Jump to content

Cutie de viteze - probleme


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema la R, intra normal in viteza dar cand pleci cu ea merge 2-3 metri dupa care fie sare din viteza sau daca te plimbi cu ambreiajul se aude un carait!Oare sa fie siguranta de la R sarita?(In rest toate treptele imi merg ceas)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat cat scuze ca nu apare img001 cred ca am gresit eu dar in fine ideea este ca nu a fost montata corect si de aceea vroiam sa te intreb daca crezi ca sar fi tocit mai mult decat normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici o siguranta... regleaza timoneria... nu cred ca iti intra bine in R

SSRAZVAN: pana nu masori nu poti sa iti dai seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

swat cat azi-dimineata am vorbit cu cel care mia reparat cutia si i-am spus cum se manifesta la rece el in prima faza mi-a spus ca este ambreiajul dar este imposibil pentru ca a fost schimbat la 129000 si acum am 136500 si da intradevar ai dreptate el mi-a spus ca de imi intra mai greu in viteze la rece e posibil ca tija aceaa sa se mai scurtat cu catiba mm in jur 1-2mm si s-ar putea sa nu isi face cursa completa si de aceea sa intre mai greu.Acum asptep sa o comand si o schimb cu tot cu rulmentul de presiune mai ales ca nu a fost niciodata schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut cine imi poate spune si mie daca intre cilindrul receptor de la ambreiaj si parghia care actioneaza ambreiajul exista vreun distantier sau vreo saiba.Am pus o poza sa vedeti despre ce este vorba ca mie mi se pare ca parca nu ar face toata cursa.

post-46557-1285187036_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am cautat dar nu am gasit alt topicu cu problema mea, la golfu meu din semnatura mi se misaca rau de tot maneta de la schimbator in timpul mersului, trepideaza cand iau picioru de pe acceleratie si cand dau in gropi, cateodata si pe drum in tins cu acceleratia calcata imi trepideaza simtitor. imi poate spune cineva care este problema si cum se remediaza? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut,problema ta e de la tamponul din partea stanga a masinii.Daca te sprijini cu mana pe capacul motorul si misti cu putere ai sa ramai surprins cat de slabit este suportul.Deci suportul este in spatele bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ma poate ajuta cineva cu modelul (cod) cutiei in 6 trepte de pe Vw Bora 2001 1.9TDI 85kw AJM 115cp? Am nevoie pentru a verifica compatibilitatea cu un kit ambreiaj pe care vreau sa-l cumpar. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Pieseautogolf3

Buna seara,am o problema legata de cutia de viteze,mai exact:

Cand sunt oprit de tot pe loc si vreau sa bag a 1-a intra foarte greu,la fel si a 2-a(tot cand sunt pe loc) .

Am fost la reprezentanta pentru o constatare si concluzia lor: Tija care trece prin cutie(care este impinsa de rulmentul de presiune aflat unde este capacul verde),este cam cu 2 cm mai in cutie si pedala are o cursa de 25% in gol(tot din cauza tijei) si sugerau sa dea cutia jos sa vada daca tija este chiar in centrul farfuriei(dioscul de presiune) sau daca este tocit canalul prin care trece tija.

Care ar putea fi problema?

Mentionez ca : rulmentul de presiune si farfuria (discul de presiune) au fost sparte timp de vreo 3 zile si inlocuite (tot kit-ul de ambreiaj:placa,disc,rulment si farfuria).

Se poate ca tija de presiune sa se fi indoit sau sa se fi scurtat? exista alta explicatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu nu prea cred asa ceva si nici nu am auzit de asa ceva,si eu am aceeasi cutie si am avut-o data jos de multe ori cu diverse probleme cu ea si nu prea cred ca tija sa nu mai fie in centrul farfuriei adica nu prea are cum ca placa de presiune vine prinsa de arbore cu suruburi dupa care vine montata farfuria care nu prea are cum sa o montezi gresit dupa care vine discul de ambreiaj si volant care vine prinsa tot cu suruburi de placa de presiune.Am pus o poza mai jos sa vezi exact cum vine montat si eu unul nu cred ca tija aceeea sa nu calce bine.

si tija trece prin asa ceva asa ca nu prea vad ce sa se toceasca.am pus o poza mai jos.BAFTA

post-46557-0-37263900-1299529549_thumb.j

post-46557-0-30315100-1299529810_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pieseautogolf3

Pai asta ma miram si eu,am pus totul nou si tija este mai infundata in cutie,problema persista.

Ce problema am avut eu inainte: mi s-a spart farfuria intr-un colt si tija numai calca in centru iar rulmenul de presiune era spart,toate bilele aruncate .

Se poate ca tija sa se fi tocit pentru ca a frecat pe langa centrul farfuriei?(chiar a facut si grad,numai puteam sa o scot din cutie din cauza asta decat pe o parte(adica prin partea dinspre motor am scos-o).

Mersi de raspunsul rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pieseautogolf3

Tu ce crezi ca ar avea ca problema?

NU intra in 1-a decat fortata,uneori agata si 2 si 3 in mers,iar cu motorul oprit agata ,dar foarte putin (daca ii fac cateva ture : 1,2,3,4,5 si r numai agata deloc),iar cum pornesc motorul agata pe loc 1 si 2,iar cum tin ambreiajul calcat si fac cateva ture: 1 si 2 repetate isi revine,iar cum ridic piciorul si incerc din nou(cu motorul pornit) si apas ambreiajul o iau de la capat,agata 1 si 2(de pe loc nu intra usor sub nici o forma).

Am schimbat tot: Kit ambreiaj:placa,disc,farfurie,rulment,ulei in cutia de viteze,parghia care impinge rulmenul de presiune(cu 2 saptamani in urma pocnise si piesa aceasta),am facut si aerisire ,am curatat toata timoneria si nimic.

