Jump to content

Alarma Viper 7900


garfield
 Share

Postare recomandată

As vrea sa pun o alarma noua pe masina si m-am gandit la modelul asta...ce ziceti? merita sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar ai nevoie de pornirea motorului de la distanta? eu am avut pe o masina viper 5002 de la falcon.am fost foarte multumit si este ceva mai ieftina.chestia cu pornirea motorului de la distanta mi se pare cam nesigura si nu-i vad rostu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nevoie...ideea e ca o iau mai ieftin ca 5002-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vand Viper din 98 si iti dau un sfat prietenesc : NU

7900-le a fost un dezastru pentru Directed Electronics ... am avut reclamatii peste reclamatii pe ele din cauza telecomenzilor si a antenelor.

Bateria in telecomanda tine MAX 2-3 zile .. MAX MAX ... si apoi trebuie sa o incarci etc.

Daca ai si "noroc" si cumperi una din seria veche aia nici nu iti indica cand e gata bateria si ramai pe dinafara.

Eu zic sa iei un 5002 sau un 5901 sau un 5701. Daca nu ai nevoie de pornire motor mergi pe un 5002. Sistem super stabil si durabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

De acord cu Gigibelea, prietenul meu care se ocupa cu electronice auto mi-a spus acelasi lucru destre 7900. Deci CONTRA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

eu am schimbat un 7900....telecomanda se comporta ciudat,,,uneori nu batea nici la masina, sau 50m....am pus un 5900.....bate la o mila zic ei, in camp deschis.... ideea e ca m-a scos cand mi-a trosnit unu' masina in parcare....daca nu era telecomanda, nu auzeam nici masina afara, si tipul era oricum pe picior de plecare....sic i-am luat rca-ul....

Modificat de forceturbo
Te rog sa respecti Regulamentul, Art. 2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Si-a mai montat cineva un VIPER 7901 - RESPONDER HD SST ? Pe linga alarma mai doresc sa pun modulul CAN, pornirea motorului si senzorul de ridicare.

Nu stiu ce sa aleg intre VIPER 7901 si VIPER 5901. Prezentarea de pe Internet si diferenta de 220 lei ma duce cu gandul sa aleg 7901. :blush:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gata, am cumparat VIPER 7901 - RESPONDER HD SST (desi in documentatie scrie Model 5902) de la Falcon. Pe langa alarma am instalat doar senzorul de ridicare (planuiesc sa pun niste jante OZ), modulul CAN MAX 400 DEI, TBXKEY.

Sun un pic dezamagit de distanta - in conditiile normale de oras alarma nu bate la o distanta mai mare de 200-300 m ca sa te bucuri de pornirea motorului din telecomanda. Momentan pot spune ca este ok pentru mine.

Sa vedem mai departe cum o sa fie si cu securitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Am o intrebare ptr. "mdinisoae"; vad ca ai montat Viper 7901 + senzor ridicare dar, nu bate la 1600m (asa cum este specificat in descrieirea tehnica), desigur nu ma astept la 1600m decit "in cimp deschis" dar totusi in oras ma asteptam la... jumatate din aceasta cifra.

Inteleg ca ai cumparat alarma de la Falcon... in pretul cu care ai cumparat alarma a fost inclus si montajul? Nu te-ai gindit la "VSM100 - Viper Smart Start - Modul pornire motor din iPhone / BlackBerry" care din cite am inteles are semnal aproape peste tot... deci gata cu 300-400m bataie. O au tot cei de la Falcon pe site-ul lor. In alta ordine de idei: crezi ca baietii s-au miscat profesional sau ti sa parut ca au au ezitari si fac "experiente"? Sunt amabili cu clientii sau au atitudine de "bizoni"... Adica intr-un cuvint arata a meseriasi si merita banii clientului sau imi cheltui banii la altii care merita?

Te intreb ptr. ca cea mai buna parere este a unui client...

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all, la Falcon cand va duceti sa va montati ceva pe masina, sa va duceti si cu un Vag-com .

Asa just in case. Am fost cu A6 in septembrie anul trecut ( masina cumparata in August ..tot anul trecut :P) pentru a monta un car kit...

rezultatul....6 difuzoare nu se mai auzeau :D

Noroc cu Cristi ( Al Bundy ) ca a sters eroarea :)

VA pupa tata si :( Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu deja m-ai speriat cu your bad experience la Falcon... eu intentionez sa pun alarma pe un BMW 520 (2007) si din cite stiu eu acest Vag-com este ptr. a diagnostica masinile din grupul Vw Audi... corect? Atunci am o mare problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau :ceuameni: Sincer A6 avea 30-35 de zile de cand l-am luat de la dealer si vreo 1500 de km.

E vorba de modelul ..2010 cu facelift. Si s-au cam chinuit cu car kitul lor la instalare dar...fara sa verifice daca toate sunt bune si la locul lor.

Eu am sesizat o diferenta de volum ..dar am zis ca mi se pare. Am adus masina la una din intalnire de duminica pentru ca imi aparuse o eroare :( in bord.

Era vorba de pompa de recirculare motorina ( s-a schimbat pe garantie ) Si atunci am vazut ca nu mergeau 6 difuzoare. Sters eroarea.. si e ca nou . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@do_it: Scuze ca raspund asa tarziu, nu prea am mai intrat pe forum in ultima vreme.

La o prima vedere (din afara) montajul se pare ca este OK. Dupa 4 luni de folosire a alarmei am cateva probleme si tind sa cred ca sunt mai mult de configurare sau bug-uri ale softului lor:

- nu mai pot intra in meniul de Setari (normal era sa pot intra in meniul de setari dupa ce apasam pe acel mic joystik).

