Jump to content

Bord computer - schimbare / instalare


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Salut !

Vreau sa fac si eu o modificare la Leon-ul meu , mai exact vreau sa pun ceasuri de Golf 4 cu MaxiDot.Masina este din 2001 si as vrea sa stiu daca imi va afisa usile deschise.Eu am modulul de confort cu AH in coada , nu cel cu B.Din cate am mai citit este posibil sa nu mearga aceasta functie din cauza modulului de confort.Ceasurile mele presupun ca is Immo2 , cum se verifica la ceasurile de Leon versiunea de IMMO ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum imi pot da seama daca este IMMO 2 sau 3. Imobilizatorul nu s-a aprins niciodata ca sa stiu daca este in turometru sau in vitezometru.

Multumesc. Coloana infinitului.

Martori pe 3 coloane este IMMO 2, pe 4 coloane IMMO 3.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu schimbarea dysplaiului la golful din semnatura.

Este modelul cu bc maxidot, aproape nu se mai intelege nimic, cei care ma pot ajuta i-mi pot trimite un mes pe mail asa il pot citi mai repede.

Adica cel care i-l cumpara i-l si monteaza !

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este - se rezolva - cauta in aria Prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hello,

daca cineva dintre d-voastra stie sa imi spuna daca la un audi A4 2008 se poate modifica codul de pornire cu VCDS-ul (vag-com) .

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te gandesti la PIN - nu, nu merge modificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De modificat merge, dar nu cu VCDS. E stocat in eeprom ca si km, si altele. Pe de alta parte nu vad ce rost are sa-l modifici....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remus, vb de 2008.... nu e ca la celelalte.

Ca altfel ii scriam ca ii merge, ce si cum.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda asa e .... am fost indus in eroare de faptul ca a postat unde nu trebuia ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog confirmati daca aceasta este o procedura corect pentru schimbarea panoului de bord (cluster, taho, kombi instrument) cu ajtorul VAGTacho

1. Se conecteza interfata VAGTacho la priza OBD.

2. Se pune cheia pe igniton “ON”.

3. Se concteaza interfata VAGTacho prin portu USB la calculator.

4. Se deconeteaza calculatorul de la internet si se opresc alte aplicatii si programe antivirus.

5. Se porneste aplicatia vagtacho.exe.

6. Se identifica tipul de ECU (Connect Any Tacho) al panoului ce se înlocuieste

7.Se selecteza tipul de ECU identificat din Meniu

8. Se citesc informatii despre ECU (Red ECU), ptr. informatii complete se cer informatii de două ori, se citeste EEPROM-ul si se face un backup, ar trebui să fie informatii si despre chei (Key) şi se notează acestea.

9. Se identifica şi notează PIN-ul (Read PIN) .

10. Se deconectaza programul.

11. Se deconecteaza VAGTacho de la portul USB.

12. Se mută cheia de pe ignition “ON”, se opreste aprinderea.

13. Se schimbă panoul de bord (instrument cluster) ce se inlocuiste cu cel inlocuitor după ce în prealabil s-a verificat ca acestea să fie compatibile, cel putin acelasi tip de IMMO.

14. Se repeta punctele 2,3,4,5,6,7,8,9. Se notează noul PIN si se salvează fisierele de backup cu denumiri diferite.

15. Se deconectează programul (Disconnect).

16. Se mută chei de pe ignition “ON”, se opreste aprinderea.

17. Se pune cheia pe igniton “ON”.

18. Se porneste aplicatia vagtacho.exe.

19. Se programează cheile (Program New Key)

20. Se deconectează programul (Disconnect).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la 16 e OK. dupa aia poti folosi VCDS sa scrii cheiule in IC si sa imperechezi IC cu ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi urmat procedura de mai jos.

Folosind VAGTach 3.01 am identificat ECU VW BOSCH Motometer RB4/BPV. In meniu am gasit doar ECU VW BOSCH Motometer RB8/BPV pe care l-am selectat si am incercat sa ma conectez. Am primit Pass1 OK si dupa care a început scanarea pentru Pass2. Scanarea dura prea mult (peste 10 min) am renuntat.

Ar fi trebuit sa am mai multa rabdare ?

Pana la urma am scos panoul de bord am scos capacul de material plastic de pe ceasul turometrului, am deblocat rotile si cu ajutorul unor stifturi de ghidaj si cu mare atentie am reusit sa-l montez la loc. Acum merge turometru.Sper sa nu se blocheze din nou.

Inlocuire panou de bord (Instrument Cluster Swapping)

Cerinţe preliminare:

Panoul de bord nou (înlocuitor) sau vechi (înlocuit) este instalat în maşină.

