Jump to content

Bord computer - schimbare / instalare


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Zici ca l-ai dat jos sa ii pui inele cromate in postul de mai sus / acum zici ca ai montat bordul original

E acelasi bord sau sunt 2 diferite ? Ca nu inteleg .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, ca s-a schimbat schimbarea. Daca ai pus alt cluster, e normal sa nu porneasca cu el, pana nu ii faci adaptarea. Teoretic LCD ul ar fi trebuit sa mearga la el, chiar daca nu e adaptat.Dar, asa cum zice Turbocip, precizeaza ce ai facut? schimbare de cluster sau doar ai incercat sa il infrumusetezi.

Sorry pt off topicul de mai devreme.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.ca sa precizez,clusterul care s-a defectat l-a inlocuit pe cel original[fara bc]cu succes vreme de cateva luni.celui original i-au ramas logate cheile[oricum nu era o problema]si de asta l-am pus.ce am vrut sa fac a fost doar ca nu avea inele cromate si poate ca era DUMINICA.

multumiri tuturor pentru interesul acordat si mai ales lui terrabyt care a fost foarte promt si mi-a trimis un dump de rb8 pe care l-am ''plantat' :icon_thumright: ' si am rezolvat problema.mari oameni si de mare caracter.un mare atu pentru acest forum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pana la urma ce a fost?

La fiecare swap de cluster, trebuie sa faci cheile....indiferent daca l-ai avut mai demult pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rescris epromul,am logat cheile si tot ce tinea de recodare.te contrazic,am doua borduri[original,si unul de pasat care le pot folosi,3 chei pe primul si una pe al doilea,si nu am immo of.parca se pot loga pana la 7 sau 8 chei daca nu ma-nsel.nu stiu ce sa-ntamplat,dar la punerea cheii in contact ramanea martorul apa aprins,porneau ventilatoarele,immo clipocea si motorul nu mergea decat o sec si se oprea.nu era contact imperfect la cuple,m-am uitat.s-o fi bagat :( coada, cine stie!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz de :offtopic:

Eu dau dreptate lui Florin

Am 4 IC-uri si m-am tot jucat cu ele

de fiecare data cand le schimbam intre ele si vroiam sa pornesc masina ca sa mearga( sa nu se opreasca dupa 2 sec) trebuia sa adaptez cheia

poate cu cel de passat e altcumva

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te contrazic dar realitatea este ca la mine merge cel original cu care a venit masina motometer 1j0920806,si unul de passat un 3b0920927 modificat.si nu am immo of.sa ne lamureasca cei care stiu ceva mai mult de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca ai copiat partea de immo din cele vechi in cel actual .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te contrazic,am doua borduri[original,si unul de pasat care le pot folosi,3 chei pe primul si una pe al doilea,si nu am immo of.parca se pot loga pana la 7 sau 8 chei daca nu ma-nsel.nu stiu ce sa-ntamplat,dar la punerea cheii in contact ramanea martorul apa aprins,porneau ventilatoarele,immo clipocea si motorul nu mergea decat o sec si se oprea.

Poti scrie mai multe chei, dar merg pe un singur cluster.

Mai e o varianta, dar nu stiu daca merge -sa zicem ca ai cluster1 si cluster2....si 4 chei. Daca ai montat cluster2 in locul cluster1, si ai scris doar 3 chei din 4, pe cluster 2,,,,iar una a ramas pe cluster1, e posibil ca in momentul in care montezi cluster1 pe masina, el sa porneasca cu cheia 4...dar nu stiu daca nu intervine ECU aici. Dar, sa faci toate cheile pe cluster2 si sa porneasca cu cluster1, e imposibil - atunci care ar mai fi rolul chipului din cheie?

Oricum, m-am jucat si eu un pic cu clusterele....am pus 3 la mine pe masina, pana acum. Niciodata nu a pornit pana nu am scris cheile. In schimb, odata am scris cheile, fara sa le sterg pe cele vechi. Masina pornea, dar imobilizatorul ramansese aprins (sau clipea).

