Jump to content

Cum citim nivelul uleiului pe joja ?


silviu66
 Share

Postare recomandată

M-am uitat si nu se potrivesc cele doua joje: cea de tabla de la O1 nu intra la O2 la mine.

@AndreiO2: Te inseli ;).

Atat la mine cat si la GunX jojele sunt diferite de cele din manual. E un alt model de varf si se vede in poza pusa de GunX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GunX

    9

  • sorin_balan

    5

  • xxnelu

    4

  • Boditza

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu ce m-am inselat sa stiu si eu :D

Eu nu au cele de 2.0 TDI si benzia joja din drepta ?

O1 si 1.9 TDI au modelul din stnaga nu ? Doar ele ? E f misterioasa treaba se pare ;). Are cineva pe 1.9 TDI modelul din dreapta care se pare ca este pe 2.0 TDI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca au facut misto de noi in fabrica : Bah noi muncim aici ca prostii si la noi nu se gandeste nimeni. Ia stai mah, la astia cu 2.0 TDI la care le mananca motorul ulei si e chiar impotant nivelul, ia sa le dam noi o joja sa-si blesteme zilele...ce aia noastra! Sa ne pomeneasca cineva si pe noi! Auzi, ia da-le si la aia cu 1.6MPI tot porcaria asta si de la anul hai sa le facem dizolvabile in ulei... hah hah hah, ce dati dracului suntem bah!

Am povestit ieri la cineva cu A4, radea de se spargea : cum sa fie frate joja neagra si lucioasa, nu te cred, io am galbena. Nu nene, pai daca era galbena, era pericol sa vezi bine si exact cat e uleiul pe ea! Intreaga operatiune pentru care exista joja devenea brusc posibila! Cum sa bagi joja O SINGURA DATA, sa o scoti si sa citesti clar nivelul cu ea, esti nebun? Unde te crezi?

Simply impossible

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce idiotenie. eu am modelul din stanga, cu care nu exista probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am modelul din dreapta si sincer nu am nici o problema in a citi nivelul de ulei.

Parerea mea e ca striatiile au fost puse cu scopul de a impiedica uleiul sa se prelinga pe joja.

Din punctul meu de vedere forma e ok poate puteau sa o mai gandeasca putin in ceea ce priveste culoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut operatiunea si permanent bila de sus este imbibata cu ulei. Nu inteleg de unde provine uleiul in zona aia, credeam ca este de pe conducta jojei, dar imi dau seama ca nu are cum, de o suta de ori daca verific nivelul, de o suta de ori o sa fie la fel de plina de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...poate chiar ai atat de mult ulei! :) glumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, atata timp cat intre bila si zona de citire sunt portiuni uscate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am joja din stanga. nu sunt probleme la citirea nivelului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o am pe cea din stanga, din tabla.

Masina este O2 MY2007, 1.9TDI, motor BXE.

Sper sa apuc in urmatoarele zile sa verific la un 1.6FSI si la 2.0TFSI, de curiozitate.

Chiar astazi a trebuit sa-i completez ceva ulei si nu am remarcat (ca de fiecare data) vreo problema de citire a nivelului.

Dupa ce scot joja, o sterg (desi de cele mai multe ori nu e nevoie), apoi fac a doua verificare (identica cu prima, sa fiu sincer) si asta-i tot. Citirea e usoara si clara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.

din 7 feb sunt si eu in clubul octavia. o sugestie va rog. mi-a zis dealerul ca la inceput va consuma mai mult ulei si sa completez eu daca nu vreau sa vin pana la service. am 40o km pana acum. cam la cat ar trebui sa fac o prima verificare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am facut nici o verificare pana la 15.000 cand am fost la service. in principiu daca ai probleme se aprinde becu in bord. mie nu mi s-a aprins nimic. acum, depinde. poate alti colegi de pe forum au intampinat "probleme" de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ma gandeam si eu ca e cam aiurea sa tot verifici in ideea ca se consuma mai repede., fiind noua. ma gandesc ca pana la vreo 3000 nici nu poate fi vorba de completare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 MPI eu as verifica la 1000 si 2000 km in rodaj consumul de ulei, iar apoi cam o data sau de 2 ori intre revizii.

In afara de asta e bine sa mai verifici nivelul uleiului (si sa il completezi pana aproape de maxim) inaintea unor drumuri lungi, in special cele care includ si mers mult timp la viteza mare, gen mers la ski in Austria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt probleme la joja in ceea ce priveste lizibilitatea si/sau vizibilitatea, eu zic sa o inlocuiti cu una noua ca la modelele mai noi au rezolvat problema asta. Cu vopsirea sau adaugarea unor noi corpuri pe aceasta nu o recomand. poate sa se desprinda corpuri din materialul respectiv si ati spart motorul. Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s-a rezolvat problema. a mea e fabricatie 2008 si are joja necitibila.

am mai citit uleiul si saptamana trecuta.

prima oara am renuntat dupa ce n-am reusit sa-mi dau seama unde e dupa 8 incercari dar am reusit peste vreo 2 ore din numai 3 incercari :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteeg cum nu va dati seama de nivelul de ulei de pe joja . Unde este ulei pe joja , aceasta este umeda si luceste . Colega , chiar 8 incercari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca stii ce fel de joja au colegii nostri :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu este chiar topicul potrivit. Cat costa un schimb de ulei la cutia de viteze pt O2 la reprezentanta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca nu a ajuns nimeni la schimb, insa mie-mi agata la intrarea in a 2-a si ma gandeam sa fac un schimb de ulei, poate ies si mizeriile care impiedica franarea eficienta a pinionului de tr a 2-a inainte de a desface cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca se reia discutia din Noiembrie de AICI ?! :rolleyes:

Nu cred ca are rost...aici este :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca stii ce fel de joja au colegii nostri :rolleyes:

Domnule coleg , cunosc foarte bine toate tipurile de joja existente . Cred ca se exagereaza enorm . Pe orice joja scufundata intr-un lichid , fie ca-i neagra , verde , galbena , metalica sau din plastic se observa nivelul prin scimbarea luciului jojei . Cei care nu pot citi nivelul uleiului ce sa-r face daca ar lucra la benzinarii ca gestionari unde se foloseste rigla metalica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost o simpla supozitie :rolleyes:. si cred ca deja se merge prea departe cu presupunerile. eu consider ca orice om, cand lucreaza intr-un domeniu, ar trebui sa se priceapa la acel domeniu, nu ca "ce s-ar intampla daca"... si cand mai multi oameni si plang de configuratia jojei, insamna ce este ceva in neregula cu ea.

si apropo ... nu trebuie sa ma iei cu "domnule coleg". poti sa ma iei si la per tu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!