Jump to content

Chiptuning 1.4TSI


nnw
 Share

Postare recomandată

Înseamnă ca fisele lor dyno sunt fake toate ...nu prea cred

Cu turbo hybrid , ic s3 , turbo back scoți zic eu , la twincharged e fix pix admisia sport ..ori ca pui un filtru conic ori ca pui admisie tot pana în primul cot se schimbă. .

asta dc nu faci una custom pana la turbo ..

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia au kiturile astea de cumparat ? Sau trebuie sa faci tu rost de piese ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La twincharger nu se poate face tot traseul pana la turbo custom pt ca exista o clapeta pe la jumătatea traseului care trimite aerul la turbo sau la compresor. Nu se poate elimina clapeta respectiva deoarece motorul intra in limp.

Se poate face twintake, cu traseu pt turbo si încă unul separat pt compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 1.4 122 se poate cu alta turbina, TD04-13T de Mitsubishi si nu mai e nevoie de alt traseu de admisie. Trebuie refacuta evacuarea evident, IC dar nu e asa dificil si aparent se scot caii tot cam pe acolo.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape plug&play cea de Mitsubishi care s-a pus si pe Subaru WRX in 2008:

30032012960.jpg30032012957.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru turbo de pe wrx ai nevoie de galerie de evacuare custom, downpipe custom si furtunase pt ungere si racire. Mai adaugi un fmic cu traseu custom si e gata!

Btw, in filmulet e pe dyno masina sau pe strada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizionaţi „Dynorun: VW Scirocco 1.4TSI 272.9hp 396.0Nm @1.5b…” pe YouTube

Dynorun: VW Scirocco 1.4TSI 272.9hp 396.0Nm @1.5b…: http://youtu.be/B_oxTnUy-o4

Sunt și niște comm interesante

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ohoo, 276 la1.5 e wow! Eu am 220 la 1.5.. Misto turbinuta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice stock eng și turbo ...mai vb ceva de hpfp care pe gen 2 oem tine 300+ hp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbim de 2 motoare diferite, fiecare cu ale lui :D.

Twincharge-ul poate duce destul de mult si stock pt ca are acel compresor.

 

Turbo de Mitsu, intercooler de la toyosport, restul custom si niste greci :)). Marea problema a fost fitmentul turbinei sub capota cu realizarea unei galerii de evacuarea corespunzatoare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caii îi scoate turbo ..compresorul ajuta la low revs și la cuplu pana in 3500 când îl auzi ca nu mai sufluiera"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta in varianta stock. Banuiesc ca se poate interveni sa fie mai cu spor :D.

Altfel e imposibil sa scoti din 1.4 cu k03 aproape de 280cp si 400nm fara sa te ajute acel supercharger.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, odata ce se trece de 200cp (din motorul/motoarele astea), nu mai prea e diferenta de max power intre cel de 122/125cp si cel de 170cp. Singlecharge-ul e mai scump de dus acolo, insa diferente nu sunt la elementele de baza, afaik.

Compresorul ala e prea mic sa ajute cu ceva peste 3500rpm..

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inafara de acel clip sunt foarte multe dyno-uri cu stage 2 la twincharge care nu trec de 240cp/375nm (asta in cel mai bun caz).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El defapt ajuta turbo sa tragă mai de jos " ...

Cred ca depinde soft ..mulți tuneri nu baga decât 1.1 - 1.3 din considerente de fiabilitate. .

Grecu mai zicea ca tine motorul și cutia dsg în cazul lui la 2.0 cu hybrid. .

(La Scirocco ăla )

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yep :) am avut si 1.7 cu peak de 1.9 dar se încarca extraordinar de greu si probabil se făcea praf destul de repede

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și Grecu cum scoate 270 cu turbo stock la 1.5 ..sa fie wg de la forge motivul ca tine mai bine ...nu mai înțeleg

fmacvag07 e wastegate ul de la forge se găsește pe ebay la 150 €

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!