L% cu acel 1.2

cu un motor diesel 1.8 TD am scos 3.9%; nu o sa reusesti niciodata asa ceva cu un benzinar.

parerea mea e ca intrun oras ca Bucuresti un 1.6 TDI era alegerea perfecta. un exemplu:

in mers, in a 3-a viteza de exemplu, acceleraza mult mai bine decat un motor pe benzina din cauza cuplului mai mare.

adio schimbat de viteze tot la 3 secunde.

daca esti unul din acei oameni care se uita la consum, la fel ca mine, alegerea buna era un TDI, mai ales ca e vorba de condus urban.

1. diesel e mai ieftin decat benzina

2. motorul diesel consuma mai putin decat motorul pe benzina (la un regim de condus normal) din cauza cuplului mare la turatii mici, nu trebuie accelerat la fel ca un benzinar (inca o data, nu e recomandat; singurul - fiind depunerile de calamina care se pot indeparta fara prea multe probleme/bani/timp)

whatever floats your boat - diesel sau benzina, ideea e sa fi tu multumit cu alegerea facuta de tine.

cu respect!

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 tdi are un comportament atipic pentru un diesel adica trebuie condus ceva mai turat(nu isi arata cuplul la ture joase cum eram obisnuiti pana acuma), ba as zice ca la TSI e acuma asa. Totusi benzinarul ramane benzinar eu cu a mea scot 8 in oras daca nu ma uit la consum deci daca conduc mai tare,daca ma duc calm scot si 6.5 iar in afara cel mai mic am scos 4.3 si fara probleme prea mari. Nu am ales 1.2 TSI din cauza cilindree mici(motorul se va consuma mai repede) si nu am ales 1.4 TSI din cauza caonsumului mai mare si avand in vedere ca fac in jur de 30000 km pe an merita.

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou motorina e la acelasi pret cu benzina, daca nu chiar mai ridicat. Sunt de parere ca investitia intr-o masina pe motorina in conditiile din ziua de azi, sunt nejustificate, doar in cazul in care faci anual mai mult de cel putin 30.000 km, pt ca altfel nu iti vei amortiza niciodata investitia facuta la achizitie, plus sa nu uitam (chiar daca diese-larii imi vor sari in cap), placerea de a conduce ti-o ofera cel mai bine un motor pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei2000 gresesti , placerea de a conduce ti-o ofera cel mai bine un 2.0 TSI cu DSG...asa mai inteleg pentru ce dai banii pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa devenim off-topic, dar vreau sa-ti spun ca inainte de GTI am avut Passat 2.0 TDI 140 CP, iar in paralel mai conduceam un G6 1.4 TSI 122 CP, si iti spun cu mana pe inima ca adesea micutul 1.4 reusea sa ma faca sa zambesc, pe cand dieselul mi-a scos peri albi. Am condus multe masini pe diesel si pe benzina, si as alege oricand benzina, diesel doar in cazul in care as face ff multi km pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce se poate dar eu iti spun sigur ca am avut 1.6 mpi pe golf si mi-am nenorocit zilele. Scuze offtopic,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact!

Placerea de a conduce o iei de la un benzinar; nu cred ca se pune problema.

Dar motoarele diesel au ajuns sa se apropie din ce in ce mai mult de feeling-ul unui moror pe benzina fara sa piarda din avantaje, unul din ele fiind consumul redus de combustibil.

OFF-Topic: Personal nu asi alege un 2.0L GTI pentru a merge la munca zilnic, costurile de intretinere fiind prea mari.

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E drept ca motoarele mici aspirate sunt destul de neplacute condusului, dar de cand a aparut 1.4 TSI e altceva si la un consum mai mic decat 1.6 MPI.

Gata cu off-topic :P

Revenind la consum, sta cam asa la GTI

oras: 11-12 (ore de varf); 8.5 seara, aici fac referire la consumuri obtinute la un condus in limite normale

afara: 5.8 (cel mai putin) si de 10.8 (In Germania la viteze mentinute constant intre 160-250), dar in general 6.5-7

Iar ca si costuri de intretinere, nu este mai ridicat decat la 2.0 TDI, mai mult ca am distributia pe lant si nu se mai pune problema schimbarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact!

Placerea de a conduce o iei de la un benzinar; nu cred ca se pune problema.

