Jump to content

Bord computer - schimbare / instalare


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

:offtopic: Cei care vor sa isi monteze alt Instrument Cluster sa nu apeleze la reprezentanta VW !!!

Am reusit de am vandut IC vechi fara bc unei persoane si acesta la trimis la reprezentanta vw din iasi(banuiesc ca acolo avea masina in service). Ma sunat dupa 2 saptamani sa-mi spuna ca cei de la reprezentanta nu pot sa adapteze ceasurile care i le-am vandut pe masina lui,ca ei au intrat pe internet si nu au putut sa faca adaptarea :scratch: ( in momentul vanzarii omul a sunat la reprezentanta si ia comunicat codul de pe IC, acesta dandusi acordul ca e perfect compatibil).

Acuma omul sa lasat pagubas si a cumparat alte ceasuri noi :blink: banuiesc ca au venit cu codul pin ,caci au reusit sal adapteze pe masina.

I-am explicat omului ca ii puteam face adaptarea ceasurilor si cheilor la o cunostinta (eventual platea transportul pana la iasi) dar deja e prea tarziu.

Concluzie ...nu sunt meseriasi deloc cei de la reprezentanta VW IASI si sa nu apelati la serviciile lor cu preturi astronomice.

Ma scuzati ca am postat off topic dar v-am prevenit de eventuale neplaceri. Adica reuseste un baiat sa adapteze alte ceasuri pe masina mea si ditamai reprezentata nu poate :blink: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf sdi la fel am patit si eu cu reprezentanta skoda si anume

Am achizitionat ceasuri care aveau functia range sa le pun pe masina mea si am mers la reprezentanta unde 2 zile s-au chinuit si nu au reusit, astfel am reusit de am rezolvat cu baiatul de la dezmembrari de unde le-am luat si am luat altceva in schimbul valorii lor doar ziceam ca nu am ce face cu ele.

Hotarat sa am functia range am cumparat din nou ceasuri de bord la fel ca cele anterioare dar din alt loc si voi merge sa le montez la cineva care se ocupa cu asa ceva, dar pana atunci am cateva nelamuriri

Ceasurile mele vechi au codul 1J0 920 811 J , iar cele noi au acelasi cod 1J0 920 811 J doar ca sunt puse pe masini din 2001 pana in 2010.

Ca sa vad cum functioneaza, am zis sa le montez pe masina si astfel le-am montat dar cu motorul pornit ca sa prostesc imobilizatorul si m-am plimbat apx 5-10 km sa vad cum functioneaza. Ce am observat in neregula e ca functia range nu se modifica a ramas la 390 chiar dc consumul a scazut pe calculator la 5% si aveam mai bine de 3 sferturi de rezervor, abs-ul a ramas aprins , cheita de imobilizator licarea, iar in momentul in care bagam marsarier dadea sa se aprinda slabut indicatorul de ceata , de abia am observat acest lucru dat fiind ca era noapte, la fel nu imi indica in bord cand sunt aprinse proiectoarele si faza scurta.

IC-urile trebuie sa se adpateze si cu calculatorul de confort si cu ecu? ca altfel nu as intelege de ce se aprinde acel indicator de ceata numai in momentul in care bag maneta in R.

O sa ma duc acum in ianuarie sa vb cu omul la care le montez sa vad ce explicatie imi da in legatura cu aceste lucruri si dc le poate remedia le pun, dc nu le pun la vanzare, dc pot, dc nu le dezmembrez,

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare: cu motorul pornit sa faci montajul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu am avut alta alternativa, ca dc il montam clasic nu reuseam sa il fac sa mearga mai mult de 1-2 secunde

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am schimbat motorul la un golf 4 (1.4 benzina ) cu unul de 2.0 benzina da la care am luat IC ,bobina de pe cheie

+IMM din cheie (la motorul de 1,4 nu aveam BC) la cel de 2,0 are si acum cred ca imi idica distanta pana la pompa (cred)

intrebarea mea este pot sa montez maneta de stergator pentru BC si daca da ce implica si ma refer mai precis la fire unde se monteaza de unde pana unde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am un vw bora cu com de bord deala jumate si cand se incalzeste bordu si masina se stinge din culoarea scrisului inainte dintr';o parte se vedea ok din fata cum stai la volan nu se mai vede ce scrie inainte imi parea o pata de umezela e vreun bec ars sau ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, e afisajul pe duca. Asta e boala lor. La cele cu afisajul mare - maxidot, se schimba. La cele cu afisaj ca al tau - minidot - nu se schimba...cel putin, pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care ar fi cauza vechimiea sau umezeala?

nu se poate schimba cu unu de la dezmembrari sau ceva?:D

la vara inseamna ca nu o sa mai vad deloc daca acuma la frig se vede doar clar clar si cand incepe sa se incalzeasca deja apare lini dintre consum si temperatura cu intreruperi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care ar fi cauza vechimiea sau umezeala?

nu se poate schimba cu unu de la dezmembrari sau ceva?:D

la vara inseamna ca nu o sa mai vad deloc daca acuma la frig se vede doar clar clar si cand incepe sa se incalzeasca deja apare lini dintre consum si temperatura cu intreruperi

Vechimea si eroarea de proiectare.

