Jump to content

Cutie de viteze - probleme


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Salut ,

Vreau sa schimb si eu partea de pe cutie in care vin cablurile de schimbator practic e acea parte care se misca fata spate sus jos . Din pacate toate chestiile ce se misca pe acolo au joc destul de mare si din cauza asta intra mai greu in viteza 1 si a 2 a pentru ca trebuie sa trag mai mult de maneta spre mine pentru a elimina jocurile la componente . De unde pot sa comand acele componente ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

o problema am si eu la cutia de viteze...mai precis, cand e rece-abia pornita-agata in treptele 1, 2 si un pic 3

uleiul din cutie a fost schimbat recent...cu un Valvoline nu mai stiu de care...

am incercat sa ung niste treburi prin zona schimbatorului- ma rog- nu prea mi-a iesit

ideea e ca, dupa schimbarea uleiului, nu a mai facut faza asta(adica inainte de schimbarea uleiului facea mereu treaba asta)

dar a venit frigul si cand e rece face la fel...

cum se aeriseste ambreiajul???

cine poate sa imi spuna si mie?

multumiri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un golf IV sii imi sare dim marsarier.... care ma poate ajuta multumesc fromos

mentionez ca e 1.9 sdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema din cutia de viteze la Variant-ul lu' tata. Era sincronul de treapta a 5-a. A ramas fara ulei in cutie si l-a crapat. Eu l-am schimbat la Golf-ul meu dar tata era prea ocupat pt. asemenea activitati, asa ca a platit pretul indiferentei.

Modificat de patratel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. am si eu o problema, am cumparat masina acum 4 saptamani, am facut vreo 1000 km cu ea totul functionea perfect, in prezent cand schimb din treapta 4 in treapta 5 se aude un zgomot nu foarte puternic ca si cu am atinge doua bucati de plastic sau ceva de genul, in treapta 6 intra foarte bine, nu agata in nici o treapta kitul de ambreiaj fiind schimbat recent, din treapta 6 in 5 intra bine, in trapta 5 masina functionand normal, daca schimb din 4 in 5 si tin putin mai mult piciorul pe ambreiaj si accelerez in timpul asta nu se mai aude zgomotul.eu num apricep iar mecanicul care a fost cu mine cand am luat masina zice ca ar fi trebui schimbat doar ulei din cutie si asta ar fi problema. ati mai patit asa ceva, pt ca daca sunt sincroanele acelea treb data cutia jos si sincer cred ca costa ceva bani care nu ii mai am . va rog ajuta-ti cu ceva sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez si eu aici pentru nu am vrut sa deschid un nou topic la sectiunea ibiza. Detin o ibiza din 2001 si la relanti se aude un fel de zornaiala metalica in zona cutiei de viteze. Cand apas pedala de ambreiaj nu se mai aude, iar cand ii dau drumu se uade iar......daca a mai avut cienva problema rog sa posteze aici. Si inca o problema ar fi aceea ca imi indica un consum cam aberant, adica atunci cand sta pe loc este de 16,7l/100 km. motor 1,4 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yornaiala pe care o auzi tu este de la ambreiaj, mai precis de la rulmentul de presiune sau de la placa de presiune.(sper ca le-am numit bine)

poti merge asa pana te lasa definitiv, sau poti schimba intreg kit-ul si scapi de problema.

aceeasi problema am si eu, insa la mine nu se aude asa tare. se aude sesizabil cand e motorul rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare, la masina din semnatura cand schimb din mers (reduc) in a 1-a, ex. cand intru pe o straduta pe care nu poti circula mai mult de 10km/h, din cauza gropilor, imi agata cand dau s-o bag in a 1-a, cineva mi-a spus (conduce un opel vectra diesel 2001) ca nu ii intra in viteza a 1-a decat daca se afla in viteza mai mica de 10km/h, si am observat ca si la mine e acelasi lucru, mentionez ca uneori dar nu tot timpul si la plecarea de pe loc imi agata, dar daca o dau a 2-a si dupa imediat a 1-a intra fara probleme, se poate regla sau e vreun sincron uzat? in rest cutia nu scoate nici un sunet si intra in toate celelalte viteze foarte usorsi eu apas pana in podea ambreiajul, doar a 1-a e cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nimic neobisnuit ca nu intra in viteza 1 ,sau sau oricare alta daca treapta respectiva e mai mica decat cea necesara la mometul dat. Asta s-a mai fumat, incearca sa turezi putin motorul si sa apesi maneta intretimp (asta cand mergi cu 10-20km/h) in a 1-a si sa vezi ca intra fara probeme, ai sa simti ca va intra doar cand se atinge o anumita turatie.

