Jump to content

Chiptuning 1.4TSI


nnw
 Share

Postare recomandată

prunaionutz

Mitsubishi TD025 e pe CAX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prunaionutz

Swap that fucker :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca avem alta turbina; cu compresorul de pe TD-uri se poate face hibridizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa iti faci soft la o firma consacrată chiar dacă este putin mai scump, macar știi ca au mai multi dealeri in tara si nu trebuie sa alergi dintr-o parte in alta pentru niste loguri sau update-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Probabil ati mai vazut acest remap http://etuners.gr/en/index.php?s=13&t=197

Ideea este ca ei obtin aproape 160cp si 260nm prin hibridizarea turbinei. Asa ca eu nu stiu ce sa cred.

 

Pe de-o parte toti tunerii se lauda cu 150-160cp scosi din acest motor cu stage 1 si fara vreo modificare, insa toti recunosc ca este o turbina foarte mica si restrictiva. Pe de alta parte vin grecii si zic ca trebuie schimbat rotorul compresor + CAI ca sa scoata aproape de 160 cu un stage 1.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic. E clar ca , cu modificari fizice aduse turbinei vorbim despre altceva. Clar alta curba de putere samd. Tind sa ii cred pe greci , de obicei nu vand vise cum fac unii tuneri romani.

Plus ca exista cai putere .. si ponei putere :]

Nu vad ce preturi au pentru aceste diferite kituri.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asemenea tind sa ii cred pe greci pt ca se baga in proiecte marete cu aceste 1.4, fie el single sau twincharged. Cum ei zic ca nu se scot mai mult de 145cp din stage 1 si benzina 95 nu prea vad de ce stage 1 sincer. Sa zicem cu benzina de 98/100 se ajunge la 150, dar not much else. Recunosc ca ma asteptam cu turbina hibrid + CAI sa se duca de 160.

 

Colegul mOFO a facut asta

Insa nu a rezistat prea mult motorul :(

 

Un rus ii calca pe urme lui Ionut :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

It's twincharged, doesn't count :))

 

Aparent compresorul in configuratie stock merge la 1/4 din capacitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cineva in UK care se chinuie de mult timp sa scoata 270cp din CAXA cu turbo LOBA LO270.. 

 

Baietii din Grecia scot mult mai mult din k03 hibrid cu evacuare de-cat si intercooler.

 

Just sayin..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca despre ce vorbim noi aici depaseste cu bine termenul de "chiptuning" .

Daca cineva mi-ar oferi o varianta completa, la un pret clar ( sa zicem dau 2000e ) si se ocupa ei de toate ( imi schimba turbina , softul samd ) si imi da 170-180 de cai ... as fi la usa lor :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 Shadowz.

Daca vrei ceva de genul, intereseaza-te la Exelixis. Daca consideri ca merita sigur.

 

Chiptuning simplu la CAXA/CAXC e apa de ploaie. Ori ceva serios, ori mai bine fara.

Farmecul de a avea masina complet functionala, de a fi realmente daily, cresteri de putere safe, dezvoltate de tuneri cu piese dedicate.

 

@Aurelian, Loba LO270P tot nu este pt CAXA/CAXC ci CAVD asa ca nu e deloc plug&play.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Chiar este 1s diferenta?

Stiu ca discutam de alte mase la A1, but still.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte clar in ture si la wot :) nu ai cum sa greseati.

Sunt masini care castiga si mai mult de 1 s doar din soft dar vorbim de niste motoare mult inhibate voit de producator.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceam strict de astea ale noastre.

Ma gandeam soft + actuator de la Forge care e plug&play in locul celui oem care va tine mai mult boost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man. Ca sa iti dau un exemplu exact. Masina cu 3-4 persoane merge acum cum mergea inainte doar cu mine in masina....sau cel putin asa o simt eu. Ce este drept e ca acum merg si cu benzina 98 exclusiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornirea dupa resoftare  mult mai ok , ma refer la perioada de preincalzire , motorul tot asa sta mai turat dar  nu mai trepideaza asa cum facea cu soft oem ..., missfire deocamdata  nu mi a aprins check engineul deocamdata* o sa verific si cu vag com ul... 

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate scoate din soft pornirea turata, am avut eu o varianta de soft cu ea scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Nu va mai luati dupa ce fac grecii, ei fac multa putere doar pe hartie, citit pe forumurile din afar e f greu de scos peste 250cp si din motorul de 170cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well, eu am soft facut de greci si a scos 220.. Cu turbo k03 stock si fara water meth.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!