Jump to content

Revizie Golf V


nesanatosu
 Share

Postare recomandată

Ok, am inteles, masina nu este noua, este din 2003, deabea am cumparat-o, de asta fac revizia. Dar filtrele de la fram, ce parere aveti de ele? Am inteles ca este un producator nou pe piata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta la niste filtre MANN nu cred ca este mare. Si asa nu te va durea capul.

Daca vrei neaparat filtrele de la Fram, sapa dupa ei pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia la PBV1 m-a costat 980 (ulei,flitru ulei,filtru benzina,filtru aer,filtru polen si lichid de frana inlocuit) - fara lichid de frana ar fi costat cu 2 mil mai putin.

Distributia la 67 800km (6 ani) tot la PBV1 cu pompa de apa la schimb -1350 (include si lichidul de racire)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vă salut. Am o Jetta din 2007 cu 75000 km la bord. Fac revizia la 15000 km sau la un an (în ultimii 3 ani am facut-o la un an) şi uleiul care il folosesc este la recomadarea vănzătorului de la magazinul de piese auto (după o consultare a unui catalog online, după certificatul de înmatriculare) Castrol Edge 5W30. Pe flaconul de ulei sunt trecute standardele VW 504 00/ 507 00. Recent, am studiat manualul maşinii şi la motorul deţinut de subsemnatul, producătorul recomadă pentrul autoturismele cu long-life service ulei cu standardul VW 504 00, VW 503 00, iar la cele fără long-life ulei cu standarul vw 501 01, VW 502 00, VW 504 00.

Întrebarea e puţin..retorică :). Uleiul folosit de mine nu e unul long life?(eu l-am schimbat la fiecare 15k). La revizia care urmează pot sa pun ulei OMV BIXXOL PREMIUM SAE 5W-40? Menţionez ca pe cutia acestui ulei sunt trecute aprobările VW 502 00/505 00.

Modificat de boghi00myx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat 504 00 cat si 507 00 sunt uleiuri Long-Life.

 

  • VW 500.00 – VW spec for multigrade engine oils for petrol engines with SAE 5W-X/10W-X viscosity for engines built up until August 1999 (MY 2000).
  • VW 500.00 + 505.00 – Oil meets both VW 500.00 and 505.00 spec.
  • VW 501.01 – VW spec for petrol engines for engines built up until August 1999 (MY 2000).
  • VW 501.14 – Brake fluid with low viscosity, VW 2006>.
  • VW 502.00 – VW spec, oil for petrol engines. Successor of VW 501.01 & 500.00 spec.
  • VW 503.00 – Long-life petrol engine oil for VW cars with WIV. Meets ACEA A1, SAE 0W-30 or 5W-30. Suitable for the AUDI S4, engines with an output greater than 180bhp should use 503.01 or 504.00/507.00.
  • VW 503.01 – Special engine oil for some VW petrol engines. SAE 5W-30. Suitable for the Ausi RS4, TT, S3 and A8 6.0 V12.
  • VW 504.00 – Long-life petrol engines with WIV.
  • VW 505.00 – Passanger car diesel engine oil, minimum performance level CCMC PD-2. Lists viscosities:- SAE 5W-50, 10W-50/60, 15W-40/50, 20W-40/50 requiring 13% max evaporation loss and SAE 5W-30/40, 10W-30/40 requiring 15% max evaporation loss.
  • VW 505.01 – Special engine oil for VW turbodiesel with pump-injector-unit and for the V8 commonrail turbodiesel engines. Meets ACEA B4 SAE 5W-40 spec.
  • VW 506.00 – Special long-life engine oil for turbodiesel engines with WIV, viscosity is SAE 0W-30.
  • VW 506.01 – Special long-life oil for turbodiesel engines with pump-injector-unit with WIV.
  • VW 507.00 – Long-life diesel engine oil with WIV.
  • VW 508.00 – Fuel economy low saps oil in development.
Modificat de maxyone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Atunci, revin cu o intrebare? Ce ulei recomandati? Long life, sau normal? Sa fiu mai explicit: la un rulaj de circa 15 mii pe an, se recomada un ulei long life schimbat la circa 14K de km sau un ulei nomal schimbat pe la 12k de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce producator de filtre aftermarket recomandati? (Mann, Bosh, Knecht, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Voi schimbati si filtrul de benzina la fiecare revizie ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. La revizie se schimba toate filtrele.

Benzina, ulei, polen, aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de polen il schimbi pentru sanatatea ta(in timp in el se formeaza bacterii, mucegaiuri si alte bunatati d-astea). Cel de aer si de benzina sunt ieftine oricum si e pacat sa nu le schimbi daca-ti pasa de masina ta.