Tensiunea bateriei de cel puţin 12,2 V. Toate codificarile necesare şi valorile de adaptare au fost transferate de la panoul vechi (înlocuit) la panoul nou (înlocuitor).

La autovehicolele Audi cu IMMO 3 se utilizează de obicei canale de adaptare 060, 061 şi 062 pentru lista de instalare internă, întrucât acestea nu au adresa 19-CAN Gateway. Dacă este cazul executaţi complet procedura “Adaptation Control Module Map“ cu bordul vechi (înlocuit) instalat.

La autovehicolele VW cu IMMO 3 de obicei folosesc codare scurta la adresa 19-CAN Gateway. Dacă valoarea inițială este 00006, ceea ce este implicit, înregistraţi noul panou de bord la aceeaşi valoare pentru a actualiza lista internă de instalare a gateway-ului.

Asigurați-vă că aveţi atât de PIN-ul, de la panoul de bord vechi (înlocuit) cât şi cel de la cel nou (inlocuitor) Asiguraţi-vă că aveti codul radio (pentru radiouri din fabrică).

[select]

[17 - Instruments]

[Login - 11]

Pentru următoarea procedură se utilizează PIN-ul panoului de bord nou (înlocuitor).

Daca PIN-ul este din 4 cifre introduceţi zero, urmat de codul PIN de 4 cifre direct în câmpul “Login”. De exemplu, în cazul în care codul PIN este 1234, introduceţi 01234.

[Do it!]

[Adaptation - 10]

Introduceţi 050 în "Channel Number".

[Read]

Pentru următoarea procedură, utilizarea PIN-ul de panoul de bord vechi (înlocuit).

Daca PIN-ul este din 4 cifre introduceţi zero, urmat de codul PIN de 4 cifre direct în câmpul “New Value”. De exemplu, în cazul în care codul PIN este 1234, introduceţi 01234.

[Test]

Valorile se pot schimba la "32000", acest lucru este normal.

[salvare]

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Opriţi contactul şi lăsaţi cheia scoasă pentru aproximativ 1 minut, apoi puneţi din nou contactul pe ignition “ON”. Verificaţi că panoul de bord nou (înlocuitor) prezinta acum VIN / IMMO ID-ul vehiculului căruia i se înlocuişte panoul.

Continuaţi acum cu potrivirea cheii “Key Matching”.

In cazul panurilor de bord noi întroduceţi valoarea kilometrajului. Aceste instrucţiuni sunt pe site-ul Ross-Tech.

Notă specială

Instrucţiuni pentru introducerea kilometrajului pe un panou de bord nou se găsesc aici: Non-IMMO Instrument Cluster Swapping

Reţineţi că codificare de ţară şi transformarea din mile în kilometri se fac înainte de a salva valoarea de adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, il citeste greu sau deloc - trebuia citit pe banc.

oricum, masina ta nu e immo2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rb4/RB8/BPV merg citite pe obd si fara sa stai sa caute codul de acces :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este IMMO3, 1J0 920 806 B, martorii pe 4 coloane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era o intrebare raspunsul este da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este IMMO3, 1J0 920 806 B, martorii pe 4 coloane.

immo3 - merge repede, fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut florin,

daca iau un bord cu cod 919 se poate monta folia cu gradatiile de pe masina (fara MFA) ? al meu e pt 1.4 cu 220 si ala e de US cu 260, pot sa l fac sa arate la fel ca cel de pe masina adica sa iau folia si "softul""de pe al meu?

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se schimba soft-ul sau se compileaza dump-urile, da.

altfel, nu te ajuta, avand in vedere diferentele dintre cele doua clustere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

lasa-l asa,sa nu iti trebuasca maxidot ca am avut eu si de la caldura se duce,iti apar tot felu de linii pana ce la un moment dat nu o sa se mai vada nimic pe display.nu stiu de ce is asa stricacioase si pretentioase.astea cum ai tu minidot is cele mai bune si sfatul meu aar fi sa nu il schimbi.si inca o treaba,eu nu am gasit sa imi cumpar numai display-ul trebie cumparat ceasul bord cu totul si e  numai vreo 5-6 sute de lei.Uite aici o poza cu un maxidot care nu mai are mult si nu mai citesti nimic pe el cam intr-un an.

post-86609-0-98304300-1362090830_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti in aria de prestari servicii o sa vezi ca sunt colegi pe forum care se ocupa cu schimbatul display-urilor de maxidot.

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se pune nou, asa ca nu mai o sa fie probleme cu el.

 

P.S. - si la minidot poate aparea aceasta problema, dupa o anumita vechime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a inceput sa apara si la golf 5 si passat b6 atat la minidot cat si la maxidot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!