Jump to content

Chiptuning 1.4TSI


nnw
 Share

Postare recomandată

Merge si 95 daca trebuie, n-ai missfire, detonari sau smuceli. TSI-ul e motor de 98+ in Romanica oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revo spune 156cai si 247nm, nu am masurat masina pe dyno sa vad cat are exact:)

Vreau sa schimb bujiile la masina cu unele mai performante.

A schimbat vreunul dintre voi cu altele decat cele oem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.O intrebare scurta si la obiect: Revo sau TcmTurbo pentru un chiptuning stage1. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la ce  te astepti? Putere marita sau consum mic?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Principalul motiv este marirea puterii in depasiri, nu prea ma intereseaza nici super viteze, nici consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Am vazut zilele trecute ca TCM turbo ofera stage 2 pt 1.4 122 cu 170cp si 270nm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare referitoare la softul standard de la tcm care teoretiv duce masina in 150 de cai. Sunt direct interesat si de consum la regim de mers normal, schimbat pana in 2000 rpm samd..... Am auzit ca in oras ar scade consumul cu .5% iar in afara pana chiar si la 1%. Estr adevarat sau sunt gogosi ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi spun ca softul reduce consumul in conditiile unui mers obisnuit. Aici fiind vorba de oricare tuner. Si acest lucru e chiar sustinut de unii posesori.

Concret poti sa iei legatura cu BiCos care are 1.4 resoftat de tcm sau Rave cu 1.2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si creste consumul cand se merge mai sportiv fata de softul stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu ce zici tu la mers sportiv. Dar pe mine ma intereseaza la mers obisnuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam acelasi drac. N-ai sa poti arata un post de aici prietenei/nevestei ca sa motivezi astfel investitia :)

Concret, am scos si 6% pana in Grecia cu mers noaptea in BG si am scos si 13 prin oras, depinde cel mai mult de trafic si cat de mult franezi..

Extraurban, e acelasi lucru. Ce ai castiga prin optimizarea softului la injectia la relanti se pierde prin surplusul aruncat cand o calci si trece de 50% Load. Again, acelasi drac per total, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vise ca vei călca accelerația și se va umple rezervorul cu benzina.

Tuning = permite sa consumi cu pana la 20% mai mult. Efect secundar: putere mărită.

Anvelope bune/late/adecvate = 1-2 litri de combustibil în plus. Efect secundar : aderenta crescuta - siguranță.

Etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tuning nu inseamna doar crestere de putere. Inseamna si eficientizarea consumului pe anumite plaje de turatii si procentul ala este sper aruncat acolo de dragul discutiei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul tine cel mai mult de stilul si orele de condus.

 

Daca la un stil de condus pe care tu il consideri normal foloseti mai mult din boost/putere atunci consumul dupa soft o sa creasca, normal. Cu cat urci mai sus in ture cu atat consuma mai mult.

Daca mergi mai batraneste atunci in cel mai rau caz o sa ramana la fel. Oricum, mai nimeni nu face soft cu gandul la consum, sau atunci se axeaza pe un soft "eco", gandit mai mult pentru eficientizarea consumului si mai putin pentru putere.

 

Din punctul meu de vedere, merita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Cel mai probabil cand voi ajunge in Bucuresti voi incerca si eu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stie cineva daca la IC de S3 trebuie modificat ceva sau se potrivesc furtunele, ca la 2.0 tfsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.sciroccoclub.gr/forum/viewtopic.php?f=12&t=325&start=120#p25477

 

Foloseste Google Translate pt descriere; din cate stiam eu/se vede si in poze, trebuie sa tai capetele furtunelor de pe masina ta, si sa le prinzi cu 2 coliere pe intercoolerul de S3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sunt pe net adaptoare, intercooler - adaptor - furtun cu colier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Oil cooler pt 1.4 tsi singlecharge

http://www.ebay.co.uk/itm/SEAT-LEON-OIL-COOLER-1-4-TSi-2005-/281201527118?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4178eac94e

http://www.ebay.de/itm/FEBI-38787-VW-Golf-1-4-TSI-122-MK-6-09-EST-OIL-COOLER-/200993033017?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ecc1e4b39

 

Eu unul chiar sunt interesat de asa ceva. In special de cel din al doilea link. Mai greu cu pozitionarea lui pt a avea un flux de aer.

Si raspunsul :))

1526711_567512016662756_74767279_n.jpg1097973_10151905018361159_1509270561_n.j

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem undeva ca nu e chiar asa simplu de pus, ceva legat de presiunea uleiului. Nu cred ca e ok, mai ales avand in vedere pornirile la rece cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credeam ca cel din al doilea link este montat pe masina din fabrica :/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca pare oem cel de la Febi, insa nu stiu sa se monteze pe 1.4tfsi. Totusi s-ar putea sa existe si pe motorul nostru din fabrica, am gasit garnitura oem pt oil cooler de 1.4 caxa. Pe 2.0TSI cu distributia tot pe lant exista oilcooler.

idrpsi.png

301o9io.png

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!