Ce ti-a spus maxyone e o recomandare, nu o privi ca pe un "trebuie, obligat-fortat"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..eu mereu l-am schimbat, au fost perioade in care a trebuit sa fac revizia la 3 luni si de asta am intrebat. Totusi 80 de lei nu mi se pare asa ieftin,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca benzina la noi este asa cum este, schimbarea filtrului, cel putin pentru mine este obligatoriu.

La revizie, am dat pe toate filtrele MANN 200 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul ca dupa 10-12 mii de km in filtru parca e pacura. Bine, de fapt asta e si rolul lui. Mersi de sfaturi baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat 395 de lei la revizie, din care 40 de lei manopera. Am pus filtru de ulei, benzina si aer MAN, si de habitaclu Alco cu carbon. Si 5 litrii de Castrol 5w-40. E ok pretul ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile se apropie foarte mult de cat am dat eu la revizie la G5 1.4 16v. Eu cred ca este un pret corect.

De ce nu ti-a pus si filtrul de habitaclu tot MANN?

Modificat de maxyone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea cu schimbatul filtrelor de combustibil si aer o data la doua schimburi de ulei este gresita? (Uleiul+filtru la zece mii de exemplu iar combustibil, aer, polen la 20.000 ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervalul prevazut de VW in cartea masinii nu mai este suficient de bun? Ai vazut ca idee cum arata filtrul de aer/polen dupavreo 8000km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am citit. Ce scrie in cartea masinii despre asta? Eu am setat acum la 15.000 revizia. Aveam la 10.000 dar ii faceam in 3luni..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu mi-am schimbat filtrul de polen in iunie, cand a inceput sa miroasa in masina a sobolan; am luat in viteza un Mann de hartie (19lei).

La inceputul lui septembrie, dupa aprox. 3000 km a inceput iar sa miroasa si l-am schimbat cu unul Mann cu carbon(50 de lei) si am facut si o igienizare.

Parerea mea este ca ar fi indicat sa schimbi filtrul de polen macar la fiecare revizie, chiar si mai des daca apare miros in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

stiti cumva din ce consta o revizie mare la o reprezentanta VW sau Skoda? Pe langa faptul ca se reseteaza avertizorul de service, se schimba uleiul, filtrul de ulei, filtrul de combustibil, filtrul de aer, filtrul de polen, se mai verifica si altceva? Dar o revizie mica cu ce se diferentiaza fata de una mare?

 

Multumesc!

Modificat de Deco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza foarte mult si numarul de km si cel de ani la care se face aceasta revizie. Cauta si tu pe net o carte de service pentru masina ta si vezi ca scrie in ea ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee, o "revizie mica" se face la intervale de 15.000 km sau 1 an, in functie de care termen intervine primul si este compusa din:

 

- filtre (ulei, combustibil, aer, polen)

- schimb ulei

 

O "revizie mare" se face in functie de numarul de km sau de cati ani are masina si poate consta in:

 

- schimb lichid frana (din 2 in 2 ani)

- schimb placute frana si discuri (cand si daca este cazul)

- schimb distributie (in functie de motorizare, se face fie la implinirea a 5 ani de cand a fost fabricata masina, fie la 90.000 km SAU 120.000 km - aici parerile sunt impartie, iar eu am manual in germana si mi-e greu sa il inteleg)

- schimb ulei din cutia de viteze (daca este cazul, conform manualului masinii - numarul de km difera de la o marca de masina la alta, din cate stiu)

- si altele care nu imi vin in minte acum (rog colegii sa completeze)

 

Pe langa aceste lucruri, o reprezentanta este datoare sa verifice si starea generala a masinii si sa anunte proprietarul cu privire la eventualele probleme existente sau care urmeaza sa apara in timp, de exmplu te vor instiinta ca ai becuri arse, sau ca ai placutele de frana, discurile, cauciucurile tocite (desi cu siguranta tu cunostia asta deja), ca e cazul sa competezi antigelul, ca e cazul sa schimbi bateria, bujiile, etc. sau defectiunile care se pot observa doar in service (deja existente sau care urmeaza sa apara datorita uzurii diferitelor piese, uzura sesizata in urma inspectiilor vizuale).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pt schimbarea filtrului de ulei plus ulei, schimbare filtru benzina si schimb lichid de frana, cam ce suma sa pregatesc?

filtrul de aer si polen au fost deja schimbate acum 1 luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!