Jump to content

Cutie de viteze - probleme


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Se pare ca este intalnita de vreme ce masina mea este din 2003 si problema am expus-o mai sus. De praf nu cred ca este vorba - masina a venit din Germania.

Poate ne zici si noua cam cat te-a costat operatiunea in service. Ar fi bine de stiut cam cat sa scot din buzunar... Merci! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti grija cu spalatul motoarelor..daca ati spalat motorul o sa va intre destul de greu in viteza datorita spalarii partiale a vaselinei de pe sistemul de parghii..am patit-o eu..dar cu timpul isi revine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca masina din semnatura a fost polishata. La intanirea cu membrii vwforum de la Pitesti mi-au zis ca si motorul a fost spalat.

Deci, daca ma iau dupa ceea ce zici tu si dupa faptul ca motorul a fost spalat fac conexiunea si te intreb: nu se poate "unge" la loc portiunea aceea care sustii ca a fost spalata? Zi-mi daca se poate vedea cumva acel loc... da-mi ceva detalii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca este intalnita de vreme ce masina mea este din 2003 si problema am expus-o mai sus. De praf nu cred ca este vorba - masina a venit din Germania.

Poate ne zici si noua cam cat te-a costat operatiunea in service. Ar fi bine de stiut cam cat sa scot din buzunar... Merci! :D

m-a costat ca si cum as fi schimbat kitul de ambreiaj, adica 450 RON

am mai cumparat cutia (700 EUR) si uleiul din cutie care nu mai stiu cat a fost

dupa montare am mai dat 50 ron pentru reglarea timoneriei si cam atat

toate simptomele au disparut si nu mai am nici-o problema cu bagatul in viteze

macar pot spune ca acum nu mai am nici-o problema cu cutia de viteze, sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in topic sau nu, asta e, dar am probleme cu Golful meu. Are CV automata si de vreo saptamana in momentul cand se face trecerea dintr-o treapta in alta se simte o "zmuceala" care inainte nu era prezenta. Schimbarea nu se face asa lin cum se facea inainte. Are cineva ceva de comentat pe aceasta problema? Am auzit multe povesti despre problemele din service-urile autorizate si mi-e teama sa nu ies nasol daca ma duc cu ea la unul dintre astea. Am mai fost cu masina mea pentru un control la ABS (nu functioneaza dar computerul nu imi arata nimic aiurea) si cei de la serviceul autorizat, dupa ce mi-au tinut masina 2 zile au zis ca din pacate nu au identificat problema si tebuie sa revin pentru investigatii amanuntite (!?!). E adevarat ca masina este mai rara in Romania, dar am ramas cu un gust amar despre profesionalismul celor de acolo.

Exista un inginer bun pe aceasta problema sau un service unde sa pot asista la interventie si unde sa pot apela fara a ma simtii "furat" sau "pacalit"?

Astept orice vesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal tuturor,,problema mea este urmatoarea: la rece sau cand plec cu masina dupa o perioada in care a fost oprita nu intra in treapta a 2 si a 1 sau intra foarte greu daca sunt in miscare,pe loc intra usor . Dupa ce se incalzeste motorul respectiv uleiul in cutie intra destul de usor. As fi recunoscator daca ma puteti ajuta. Multumesc

chiar nu stie nimeni? :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e fix pe dos. :P

Are perioade cand intra greu in treptele 1 si 2, dar nu neaparat cand e rece.

Si intra greu atunci cand sta pe loc. Daca e masina in miscare intra lejer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am descoperit ieri ca am o problema la cutia de viteze. Nu mai intra dintr-a 5-a intr-a 4-a... de fapt, intra dar ft greu :( Eram in depasire si sa dau inferioara.. nimic frate .. a trebuit sa franez :D O fi d ela ulei? Nu am schimbat niciodata uleiul ! In celalalte trepte merge ft bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca ar fi probleme cu uleiul, ai avea asemenea manifestari in toate vitezele.

Eu cred ca mai repede e problema de sincron . :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu uleiul, am pus un Castrol, au intrat 1,6 litri deocamdata si mai trebuie completat vreo 300 ml. De atunci schimba mai usor, mai bine dar tot nu sunt multumit, adica tot mai agata in viteza 1 si 2. Am intrebat mecanicul si mi-a zis ca nu se pot face reglaje dar eu nu ma dau batut fiindca nu cred. Aveti careva poze cu tijele alea care se pot unge? Sau alte componente care ar putea fi reglate, unse...

DRUM BUN !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Am si eu o problema asemanatoatre cu a voastra in sensul ca acum decand a venit frigu intra greu in viteza 1, 2 si 3. De fapt putin greu mergea si inainte cutia, dar acum decand cu frigul asta sa accelerat problema.

