Jump to content

Revizie Golf V


nesanatosu
 Share

Postare recomandată

Pai normal. Si eu la 40.000 km am placutele la jumatate. Altii la 30.000 sint la al doilea rind de placute.

Cit despre coborit Buciumul, ca presupun ca acolo e mai greu sa nu pui frina, ai grija ca nu se stie ce dobitoci mai sint pe marginea strazii. Si eu coborit pe acolo cu Oltcit-ul, dar tinut numai in 5-6000 RPM si fara sa calc frina. Intr-adevar scirtiala la greu, dar si placut :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razdan - si mie-mi place sa conduc sportiv...

@ liviuxp2000: A propos de longevitatea placutelor de frana, sunt convins ca esti un bun conducator auto si stii sa menajezi masina …

Eu insa nu mi-am propus niciodata acest lucru.

Pentru mine mai importanta a fost placerea condusului in general, iar consecintele asupra fiabilitatii au contat mai putin … :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o revelatie, ar cam trebui schimbat lichidul de frana. In carte zice la 2 ani care s-au scurs acum la inceputul lui octombrie. Dar avand in vedere ca mai am 4000km pana la revizia de 45000 care cred ca o voi face prin ianuarie/februarie o sa astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de motorina a costat 1 150 000 lei . Eu am cerut sa faca revizia normala de 15 mii , nu stiu ce prevede aceasta . In portbagaj mi-au lasat filtru de aer si cel de polen , 250ml de ulei castrol si un sfert de sticla de concentrat pentru lichid de spalat parbrizul ( pentru asta chiar ma bucur pentru ca cel original este super :( ) . Nu am vazut filtru de motorina si de ulei probabil faceau mizerie :(

Nu cred ca era nevoie neaparata de schimbarea filtrului de motorina deoarece masina a mers in proportie de 70 % cu PremiumDiesel E5 , 29 % E4 Rompetrol si 1% E4 Petrom (vreo 2-3 alimentari) . Niciodata euro3 sau alta benzinarie decat cele de mai sus . Eu cred ca asa au fost instruiti sa il schimbe .

Azi am ridicat masina si merge bine fara probleme . Pana la urma a costat fix 800 RON datorita diferentei de curs . Ne revedem la 30 000km sau iunie 2006 !

Edit: Ca informatie utila , ora de manopera (autoturisme VW) la PBN costa 940 000 lei cu TVA .

Filtrele de ulei/combustibil trebuie predate unei firme colectoare (sunt niste norme cu privire la poluarea mediului pe care trebuie sa le respecte orice service).... :D

da, stiu la ce te referi godoroja... numai ca masina e in leasing si trebuie sa ma interesez daca pot face in Ungaria reviziile.. este un service VW la Szeged - aprox 160 km.

Salutare,

ce treaba are service-ul cu leasingul? Daca esti in garantie, da, trebuie la un dealer autorizat, care, cred eu, poate fi si din Ungaria (cu siguranta de la 01.01.2007).Daca nu mai esti in garantie (2 ani), potzi s-o faci si-n curte ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astazi dupa 8020km mi-a aparut pe computerul de bord, atentie nivel scazut ulei. Spune-ti si mie cu cat trebuie sa completez ca sa mai merg pana la revizie? Aveti un ulei sa imi recomandati? Castrol ..ceva? Merci

