Jump to content

Cutie de viteze - probleme


misu tdi
 Share

Postare recomandată

La masinuta mea se misca usor schimbatorul de viteze - 1-2 cm inainte si inapoi - la trecerea peste gropi sau denivelari usoare de drum.

Jocul este de asa natura de parca s-ar misca cu cutie cu tot. Sa fie ceva probleme pe la cutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... e un defect comun pt cele din 1999-2002 pt sdi si 1.4/1.6l

La 1.6 e inclusa si cutia ERT? :D . nu de alta da sa stiu la ce sa ma astept :))

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat- Nu cred ca e volant, daca calci ambreajul zgomotul dispare si cu rotile suspendate daca faci joc scurt fata-spate se aude clar zgomotul din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr swat cat!La masina din semnatura am si eu o problema!La rece merge ca unsa,dar dupa aceea incepe si intra greu,cateodata sare din treapta intai,intra greu in celelalte trepte.Se mai intampla cteodata intra 1-a,iti lasa impresia ca a intrat si cand ai ridicat ambreiajul ai impresia ca se rupe asa rau cupleaza.Am schimbat uleiul cu unul de reparatii.Uleiul vechi era la nivel,dar era de culoare inchisa si mirosea.Am gasit pilitura si o bucatica de metal pe buson.

Am observat ca dac fac pedala dubla de ambreiaj intra usor dupa aceea.

Te rog cateva sfaturi si dac pot face ceva,sunt si aproape de Buc.,pote reusesc sa o repar.

Ulei din asta am bagat.

Multumesc anticipat.

post-53246-1284457545_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine ambreiajul este actioant printr-o tija care trece prin cutie... daca aia se oboseste (adica se roade) se scurteaza si nu mai poti sa o bagi in viteza...

la tine tine jos ambreiaju?

si aia cu saritu din treapta 1.. am facut o cutie cu problema asta... era o saiba pilita pana nu mai era deloc... si mi-a luat ceva timp sa imi dau seama ca lipseste ceva acolo :icon_thumright: )

oricum pt inceput vedem timoneria.. daca nu...

post-4720-1284458813_thumb.jpg

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul tine de la jumatatea cursei.Si timoneria am reusit sa o mai curat cu degripant si cu carpa,atat cat mi-a incaput mana si pe sus si pe dedesupt.Pot sa te deranjez telefonic?

Am 12 $!

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat in postul tau ai scris "la tine ambreiajul este actioant printr-o tija care trece prin cutie... daca aia se oboseste (adica se roade) se scurteaza si nu mai poti sa o bagi in viteza..." ai perfecta dreptate dar daca tot schimbi kitul de distributie si bagi ulei in cutie corespunzator si la rece tot intra mai greut in viteza tu crezi ca ar putea fi de vina acea tija ca si eu am aceeasi cutie ca a ta si sunt un model pacatos.Deci la masina din semnatura a fost schimbat kitul de ambreiaj ulei in cutie corespunzator cu cutia nu sunt probleme de gen sincroane pinioane sau sa sara din viteza dar la rece pana se incalzeste are momente cand intra mai greu .Tu crezi ca ar fi de vina aceea tija???.Mersi si astept un raspuns.

Despre ce cod de cutie este totusi vorba si cum se manifesta dac un asemenea nit este rupt?

