Jump to content

Faruri Bora


fff
 Share

Postare recomandată

Te uiti unde vine curent pe pozitie in far si te legi de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat doua poze cu farurile.

in poza 2 se vad firele de care vorbesc

post-6992-1182762079_thumb.jpg

post-6992-1182762278_thumb.jpg

Modificat de falcone2002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super farurile. Precis or fi firele de la angel-uri. Daca nu au ceva ridicatore de tensiune, le legi la pozitie. Verifici cu o lampa de control in mufa aia mare neagra sa vezi unde primesti tensiune pe pozitie si te legi acolo. Sa ai grija eventual sa pui negru la masa si rosu la +. Nu ai primit ceva instructiuni de legare?

Daca sant cu neon, ar trebui sa ai niste ridicatoare de tensiune, ca altfel le arzi filamentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am din pacate instructiunile de legare pentru ele.

Daca le aveam crede-ma ca nu mai intrebam p-aci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumoase farurile insa o sa ai o supriza cu ele - fac o lumina inferioara celor originale , cel putin faza care este pe lupa ..... Am si eu pe masina si vb din experienta insa ca look sunt OK .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i un PM lui Eugen Dragan si iti spune el ce e cu firele alea. Cred ca becurile de semnalizare ar da mai bine daca ar fi din cele cu aspect cromat (nu portocalii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

falcone 2002 , daca te ajuta ai aici schema mufei de la farurile de Golf 4 .

S-ar putea sa fie la fel .

post-7729-1182777764_thumb.jpg

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dar nu ma ajuta

Schema aia o am si eu. Nu e vorba de firele din mufa aia ci de cele rosii si negre care se vad iesind din far si nu au nimic la capat.Alea nu stiu unde sa le leg ca sa nu stric ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pai daca ai schema de ce te mai plangi ? Nu inteleg !

Cauta pe schema plusul si minusul de la pozitii si te legi pe acele fire din mufa cu cele care " sunt in plus " la tine pe far . :(

Din ce vad eu la tine in poza cu farul , ai 6 fire in plus .

Cele rosii sunt de + , cele negre de - .

Cate un + si un - ai la fiecare angel iar un + si un - sunt de la becul din acea spranceana de la far .

Mie unul nu mi-a placut niciodata acea spranceana dar daca vrei sa le legi , ar trebui sa legi toate firele cu + ( cele 3 fire rosii ) la firul de pe pinul 6 iar cele cu - ( 3 fire negre ) la firul de la pinul 8 .

Asa cred eu ca ar trebui legate acele fire .

Mai cere si tu parerea altora si apoi vezi cum le legi . :lol:

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru ajutor.

Operatiunea montat faruri reusita

Dovada :

post-6992-1182970938_thumb.jpg

post-6992-1182970955_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mie sau nu sunt aprinse inelele ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat pana la urma pe ebay un set de faruri FKFS4011. Le-am instalat aseara cu ajutorul lui alex_pescaru si aryes13 (multumesc mult). Ce am observat este ca unul din cele doua becuri de la un inel de angel nu merge (vladpo, cum se schimba?), ca spotul luminos facut de lupa depinde de centrarea filamentului in bec si ca la farul din stanga becul de faza scurta se poate schimba fie scotand bateria+tubulatura de admisie, fie dand jos bara, etc, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca protectia de cauciuc din spatele farului nu mai este ca la stock, ci flexibila si mai migalos de pus la loc. Motorasul s-a potrivit fara probleme de la farul vechi, la fel si mufele (la farul din stanga nu ajungea mufa de pe masina la cea de pe far si a trebuit unul din "prelungitoarele" de cablu cu care vine setul in cutie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hbogdan -foarte foarte greu. Scoti farul si cu o pensa chirurgicala eu am reusit. Dupa am pus angel ccfl...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca nu am putut sa iti raspund dar nu am mai avut net si nici timp sa intru pe forum.Eu am legat pleoapele cu engelul si cu pozitia pe leduri(cele 2 mici) impreuna, numai ca la unul din firele de la leduri am pus un intrerupator sub capota, si le aprind mai rar ca sa iasa in evidenta engel-eye. Pe pleoape mi-am pus becuri galbene de la lucasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am de o luna un VW Bora si am fost neplacut surprins la drum lung de cat de slab se vedea pe faza scurta... Am luat azi becuri VisionPlus (Philips), dar am impresia ca nu e mare diferenta. As dori niste sfaturi avizate din partea celor care si-au schimbat deja blocurile optice sau si le-au adaptat pentru xenon... s-ar merita schimbarea? Am inteles ca in anotimpul ploios sau iarna, daca nu ai instalatie de spalat farurile, risti sa se vada mai prost decat cu cele obisnuite... true or not?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

