Jump to content

Bord computer - schimbare / instalare


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

pai se intelege ca tu ai motor AFN sau ASV, bine zic?adica de 110 cp

e diesel

ceasurile noi se intelege ca au 260 adica sunt de benzinar, cele vechi au 220

poti posta codurile de pe ele?

argintiul de pe ele poate fi inelele cromate, si atunci ai sanse sa fie immo3

(caz in care esti norocos)

mai multe info mai precise raspunsurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valy, problema cea mare la tine, e ca masina ta s-ar putea sa nu aibe CAN. Ai o scanare mai veche a masinii, sa vad ce cod de piesa are clusterul tau ?

Abia dupa ce clarifici acest aspect, iti pot spune daca merge sau nu, sa pui cluster din 2003.

Ceasurile nu sunt plug and play - trebuie sa ai cu ce sa citesti PIN ul ceasurilor noi, sa faci adaptarea cu ECU, sa scrii cipurile cheilor si sa faci codarile necesare - cam asta e procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

sau poti sa schimbi doar folia si acele, daca te incanta cu cv :) si doar acesta e motivul schimbului. Iar pt kilometraj , am inteles ca se poate schimba softul clusterului, dar exact cum nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai greu, ca e posibil sa nu se potrivesca la martori, foliile cromate - au martorii asezati ca la cele immo3 - ca distanta si nu se suprapun cu ledurile din cluster vechi. Pentru vitezometru, se poate edita dump-ul epromului, dar nu e chiar usor - gen ... am VagCom, cum fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Florin, ai dreptate in legatura cu pozitia martorilor, la asta nu m-am gandit. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

scrie codurile ceasurilor(de pe spate)sa vedem daca se potrivesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de sub ele... codul. Foliile cromate immo2 - de VDO -au aceleasi pozitii ca cele de immo3 - vb de martorii din ceasuri, nu de cei de deasupra BC-ului, unde au cate 3 pe linie, in loc de 4 la immo3. Aceelasi aspect apare si la BOO - immo2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, se pare ca si la mine a decedat IC deoarece nu imi mai arata cand am trasa frana de mana.Cand pun contactu se aprinde acel martor ! apoi dispare .Am schimbat un senzor de sub maneta de frana.Ce as mai putea ca sa mai incerc?Sper ca nu va trebui ca sa schimb IC :( . O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i un test pe cluster, cu VCDS-ul. Ai demontat consola centrala sau altceva, in ultima perioada de timp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am demontat consola centrala sambata cand am schimbat senzoru.Oare sa fie din cauza lipiturilor?Mai imi face figuri si imobilizatoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul IC-ului meu e 1J0 919 861 B , tipul asta de IC nu apare in postul #56, in cazul asta se poate schimba cu altul IC cu BC? Daca nu am senzor pe baia de ulei trebuie sa pun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o problema. azi mi-am instalat un minidot de passat b5 pe golfulet dar nu-mi apare temperatura pe el(mentionez ca masina era dotata din nastere cu climatronic), doar niste linii. am inteles ca ar mai trebui tras un fir din climatronic la ceasuri. stie cineva de unde si in ce mufa(sau ce pin)? o alta problema ar fi ca mi-a ramas aprins martorul de abs si clipeste cel de frana de mana(cu masina in stationare daca ridic maneta se aprinde becul si daca o las jos se stinge, problema e cand pun masina in miscare(clipeste tot timpul). multumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Trebuie rescris soft-ul ceasurilor - si sa pui unul de Golf. Iti face asa, din cauza soft-ului de Passat. Dupa ce scrii soft-ul de Golf, o sa se stinga martorii respectivi... si o sa trebuiasca sa refaci adaptarea cu ECU, scrierea cheilor - toata procedura.

Nu prea ai ce fir sa tragi.... ca deja ai firul, in pin-ul 26 din mufa verde. Eventual un senzor de temperatura exterioara suplimentar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult de tot. o sa mai fac odata toate de la inceput. si o sa vad ce e si cu climatronicul. o sa anunt rezolvarea pe sambata ca nu am timp pana atunci.mersi din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Pana la urma am reusit sa fac swap-ul cu ceasuri CAN cu minidot pe masina non-CAN, cod IC 1J0 919 861 B. Merge tot, indica si viteza si turatia, martorii , temperatura ,nivel motorina corect.