Singura chestie neschimbata este tija de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pieseautogolf3

swat cat azi-dimineata am vorbit cu cel care mia reparat cutia si i-am spus cum se manifesta la rece el in prima faza mi-a spus ca este ambreiajul dar este imposibil pentru ca a fost schimbat la 129000 si acum am 136500 si da intradevar ai dreptate el mi-a spus ca de imi intra mai greu in viteze la rece e posibil ca tija aceaa sa se mai scurtat cu catiba mm in jur 1-2mm si s-ar putea sa nu isi face cursa completa si de aceea sa intre mai greu.Acum asptep sa o comand si o schimb cu tot cu rulmentul de presiune mai ales ca nu a fost niciodata schimbat.

Salut,ai schimbat tija aceea din cutie? vreo modificare? cum intra in viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pieseautogolf3

Problema rezolvata:

TIJA AVEA 4,5 mm mai putin(era tocita),intra perfect in viteze in momentul de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cortez_no01 Pai era de asteptat sa fie de la aia si cred ca mai facut si pe mine sa o schimb ca si a mea mai are momente cand intra mai greut in viteze.Bafta multa si kilometrii cati mai multi fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.Am o problema la masina din semnatura si anume:are momente cand imi intra mai greu in viteze.Imi intra mai greu a2 mai ales din 3 in 2 sau din 4 in 2.Cu cutia de viteze sigur nu am probleme ca a fost desfacuta si sincroanele cu pinioanele sunt in regula.Ambreiajul a fost schimbat acum 10.000km dar eu ce banuiesc este sa nu fie tija din cutie uzata si sa nu decupleze placa de disc complet si din cauza asta sa intre mai greu.Si cand apas ambreiajul si bag in treapta 1 si ridic ambreiajul pedala are o cursa de 1cm in care motorul nu simte nimic deci eu banuiesc ca daca motorul nu simte nimic totusi placa ar fi despartita de disc dar totusi ce cauze ar putea fi ca e cam suparator la mers.Astept niste pareri??BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

sal.am si eu o problema....se aude o bataie din directia ambreiajului sau a cutiei de viteze,e o bataie neregulata care se aude cand motorul e la relantiu odata ce apas ambreiajul nu se mai aude si bate indiferent de temp de afara dac e cald sau rece motorul,nu apar trepidatii la pornire,intervine cateodata o problema intra putin mai greu in marsarier,in rest merge foarte bine motorul merge foarte rotund,mentionez ca am schimbat in primavara kitul ambreiaj fara volant.daca m-ar putea ajuta si pe mine cu niste sugestii.va multumesc si drum bun

p.s masina e din 2002 19tdi 66kw motor alh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

De ceva timp a inceput sa mi caraie cutia cand schimb din 1 in 2, uleiul in cutie e schimbat de cateva luni de zile sa aiba 5000 km, nu stiu ce problema sa fie! o fie de la sincron, o fi de la timonerie !!!! masina e cea din semnatura (1.6, 16v, AZD, an 2001) ,

Daca las putin motorul sa si reduca turatia ( 2 - 5 secunde) dupa ce scot din treapta I si apoi schimb a doua intra fara sa caraie...., cu masina oprita pe loc dar cu motorul pornit am incercat sa vad daca intra in treapta a doua fara sa calc ambreajul am inteles ca asa se verifica daca este sincronul, nu ma lasa, deci ar trebui sa nu fie sincronul, nu stiu ce ar putea fi.

Am vb cu mecanicul care se ocupa de masina si am stabilit ca dupa sarbatori sa merg sa i faca o verificare, daca rezolv problema o sa revin cu clarificarii pt colegii care au aceeasi problema.

Astept sfaturile voastre!!!

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acelasi motor si aceeasi problema, dar caraie numai in treapta a 2-a si cand e rece motorul, dupa ce se incalzeste putin motorul merge normal, iar asta se intampla doar iarna cand este mai frig, vara nu are nici o problema. Si eu am schimbat recent uleiul tocmai pentru problema asta dar nici o schimbare. Am intrebat si un mecanic si mi-a spus ca se comporta asa din cauza ca este uzat putin sincronul si din cauza ca uleiul cand e rece este mai vascos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine intra mai greu pana sa incalzeste uleiul din cutie, dar nu consider asta o problema, am 180k km pe bord. Cu sprit (cand scoti din 1 si esti in N sa pisti putin acceleratia si dupa sa ii dai a 2-a) ai incercat? De obicei merge mai usor asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate e sincronul. Aceeasi problema am avut-o si eu la un Ibiza din 2002 1.4 benzina. Am facut tot inainte, schimbat ulei, umblat la timonerie, schimbat tampoane motor + cutie si la fel. La rece din 1 in 2 caraie.

Eu am fost pana la urma la cluj la GTG am schimbat un rulment si un sincron si totul a mers perfect dupa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care are un Golf IV 1.9 SDI an 2004 la care i s-a spart cutia de viteze si vrea sa stie daca poate pune o cutie de Golf IV 1.9 TDI si daca da ce ar trebui sa schimbe pt a putea monta cutia de TDI???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva un raspuns la intrebarea de mai sus??? :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema la golful meu de 1.4 cand e rece motoru intra mai greu in treapta a 2 a iar cand se mai incalzeste isi revine oare dc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu cand e rece motorul si uleiul din cutie e mai gros si e posibil ca din acest motiv sa simti tu ca intra mai greu,ar fi bine sa mergi la o verificare ca nu cumva sa fie vreun sincron pe cale sa se duca,la prietenul meu de 2 ori intr-un an i-a crapat cutia la Golf 4 SDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!