Jump to content

Cutie de viteze - probleme


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Pai am sunat la Vinga (sfatuit de cineva de la ciclop cu recomadarea :cat iti zice,ala e pretul nu incerca sa negociezi ) numai ca mecanicul la care am masina acum mi-o zis ceva de bandit,neserios...poate stie ceva omu ca o m-ai fi lucrat cu piese de la vinga (despre cei de la vinga).

Cred ca am sa incerc totusi la Arad la Las Vegas ca cica ar fi mai ok..Sa gasesc numai masina cu care sa merg.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Este adevarat ca nu stiu ce este in cutie. Faza este ca masina are rotile blocate si am lasat-o la un service...

eu totusi as desface cutia aia...asa sa vad eu cu ochii mei ca am 1-2-3-4-10 pinioane si bile sau capace, ma rog, sparte sau uzate sau...

de lene sa nu ti-o desfaca, e posibil sa iti fi spus ca tre' inlocuita...sau sunt super priceputi pe meseria lor si au citit defectul fara sa deschida...

nu cunosc service-ul dar asa mi se pare cel mai fair play...

sa ai numai bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, din ce am citit mai toate paginile pe aici nu stiu daca este topicul corect ptr problema mea, dar la masina din semnatura de cand am luat-o la plecarea de pe loc se aud ca niste pocnituri nu foarte accentuate iar in momentul cand viram maxim stanga sa se auda zgomote, ca fiind fier pe fier ( un troscanit )ca la bataia de capete de planetara . Acum, se aude si in mers , la viteza mai mica si cand sunt denivelari acele pacanituri dar nu pronuntate ca la viraj.

Bataile la viraj maxim stg se aud in special cand masina este rece si cateodata dupa ce iau viraj maxim stg si dupa dau cu dreapta se intampla sa se auda si pe partea cealalta de vreo cateva ori ca si cum as calca pe pietre, ceva un fel de zgomot ca de cauciuc.

Azi am fost la mecanic crezand ca am de schimbat un cap de planetara de la roata de pe dreapta si dupa ce mi-a facut verificarea si mi-a zis sa cumpar cele 2 bucse bara stabilizatoare si cela 2 bucse mari, a verificat si planetarele si concluzia este ca nu este de la planetare si ca s-ar putea sa se fi facut joc in pinionul(roata aia dintata) in care intra planetara in cutia de viteze si ca e cam costisitoare reparatia si ca nu stie daca merita ca trebuie schimbat pinionul ala si ca dupa nu mai pica nimic pe acolo cum trebuie).

De cand am luat masina am schimbat un cap planetara dinspre cutie stg care avea joc si batea dar zgomotul ala care se aude in special la rece s-a cam accentuat si ca sa vedeti astazi cand a mers mecanicul cu ea nu se mai auzea la viraj maxim deloc bataia(in schimb pacanelile alea la plecarea de pe loc si la denivelari se auzeau in continuare) si sa nu uit sa mentionez ca masina trage foarte bine, schimba vitezele toate perfect, nu agata niciodata, fara nici o problema la ambreiaj.

Zilele urmatoare cand schimb bucsele alea o sa dea drumul si la uleiul din cutie sa vada daca are multa pilitura in el, a si sa nu uit cand am schimbat capul de planetara dinspre cutie dupa ce a scos capul vechi avea lipsa dinti si a scos cateva bucatele de fier din locasul din cutie unde intra capul de plaentara.

Servodirectia merge perfect as putea sa zic, nu bate, nu troncane in mers masina, iar cand a ridicat-o pe cric si invartea de roata(inainte -inapoi in sensul de mers) se auzeau la schimbarea de sens clancanelile alea care le aud eu in mers.

Astept sugestii despre ce ar putea fi si despre ce as putea verifica, eventual daca mai sunt topic-uri cu probleme asemanatoare problemei mele sa imi dati link. Am gasit ceva asemanator la topicul cu cseta de directie, dar acolo mai erau si alte simptome care la mine nu le are.