In legatura cu faptul ca nu intra tot timpul can pornesti de pe loc se rezolva cu un schimb de ulei ,la mine asa a fost si a meritat deplin schimbul cu toata ca m-au hotzit de 40ron manopera :( . Lasa balariile cu "nu se schimba, doar se adauga".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Am citit tot ce era postat in aria asta, referitor la priblemele legate de cutia de viteze si nu m-am lamurit. Problema mea este ca atunci cind motorul este rece intra foarte greu, agata in treapta 1 si 2 de viteza, problema nu mai apare odata ce se incalzeste motorul.Mentionez ca am schimbat recent uleiul din cutia de viteza.Daca cinva poate sa-mi dea o explicatie ,as fi recunoscator .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw alb Depinde ce ulei ai bagat in cutie.Si eu am schimbat uleiu in cutie de aproximativ 3 luni si am aceeasi "problema".Uleiul e mai vascos cand e frig afara (mai ales pe geru asta).Ai sa vezi cand se va incalzi afara nu o sa mai ai probleme cu cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

In sfarsit cutia de viteze de la masina din semnatura si-a datobstescul sfarsit dupa ce m-a chinuit aproape 1 an de cand o am cu agatatul in I-a si II-a la semafor :icon_thumright: .

Mai precis ieri mergeam linistit cu ea (fara lovituri,gropi,pietre ,boduri sub ea) si am oprit la semafor ( intersectie mare,trafic mare).

Se face verde o bag I-a si apas acceleratia si... nimic masina nu se misca de pe loc,mottorul se tureaza in gol ca si cum nu ar fi in viteza. Incerc din nou si nimic. Am iesit din masina si am observat ca sub masina era o mica pata ,ceva lichid vascos deschis la culoare- ulei ?-care se marea vizibil picatura cu picatura.Am incercat sa o imping(scoasa binenteles din viteza) si nu se invarteau rotile fata (nu mergea impinsa nici cu ambreiaj calcat)

Bun stat 40 minute in intersectie +tractat (platforma) 3 mil. scurt.Mi s-a spus ca e uleiul de cutie.

Acum problema mea este cum rezolv defectul. Aveti ceva sfaturi?Nume si tel. de mecanici?

1 Cutie noua ?

2 Reconditionare cutie personala(banuiesc si sudata daca sa spart carcasa sau alta carcasa)?

3 Cumparat cutie second de la dezmembrari?

Se ocupa cineva de asa ceva pe aici sau poate spune o cifra estimativa a reparatiei ?Sunt din Timisoara si mentionez ca nu am imprimanta ptr. bani ;) Mersi anticipat colegilor vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca diferentialul e dus, gripat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare again.

Dupa multe telefoane si intrebari se pare ca toti imi spun acelasi lucru : sa cumpar o cutie de viteze second.

Se pare ca la achizionarea masinii am facut cea mai proasta alegere adik tocmai g4 1.4 16v care se pare ca este un vag cu multe hibe si bube mai ales la cele vechi.

Daca stiti ceva sursa din care as putea sa-mi procur o cuite sh m-ar ajuta enorm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

In sfarsit cutia de viteze de la masina din semnatura si-a datobstescul sfarsit dupa ce m-a chinuit aproape 1 an de cand o am cu agatatul in I-a si II-a la semafor :) .

Mai precis ieri mergeam linistit cu ea (fara lovituri,gropi,pietre ,boduri sub ea) si am oprit la semafor ( intersectie mare,trafic mare).

Se face verde o bag I-a si apas acceleratia si... nimic masina nu se misca de pe loc,mottorul se tureaza in gol ca si cum nu ar fi in viteza. Incerc din nou si nimic. Am iesit din masina si am observat ca sub masina era o mica pata ,ceva lichid vascos deschis la culoare- ulei ?-care se marea vizibil picatura cu picatura.Am incercat sa o imping(scoasa binenteles din viteza) si nu se invarteau rotile fata (nu mergea impinsa nici cu ambreiaj calcat)

Bun stat 40 minute in intersectie +tractat (platforma) 3 mil. scurt.Mi s-a spus ca e uleiul de cutie.

Acum problema mea este cum rezolv defectul. Aveti ceva sfaturi?Nume si tel. de mecanici?

1 Cutie noua ?

2 Reconditionare cutie personala(banuiesc si sudata daca sa spart carcasa sau alta carcasa)?

3 Cumparat cutie second de la dezmembrari?

Se ocupa cineva de asa ceva pe aici sau poate spune o cifra estimativa a reparatiei ?Sunt din Timisoara si mentionez ca nu am imprimanta ptr. bani :)) Mersi anticipat colegilor vw.

sal

daca ai ajuns pana la a vorbi de inlocuire...e grav.

dar spune-mi esti sigur de ceea ce vei gasi intr-o cutie sh?

altceva te mai intereb: ai desfacut cutia ta de pe masina/ sa vezi ce e cum e si despre ce este vorba?...roti blocate, bine bine, dar de ce?

ce s-a blocat? cauze? remediere si costuri?

nu da fuga sa cumperi una sh pana nu afli ce ai tu in cutie...

zic toate astea sa nu iti para rau dupa ce o cumperi si mai tre sa bagi bani in ea...

