Jump to content

Bord computer - schimbare / instalare


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Aerofan, ti-am scos din Elsa ce te intereseaza. Un document e pentru clusterele dupa 05.1999 si celalalt dupa 05.2002 - ca vad ca masina ta e la limita dintre intervaluri.

golfulet, inseamna ca la tine, problema nu e din cluster. Pe Engine, ai ceva erori ?

Pini cluster dupa 05 1999.pdf

Pini cluster dupa 2002.pdf

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ce adresa trimit berea? :) Multumesc frumos.

Faza tare e ca pinul 32 sau 16 pe care l-am indoit (nu mai tin minte exact care) sunt not assigned iar 32 din bordul nou scrie ca e data. Nu stiu din ce an e bordul ca nu e originalul.... l-am schimbat ca nu aveam CB.

Cred ca am din ala nou si de acolo mi se trag erorile. Am avut pe engine eroare de senzor de detonatie, ala l-am rezolvat cu spray de contacte ca dadea intermitent iar restul le-am avut pe 17 instruments, 46 central convenience si pe CAN 19, aceeasi eroare no comunication cu ECM (electronic control module). Astazi mi-am scanat iar trotineta si se pare ca nu a mai aparut nici o eroare. Inseamna ca de la pinul ala mi s-a tras.... ufff bine ca nu l-am rupt :D.

Multumesc frumos inca odata...... m-a mancat pe mine sa setez ceasurile sa indice viteza ca si GPS-ul.

LE: sigur de la pinul a fost problema: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1519654-01299-Diagnostic-Interface-For-Data-Bus-J533-49-10-No-Communication

Erorile au fost:

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

1 Fault Found:

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

49-10 - No Communications - Intermittent

Macar acum stiu ca si CB-ul e dupa 2002 :))

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Forin

pt mine nu ai gasit nimic?

Acuma ca m-am hotarit is gata sa vin la Buc numa sa stiu ca am BC

Astept cu nerabdare... sa dai de un cluster care sa-mi se potriveasca. Anuntama daca gasersti ceva.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

SALUT,

AM SI EU O PROBLEMA CU BORDUL SI NU REUSESC SA-I DAU DE CAPAT. IN TIMPUL MERSULUI PENTRU O FRACTIUNE DE SECUNDE IMI APAR TOTI MARTORII, ACELE DE BORD SE DUC SPRE STANGA DUPA CARE REVINE TOTUL LA NORMAL.DUPA UN TIMP IMI APARE MARTORUL DE LA SERVO ORI CEL DE LA ULEI, NU M-AI POT SEMNALIZA SI TOT ASA. AM FOST PESTE TOT INCLUSIV LA REPREZENTANTA SKODA FARA SA PRIMESC UN RASPUNS CONCRET PRIVIND ACEASTA DEFECTIUNE.

AM INCERCAT SA SCHIMB BORDUL DAR NU AM REUSIT DEOARECE AVEA ALT COD FATA DE CEL ORIGINAL AL MASINII IAR MESERIASUL NU A GASIT TOATE CODURILE PENTRU RESOFT. AM PUS BORDUL ORIGINAL INAPOI DAR AM O PROBLEMA , DEOARECE IMI APAR ALTI MARORI FATA DE CUM ERA INAINTE.(IN LOC DE BATERIE IMI APARE UN BEC ROSU CU SEMNUL EXCLAMARII SI IN LOC DE FARURI IMI APARE MARTORUL BATERIE).

MA POATE AJUTA CINEVA CU UN RASPUNS? VA MULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e din ceasurile de bord, trebuie sa ;le schimbi, am mai gasit defectukl asta la fabie.

Si partea cu senzorii care apar in locuri diferite nu o cred.

Si nu mai scrie cu CAPS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

M-am uitat la schimbarile facute de colegu nostru Aerofan la masina lui si ce mi-a placut foarte mult este bordu si acum mi sa pus pata pe acel bord.Stiti cumva daca pentru un golf 4 1.4 se poate pune un bord la fel ca colegului Aerofan si pe unde se poate gasi asa ceva sa cumpar???

post-46557-0-91452500-1318173853_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca se poate.

La prima vedere, pare un bord de Passat B5.5....dar sa nu fie doar folile schimbate si cluster-ul sa fie de G4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ideea e ca trebuie schimbat si soft-ul clusterului, ca altfel ramane cu ABS-ul si ESP-ul aprins.

2. Ca sa se potrveasca perfect si sa mearga usor, carcasa - geamul de Golf, trebuie sa fie de la un cluster VDO. Daca ai Motometer, trebuie "traforata" un pic, deoarece are alt sistem de prindere. Oricum, se poate face lejer....