Modificat de Auras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io am desfăcut cutia la a mea, "cloncănea" şi uneori

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Anul trecut am avut o problema la cutia de viteze si anume mi sau retezat niturile de la diferential.Am avut-o reparata,sudata in locul unde sa spart carcasa.Am schimbat si ambreiaju dar de atunci are momente mai ales la rece cand intra greu in viteze.Cel care mia reparat cutia mia zis ca nu sunt probleme cu ea dar ce intra greu si cu ambreiaju schimbat mai ales la rece?

post-46557-1268906782_thumb.jpg

post-46557-1268906782_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la cutia de viteze.In timp ce mergeam cu ea,cand sa ii dau din treapata a-5 intr-a patra cutia sa blocat nu a mai vrut sa intre in nici o treapta de viteza.Cutia fiind reparata pentru a 2 oara si la sfatul mecanicului nu mai am de gand sa o mai repar inca o data.M-ar putea ajuta cineva cu o idee sau un sfat de unde sa achizitionez o cutie second hand.Mentionez ca carcasa de la cutie a fost sparta de 2 ori de niturile de la diferential si acum nici nu mai intra in viteze.A si am uitat ulei in cutie am la nivel si ambreiajul este schimbat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna, am si eu un Golf 4, 1.9 TDI, 101 CP, 2004, tip motor AXR. Cand sta la relanti se aude in cutie un cloncanit, iar cand calc ambreajul dispare.Am schimbat kit ambreiaj si tot asa face, spunand ca e de la rulment. Se pare ca nu a fost ala. Din ce cauza poate fi ? Se poate sa fie volant sau sa fie vreun rulment prin cutia de viteza ??? O zi buna

Modificat de ghitaSTT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu probleme cu cutia de viteze.Am spus sa schimb uleiul in cutie caci poate intra mai usor in viteza dar se pare ca tot asa greu intra.

In viteza intra foarte usor cand este motorul RECE dar cand e CALD si merg 20 minute cu masina incepe sa intre foarte greu in toate vitezele(nu agata,nu face zgomot).Am uns si timoneria dar degeaba.

Ce parere aveti de asta,ce sa fie???

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriann si eu am patit la fel mai demult iar la mine a fost de vina placa de presiune.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa o duc la service sa stiu exact ce este,dupa aia o sa postez sa se stie.Bye

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am o problema cu cutia de viteze la masina din semnatura.

In frana de motor, in orice treapta de viteza se aude zgomot tare, un fel de pacanit (prima data am crezut ca trece un elicopter pe deasupra), frecventa pacaniturilor fiind direct proportionala cu viteza de deplasare. Zgomotul se aude si cand e pe liber, dar mai incet, si inceteaza complet cand e in sarcina.

Am urcat-o si pe un elevator, si zgomotul vine exact din locul in care intra planetarele in cutie. Se auzea zgomotul si cand incercam sa sucesc de planetare. Nu stiu care e jocul normal, dar reuseam sa sucesc planetarele, aproximativ 10 grade.

Stie cineva ce e? Vreun pinion, vreun rulment, capul vreunei planetare? Oare ar merge reparata fara a da jos cutia si-a o demonta?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.la mine la masina din semnatura am avut probleme la diferential si anume mi s-au retezat niste nituri si mi au spart carcasa.Mi am desfacut cutia piesa cu piesa si diferentialul acolo unde intra planetarele e destul de naspa ca acolo se afla sateliti niste rulmenti.La tine e posibil sa fie ceva de la cutie si nu scapi fara sa dai cutia jos si sa o desfaci.Nu vreau sa te sperii da la mn a fost destul de naspa cu diferentialul.ps.iti atasez niste poze sa iti dai seama despre ce este vorba.Bafta

post-46557-1276547528_thumb.jpg

post-46557-1276547575_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Maine duc masina la doctor. Sper sa se rezolve repede, ca am de gand sa plec si in concediu curand (daca imi mai raman bani).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un GOLF IV TDI 90CP ALH si am o problema masina nu mai trage dupa 2000 de turatii si porneste greu la cald,am schimbat debilmetru,turbina etc.Se poate sa fie din pompa de injectie sau am intales ca mai are un senzor pe cutie.Pe tester nu imi ies decat niste parametri schimbati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insista pe VagCom cu testele si dute cu masina la un mecanic bun pe diesel sa vezi ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
... am schimbat debilmetru,turbina etc.