Codul cutiei mele este DUW din punctul meu de vedere cel mai prost posibil si referitor la intrebarea ta cum se manifesta un nit rupt nu cred ca ti-ai dori vreodata sa auzi cum face cu piciorul ridicat de pe ambreiaj.Face ca si cum ai bate cu ciocanul intr-un fier regulat si destul de tare ca zgomot.Eu am patit-o si eram in mers si ma luase trans[iratile cand am auzit-o cum face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In kitul de ambreiaj nu a fost inclusa nici tija aceea nici rulmentul de presiune.Kitul a sosit doar cu placa de presiune si disc.(Valeo e kitul de ambreiaj)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tija se curteaza... nu o mai intre bina in viteza... fa rost de tije si rulment si vezi cum merge.. daca nu.... e mai naspa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai hai sa zicem ca tija aceea nu a fost schimbata niciodata c-am cat s-ar scurta in asa fel incat sa nu mai intre in viteza si rulmentul la fel el are acolo o caciulita pe care calca acea tija si hai sa zicem ca se toceste in jur de 1mm-2mm credeti ca conteaza in asa fel incat sa intre greu in viteza.Si de la altceva nu are ce sa fie pentru ca in cutie nu sunt probleme ambreiaj schimbat ulei in cutie 75w90 lichid de frana la nivel nu am scurgeri sau ceva de genul pe la pompa de ambreiaj nu sunt probleme,aerisire la ambreiaj i-am facut.Cam ciudata problema :( :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dintr-o cutie de genu... tija s-a scurtat cam 1cm :( nu mi-a venit sa cred ... daor cand a venit aia noua... in SOTE la piese scrie dimensiunea care trebuie sa o aiba... verifica daca corespunde pana sa o schimbi

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat mersi pentru informatii dar sincer cred ca o comand direct cu rulmentul acela si sincer ma enerveaza ca cutia a mea a fost desfacuta de 3 ori cu diferite probleme in ea destul de urate dar rezolvate si daca ma crezi si acum mai are momente cand intra greu in viteze.Sincer la tija aceea nu m-am gandit deloc ca din cauza ei ar putea sa faca figuri cu intratu in viteze.Stima si respect.Bafta :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat cat si acea tija care impinge placa de presiune se poate schimba daca dau jos capacul acela verde,adica sper ca iese usor nu????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... dar pana sa-l cumperi da-l jos ca sa il masori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am interesat si priza de ambreiaj ma costa 120 lei si swat cat daca o dau afara si o masor de unde sa stiu daca e tocita sau nu??? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are idee cineva cat ma duce kitul de ambreiaj ptr masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare...e ca si cum ai intreba: stie cineva cati ani voi trai?

Lasand gluma la o parte, te va duce in functie de modul de exploatare: de la cateva zeci de mii pana la cateva sute de mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu ar trebui sa tina 160k de km in conditii ideale de exploatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-4720-1284808762_thumb.jpg

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ptr confuzie:cat ma duce = cat ma costa ,un kit de ambreiaj,de bine de rau am invatat de 14 de condus cum se foloseste o masina.Inainte de masina :)) am avut Dacie o caruta de ani .Multumesc oricum ptr sfaturi,e util sa-ti mai aduci aminte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat cat mai am o intrebare la tine.Anul trecut am avut demontata cutia la un servise care nu vreau sa ii dau nume unde "meseriasii" mi au montat priza de ambreiaj invers in cutie.Nu stiu daca stii da acea tija are 2 capete unul vine in rulment si celalant capat in placa de presiune.E la mine acea tija a fost montata invers si cand am desfacuto m-am mirat cum de nu a curs ulei din cutie pe la semeringul de la priza.Se poate ca atunci cand a fost montata gresit pana cand a fost desfacuta a 2 oara sa se fi tocit mai mult tija respectiva ea lucrand invers in cutie si pe rulmentul de presiune.nu am avut timp sa o dau afara sa o masor dar ma gandesc ca mai mult ca sigur e tocita mai mult decat normal.??

Am atasat 2 poze sa vezi despre ce vorbesc.La img 001 capul tijei e rotunda si trebuia montata pe placa de presiune dar la mine era montata pe rulmentul de presiune iar la img 017 capul tijei trebuia sa fie pe rulmentul de presiune iar la mine era pe placa de presiune.

post-46557-1284923468_thumb.jpg

post-46557-1284923480_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu apare care este img001.... oricum... capul de bila intra in rulmetul (gen tachet) iar partea mai dreapta intra spre tabla din centrul ambreijului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!