Jump to content

Chiptuning 1.4TSI


nnw
 Share

Postare recomandată

@robi: stiu despre cine zici; nu stiu daca avea turboback montat cand a facut dyno-ul pe care l-ai postat (stiu ca urma sa puna), parca are si FMIC mai mare, impreuna cu admisia pe acolo ar da. cert e ca masina fuge de 200+cp :d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este acum recent. Cand te-ai dat tu cu el stiu ca avea doar soft si o finala (soft de la unitronic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai intreb odata, ce stiti despre noul 1.4 dep e mqb? Cine/ce face la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Exista dealeri BR performance pe la noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cine dicteaza duty cicle-ul N75-ului? Poate fi influentat de wastegate/altceva sau e comandat doar de ECU?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Poti sa le dai un mail. 

Nu stiu cum suporta chargecoolerul o turbina mai mare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina nu se numesteLO250 degeaba. Printre "supporting mods" ar trebui sa se gaseasca un FMIC, downpipe si poate CAI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neaparat FMIC. E problema mare cu chargecoolerul asta, vezi 45-50 grade in admisie foarte repede, dupa 2-3 run-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as face mai mult de un soft la generatia caxa de motorizare......nu stiu daca se justifica riscul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum mai toate au trecut pe chargecooler, inclusiv tdi-urile. Doar 1.8 si 2.0tsi au ramas pe clasicul intercooler.

Ipotetic vorbind upgrade de radiator la chargecooler ar presupune probabil si o alta pompa de apa. Plus probabil alte aspecte, asa ca deja tuning-ul a devenit limitat.

Principalul inamic al fiabilitatii unui motor ramane temperatura mare la care lucreaza. Not to be played with.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!

Am citit vreo 10 pagini, dar nu m am lamurit ..

 

1.4 TSI - 122 CP, DSG 7 - ce e recomandat sa fac stage1 - din ce am vazut se poate 150-160cp , cu 245-255 nM

din ce stiu cutia dsg7 suporta maxim 250nm, deci consider ca r fi recomandat sa nu sar de 250nm, un 248 ar fi perfect.

 

De ce as face acest lucru, ma deranjeaza putin ca masina schimba foarte repede treptele, si as vrea sa cred ca avand un cuplu mai mare cu 25% ar fi mai ok..

 

Nu ma intereseaza ca o sa ajung mai repede la 100km/h sau ca o sa am vit max ~ 230-250km/h...

 

As vrea o parere de la cineva cu 1.4tsi 122cp si dsg7 daca a facut aceasta operatiune..

 

Precizez ca masina are 142.000km, tubina schimbata la 65.000 km pe garantie, bujii proaspat schimbate.., pompa de apa schimbata la 128.000 km..

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.vw-eg.com/innovation.aspx

Both DSG dual-clutch gearboxes are application-specific. The 6-speed is paired with high torque engines (up to 350 Nm) while the 7-speed variant is more effective in combination with smaller engines and torque outputs of up to 250 Nm. 

Asa stiam si eu cu limitarea de 250 nm la dsg 7, dar se pare ca ar fi folclor: ai mai jos postul unui coleg de forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut,

pana la urma a facut cineva soft pe 1.4 tsi mqb si poate sa dea ceva feedback? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am facut de 1 aproape o saptamana pe masina din semnatura, pana acum sunt foarte multumit, se simte o diferenta, masina sta mai des in cuplu si trage mai liniar..,

la mine cu dsg 7, care oricum schimba foarte repede in D, la 65km/h e deja in treapta 7, se vede si merita diferenta..

 

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut!Am mai intrebat asta si in alt post insa nu am primit nici un raspuns.A incercat cineva pe un VW Golf 6 1.4 TSI DSG 160 CP un ultimate chip de la race-chip.ro cu upgrade la 205 CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la motorul CAVD, nu cred ca se risca nimeni fiind si asa extrrem de sensibil. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut , despre 1.4 tsi 122 de pe MQB ( leon mk 3 ma intereseaza) cu manuala in 6 trepte , este safe remap-ul ? Nu am un cod motor ( inca nu am luat masina ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

As vrea sa fac o resoftare la un Golf 1.4tsi 125 DSG7... sa il duc spre 150. Oare creste mult consumul În aceleași condiții de condus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am facut si eu o resoftare...la caxa...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Stiti cine face la noi softuri custom (pe dyno) pentru motorul 1.4 TSI twincharger 160cp (CAVD sau CTHD) ? Preferabil in Bucuresti sau in apropiere. Ma refer la un motor refacut cu interne forjate, care sa tina la un Stage 2 sau mai mult.