Dar motoarele diesel au ajuns sa se apropie din ce in ce mai mult de feeling-ul unui moror pe benzina fara sa piarda din avantaje, unul din ele fiind consumul redus de combustibil.

OFF-Topic: Personal nu asi alege un 2.0L GTI pentru a merge la munca zilnic, costurile de intretinere fiind prea mari.

te rog eu nu mai spune toate inexactitatile.

1. nu conteaza doar cuplul motor, conteaza cuplul la roata, iar cuplul la roata se atinge inclusiv prin turatie ridicata, deci ce spuneai mai sus ca ai cuplu in treapta 3-a in oras, eu il am in 2-a, deci daca vreau sa am totul e sa stiu o conduc cum trebuie. tot o dati toti in sus si in jos cu cuplul. ala e cuplu motor, pe tine te intereseaza la roata in principal.

2. am puternica impresie ca vorbesti cu atata dezinvoltura de diesel si de consumul sau pt ca nu l-ai cumparat de nou sa dai 1-2000 k euro in plus si sa vezi cum nu ti-i recuperezi prea curand sau poate niciodata (alexxb, de exemplu, si-i recupereaza, eu la 10k/an nu mi i-as recupera). la second, diferenta e minima si normal ca ti-i recuperezi. poate nici reviziile nu le faci la serviceul autorizat ca sa vezi ca sunt mai scumpe ca alea pe benzina. nu mai zic si ca de regula dieselele la acelasi numar de cai are cilindree mai mare, deci rca+impozite mai mari.

3. atata timp cat motoarele pe benzina sunt mult mai elastice ca alea diesel, sunt diferente notabile la feeling. iar daca zici de avantaje, zi si de dezavantajele dieselului, zgomotul e chiar stresant pt mine cel putin. si ar mai fi si altele, cum ar fi noxele (nu doar CO2 conteaza, cum gresit ni se pare cand citim specificatiile).

Sa iti iei 1.6 tdi ca sa te fatai cu ea in oras e o aberatie, mergand in oras nu scoti tu 30k km pe an ca sa zici ca iti recuperezi investitia, pt ca in afara diferenta de consum intre diesel si benzina la puteri echivalente este extrem de mica, eu nu sar de 5.5 la drum lung. Spuneai ca ai scos sub 4%cu dieselul, am scos sub 4 si cu dieselul anterior si cu benzinarul asta, dar astfel de calcule sunt vorbe de claca, nu asa se face consumul. Consumul se face pe multe mii de km. Cat iti da la final, ala e consumul mediu. Am avut anul trecut 5.3% dupa 4500km facuti in regim mixt tara-afara, orase-autostrazi. Cu un diesel cat puteam avea? cam cu 1 litru mai putin as zice eu, in cazul fericit. acum ce fac, ma strang de gat pentru litrul ala?

daca as sti ca merg mult in oras, as lua masina cat mai ieftina cu motor cat mai mic. desi viitorul se arata complet impotriva mersului cu masina prin oras, mai ales cum e la noi, omul si masina.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 e un motor destul de greoi de condus in oras(nu trage la ture joase si avand cuplu marisor cam zdruncina la schimbat vitezele ),este proiectat pentru drumuri lungi, in afara este o placere sa-l conduci si sa vezi ca scoate niste consumuri minimale. Ironia face ca eu chiar multi din cei 30000 de km ii fac in oras. Nu regret motorul as alege din nou la fel pentru ca de multe ori scot consumuri foarte mici , ceea ce imi pare rau ca nu am luat este un DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1.6TDI BMT, michelin energy saver 2.5bar fata/spate, diesel EVO (premium de la Mol)

Iasi-Bucuresti-Iasi (via Roman), 855km, viteza medie 69km/h, doua persoane cu bagaje minime, clima la o linie

- dus: noaptea, 4-5'C, uscat, relativ pustiu; mers cam 90-110km/h, de multe ori cu tempomatul pornit

- intors: ziua, 10'+, uscat, uneori aglomerat; mers foarte haotic, pe cateva portiuni 3000rpm+ in a 5-a

media pe cb a fost 5.2 la dus / 5.3 total. mi se pare cam mult. am postat mai multe detalii in topicul legat de Bluemotion.

pe rezervor mai am patru liniute peste rosu (facusem full la plecare), dar mi-e obscur cat inseamna asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a deschis acest topic
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!