Daca ai scris dump-ul colegului, ai facut login cu SKC-ul colegului ? chiar am vrut sa incerc odata sa scriu alt cluster cu dump-ul celui care il am acum pe masina, si sa vad daca porneste fara sa ii fac adaptarea si sa scriu cheile.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana sa rescriu dumpul l-am modificat cu datele masinii direct in vag tacho si apoi l-am rescris,poate din cauza asta,este ce a spus turbocip.cred ca nu e ceva rau in asta!!nu am avut niciodata doua la fel[vdo,moto]ca sa le rescriu cu acelasi dump sa vad daca porneste,atunci ma-ntreb oare,poti sa ai 10...sa le rescrii direct si sa mearga?ecu nu ar trebui sa intervina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incercat, dar daca mai il scot, sigur incerc. In primul rand, trebuie sa corespunda din punct de vedere al hardware-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La immo3 autorizarea motor<-> bord se face pe baza a 7 bytes care trebuie sa fie la fel si in bord si motor.Intre bord si cheie sunt 2 seturi de bytes: aceeasi 7 bytes (cod variabil in vag-com grup 023 camp1) si un cod fix specific fiecarei chei(acelasi grup 23 camp 3). La bordurile VDO aces cod are 8 bytes iar la bosch/motometer 4 bytes(cu alte cuvinte vdo stocheaza si compara toti cei 8 din cheie pe cand bosch/motometer doar primii4 sau ultimii 4).

Un transponder de la un bord immo3 are codul variabil blocat(nu se mai poate modifica decat cu aparatura de citit/programat transpondere) dupa adaptare.

La o masina immo3 care se inlocuieste bordul si se face adaptarea motor-bord si apoi cheile, ulterior daca se monteaza bordul vechi inapoi acesta va functiona deoarece nu s-a alterat nici codul variabil nici cel fix al cheilor. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim terrabyt, pentru precizari. Inseamna ca la mine, datorita faptului ca masina e immo 2 si clusterele immo3, trebuie sa fac cheile de fiecare data - culmea, la mine am scris chip-urile din cheie de vreo 4 ori...desii sunt immo 2 iar clusterele immo3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, as avea nevoie de ajutor pentru inlocuirea IC-ului meu, care e dus nu-mi mai indica benzina si turatiile (facut test cu VAG si nu se misca, desfacut bordul sunt duse) mentionez urmatoarele, nici unul nu are BC, bordul vechi adica cel de pe masina este MotorMeter cu IMMO 2 benzina, problema e ca am cumparat unul fara sa ma informez si am luat un VDO cu IMMO 3 provenit de la o Bora Diesel, se poate adapta noul IC pe masina? dar cheia de pornire? KM o sa imi indice la fel pe noul bord sau trebuie o alta interventie? cine ma poate ajuta? Costuri? stima astept rasp.

Modificat de iTrance
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut iTrance , se poate adapta noul tau IC pe masina. Bord Immo 3 merge adaptat pe masina Immo 2, de ce nu ai dat mail pe forum ca suntem atatia cu bordurile vechi care vrem sa scapam de ele,ti las fi dat pe al meu cu 50 lei motometer immo2 . O sa trebuiasca adaptate cheile si rescris km tai in noul IC. Avantajul la Immo 3 e ca iti mai poti activa cateva functii ...Range nu poti ca nu ai BC .

Acum vad ca tu ai pe benzina si ai luat de la un Diesel... chiar daca adaptezi noul IC nu o sa iti indice corect turometrul si viteza (cred). S-ar putea sa mearga sa faci swap de turometrul si indicator rezervor de la diesel la al tau, asta nu stiu sigur pentru ca ai 2 diferite Motometer / VDO.

Modificat de golf sdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut iTrance , se poate adapta noul tau IC pe masina. Bord Immo 3 merge adaptat pe masina Immo 2, de ce nu ai dat mail pe forum ca suntem atatia cu bordurile vechi care vrem sa scapam de ele,ti las fi dat pe al meu cu 50 lei motometer immo2 . O sa trebuiasca adaptate cheile si rescris km tai in noul IC. Avantajul la Immo 3 e ca iti mai poti activa cateva functii ...Range nu poti ca nu ai BC .

Acum vad ca tu ai pe benzina si ai luat de la un Diesel... chiar daca adaptezi noul IC nu o sa iti indice corect turometrul si viteza (cred). S-ar putea sa mearga sa faci swap de turometrul si indicator rezervor de la diesel la al tau, asta nu stiu sigur pentru ca ai 2 diferite Motometer / VDO.