Am incercat si bord de passat, la care nu imi arata viteza corect (-10%) nu mergea din din codari, pt ca bordul nu are nr de impulsuri/km care ii are cutia mea. Nici cu soft de golf nu a mers, nu indica nimic bine.

Pana la urma cu unul de golf a mers, 1J0 920 822 B, immo2, minidot, atat ca imi arata oil workshop sensor, dar asta pt ca nu am senzorul respectiv instalat pe masina, dar se poate retrofit.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lorenssound

salut. Cine ma poate ajuta cu un dump pentru IC 1J0 920 825 A? Am cumparat aceste ceasuri acum vreo 2 ani cand nu stiam ca masina mea are Immo3, am ramas cu ele si acum am zis sa le pun la un coleg dar din cate vad au o problema cu iluminatul, se aprinde dupa vreo 20 secunde de la cadranele de sus (temperatura apa si combustibil) urmand cu ecranele de jos din stanga si din dreapta dupa care cadranele de la turometru si vitezometru si incet incet si acele, ecranul de minidot nu se aprinde deloc iluminatul din spate dar in rest imi afiseaza ok. Concluzie m-am gandit sa le rescriu softul cu unul ok poate asta ar fi problema ca alta nu vad, as ramane recunoscator celui care ma poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ce marca sunt ceasurile, VDO ?

Oricum, problema descrisa de tine, nu e din soft.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lorenssound

sunt motometer, ledurile din spatele ecranului de minidot nu sunt arse, nu stiu ce sa mai incerc decat un alt soft.

dupa exact 15 sec. se aprind incet ledurile de sus de la combustibil si temperatura dupa care (acum m-am uitat la ele in timp ce se prindeau fara folie) se aprind si restul dar tot asa din slab de tot pana ce incep sa lumineze destul de tare dupa care se aprind si ledurile rosii de la ceasuri. Ce sa fie oare?

vroiam sa spun ledurile rosii de la acele ceasurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lorenssound

ledurile de la minidot le-am aprins. nu primeau masa din cip asa ca am intrerupt cablajul intre rezistente si cip dupa care am luat masa de altundeva si am puso la rezistente ca umare am impresia si cred ca cel care mi-a vandut ceasurile acu vreo 2 ani cred ca si-a bagat mana prin ele si o fi facut vre-un scurt de nu mai dadea cipul masa la piciorul respectiv sau era si varianta de soft dar daca u ai spus ca e putin probabil am rezolvat-o asa, mai ramane faza cu iluminatul la restul ledurilor care se lumineaza in reluare si nu la putere maxima cel putin alea de la ace, daca nu le dau si lor o masa si gata.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Si asta e o rezolvare, dar nu una normala.... din pacate.

Da, nu e de soft garantat - treaba e de hardware.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lorenssound

le-am dat si ledurilor de la ace o masa si acum se aprind normal dar pe contact exact cum vroiau alti sa-si faca la immo 3 din soft:)) restul de leduri albastre se arind putn in reluare dar la putere maxima in final cam dupa 10 sec, dar o sa le schimb cu leduri albe si sper sa se aprinda mai repede pentru ca astea albe se aprind si la o tensiune mai mica, si uite asa am facut dintr-un bord stricat unul mai misto decat al meu fara sa vreau:)) ma refer la faza cu iluminatul acelor cand pui contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, imi cers scuze ca postez aici dar ceva imi da batati de cap, cand pun contactul sa pornesc motorul mi se aude un piuit si in bord imi scrie : "service 2500 km" si nu stiu ce vrea sa insemne este posibil sa ma atentioneze ca nu am schimbat uleiul si am depasit 10.000km???? am o bora din 99 motor 1.9tdi 110kai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

cu ajutorul colegului Andrei_toledo am reusit sa trec de la IC maxidot immo2 la maxidot immo3.

dupa activare aveam masina vazuta de sus la care imi semnaliza capota deschisa sau inchisa, dar

nu imi mergea buzerul de lumini uitate la deschiderea usii si nici nu semnaliza vreo alta usa deschisa.

ma mancat undeva de am facut recodare la can cu 0006 dupa care imi merge buzzerul si imi vede usa de la sofer deschisa

dar apare altfel masina respectiv pe partea de sus a maxidotului si nu mai vede nidecum masina aceea de sus

cu semnalizare la capota.

Cu rugaminte cum as putea sa revin la aceea pictograma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!