PS: si G4 1.4 16V sa sti ca nu e asa slab cum spune unul si altul, e totusi VW...exista soferi mai rai si mai buni...tu ai avut ghinionul sa iei o masina cu probleme...

intereseaza-te pe la divesi mecanici cat garanteaza Neamtu' un diferential la o cutie de viteze sau un grup de BMW...in conditiile in care neamtu recomanda completarea uleiului din cutie si nu schimbarea acestuia...

numai bafta!

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...si eu am o problema mai veche. La masina din semnatura. Imi intra foarte greu treapta 1, uneori treebuie sa bag a doua si apoi intra normal sau sa trag putin in sus de maneta...stie careva ce ar putea fi? Masina are 139.000 de km uleiul din cutie sunt sigur k nu a fost schimbat niciodata. La cati km se schimba?

Si inca ceva. UNEORI la plecarea dupa loc...atunci cand ridic ambreajul si accelerez,mai exact atunci knd cupleaza, se aude un scartait (chitzait) oare sa fie ambreajul? Se aude km de pe la 100.000 de km !

Modificat de Marian.G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam placa de presiune face acest chitzait, dar la 100k? poate a fost forjat inainte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Este adevarat ca nu stiu ce este in cutie. Faza este ca masina are rotile blocate si am lasat-o la un service (bcgolf- nu fac reclama). De acolo mi s-a spus ca este cutia defecta si trebuie schimbata (mi-a curs uleiul din cutie-deci carcasa sparta, roti fata blocate) Acum ideea este ca nici eu nu sunt impacat cu faptul ca mi s-a spus sa iau o cutie second (cine stie ce o fi in ea si cat ma mai tine) asa ca am sunat la un tip care lucreaza la Quark -acelasi raspuns: mai bine o schimbi decit sa o repari- apoi am sunat un mecanic care lucreaza la volvo_same thing si el si multi altii(ciclop si alte service-uri)

Am vazut pe net ca exista intradevar firme specializate care reconditioneaza cutii viteza in Germania dar si in Anglia numai ca la ei costul ar fi cam de 950 euro pe cand astia pe aici (pe unde am sunat) au spus ca depinde ce este stricat in ea poate sa coste si 15 mil reparatia(cam putin in comparatie cu auslandul) iar garantia ....

Am sunat la un service si mi sa spus : pai aduceti masina aici si ne uitam la cutie vedem ce se poate face si stabilim un pret. Ok am zis dar masina are rotile blocate si s-au oferit sa ma puna in legatura CU UN "BAIAT" cu platforma cu care sa ma inteleg sa-mi duca masina acolo.

Adica sa dau alti bani decit cei 300 ptr remorcarea initiala si sa duc masina acolo sa se uite ei si sa-mi zica in ce stare este cutia si daca mai merita rezolvata (poate ca da poate ca nu ). Ceea ce nu suna prea bine. Acum parca nici sa dau 500 euro pe una sh care naiba stie ce are in ea.

Astept pareri si idei ca eu unu nu stiu ce sa mai fac.

Mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce nu se uita sa vada ce e in cuite cei de la service-ul la care e masina acum? Asta in virtutea faptului de a nu mai da alti bani la platforma. Sau alege tu un service care iti pare de incredre, cu mecanici priceputi si binevoitori si faci toata treaba acolo, ca e reparatie cutie sau inlocuire.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ei nu se ocupa de reparatii cutii viteza (deci nu o deschid ci numai o inlocuiesc) Am sunat si la reprezentanta la VW quark motors si mi-au zis ca daca este carcasa sparta asta recomanda si ei -schimbarea cutiei.

Am sunat la Arad dezmembrari las vegas parca :500 euro cutia/factura . Sa vad. Poate ma duc maine.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Este adevarat ca nu stiu ce este in cutie. Faza este ca masina are rotile blocate si am lasat-o la un service (bcgolf- nu fac reclama....).

Ai nimerit-o bine!!alt service nu ai gasit?? Presimt ca o sa-ti termine masina in 3 sapt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce sa zic era 11 noaptea si -10 C, eram cu nervii la pamant si la ei mi-am facut data trecuta masina.... am presupus ca ma rezolva . Amu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a reparat cineva de aici cutia de viteze? Adica a reusit cineva cu adevarat sa-si repare cutia si sa-i functioneze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu merita sa o repari, crede-ma ca astia nu ti-o fac calumea :) si costurile ar fi mari oricum. Si ce faci, comanzi pinioane? stii cat costa alea noi?

500eur parerea mea ca nu e mult pe o cutie, aavand in vedere ca una noua e peste 3000. De pierdut iarasi ce ai sa pierzi? daca nu e sparta sau cursa..e buna. Cutiile astea nu prea se stica asa simplu. La vinga ai sunat?

PS: ce-i cu smiley-urile astea? :)

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!