Jump to content

Recommended Posts

Intrucat modelul de serie a fost lansat oficial la salonul Auto de la Geneva, deci nu mai vorbim despre un concept car, am considerat ca e mai bine sa deschid un topic nou si sa nu continuam discutiile in topicul dedicat conceptului.

post-1183-1236172196_thumb.jpg

Cateva imagini si primele informatii despre cel de-al cincilea model din gama Skoda pot fi accesate aici: Skoda Yeti SUV Unveiled in Geneva. Iar pe site-ul producatorului (The new Skoda Yeti) il puteti privi din toate unghiurile si puteti vedea gama de culori si de jante oferite pentru acest model.

Modelul de serie pastreaza, la exterior, linia de design a conceptului, insa este mai lung decat acesta. Daca nu ma insel, conceptul nu avea decat 3.82 m, pe cand modelul de serie masoara 4.20 m. As fi curios pe ce platforma tehnica a fost realizat.

Ca motorizari, Yeti e disponibil cu doua motoare pe benzina - 1.2 TSI 105 CP (tractiune fata) si 1.6 TSI 160 CP (tractiune integrala) - si cu propulsorul 2.0 TDI CR in trei variante de putere: 110 CP (tractiune fata sau intergala), 140 CP si 170 CP (tractiune integrala).

Ca o caracteristica a versatilitatii acestui model, scaunele spate se pot scoate.

Imi place cum arata, in ciuda aspectului sau conservator. La exterior ma atrage chiar mai mult decat Tiguanul. Chestie de gusturi...

Edited by Michael
Link to post
Share on other sites
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Diesel

    9

  • Michael

    7

  • TIBI_84

    5

  • nsm

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum spuneau unii pe worldcarfans .. e un concept din 2004 cu design 2004 lansat in 2009, si asta e cam ciudat.

Nu stiu daca imi place, dar ideea ca e suv compact Skoda e o garantie a calitatii si atractivitatii modelului.

2.0 de 170 cp 4x4 mi s-ar parea cea mai ok configuratie ptr noua masina.

sunt curios sa o vad in showroom si dupa aia ma pot pronunta, sau la Geneva sambata ..

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Skoda Yeti: first drive

Verdict "What Car?":

"We haven't driven front-wheel-drive versions yet, but certainly wouldn't expect them to give anything away to the all-wheel-drive cars except for bad-weather traction.

The fact that four-wheel-drive versions are so good should hardly come as a surprise from a company that, a few styling issues aside, can barely put a foot wrong these days.

The Yeti is comfortable, refined, practical, roomy and nicely furnished, the only downside being that the looks are just a bit too timid.

There is one quality you don't normally find in Skodas, however, it's fun."

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

La noi va ajunge la sfarsitul lui octombrie.

Link to post
Share on other sites
slowdriver

Se stie ceva despre pretul la care o sa fie disponibila masina in Romania?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Din cate am vazut in cehia skoda yeti porneste de la 13-14 mi de euro 1.2 TSI 105 MANUALA CU 4x2 ,Iar cu 4x4 2.0TDI 110 CP 5trepte 16500 euro,acest motor poate fi disponibil si cu cutie manula cu 6 trepte

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

si eu sunt de parere ca e mai interesanta decat tiguan_ul.

astept sa vad mai multe poze,mai ales cu interiorul

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

ieri am gasit intr-o revista prezentarea lui Yeti.

eram curios de interior si pot afirma ca se apropie mult de vw,lucru care mi-a placut.

in lista de motorizari apare si 1.2tsi 105cp alaturi de binecunoscutele tdi-uri de 110 , 140 , 170cp

nu am gasit nimic legat de preturi si optiuni

oricum ar fi pare interesant modelul si un oponent pt tiguan

Edited by TIBI_84
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

salut,

astazi am vazut in premiera SKODA YETI !