P.S. stilul de mers de la 4000 a fost unul sportiv cu schimbari rapide, dupa incalzirea motorului, si cu viteza de croaziera la drum lung 140-160km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ar fi bine sa pui acelasi ulei cu cel care il ai acum in masina, iar cantitatea cam 750ml sa ajunga in partea de sus a jojei. poti sa pui si 500ml, dar e posibil sa ti se mai aprinda becul inca odata pana la revizie. mie mi s-a aprins prima data la 5000km. acum folosesc un ulei mai scump, care mi l-a recomandat dealer-ul ca fiind cel mai bun : Castrol SLX LongLife III. este special pentru VW Audi. (scrie si pe recipient) costa cam 75ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Mie mi s-a aprins prima data cam la 6000 si apoi pe la 9000. De fiecare data am pus cam 350 de ml, dar cred ca e bine sa pui cam 500-750 ml, insa in doze mici, cu verificari intermitente a nivelului, pentru a nu depasi cota maxima. Numai de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completeaza cu cite 100 ml pina revine la nivelul normal. Daca s-a aprins becul cred ca este "safe" sa pui chiar 300 ml. Se verifica cu motorul rece si masina pe plan drept. Nu Mere cu martorul aprins. Pui ulei de care ai. Ar trebui sa ai o eticheta pe la motor cu tipul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te duci la un mecanic o sa iti recomande sa pui 500ml sau 1l .... dar poti sa te iei dupa cine vrei ... poti incerca sa pui si cu pipeta pana ajunge la nivel .... in 2-3 zile termini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lile Tu ai pus ulei mai scump, care este LongLife. La ce interval de timp sau km schimbi uleiul? Schimbul de ulei pt acest tip de ulei este de 30 mii km si nu este recomandat in Romania deoarece stilul de condus este foarte agresiv, motorul se solicita mult plus ca nivelul de praf este foarte mare. Cred ca dealerul a incercat sa te faca sa lasi mai multi bani in service si nicidecum sa-ti faca un bine masinii. Pretul mare este justificat deoarece schimbul la acest ulei se face de 2 ori mai rar decat la uleiul normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul in care se aprinde becul de nivel intra cam 700 ml-1000ml ulei (depinde de motor). In ce priveste faza cu longlife....ati spus bine motivele pt care nu se practica la noi (aer murdar si combustibil aiurea)....dar se folosesc si uleiuri p care nu scrie longlife afara (schimb la 30k) ...si nu sunt probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbul il fac la 15.000km .... iar diferenta intre longlife si ce puneam inainte este de vreo 15ron la litru. iar pe recipientul de la ulei scrie clar recomandat de VW si Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

istef vad ca ai o fixatie cu uleiul LL. De aia ai in cartea de service un indicator ca ce ulei sa pui QG0,QG1,QG2. Eu am pus tot timpul LL2 si niciodata pana la schimbul de ulei nu mi-a indicat calculatorul ca uleiul s-a deteriorat si este nevoie sa-l schimb. Pe langa asta la diesel e unul dintre putinele uleiuri full syntethic si are o capacitate mare de preluare a cenusii.Datele le-am preluat de pe internet si de pe forumul tdiclub.com, unde oamenii chiar fac analiza uleiului si dupa 10000 de mile in 95% din cazuri folosirea 506.01 fata de 505.01 face ca uzura motorului sa scada.Pe langa asta...cand VW va recomanda doar 507.00 care va inlocui toate celelalte standarde...ce vei mai zice?

@lile...si pe Castrol TXT 505.01 scrie special pt Vw. Acum tu trebuie sa stii ce tip de ulei aveai in motor inainte...ca daca ai mixat 505.01 cu 506.01 nu e de bine.

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la PBN si am discutat cu reprezantantul de vanzari care are si el un VWG5 19TDI si mi-a recomandat uleiul pe care il foloseste el: Ulei Castrol PD 50501 SAE 5W40. L-am luat , dar inca nu am completat ptr ca azi dimineata cand am plecat nu s-a mai aprins becul, dar o sa fac zilele viitoare operatiunea.

Haideti sa va citesc (vb vine) din manual ceea ce scrie in legatura cu uleiurile Long Life: "Daca doriti sa beneficiati de LongLife-Service, trebuie sa folositi numai uleiuri LongLife-Service corespunzatoare normei VW din caietul cu Date Tehnice: VW 507 00, VW 506 01."

Deci se pot folosi fara probleme, chiar sunt recomandate pentru o viata mai buna a motorului (ca doar le schimbi la 15.000). Cel putin asa scrie la carte

Insa acum am mers pe mana dealerului si pe sfaturile lui (care are masina de mult timp) dar voi face schimbul de la 15.000 cu un ulei LongLife.

Tot din carte am priceput si cum se adauga uleiul: asa cum spunea Kasius si Mr.Plate completati cu uleiul corespunzator in cantitati mici, dupa fiecare portie asteptati si verificati nivelul pana cand ajungee in zona de referinta"

Va multumesc pentru informatii. La cat mai putine probleme cu masina!!!