Modificat de GeorgeTSI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Las si eu asta aici ca informatie poate ajuta pe cineva.

 

In martie 2019 am cautat sa fac resoftare la golf 6 1.4 tsi 122hp/200nm 6 trepte manuala an 2012 cod motor caxa cu 103.000km. Muncesc in Belgia si de aici am cumparat masina.

Dupa mai multe cautari am gasit https://www.dynatek.be/ . La ei pe site, pentru modelul meu de masina, promit o crestere de 25hp si 50nm pentru 600e. Trebuie sa recunosc ca nu m-am declarat convins din prima, am zis ca sunt prea multi bani pentru o crestere nu foarte mare..dar cum chiar simteam nevoia de mai multa putere si dupa ce m-am documentat despre aceasta companie de tuning am zis ca merita.

Zis si facut, am sunat m-am programat, mi-au explicat ca valorile care sunt pe site sunt valori care sunt scoase in procent de 100% dar care nu sunt fixe! In functie de fiecare masina se mai poate scoate ceva, in conditii 100% sigure, fara a pune in pericol in vre-un fel componentele masinii.

M-am dus cu masina dimineata, in rezervor benzina doar de 98, filtru aer K&N. Mentionez ca masina este foarte intretinuta, bujii noi performante etc. Primul lucru au pus-o pe dyno sa vada ce putere scoate stock si sa avem termen de comparatie. Tin sa mentionez ca intreaga resoftare s-a facut cu ajutorul bancului de probe(dyno). Nu a fost doar o mapa prestabilita, pusa pe masina si gata, nu.

Stock masina a scos 130hp si 216nm, lucru care m-a surprins. 

2h mai tarziu si numeroare testari pe dyno mi-au fost inmanate cheile si fisa dyno cu valorile finale: 160bhp si 280nm

 

7000km mai tarziu ma declar foarte multumit de soft. Inca nu am intampinat nici un fel de problema, consumul a ramas la fel(in limita decentei), puterea este livrata mult mai repede in ture.

Vibratiile si zgomotul motorului au crescut iar turbina se aude mult mai proeminent - se poate spune ca masina nu mai e la fel de confortabila/'rafinata'.

9e16c5b7-7f6b-453d-b295-d8d624a80048.jpg

111.jpg

 

Va sunt disponibil pentru curiozitati daca aveti.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Interesant...graficul chiar este detaliat. Imi place.

Dar resoftarea asta seamana a stage 2..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate asa a cerut el, sa faca un soft mai agresiv pentru ca a considerat ca cei 25 CP promisi nu merita 600 e.

Stiind de minunatia asta de motor CAXA eu nu as fi avut curajul sa pun sarcina extra pe capul pistoanelor si pe segmenti, dar fiecare e liber sa faca ce vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope, nu am cerut mai mult..ei au lucrat cu ce au avut. Au avut o masina intretinuta, care are toata atentia portofelului meu ca sa zic asa :))Din cate am inteles ei ofera si garantie pe motor si cutie 1 an de zile dupa soft dar asta doar la masinile mai noi(max 5 ani parca)

M-am bazat pe faptul ca e 2012(ultimul an de productie), ca e modelul Match(aparent facut doar pt piata nemteasca). Intradevar, si eu sunt curios daca ajung la 200.000km fara nici o problema mare, iar daca e sa pice turbina aia e, deja ma uit la alta mai puternica decat aia stock, deci ?

Pentru moment curiozitatea mea este in aceasta vara, am 2 drumuri de 2300km si sunt curior cum sta uleiul la 30grade afara si forjata masina in stilul meu

ps. am un coleg la munca cu un g6 1.6 tdi 105cp care a apelat la aceasta firma de tuning la 40.000km, au scos din motor 150cp si +300nm doar din soft; acum masina are 160.000km si absolut nici o problema 

 

ps2. imi propun o vizita la http://www.coastadeest.ro/ vara aceasta pentru o posibila modificare de la mijloc a evacuarii(in limita legii)

 

Modificat de TAZ844
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!