Jump to content

Chiptuning 1.4TSI


nnw
 Share

Postare recomandată

si 1.4 tsi CAXA are oil cooler, este cel din primul link. cel din al doilea link este probabil pus pe motoarele cu DSG.


L.E.IMG_0296_zps2f63766d.jpg

 

Asa ceva am eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum oare se ventileaza acolo, mai ales ca e in spatele a doua radiatoare :(.

L.E.: Am vazut, mersi :icon_thumleft:

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se vede in poza, sub turbo.


Ma gandeam si eu sa scot proiectoarele si sa duc din stanga aer la filtru, iar din dreapta sa duc spre oil cooler. E cam greu dar nu imposibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racirea se face cu antigel care stă la o temp de 81-87 de grade sunt 2 circuite separate care circulă în contrasens unul pe lângă altul , astfel răcindu se uleiul ....nu trebuie neapărat ventilatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca ajuta ceva si ventilatia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-l ia naibii de antigel ca la 1.4tfsi raceste si chargecoolerul si oilcooler-ul, asta pe langa functia lui de baza :))

Ventilatia e sfanta dupa mine si ceva mai simplu de implementat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din câte cunosc uleiul nu ar trebui sa depăşesca 100 grd sau dacă o face nu cu mult ..pt îi scade vascozitatea drastic ...eu am băgat 5w-40 tocmai din această cauză

Ştiti cumva cum se poate măsura temp uleiului ?? Are în vcds ??

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apare in maxidot afisata temperatura uleiului.

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mk5 nu apare. ca si idee, la CAXA, pe autostrada la 130-140 km/h uleiul sta la 103-104 grade. adica la 2700-2800 rpm constant; cateva retrogadari mai tarziu ajunge usor la 110 - 112 grade si daca insisti poti vedea si 117, 119 grade. mai mult eu nu am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: ce tip de volant avem? Pe net gasesc si SMF si DMF pt 1.4 TSI M6..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ce recomandari aveti pentru stage 1 la CAXA in zona a 300€?

Ce ati alege intre TCM Turbo si DNA-Tuning?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu mergi tu pe revo sau unitronic ?

eu am dat 1600 lei pe soft revo..

Modificat de alecsutzyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai buna oferta pentru revo am gasit-o pe la 1800 lei :).

inteleg ca DNA-Tuning este oarecum legata de Unitronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revo merita, dpmdv, doar pentru SPS. In rest cam platesti firma pentru Stage 1 simplu. La proiecte mai complexe nu le contest puterile.

Cere o oferta de pret si o fisa dyno de la cei doi, alege in functie de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar plug&play softul. 

 

Sincer pt mine ar conta sa fie softul facut pe masina, cu log-uri inainte si dupa, tija actuatorului reglata decat ceva mai ieftin si pus acelasi soft ca oricare 1.4tsi 122.

Nu ma refer strict la Revo aici pt ca sunt si altii care fac softul pe masina si in functie de cerintile tale.

Cam asa ar trebui sa scoata:

http://www.superchips.co.uk/curves/VAG14TFSi122.pdf

Fisa stock la superchips fiind asemanatoare cu ce am scos la exelixis

34rvogo.png

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca la Exelixis pentru soft, cred ca te incadrezi in suma afisata, iar in plus au si dyno la locatie.

 

PS. Nu recomand sa faci preload mai mare la wastegate decat daca nu atingi cererea de boost facuta de ecu.

Modificat de mOFO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prunaionutz

Eu zic ca merge pus si un FMIC inainte de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar avea de ce sa se atinga cineva pentru un Stage 1, prin definitie este un soft plug'n'play.

Nici nu merita sa platesti 1.000 de euro ceva facut custom pentru acelasi rezultat.

Sau daca cineva n-are ce face cu banii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exelixis - 450€ stage 1.

Aparent, nicio companie nu ia o fisa "stage1.exe", o incarca in ECU si gata, ci se citeste harta originala care este adaptata. Si eu aveam aceasi retinere pe care am si exprimat-o in dialoguri avute cu mai multi tuneri.

Pe site-ul romanesc al celor de la Superchips stage1 = 2400 RON :).

@Ionut: Daca ma bag si in HW sare mult bugetul, stii si tu; deocamdata m-ar interesa doar soft-ul.

PS: Bugetul poate fi suplimentat putin (+100€) dar sunt reticent in a cheltui atatia bani pe o crestere nu foarte mare..

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptata, dar sa fie dupa cerintele tale si sigur in limite de siguranta ale hardware-ului.

Spre exemplu sa poata fi tinut cuplul maxim de la 2000-3000rpm decat sa fie un spike la 2500 de 270nm si apoi sa scada vertiginos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta tine si de turbina. Morisca de la 1.4 tsi de 122 nu i sa tina in viata ei boost sus in ture. Ori boost rapid si lesinata in ture ori lag mare si vioaie sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, turbina de pe CAXA nu cred ca poate face boost sus, la cat de foarte mica e :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mica, face spool repede si lesina la fel de repede in 4500rpm. De asta ziceam ca soft optimizat, dar in limitele hardware (in special turbina) unde se poate lucra cat de cat la plaja de putere.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Meh, eu sunt multumit de cum arata curbele mele, si parca zicea lumea ca e aceeasi turbina, nu?

 

13643943225_f8eb16195d_b.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!