Mersi mult am inteles, de swap intre ele nu sunt sigur din cate am vazut cel de pe diesel nu s-a potrivit pe al meu, acum ramane sa vad cine ma ajuta pentru aceasta operatie nevand cablu VAG soft etc. Stima ms mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa adaptezi noul bord pe masina si sa modifici eepromul in privinta turatiei la relantiu si a vitezei,asta daca stie testerul ,sau daca se poate.

Ai demontat ambele IC si difera motorasele la turometru si vitezometru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa adaptezi noul bord pe masina si sa modifici eepromul in privinta turatiei la relantiu si a vitezei,asta daca stie testerul ,sau daca se poate.

Ai demontat ambele IC si difera motorasele la turometru si vitezometru?

Nu se potrivesc motorasele m-am gandit si la solutia asta mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am incercat sa pornesc de dimineata masina (golf 4 1.4 mpi din 2002) si nu imi mai apare nimic in bord. (ca si cand nu ar fi alimentat).

Daca schimb bateria problema persista. Functioneaza ok clima, faruri (si ledul din bord ptr lumini), luminile interioare,

stergatoarele.... mai putin geamurile electrice. Masina nu porneste indiferent cat de mult "dau la cheie".

Ati mai intalnit vreo problema asemanatoare?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti apare cumva semnu ala cu masina si cheia clipind? incearca sa scoti cheia si s-o introduci de mai multe ori pana nu mai clipeste acel semn e de la cip din cheie stima.

Modificat de WNS
quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu am citit totul ca e mult insa asa printre randuri,am cateva intrebari pt cei care cunosc.

Detin golf 4 1.6 sr din 98 cu bordul simplu fara computer bord.

1. pot monda bord nou cu computer bord si display lcd(mare de preferinta)?

2. Daca da..e greu de montat?ce piese trebuie si ce interventii trebuie sa fac?.Am inteles cu setatul cheilor si alte minuni ca rog sa precizati.

3.Costul pieselor si daca cineva are si ma poate contacta ar fi ideal.

4.Am vorbit cu cativa baieti ce se ocupa cu tuning si tot vroiam sa fac inele ca la modelul nou adanci si sport,ar fi ideal sa cumpar un cluster baietii sa modifice si sa il trimita sa il montez.

Precizez nu sunt in tara ci in Norvegia si masina e norvegiana,drept urmare am nevoie ceva sa pot face singur ori service(care costa enorm).

Orice ajutor e bine venit!Multumesc.

edit: dupa ce am mai citit putin pe forum: cum pot afla ce bord am?si cum pot afla daca am computer de bord sau nu? precisez masina e highline full electric.

Modificat de nurocel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa citesti topicul - iti va fi de real ajutor , mai ales ca vrei sa iti faci singur modificarile.

Bordul il citesti cu VCDS (vagcom).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa citesti topicul - iti va fi de real ajutor , mai ales ca vrei sa iti faci singur modificarile.

Bordul il citesti cu VCDS (vagcom).

am mai citit si am inteles cum merg seriile,tot odata cum fac citirea aia? adica ce inseamna VCDS? eu am maneta din drepta exact cum arata una cu computer bord,asta inseamna ca masina mea are computer bord? am sa atasez o poza in cateva ore cu bordul si maneta...sper sa mearga cumva schimbat fara sa fac sa nu mai porneasca masina deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum si pozele dupa cum am promis.

Am sa desfac Duminica cel tarziu clusterul si sa va zic seria de pe el. sper sa reusesc cumva sa fac sa mearga :D

post-79823-0-88255300-1289603413_thumb.j

post-79823-0-19396100-1289603421_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde vezi tu maneta din dreapta ca una cu comp de bord ? Unde sunt butoanele din laterala si cel de dedesubt ?

Ai cluster IMMO 2 din ce vad si iti trebuie ceasuri cu BC cu IMMO 2.

Trebuie Invatate cheile in noul bord, trebuie adaptat cu ecu, trebuie maneta cu butoane si fire trase catre IC si senzor temperatura exterioara daca nu ai climatronic.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!