slab este putin spus , se vede execrabil , eu merg in afara numai cu faza lunga si niici aia nu este chiar asa de "lunga" pentru ca nu am primit flashuri ca ar fi deranjante . Daca mai vrei sa faci o investitie pune-ti xenon , merita .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

slab este putin spus , se vede execrabil , eu merg in afara numai cu faza lunga si niici aia nu este chiar asa de "lunga" pentru ca nu am primit flashuri ca ar fi deranjante . Daca mai vrei sa faci o investitie pune-ti xenon , merita .

... sa-mi pun chit de xenon pe farurile existente sau sa schimb blocurile optice..? Cum ar fi mai bine? imi dau seama ca dpdv financiar prima optiune ar fi cea mai la indemana, dar iese bine? Am observat deflectorul din far... in cazul montarii xenoanelor ar trebui scos?

Cat ar ajunge o pereche de faruri noi cu xenon marca Hella?

Modificat de Silfax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la deflectorul de la farurile H4, nu trebuie scos. Oricum, becurile xenon nu au o putere mare de iluminare in capatul becului, deci nu conteaza. Verifica starea oglinzii farurilor deasupra halogenelor; daca se exfoliaza, trebuie schimbate. Cu lupa ar fi cel mai bine, dar nu e musai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut silfax. si eu ma confrunt cu aceeasi dilema la care inca nu am gasit un raspuns avizat. sincer eu mi-as monta instalatia xenon mai intai ca sa vad cum se comporta cu farul normal, iar daca nu e mare diferenta mi-as schimba ulterior blocul optic. ai cheltui in plus pentru becuri care trebuie schimbate din h4 in h7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap. Pai la xenon H4 e alt bec. Deci cand treci pe H7 tre sa iei becuri noi care sunt 1.200.000 bucata. Plus chiar nu stiu daca e diferenta intre balastul de H7 si H4...

Eu unul mi-am luat Fk cu lupa dar nu cred ca farul normal de bora cu xenon se vede prost. Sunt sigur ca xenonul asigura iluminozitatea f. bine pe farul ala nenorocit de bora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cat costa un kit de H4 de la Hella si unde se poate comanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

slab este putin spus , se vede execrabil , eu merg in afara numai cu faza lunga si niici aia nu este chiar asa de "lunga" pentru ca nu am primit flashuri ca ar fi deranjante . Daca mai vrei sa faci o investitie pune-ti xenon , merita .

... nu e posibil sa va fie dereglate farurile ? La mine la faza scurta se vede ok. Daca o reglez sa bata mai sus din buton primesc flashuri in prostie. Acum e reglata pe pozitia din mijloc. Asta la faza scurta. Nu mai zic ca la faza mare se vede super ok. Cat despre orbit cu faza mare eu cred ca le scot si ochii. Nu am nici o sansa sa merg cu faza mare ca m-ar injura toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se vede execrabil, verifica starea oglinzii de deasupra becului, asa cum am mai spus mai sus; daca deasupra becului este fie afumata, fie exfoliata, fie nu mai are aspect de oglinda ci de foita de aluminiu ca aia de la pachetele de tigari, inseamna ca lumina nu ti-o mai reflecta inspre sosea, ci se comporta ca o lampa de birou... Daca oglinda este afumata, scoate becul si cu grija cu ceva fin curata oglinda. Daca se exfoliaza, solutia este un set nou de faruri (asa cum am patit eu). Daca ridici farul nu faci decat sa lungesti lumina reflectata de partea inferioara a oglinzii, dar va bate paralel cu drumul fapt 'benefic' pentru ceilalti din trafic. Optim este farul cu lupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hbogdan, din poza de la profil nu imi dau seama daca ai faruri normale sau nu. dar, daca da, esti multumit de cum lumineaza cu instalatia xenon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, sunt faruri FK cod FKFS4011. Sunt super incantat de ele combinate cu xenon.

LE: Mergeau si cu becurile primite cadou, dar un bec avea filamentul stramb si nu focaliza ca lumea lupa. Conteaza si centrarea filamentului fata de soclu la farurile cu lupa.

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!