- nu functioneaza optiunea DEFROSTER (am incercat-o asta iarna)

- deschiderea portbagajului din telecomandă (AUX) a functionat de cateva ori precum si deschiderea capacului de la rezervor (AUX3), acum nu mai functioneaza optinunea AUX pentru portbagaj.

Daca faci reset la telecomanda parte din probleme se rezolva, cealalta parte nu. Prin urmare astept sa vin in tara luna viitoare si sa ma programez pentru verificare pentru ca alarma este in garantie pe viata (adica viata alarmei); acum este in agonie ... dar respira :icon_thumright:

Sper sa imi fac timp si sa ma uit pe forumuri pentru a vedea ce mai este "nou" cu aceasta alarma.

Nu am vrut versiunea cu iPhone pentru ca nu am acest tip de telefon. Raza de actiune in oras sau in zona de rezidenta este de ~ 500 m (mai mult sau mai putin) prin urmare nu ma ajuta sa primesc mesaj pe telefon la 2 Km distanta si sa incep sa fac suta de metri in 10s. Poate pe viitor se mai ieftinesc dispozitivele de urmarire prin GPS

Slava Domnului ca nu au fost probleme pana acum si sper sa nu primesc mesaje pe remote :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare din nou,

Dupa mai bine de un an si jumatate revin cu update-urile (deh, multe probleme pe cap si am cam neglijat printesa). Pe de alta parte, cand nu ai probleme, stai departe de forum si iti vezi de treburi :icon_redface: .

In primul rand si Viper a scos un modul Viper Smart Start care se conecteaza la alarmele existente (Viper 5101, 5701, 5901, 5904, 7901, 7904) si poate fi comandat prin smartphone (cu Android, BlackBerry) sau iPhone. Momentan pretul de ~400 euro mi se pare cam mare (si mai are inclus un an abonamentul pentru localizare masinii prin GPS). Deci mai asteptam, poate va mai scadea pretul. :icon_cheesygrin:

Legat de problemele din postul anterior am rezolvat mare parte din ele:

- intrarea in meniul de setari se face in felul urmator: se asteapta sa se stinga lumina pe display si apoi se apasa acel joystick (nu scrie in manual, dar omul de la vanzare mi-a spus verbal ... au spus ca o sa revizuiasca si manualul).

- functia DEFROSTER nu functioneaza deoarece ar fi trebuit sa faca niste modificari la calc de comfort (si mai bine ca nu au facut); probabil la versiunile Comfortline sau Highline functioneaza, nu am idee (poate cineva care are echiparea asta si-a instalat si poate sa ne spuna)

- deschiderea portbagajului se face dupa ce se tine tasta AUX apasata min 3 sec, la fel si cea pentru capacul de la rezervor (optiune pe care sa fiu sincer nu prea am folosit-o).

Iarna trecuta si iarna asta mi-a fost de mare ajutor pornirea din telecomanda, pentru ca in fiecare dimineata trebuia sa duc copilul la gradinita (si nu sunt decat 7 km ... abia atunci se incalzea motorul daca uitam sa armez Remote Start).

Decembrie - Ianuarie am fost plecat 4 saptamani si masina a ramas in parcare, la intoarcere bateria a fost moarta. Dupa ce am incarcat-o a fost OK.

Au venit frigurile astea puternice (minus 7 pana la minus 20 grade C) am inceput sa folosesc si functia "Advanced Start" si azi dimineata am avut o surpriza placuta (dupa ce masina nu a fost pornita 2 zile) ... s-a activat pornirea ca sa incarce bateria deoarece sesizase scaderea tensiunii bateriei sub o anumita valoare (Volti); este si optiune pentru setarea temperaturii in cazul in care scade sub o anumita valoare (trebuie sa verific valoarile ca sa fiu sigur, acum este din nou armata si nu pot sa vad valorile setate pe telecomanda; setarile pentru Timer start si Smart Start se fac cand alarma nu este armata pentru Remote Start).

Cam astea sunt impresiile dupa un an si jumatate de folosire a tipului asta de alarma. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Salutare! Am si eu o alarma Viper 7941V pe un Passat B6. Am mostenit alarma in momentul in care am cumparat masina si am inceput sa am probleme cu ea. Ecranul pager-ului nu merge, in sensul ca nu se aprinde sa pot sa vad ce este activat la alarma si m-am trezit cu o eroare la ea. In momentul in care inchid usa masinii, se blocheaza automat si semnalizarile incep sa palpaie de 2 ori la un interval de 10 secunde si nu se opresc deloc. Apas pe dezarmare din telecomanda, se deschide masina si cateva secunde mai tarziu, se blocheaza la loc. Am incercat sa o scot din modul Valet, sa fac toate combinatiile de butoane gasite pe internet pentru resetare si degeaba. Doar dupa ce am scos bornele bateriei, am reusit sa scap de treaba asta. Dar mi-a dat peste cap si cheia originala a masinii. Inainte de eroare, nu ma lasa sa o deschid din cheie, acum ma lasa sa o deschid, dar nu se mai inchide decat in modul clasic, cu cheia bagata in portiera. Plus portbagajul care este blocat si se deschide doar din telecomanda sau din interiorul masinii. Nu stiu ce fel de problema este asta si cum as putea sa o rezolv, dat fiind faptul ca nu pot vedea daca este vreun modul activat aiurea din telecomanda alarmei. Nu pot decat sa apas pe armare/dezarmare, pe butonul Aux, cel Function si cel de pornire motor de la distanta. Daca stie cineva ceva despre asta, as aprecia mult un ajutor. Zi buna si multumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!