PS. Imi pare rau ca nu am ajuns pe 13 la sarbatorirea celor 4 ani, dar am avut musafiri acasa si nu am putut scapa de ei. Oricum LA MULTI ANI

PS2 Am vazut acum postul lui Alextz si citez iar din carte: "La completare puteti amesteca diferitele uleiuri intre ele."

Vroiam sa pun o intrebare stupida (pentru utilizatorii vechi de diesel), eu fiind un incepator in ale dieselului. Motorul de 1,9 TDI cutie 6M este fara filtru diesel de impuritati nu? Pentru ca la cel cu filtru diesel de impuritati uleiurile folosite sunt numai LongLife.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alextz .... de 2 schimburi incoace folosesc numai longlife III, am completat cu acelasi tip de ulei care il am in motor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobocel...nu ti se mai aprinde martorul pt ca se inchide pentru 100km dupa deschiderea capotei motor.

La mine in carte scrie ca daca combini 506.01 cu 505.01 sau 505.00 atunci nu te mai poti baza pe indicatorul de calitate ulei din bord. Acum....nu stiu ce sa zic eu totusi am un motor non-PD....poate s-au mai schimbat lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

din cate stiu eu parca nu prea ai voie sa mixezi uleiurile intre ele pt ca te risti sa se buleasca motorul (in niciun caz cu unul care nu e sintetic).Cel putine la mine asa e (1,9TDI PD 105 CP).Nu sunt mare specialist desi am lucrat la Porsche (in financiar :P :) ) dar asa-mi spuneau baietii din service ca nu e bine sa amesteci diferitele tipuri de ulei.E bine sa folosesti doar un singur tip , 50501, in cazul nostru si, doar in cazuri exceptionale, poti folosi cateva sute de grame ca sa completezi dintr-un 50500.Cat despre filtru eu stiu ca n-are...

Alextz, din cate stiu eu, poti merge 100 de km dupa ce s-a aprins becul fara sa completezi cu ulei.........O fii si cum spui tu, dar parca nu "suna"ok...... :P

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alextz Eu nu am nici o fixatie cu uleiurile LongLife, numai ca in conditiile de rulare a masinii in Romania, uzurile sunt mult mai intense. Cand pui ulei Long Life asta implica sa faci reviziile la un interval de 30 mii km, nu de 15 mii km, cum este in mod normal. Deci eu zic ca o revizie la interval de 30 mii km este prea mult pentru Romania. Ca voi folositi LongLife, dar interval de revizie 15 mii km, asta nu dauneaza cu nimic, este totul ok. Cei de pe tdiforum fac teste prin tarile lor de provenienta, nu in Romania, unde dupa nici 10 mii km, filtrul de particule este varza.

Referitor la indicatorul de calitate a uleiului (sau este vreun mesaj pe BC), care este acela, ca habar n-am cum arata. Este adevarat ca inca nu mi-a venit Golf-ul 5, dar chiar as fi interesat sa aflu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Stie cineva cum se reseteaza avertizarea de pe bord cu service jetzt?Imi fac schimburile de ulei si filtre singur...La mkIV se reseta din butoanele de la ceas si cel de la kilometrajul zilnic...Nu mai stiu cum,scria si in carte...Dar la Mk V nu am gasit nimic.Multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razdan-Multumesc mult.La mine in manual nu apare,e in limba germana si vad ca pagina ce mi-ai trimis-o tu e o completare,poate asta e motivul... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariu51anu: Nu ai pentru ce ...

Manualul in romana e disponibil pe forum. L-am scanat eu, l-am tot trimis pe email in vreo 13-14 bucati, pana a gasit Istef o solutie mai eleganta si l-a pus pe un site de unde se face download; vezi si tu topicul Cereri manuale de instructiuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee ce cantitate de ulei intra la un schmb pentru cutie DSG, eventual specificatii si preturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu in DSG intra ceva sub 6 litri. Trebuie sa schimbi si filtrul de ulei pentru DSG. Pentru mai multe detalii trimite-i un PM lui liviuXP2000 ca el a facut de curand revizia de 60 mii km si a facut schimbul de ulei si la DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai fost de curand cineva la PBN la revizia de 15.000? Ma apropii vertiginos si vreau sa o fac in urmatoarea luna. Ma interesa un pret informativ si ce au facut "mesterii" la masina!

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!