Da' ce-ai cu el de-i zici debiLmetru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello!

Am desfacut cutia si-am gasit un rulment bulit, niste dinti de pinioane sparti, o bucatica din carcasa cutiei rupta, o bucata de metal care dansa prin cutie. Concluzie - inlocuit cutia. Am luat una, dar noroc ca am insistat sa-mi dea garantie.. toate bune si frumoase, pana m-am gandit s-o incerc si in mars arriere...zgomot. Azi i-o dau inapoi si-mi da alta... naspa de munca mesterului (si de banii mei, ca probabil o sa-mi mai ceara). Sper ca asta sa fie buna.

Cutia mea fiind in 5 trepte, stie cineva daca se potriveste si are rost sa caut o cutie de viteze in 6 trepte? (asta in cazul in care o mai lungesc si nu reusesc sa iau azi cutia de la respectivu').

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Rufusss ai luat cutie noua, sau de la dezmembrari ?

cat te-a costat distractia ?

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cutie in 6 trepte ai nevoie de alte planetare + fuzete + butuci. Ramai la 5 trepte mai bine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

de curand am avut o lucrare mai interesanta.. o cutie 0k2 de golf 1.4 care a avut " noroc"

adica s-a rupt doar un nit si a lovit carcasa ... ceva minor... norocul a fost ca nitu nu a intrat in dinti...

si din cauza ca o cutie de genul asta e 500e... s-a preferat repararea ... kitul de reparatie nituri costa intre 400 si 500ron

post-4720-1284368127_thumb.jpg

post-4720-1284368130_thumb.jpg

post-4720-1284368135_thumb.jpg

post-4720-1284368139_thumb.jpg

post-4720-1284368143_thumb.jpg

post-4720-1284368147_thumb.jpg

post-4720-1284368151_thumb.jpg

post-4720-1284368154_thumb.jpg

post-4720-1284368167_thumb.jpg

post-4720-1284368171_thumb.jpg

post-4720-1284368175_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 250000 km si a inceput sa se auda ca o tigaie, mai ales la relanti. La semafor stau cu piciorul pe ambreiaj sa nu o mai aud. Cred ca sunt rulmentii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si eu de curand am fost nevoit sa schimb cutia....2 nituri rupte + o mica gaura in cutie

...intrebarea mea ar fi din ce cauza se intampla chestia asta ??..vad ca sunt multi cu 1.4 ....defect? sau...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.La masina din semnatura am avut si eu aceasta problema cu niturile si se poate sim citi in posturile de mai sus.Aceste nituri cu care masina vine din fabrica sunt niste nituri foarte casante iar acestea in mers se retezeaza.La mine solutia a fost sa inlocuiesc acele nituri retezate cu unele dintr-un material mai moale care sa reziste la forfecare.Mecanicul care mi-a facut cutia a zis ca asa sunt fabricate cu acele nituri casante care in mers se retezeaza capul si de aceea trebuie in locuite cu ceva mai moale sau suruburile acelea speciale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tie cred iti face figuri volant :)

da... e un defect comun pt cele din 1999-2002 pt sdi si 1.4/1.6l

daca sunt mai moi... se intind... e ff complicat sa zici cum e bine si nu.... cel mai bine cumperi kit-ul si economisesti multi banii.. ( o cutie de genu e scumpa pt ca se strica des si nu prea mai sunt)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce cod de cutie este totusi vorba si cum se manifesta dac un asemenea nit este rupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!