Eventual, vopsesti argintii si bumbii de la ace - vezi in topicul cu masina mea - S K F -ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa montez un IC de diesel la un Passat B5 pe benzina. Stie cineva cum se poate rezolva problema cu turometrul? Sau poate se stie adresa care trebuie modificata in dump pt. ca turometrul de diesel sa mearga pana la 7000 ture?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FLORIN poate sa te ajute cu schimbarea softurilor din ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,am si eu o problema.Am un golf 4 din 1998 fara BC si vreau sa imi montez.Problema ca e IC-ul este fara CAN are codul 919,,si am gasit ceasuri de bord cu BC cu acest cod de prima generatie,cum sunt si pe G3,afiseaza consumul unde este situat ceasul din turometru.MFA1,2.Problema ca e nu imi arata consumul cum trebuie,imi paare merue 99,9% la consumul mediu si 51,4% la cel instant.Ceva nu am legat bine dar nu stiu sigur ce.As vrea sa stiu daca poate si problema din ceasuri sau am legat ceva incorect.M-ar ajuta ceva informatii.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, ca tu ai facut bine conexiunile - oricum, daca nu era ok, nu mergeau comenzile de pe maneta.

nu se "pupa"....din pacate la clusterele cu 919, e o problema des intalnita..... Cluster-ul nu e 100% potrivit pentru masina ta....si de asta face asa. Nu stie sa faca calculele pe motorul tau, ci pentru masina pe care a fost.

ce motor ai tu si ce cod are clusterul care l-ai montat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit pana la urma.Eu am motor ALH iar IC-ul a fost luat tot de pe un motor ALH ambele fabricate in 1998.Codul este asemanator,cu certitudine ambele sunt fara CAN 1j..919.....Firul pentru consum trebuia legat la pinul 18 si eu l-am pus la 36,de aia indica eronat.Azi am obseervat si l-am pus corect.Acum functioneaza perfect,mai vreau doar sa imi montez senzor de temperatura exterioara.Am inteles ca din pinul 26 se leaga un fir si celalalt la masa.Sper sa reusesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact - 26 la cluster, in mufa verde, iar celalalt la masa. Daca sunt luate de pe aceeasi motorizare si an, trebuie sa functioneze corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Scuze daca sunt off-topic. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un IC VDO pentru golf 4 1.6? Are 3 mufe in spate si afisajul mare. Al meu ii defect, uneori se opreste masina in mers porneste greu uneori si nu pot sa ii fac nici diagnoza in rest toate merg bine. Astept si sugestii. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt cam rare cele intregi..... eventual, treci la minidot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut la toata lumea.

Imi cer scuze daca sunt putin offtopic; dar nu gasesc problema mea discutata pe forum sau nu stiu eu sa caut bine...Am masinuta din septembrie.

Cand sta in soare se stinge afisajul aproape de tot, la frig merge perfect pana se face cald in masina apoi incepe sa dispara, ce parere aveti?

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TRebuie schimbat clusterul cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciobanu, daca ai instrument cluster - ceasuri, cu maxidot - afisaj mare, se poate inlocui doar afisajul.

Daca ai cu afisaj mic, trebuie inlocuit tot clusterul - vezi ca IC urile nu sunt plug and play - dupa inlocuirea ceasurilor, trebuie facuta adaptarea lor pe masina, imperecherea cu ECU, scrierea cheilor.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am afisaj mic din cate imi dau seama, adica e jumatatea de jos.

cam cat ma costa schimbarea si resoftarea si tot ce mai trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi depinde la ce pret gasesti ceasurile. schimbarea si adaptarea iarasi depinde la cine o faci..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai afisaj mic, nu mai ai ce sa ii faci - trebuie alt cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am facut curaj datorita forumului, astazi si am demontat ceasurile.

Ati observat ce dificil e un lucru cand nu stii si ce usor ti se pare dupa?

In fine, le-am demontat si scrie pe ele VDO2, si mai jos un grup de cifre VDO 110 080 077 / 004 si mult mai jos VW 1J0 920 825 C.

Stiti cumva ce reprezinta, si mai exact ce sa caut?

Multumesc,

Modificat de ciobanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intrument cluster de Golf4, cu CAN, pentru Europa, cu afisaj mic, immo2 si pentru masina diesel. Tu iti poti cauta orice - adica poate sa fie immo2 sau immo3, doar sa fie cu CAN.

Te uiti la grupul de cifre 920 825 - e immo2, 920 826 si 920 827 - immo3.

Pot sa fie si de Bora sau sport edition - alea incep cu 1J5, sau de Passat (astea necesita mici adaptari din software), care incep cu 3B0 xxx xxx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!