Asa cum a zis si colegul nostru, cauta pe la dezmembrari. Dupa aia, trebuie facuta adaptarea clusterului si rescrise cipurile cheilor (deoarece imobilizatorul e in cluster) - astea se fac din soft - nu e ceva complicat.

Da, de obicei vara fac si mai rau...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aham multumesc de informatii acolo unde m'a trimis colegu nu pot scrie nu am inca drepturi sa scriu peste tot credca ca nu am demult cont

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai suna-l

are nr de telefon scris in primul post si in profil

Claus_ nu intra asa des pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare la cei priceputi

De curand am aflat si eu adevaratul cod al ceasurilor mele de bord si anume 1U1 919... , iar cele cumparate 1J0 920 ... , ultimele cifre nu le-am mai trecut ca nu au importanta

Acum intrebarea mea este dc mai pot adapta ceasurile astea noi care sunt can bus, pe masina mea fara can bus

Cand le montez am airbag aprins in permanenta si cateva alte neconcordante, cred ca de la lipsa can bus.

Dc nu pot as vrea sa mut interfata pe ceasurile mele ca mi se pare mai interesanta dar chestia e cum fac ca pe mijloc sa ramana indicatoarele mele si anume imobilizator, baterie ..... ca la cele noi se regasesc in cadrul turometrului si kilometrajului

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca ultimele cifre sunt mai importante, si nu cred ca merge sa fai nimic din ceea ce vrei tu. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

se pot monta ceasuri de Passat pe golf 4?

ceasurile de passat au codul 3B0 920 349 A si sunt VDO

merge pus mecanismul din ceasurile de passat in carcasa de golf 4 si apoi adaptate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladucu, daca ceasurile pe care le ai acum pe masina sunt VDO, merg schimbate fara probleme.BOO si MOO difera un pic carcasa, dar sigur o rezolvi.

Intrebare la cei priceputi

De curand am aflat si eu adevaratul cod al ceasurilor mele de bord si anume 1U1 919... , iar cele cumparate 1J0 920 ... , ultimele cifre nu le-am mai trecut ca nu au importanta

Acum intrebarea mea este dc mai pot adapta ceasurile astea noi care sunt can bus, pe masina mea fara can bus

Cand le montez am airbag aprins in permanenta si cateva alte neconcordante, cred ca de la lipsa can bus.

Dc nu pot as vrea sa mut interfata pe ceasurile mele ca mi se pare mai interesanta dar chestia e cum fac ca pe mijloc sa ramana indicatoarele mele si anume imobilizator, baterie ..... ca la cele noi se regasesc in cadrul turometrului si kilometrajului

Multumesc

919 si 920 - sunt problema la tine, asa cum ai scris. Nu o sa mearga niciodata, cum trebuie. Nici faza cu transferul, deoarece sunt prea multe diferente de hardware intre placile celor doua clusteruri. Tu nu ai de loc BC sau ai odometru, in afisajul ceasului ? Eu zic sa le vinzi pe cele cumparate 1J0 920 ... si cumpara cluster de G4 cu 1JO 919 ...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,am gasit un DIY immo 3 to immo 2 car ,pe care il atasez,va intreb daca este corecta procedura si daca da ,sunt putin nelamurit cu punctele 3,4 respectiv 15,16.Daca incerc adaptarea lor si nu reusesc, pot reveni la vechile clustere,fara probleme,am nevoie de cip blank?

FIS-DIY.pdf

Modificat de fff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buna procedura - la 17. Press LOGIN-11, enter in the SKC code - introduci skc-ul clusterului nou.

Poti monta vechiul cluster si trebuie doar sa scrii cheile, nu mai trebuie sa adaptezi clusterul.

P.S. - eu la ultimele 2 adaptari de cluster (Passat si Golf4)- immo2 masinile si immo3 clusterele, am reusit sa scriu cipurile vechi/originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos,deci incep cu punctul 17,intru in instrumente ,dau login, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, intai iti notezi coding-urile tale de pe CanGateway si Instruments, si dupa aia incepi cu punctul 14....asa e procedura.

La 17, cand faci Login, trebuie introdus SKC-ul clusterului nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si introduci PIN nu SKC, ca SKC nu cred ca ai de unde sa-l iei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!