....placut surprins , sper ca aceast nou model SKODA sa aiba cat mai multe unitati vandute !

post-45688-1253297236_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
sper ca aceast nou model SKODA sa aiba cat mai multe unitati vandute!
Cu conditia sa mai scada din pret. 15.466 euro cu TVA pentru varianta de baza (fara AC :)) ), cu tractiune fata si motor benzina (1.2 TSI) de 105 cai mi se pare cam piperat. Mai ales ca pentru aer mai trebuie scosi din buzunar inca 1.039 euroi (cu TVA). Probabil ca o sa vedem, cat de curand, oferta "promotionala" cu aer conditionat inclus...
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Corect...preturile sunt cam mari si le poate vedea oricine pe site-ul www.skoda.ro. Variante de pe stoc diesel cu preturi de la 20.000-25000

Link to post
Share on other sites
Preturi CIP(?)...sau ai vrut sa zici DDP? Uite AICI o lista de preturi. :icon_thumright:

Lista ta de preturi e binevenita.

Legat de preturile masinilor de pe stoc, pe site-ul skoda.ro apare mentiunea ca nu includ TVA.

Si da...la versiunile diesel preturile variaza intre 20000-25000 euro (fara TVA).

Link to post
Share on other sites

La 24866 EUR DDP mi se pare foarte rezonabil pretul ptr motorul 2.0tdi/140 cu 4x4 si faruri bixenon, hill hold, ESP, climatronic, jante pe 16".

Este cu cel putin 5000 eur mai ieftina ca Octavia Scout cu dotari similare.

Nu prea imi este clar in ce clasa concureaza deoarece are lungimea cat un Golf - 4.2 metri in timp ce Tiguan, Ford Kuga & Co au cel putin 4.4 metri.

Link to post
Share on other sites
La 24866 EUR DDP mi se pare foarte rezonabil pretul ptr motorul 2.0tdi/140 cu 4x4 si faruri bixenon, hill hold, ESP, climatronic, jante pe 16".

...............................................

Eu o gasesc scumpa; sa fim seriosi ~25k euro ?

Ma rog, fiecare cu parerea lui, insa dpmdv daca depaseste pragul de 20k euro, deja incep sa ma indrept catre alte marci/modele.

Link to post
Share on other sites
Mie mi se pare a fi o Fabia cu ambiţii de SUV. Iar ca design Fabia nu prea
Link to post
Share on other sites

Eu compar preturile de catalog la care fiecare obtine discounturi mai mici sau mai mari.

Tiguan costa 28427 EUR DDP la care daca adaugi dotarile standard de pe yeti gen clima 407 EUR, bi-xenon 1198 EUR deja te duci in 30,000 EUR.

Deci Tiguan e cu peste 5000 EUR mai scump in dotari comparabile fata de Yeti desi masinile au platforma tehnica similara. Acelai lucru l-au remarcaat si nemtii de la Autobild intr-un comparativ direct.

Nu e prima data cand Skoda e mai ieftina ca VW. Ex Octavia este mai ieftina ca Jetta la dotari similare desi ofera mai "multa" masina.

Nu trebuie comparat Yeti cu Roomster sau Fabia deoarece este mult mai mare ca latime (e mai lata ca Octavia la interior) si inaltime cat si lungime (4.22 m - cat un Golf dar mai scurt ca Tiguan care are 4.44 m). Designul nu se comenteaza deoarece toti suntem subiectivi.

Edited by xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link to post
Share on other sites
La 24866 EUR DDP mi se pare foarte rezonabil pretul ptr motorul 2.0tdi/140 cu 4x4 si faruri bixenon, hill hold, ESP, climatronic, jante pe 16".

Este cu cel putin 5000 eur mai ieftina ca Octavia Scout cu dotari similare.

Nu prea imi este clar in ce clasa concureaza deoarece are lungimea cat un Golf - 4.2 metri in timp ce Tiguan, Ford Kuga & Co au cel putin 4.4 metri.

Daca e sa compari cu anii 80 cind un 120L costa pina la 30.000 DM in DDR, nu e mult.

Daca e sa compari cu puterea noastra de cumparare ( 300 de euro sal mediu ) e clar ca e pentru cei cu bani, nu pentru muncitorime...

Oricum nemtii de cind au venit la Mlada si-au batut joc de marca SKODA care nu mai are nicio originalitate si personalitate, ca sa nu mai vorbesc de preturi...

In ultima vreme se scot pe banda rulanta numai kitsch-uri ! :icon_thumright:

Link to post
Share on other sites

Nu e ieftin in comparatie cu Logan, Accent & co care se adreseaza majoritatii (celor cu sal de 300 EUR) dar e ieftin in comparatie cu alte masini cu 4x4 si nivelul respectiv de echipare.

