Jump to content

Bord computer - schimbare / instalare


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Pentru manete stiu eu pe cineva care are 2 bucati ... iti mai trebuie doar pinii pentru maneta si pentru IC (cred ca ii are si pe aceia)

Daca te va interesa pot sa intreb . Ceasurile le-a dat , din cate stiu - deci trebuie sa ti le cauti .

Cu Restul te ajuta coilegul din postul anterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut! Doresc sa imi monetez si eu Computer de Bord. Detin un VW Golf 4 2003 - Motor 1.4 16v BCA.

Doresc sa ma informez corespunzator inainte sa cumpar ceasurile sa ma asigur de compatibilitate.

Vreau sa stiu ce fel de Cluster specific sa cumpar. As aprecia cat mai multe informatii.

 

Multumesc in avans,

 

P.S. Poate reusesc sa vb cu leonardg ca si eu sunt din Sibiu si ma poate ajuta cu Vag Com.

 

Am fost si eu ajutat la randul meu deci... cu placere.

Mai intai cumpara-ti maneta de stergatoare cu butoanele si cablajul aferent + ceasurile si incercam adaptarea.

 

 

nu uitati - ceasurile sa fie immo 3 - v-am postat codurile mai sus.... ce sa verificati....respectiv

 

daca e sa cauti de Golf4, Bora - sa fie codul cu 6 sau 7 la sfarsit - adica 1Jx 920 xx6 sau 7. La Passat sa fie 3B0 920 xx5,6 sau 7. Merg si cele de Passat, dar trebuie inlocuit soft-ul lor.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine doreste am de dat cablajul pentru senzorul de temperatura exterioara impreuna cu conectorul 1J0 973 702 pt senzor.

La mine a venit in set insa avand climatronic nu mai este necesar cablajul.

 

Astept PM daca-l vrea cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, ma poate ajuta si pe mine cineva?
Masina nu trage si am pus-o pe VAG si mi-a dat urmatoarele 5 erori:

19586 - Sistem recirculare gaze evacare plaja super de reglaj depasita

17932 - Releu pompa combustibil -J17- intrerupt / scurt la masa

19557 - Servomotor clapeta canal admisie -V157- circuit intrerupt / scurt la masa

17957 - Regulator presiune turbosuflanta -N75- intrerupt / scurt la masa

17849 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- circuit intrerupt / scurt la masa

 

Iar dupa ce aceste erori sunt sterse, ele apar instantaneu. Care ar putea fi problema? Cineva mi-a spus ca ar fi de la computer-ul de bord, dar as mai dori si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai un ECU de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut, ma poate ajuta si pe mine cineva?

Masina nu trage si am pus-o pe VAG si mi-a dat urmatoarele 5 erori:

19586 - Sistem recirculare gaze evacare plaja super de reglaj depasita

17932 - Releu pompa combustibil -J17- intrerupt / scurt la masa

19557 - Servomotor clapeta canal admisie -V157- circuit intrerupt / scurt la masa

17957 - Regulator presiune turbosuflanta -N75- intrerupt / scurt la masa

17849 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- circuit intrerupt / scurt la masa

 

Iar dupa ce aceste erori sunt sterse, ele apar instantaneu. Care ar putea fi problema? Cineva mi-a spus ca ar fi de la computer-ul de bord, dar as mai dori si alte pareri.

 

 

nu are nicio legatura cu computerul de bord.... acesta este in ceasuri.

 

Fa o scanare pe 01- Engine, pe 03-ABS si pe 17- Instrumente, posteaza scanare si sa ne zici ce an de fabricatie este masina si ce cod motor ai.

 

pana faci asta, verifica si cablajul de la motor, conectorii de la ECU si mufele intermediare - din cutia de sub ansamblul stergatoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi ECU-ul, nu ar putea fi reparat? Sau ar trebui schimbat cu totul?

 

An fabricatie: 2004

Cod motor: AXR 74 kw


Daca circul cu masina in aceasta stare, ce se poate intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU se schimba. Se gasesc pana in 100Euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi ECU-ul, nu ar putea fi reparat? Sau ar trebui schimbat cu totul?

 

An fabricatie: 2004

Cod motor: AXR 74 kw

Daca circul cu masina in aceasta stare, ce se poate intampla?

 

pune si scanul de pe Engine... asa cum apare - nu numai erorile - sa vedem ce ai pe ea ....

 

nu se intampla nimic, in afara faptului ca merge asa cum iti merge acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

 

Doresc sa montez la mine pe masina BC cu maxidot

Am un Golf 4  1.9 TDi  90 cp  ALH  din 2000

IC are seria 1J0 919 861 B           VDO 110.008.916/018

Se poate monta BC cu maxidot? Ce tip de IC trebuie sa iau ( seie 1J....... ?)? La ce trebuie sa fiu atent cand achizitionez IC ? 

Am maneta iar cablurile vor fi confectionate. Auto este climatronic

 

Multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate. Iti trebuie ceasuri cu 1J0919xxxxx cu maxidot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cam rare.....

 

sau, daca te poti dezlipii de aprinderea martorului de airbag (se dezactiveaza din codarea can-ului, altfel stai cu el aprins permanent), la modelul tau poti pune ceasuri de generatie mai noua.... chiar si immo 3 - maxidot, minidot, etc.... si o sa functioneze cum trebuie - deci poti cumpara linistit si cele mai noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri.

 

Sper cam inteles bine .... trebuie sa caut doar ceasuri cu seria 1J0 919 ... cu maxidot sau minidot, nu conteaza cu ce se continua seria dupa 919 ca sa mearga fara erori (gen becuri aprinse in bord), si ca ceasuri cu alta serie decat 919 (adica mai noi) merg la mine dar cu erori (becuri aprinse) care pot fi "remediate" prin dezactivare ..corect?

Dezactivarea ce inseamna? Acele becuri ABS, airbag... cand pun contactul nu se vor mai aprinde, sau prin codare vor "lucra" in regim normal (la punere contact se vor aprinde iar la pornirea motorului se vor stinge)?

 

Multumesc inca o data de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

An fabricatie: 2004

Cod motor: AXR 74 kw

 

 

Vezi ca la multe AXR sunt probleme la mufa de la ECU. Intra apa/umezala la mufa si face tot felul de figuri. Exista pe forum dezbatuta problema. Verifica cum ti-a spus si F l o r i n , in primul rand aceasta mufa, apoi cablajul, si restul de conectori, apoi in ultima instanta poti sa te uiti si in ECU(mufa sa nu aiba lipituri reci) , si daca nici asa nu rezolvi, atunci il schimbi.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu cel de ABS ce faci ?

Din codare se rezolva.....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, sa nu se mai vada in bord. Si cand ai o eroare pe ABS, cum stii ?

LA fel si pe airbag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce conteaza astea ? Ce-s alea ? Iluminari ghiduse la punerea contactului sa fie. :))

Rostul ceasurilor de bord este sa afiseze valoarea diverselor marimi si sa semnalizeze diverse probleme. Pastrand treaba asta, nu se poate ce vrei tu. Daca vrei tu neaparat sa ai alte ceasuri ori vei avea un pom de craciun ori vei avea noapte totala.

 

Se pare ca asta este totusi o parere complet minoritara comparand cu trendul schimbarii clusterului cu orice pret si cu functionare putin spus dubioasa. Daca cei care-si fac asta ar cumpara asa masina ar urla ca au fost manariti de samsari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De sistemele masinii ai tot timpul nevoie ,daca e "noapte totala"o sa-ti dai seama "dupa"!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, acum fiecare isi face ce vrea la masina lui....

 

oricum, aici e topicul tehnic, sens in care zic ca posturile trebuie sa respecte acest trend si nu sa il transformam in social.

 

Hai sa aveti o saptamana usoara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o fi, dar parca trebuia sa dam raspunsuri tehnice la obiect si sa fie cat mai OEM lucrarea, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - problema este ca sunt anumiti posesori de masini, care vor asa ceva, cu orice pret.... am avut caz.... vrea minidot immo3, indiferent de acesti martori.

 

oricum, trebuie studiat dump-ul lor si vazut daca se poate realiza ceva si din dump, sa lucreze normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ma poate ajuta cineva cu niste informati.vdo 1j0919880b. Daca sunt imo 2 sau 3 si daca sunt mini sau maxi dot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

immo 1 sau 2.... si cu MFA - afiseaza informatiile de la BC in ceas.... in afisajul din stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Eu nu doresc cu orice pret sa am ceasuri cu maxidot si becurile din bord doar sa fie "la numar" ci as dorii ca ceasurile ce le montez sa aiba toate functiile activate si functionale.

Cu parere de rau, dar nu am inteles ce tipuri de ceasuri se pot monta la mine pe masina si sa fie si functionale?

Se pot monta doar ceasuri din seria 1J0 919 ... cu maxidot sau minidot (depinde de care gasesc), nu conteaza cu ce se continua seria dupa 919, sau merg si ceasuri din seria 1J0 920 ....?

Ce conteaza mai mult 919 sau altceva din seria completa ?

Mentionez ca am un VW Golf 4 1.9 TDi 90 cp din 2000 ALH cu seria IC 1J0 919 861 B VDO 110.008.916/018

 

Multumesc si scuze ca revin cu problema dar nu am la cine sa apelez.

 

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!