Jump to content

Bord computer - schimbare / instalare


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

e de mult timp la G5 si B6 - rosu - ideea ca la ele este mult mai usor de inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
bunealexmaieu

Va rog mult!

Vin cu o problema, vreau sa instalez pe un golf 4 ce vine fara BC din fabrica BC.

Am clusterul, maneta,senzor de temperatura,,, doresc sa stiu cum
trebuie cablata maneta? cand am dat jos clusteru de pe masina cu BC am
taiat si mufele de pe masina de la cluster... help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offf, e greu sa cauti mai in urma?

 

post-1788-0-81458600-1364227471_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bunealexmaieu

Ms dar nu prea reusesc sa citesc diagrama.

Eu m cablurile de pe masina donatoare... gasesc pe culori sa cablez maneta la ele? cele 6 fire ce le vad pe mufa ei

Modificat de bunealexmaieu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 le ai deja. Mai trbuie sa tragi 4 , din care unul e masa(virtuala), o iei din mufa albastra, iar celelalte 3 sunt cele 3 butoane pt comp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bunealexmaieu

Poti te rog frumos sa ma ajuti pe poza?

Am numerotate firele... cele doua maro pe masa? sau?

si care merg in cluster?Raman recunoscator!

post-119216-0-07089800-1364245744_thumb.

Modificat de bunealexmaieu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa le numerotezi, exact cum sunt pe mufa, nu cum ai nimerit tu.... era informatia mai exacta.

 

deci, tu ai numerotarea inversa, pe desen

 

sa incepem.... 6 este de fapt 1 - si de acolo incepem numaratoarea

 

pin 1 maneta - in pin 24 mufa verde cluster

 

pin 2 maneta - in pin 23 mufa verde cluster

 

pin 3 - il legi la masa

 

pin 4 maneta - in pin 25 mufa verde cluster

 

spor la treaba !

post-30007-0-24343200-1364247115_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Puteai sa le iei, daca nu le-ai luat de pe masina donatoare firele pana in mufa bordului, astfel incat sa o faci ca de fabrica, fara nici o innadeala, doar dupa VIN iti mai dadeai seama ca nu e din fabrica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am sa postez o imagine cu problema care o am in legatura cu computerul de bord.

 

http://img818.imageshack.us/img818/8002/computerbord.jpg

 

Eu cred ca ar fi folia dusa. IC-ul a mai fost dat jos inainte sa cumpar masina. Vreau sa stiu daca se poate repara sau daca trebuie sa schimb decat display-ul acela fara sa schimb tot IC-ul. Astept pareri si eventual sfaturi. Mai precizez faptul ca, de multe ori, ceasul din bord de sub turometru, nu este afisat cum trebuie. Nu se vad clar toate cifrele, dar dupa o perioada isi revin. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai vazut pana acum asa de multe linii duse consecutive. Pretul unui display mic este destukl de mare, recomand schimbarea intregului cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba doar display-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK! Deci, nu se poate repara, trebuie schimbat. In afara de IC, mai trebuie sa cumpar si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai trebuie nimic altceva.....

 

- ori inlocuire afisaj - te va duce in jurul la 300 lei

- ori alt cluster - care trebuie adaptat pe masina, scrise cipurile la chei.

 

oricum, nu-i stres - amandoua se rezolva fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK! Ma gandeam ca trebuie alta maneta pentru parbriz, alte mufe etc. daca trebuie sa schimb tot clusteru'. Multumesc pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare, am o problema mare la golful meu 1.6 benzina.

Cand si cand, in timpul mersului se opreste brusc, nu mai porneste, motorul se invarte, iar pe bord nu mai apare EPC si Check semnul galben ca o pompa.

Dupa aproximativ o jumatate de ora, merge normal, o zi doua...

La diagnoza apare eroare Can Bus si sondele lambda.

Am curatat cu sprey contact mufele la calculatorul de motor, problema ramande la fel...

Ave-ti vreo idee, de unde poate proveni ?  Poate sa fie caculatorul de motor defect, a-ti mai schimbat asa ceva ? Am inteles ca e mai complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa postezi exact eroarea, este posibil sa fie de la ceasurile de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa fie de la ceasurile de bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-i de pe can si cu alte module. pana nu vine cu erorile, cam greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A spus ca-i da eroare de can bus.

 

Nu are treaba - e o simpla problema de comunicatie.

 

Faptul ca ii opreste masina si in mers..... denota ca nu e de la ceasuri. Daca era de la ele, nu pornea... de fapt se oprea imediat si avea erori legate de oprirea motorului din cauza imobilizatorului

 

Daca nu are nicio eroare, poate sa fie de la alimentare, pompa, releu, etc

 

Dar haideti sa terminam cu off topicul aici.... sa posteze unde trebuie, altfel poluam aiurea topicul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am gasit problema, nu era ceva complicat, dar dadea mari batai de cap si o groaza de nervi , cand se intampla.

Cauza: releu Engine control (EC) , situat in cutia cu relee, de langa motor. Releul are in interior o placa electronica, si acolo erau crapate, fisurate lipiturile contactelor si  le-am refacut si  e ok.

Multumesc de ajutor.

 


Salutare , am gasit problema, nu era ceva complicat, dar dadea mari batai de cap si o groaza de nervi , cand se intampla.

Cauza: releu Engine control (EC) , situat in cutia cu relee, de langa motor. Releul are in interior o placa electronica, si acolo erau crapate, fisurate lipiturile contactelor si  le-am refacut si  e ok.

Multumesc de ajutor.

 

post-113848-0-25463100-1379021399_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am și eu o problema la o Bora 1.6 16v, AZD din 2002. La pornirea motorului îmi indică în permanență pe BC doar linii, iar când încep să mă deplasez, îmi arată niște consumuri astronomice (60 - 70%). Se reglează în mers și scade pe măsură ce mă deplasez, până la un consum normal pentru motorizare. Acest lucru nu se repetă dacă opresc mașina și o pornesc în scurt timp (chiar și după o jumătate de zi), dar la aproximativ o zi după oprire, se comportă la fel. Eroarea a apărut după ce am dat jos bornele de la baterie pentru a schimba distribuția și de atunci mă ”confrunt” cu ea, însă înafară de ”disconfortul” pe care mi-l produce citirea unui consum de ~60 l/100 km la un 1.6, nu mă deranjează  :lol:  V-ați confruntat până acum cu așa-ceva? Există vreo soluție pentru a remedia eroarea? Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti se reseteaza computerul de bord din cluster. Ora functioneaza normal ? Butonul de reset de pe maneta functioneaza normal ?

Daca nu ai si vre-una din problemele mentionate, ceasurile sunt defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate e pe BC1 si e normal asa..... verifica daca pe BC2 ai informatiile mai vechi. Ca sa comuti de pe BC1 pe BC2, apasa scurt butonul Reset

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!