De la preluarea marcii de catre VW, marca Skoda a capatat o incredere din partea publicului care s-a reflectat intr-un nr mare de unit vandute si de preturi mari la revanzare. Sa nu uitam succesele comerciale ca Octavia 1 ( inca se vine dupa aproape 12 ani) si Fabia 1 si Octavia 2. Cu Superbul vechi nu prea au avut succes deoarece au tintit in categoria de masini unde conteaza si prestigiul si originalitatea.

Cred ca Yeti a fost gandit sa lupte cu Tucson, Sportage, Rav 4.

Link to post
Share on other sites

Un Tiguan Trend&Fun (2.0 TDI 140 CP 4Motion), cu cateva dotari de baza peste Yeti Ambition (oglinzi incalzite, airbaguri cortina, computer de bord Plus), dar si cu optionale precum Climatronic, cotiera fata, jante aliaj, lumini ambientale, Radio RCD 310 cu mp3 si 8 incinte acustice, poate fi achizitionat cu livrare imediata (din stoc) la un pret de cca 24.000 de euro cu TVA. Un Yeti Ambition costa in acest moment 22.600 euro cu TVA.

RAV4 si Tucson (de fapt Hyundai ix35) sunt competitori directi pentru Tiguan. Daca ix35 masoara acum 4.41 cm, probabil si viitorul Sportage va fi mai mare. Dupa parerea mea, ix35 arata mai bine decat Yeti si Tiguan. E de fapt o copie coreeana a lui Ford Kuga.

Link to post
Share on other sites
Un Tiguan Trend&Fun (2.0 TDI 140 CP 4Motion), cu cateva dotari de baza peste Yeti Ambition (oglinzi incalzite, airbaguri cortina, computer de bord Plus) ......

Apropo de aceasta comparatie...citeam acum 2 luni in Auto Bild..parca, inainte sa apara pe piata si la noi Yeti, o comparatie intre Tiguan si Yeti.

Well...il cam manca pe paine pe Tiguan, atat la performante, manevrabilitate, interior si...pret!

Nu o spun eu..ci redactorii Auto Bild Germania..care au testat cele 2 modele.

Si mai era si un interviu cu Sefu` lu` Skoda, in care era intrebat de concurenta directa pe care o face Yeti lui Tiguan.

Raspunsul lui era ceva de genul: "Daca arunci mai multe undite in balta..esti pasibil sa prinzi mai multi pesti..."

Se vede ca cehii au facut treaba buna cu Yeti..singura problema la aceasta marca fiind doar perceptia nonpremium.

Personal imi place mai mult interiorul lui Yeti decat cel de Golf Plus al Tiguanului...la exterior gusturile fiind impartite!

Link to post
Share on other sites

Si eu am citit articolul din Autobild, in care Yeti il "mananca pe paine" pe Tiguan.

Asa cum Octavia este plasat intre clasa compacta si medie (e mai mare ca Jetta dar mai mica ca Passat), la fel si Yeti (4,22 metri) este plasat intre clase astfel incat in functie de dotari si motorizari sa fure clienti si de la clasa mai mare si de la cea mai mica. Legat de imagine, cred ca sta mai bine decat coreenii pe p-ta europeana.

Link to post
Share on other sites

Cu doar 1,5 cm mai mult decat Jetta si 19,6 cm mai putin decat Passat, e fortat sa afirmam ca Octavia se situeaza intre clase. Cat priveste articolul din Auto Bild si comparatia cu Tiguan, ar fi destul de multe de comentat, dar nu aici, ci in sectiunea versus.

Link to post
Share on other sites

Comparatia "intre clase" se face cu Golful, nu cu Jetta (ca s-au vandut mult prea putine ca sa conteze) ;) Glumesc, stim amandoi ca incadrarea "in clase" nu se face dupa lungime sau capacitate portbagaj :P

Am pipait si eu un Yeti din asta zilele trecute si... mi-a cam placut. Masina badarana, mare, spatioasa, lucrata frumos. Preturi nesimtite... "a la VAG"... insa e draguta. Nu prea imi imaginez la ce e buna, ca ma gandesc ca nu merge nimeni "la padure" cu asa ceva :P

Edited by rvacaru
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri