Jump to content

Cutie de viteze - probleme


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Cutia de viteze la golf 4 cu motor 1,4 si 1,6 este cu probleme, mare atentie cum o folositi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu un glof 4 1.9 sdi din 2001 si am avut ceva probleme cu cutia (m-i s-a fisurat)... si acuma trebuie sa o schimb. Are careva idee unde pot sa gasesc o cutie de SDI pt k am inteles k e speciala pt SDI si nu se potriveste altceva... Sunt din TM si am apelat la toate schrotturile din oras si nimik...

Mersi :icon_thumright:

Modificat de last
Scrierea cu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de viteze la golf 4 cu motor 1,4 si 1,6 este cu probleme, mare atentie cum o folositi.

e valabil si la Octavia 1 (1,6 benzina) treapta 1 intra mai greu in mers la viteze mici (3-10 Km/h). am observat acest lucru la masina din semnatura si la 2 octavia noi noute iar raspunsul celor de la service a fost ca asa sunt ele, deci e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am schimbat si eu uleiul din cv cu TAF-X, am vazut ca e laudat. Intra clar mai bine in viteze. Nu sunt fan Castrol, probabil aveam aceleasi rezultate si cu Mobil/ Valvoline.

La schimbare am constatat urmatoarele:

- uleiul era la nivel, dar era de culoare inchisa si cu ceva pilitura.

- nu am pastila magnetica la suruburi care se zice ca atrage pilitura: le-am lasat asa.

- am constatat ca a fost schimbata carcasa cutiei (probabil sparta/ fisurata la fostul proprietar)

Cutia de viteze e DUW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Warning

Forumul are definita o sectiune speciala dedicata anunturilor de vanzare/cumparare. Postarea unui anunt de acest gen in orice alta arie se considera abatere si se sanctioneaza cu warning.

Modificat de WNS
eliminare anunt comercial.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la revizie si am intrebat mecanicul cum e treaba cu cutia. A zis ca atunci cand intra greu intr-o treapta sa opresc motoru (nu in intersectie, evident) si sa incerc sa bag in treapta respectiva. Daca intra usor cand motorul este oprit, inseamna ca e de vina ambreiajul ca agata. daca insa intra greu si cu motorul oprit, atunci e de la timonerie. Parca asa, sper ca nu le-am incurcat :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am rasfoit topicul, mai era un user cu aceeasi problema ca a mea(draggos79) dar nu l-am putut contacta sa vad cum a rezolvat.Oricum luni merg la mecanic, dar as vrea sa fiu in tema cu problema...

Golf 4 2005 1.9 tdi 131 cai 6 trepte.

Cand plec de pe loc in treapta I, daca nu o turez indeajuns nu mai iese din treapta I pentru a cupla treapta II.(solutie e sa o turez din nou si apoi iese foarte usor). Cand se manifesta aceasta problema (sa nu pot scoate din treapta I) am observat ca masina continua sa ruleze cand ambreiajul este calcat la maxim....Mentionez ca celelalte viteze merg foarte bine.

Care ar putea fi solutia? Reglare timoneriei,schimbarea uleiului din CV,schimbarea sincronului din treapta I?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cred ca problema ta este placa de presiune. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate greşesc, deci nu săriţi cu critica. Eu zic că e sincronul de la treapta 1-a, chestia cu turat motorul şi apoi iese uşor prea aduce cu modalitatea de schimbare a vitezelor la maşinile vechi, inclusiv camioanele Dac, cu treptele de viteză nesincronizate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Posibil!

Am spus ca e vorba de placa de presiune, din cauza asta:

am observat ca masina continua sa ruleze cand ambreiajul este calcat la maxim....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu cred ca nu e placa de presiune pentru ca problema nu apare cand masina sta pe loc si baga treapta 1, sau marsarier (deci debraiaza dar ramane cuplata-treapta in sincron)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am observat ca la fel face si in marsarier...deci sa ma gandesc la schimbarea celor 2 sincroane pt treapta I si R... Are cineva o idee cam cat costa afacerea asta?

Multumesc anitcipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marsarierul nu e sincronizat, din c

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o problema.Vineri seara dupa ce am incerct un mic burnout cu masina din semnatura mi-a ramas blocata in marsarier.Am oprit motorul...toate bune si frumoase intra perfect...cand am pornito a inceput calvaru:treapta 1,2,3,4,5 intra cu toporu si marsarier zici ca se rupe cutia.Am m-ai observat o chestie in orice treapta de viteza daca calc amreiaju in mers si apas acceleratia tot se infige masina mai slab dar se infige...ce poate fi???k mor pana luni la mecanic:((masina are 122.000km si nu cred k s-a schimbat uleiul din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cauze pot fi mai multe: rulment, placa de presiune etc. Din ce spui masina nu mai debraiaza cum trebuie. De la burnout i se trage...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca e primu bornout care il vede masinutza asta...si tocmai asta ma uimeste k ia fost fatal cutiei....sau chitului de ambreiaj.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am schimbat uleiul din cutia de viteza(cel vechi era negru si plin de pilitura) si am aerisit ambreiajul.Intra mai usor in viteza,dar fenomenul se tot repeta(mai rar,ce-i drept - si numai in marsarier).Asadar, se pare ca va trebui sa cumpar in viitorul apropiat o placa de presiune si sa merg cu ea la mecanic....

Multumesc pentru ajutor,voi posta imediat cum voi termina operatiunea de schimbare.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da masina din semnatura.

Probleme la cutie binenteles. In treapta I si II intra cam greu, mult prea greu indiferent daca motorul e rece sau cald.

Un colge mai intelept s-a uitat putin la motor, a scos de la el din portbaga niste WD40 si mi-a dat pe bucsele alea care fac legatura de la schimbator la cutie.

Prima impresie a fost super, nu mi-a venit sa cred ca a fost atat de simplu rezolvare si eu ma chinuima cu ea asa de luni bune.

Acum dupa ploile astea calvar, intra iar f greu in viteza , de fapt chiar mai greu. Probabil si din cauza faptului ca eu nu am scut la motor, nu am deloc scut ( asa am luat-o), apa a sarit in bucsele respective si

intra iar foarte greu, sau cel putin asa imi explic eu fenomenul.

Intrebari : pot sa cumpar piesele respective (bucse sau ce or fi) ?, credeti de acolo e adevarata problema?

Pana acum n-am fost cu ea la service sa-mi verifice uleiul la cutia de viteze, poate si de acolo o fi problema.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca e primu bornout care il vede masinutza asta...si tocmai asta ma uimeste k ia fost fatal cutiei....sau chitului de ambreiaj.......

Ceea ce pot sa-ti zic e ca si la taicameu la Dacie i s-a intamplat asa(el nu a facut burnout), nu mai iese din viteza doar daca o baga in a 2-a si pornea apoi motorul si pornea asa. La service ca solutie temporara i-au intins cablul de la ambreiaj. Patina ambreiajul dar macar mergea schimbata viteza si in mers.

S-a adeverit a fi devina placa de presiune,era crapata si si un arc de la discul de ambreiaj.

Nu stiu ,probabil tot pe principul asta e si la VW numa mai robust.

Daca vrei burnout ia ceva mai tare :blah_:, ma refer la masina/motor, daca scapi ieftin cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul nostru maus28 este inca in perioada de validare si nu poate posta.

Are urmatoarea problema:

sal la toti poate cineva sa-mi zica ce problema am la cutia de vit. am un golf IV variant 1.6 16v 105 cp din 2001. si am probleme cand e in marsarier se aude un tacanit foarte tare mai exacct huruie please dac poate careva sa-mi zica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca vin si eu cu o intrebare

cum se aeriseste ambreajul si pe unde sau este automat

eu am scimbat si piesele de la timona si uleiul

dar tot agata un pic la 1si2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna am o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Probabil rulmentul de la sincronul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva mi-a cerut 650 euro pe o cutie+timonerie de Sdi.Este mult,este putin,de ce trebuie sa tin cont in momentul schimbarii?Daca stie cineva? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are tata un 101 cp, Variant, diesel si m-a sunat in seara asta de la Botosani ca nu-i mai intra in treapta a 5-a. Masina e din 2004 si are 210000 km. Problema e ca nu stiu daca batranul meu tata a schimbat uleiul din CV. Este posibil ca reparatia sa fie una simpla sau una mai complexa de genul schimbarii cutiei de viteze? Daca este cineva care ma poate ajuta cu vreun sfat in aceasta problema pt ca rasfoind topicul nu am intalnit pe nimeni cu asemenea defectiune tehnica. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!