Oare ce sa fie?

masina are 95.000 KM, uleiul in cutie nu cred ca a fost schimbat vreodata. Am luat masina cu 78.000 km la bord

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat uleiul la cutie prin primavară la reprezentanţă şi schimbul vitezelor s-a facut fără probleme de atunci, p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca la temperaturi scazute isi modifica proprietatile, dar chiar asa rau la a doua trag rau de tot de maneta. Anul trecut nu am avut probleme de genul asta. Dupa ce fac 5-6 km isi revine in sensul ca merge mai usor dar tot nu cum trebuie. Am mai mers si cu alte masini dar parca toate intra in viteza mai usor decat a mea. In vitezele IV si V si marsarier nu am probleme merge super Ok

PS: La multi ani si un an nou plin de impliniri si bucurii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce are masina? Cine imi spune si mie ce am cand apas ambreiajul dispare un zgomot de genul zornaitului adica ca si cum ar freca o teava de motor, zgomot ce a aparut dupa ce am schimbat un burduf la planetara si nu stiu daca au completat cu ulei in cutie si daca ar fi doar lipsa de ulei. Mentionez ca masina este parcata cu frana de mana trasa deoarece se intampla des ca peste noapte sa nu mai iese din viteza sau trebuie sa trag cu putere de zici ca se rupe schimbatorul de viteza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-a costat ca si cum as fi schimbat kitul de ambreiaj, adica 450 RON

am mai cumparat cutia (700 EUR) si uleiul din cutie care nu mai stiu cat a fost

dupa montare am mai dat 50 ron pentru reglarea timoneriei si cam atat

Destul de ieftin avand in vedere ca ai luat cam tot ce misca dupa volant spre dreapta :D si ca numai un turbo ii 1200Euro si ala i numa o bucata de 4-5 kile de metal turnat si nefinisat pe exterior.

Acuma, ce sa zic ,vad ca aici lumea numai se "plange" ca nu ii merge dar nu prea multe rezolvari in sensul asta. La mine merge, pot sa zic, ca noua, dupa 163k :( ,mai putin 1-a care cateodata intra cu putina insistenta dar numai cand pornecc de pe loc,deci cred ca e ceva la sincron.

Stie cineva daca exista un interval de schimbare a uleiului, cat si specificatia acestuia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Ieri plecam catre Dr.Tr.Severin si dupa vreo 4-5 km parcursi ajungand la 100 km/h am vrut sa-i dau a 5-a si mi-a aruncat-o inapoi.Erau -13 grade afara.am mai incercat sa ii dau treapta a 5-a si dar in zadar.O arunca inapoi si daca incerc s-o tin cu mana caraie si tot nu intra.Am facut 100 Km cu ea asa si m-am intors acasa ,unde am completat cu 650 ml ulei in cutie dar tot asa face.De mentionat ca la rece intra bine,ca e vorba doar de treapta a 5-a, ca celelalte trepte merg bine dar cu un oarece zgomot.Si am observat ca din treapta 2 sau 3 la viteze mici daca ii dau a 5-a si sta la relantiu motorul merge cu ea asa adica merg cu a 5-a la 900 rpm.daca incerc sa accelerez o scoate afara.Cativa "meseriasi" mi-au spus sa iau alta cutie ca asta e dusa.masina are 130 mii km si e luata de mine din germania la 120 mii.Pana in prezent nu am avut nici macar o problema cat de mica.Merge si porneste la prima cheie la -15 grade impecabil.Sa iau o cutie sh de 400 E sau se poate repara a mea ?? cum e mai bine ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic inainte sa vezi daca nu ai probleme la tijele alea casre actioneaza cutia de la schimbator. I-mi suna cunoscut, eu am schimbat o cutie si-mi sarea din a 5-a pentru ca nu era reglata timoneria. Adevarul e ca era un golf 3 si schimbatorul actiona cutia prin timonerie nu prin cabluri. Oricum decat sa dai 400 de euro pe cutie mai bine verifica asta inainte. Sunt niste plastice pe acolo si s-ar putea sa fie uzate sau poate sunt blocate, incearca sa si ungi instalatia si poate merge. Eu nu vad sa se strice cutia asa usor si mai ales treapta a 5-a. se strica treapta 1 si 2 ca le folosesti cel mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! Si mie imi intra greu cetodata in treapta 1 si marsarier. Sau cateodata nu intra deloc :offtopic: Se poate unge in interior, sub rama schimbatorului? Cu ce ar fi indicat sa ung? Si la cutie la fel, am inteles ca sunt niste poarghii. Vaselina "normala" e buna?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu masina la un service bun in Tg jiu si am lasat-o acolo ca s-o desfaca si sa-mi spuna ce are.m-au sunat ziua urmatoare si mi-au zis asa: s-au dus sincroenele,sigurantele,mansonul,pinionul fix si cel mobil,niste susruburi si tije de fixare......ceva de genu......intr-un cuvant toata treapta a cincea.Cauza: lipsa de ulei in cutie.am avut 1/3 ulei lipsa in cutie care nu stiu pe unde s-a dus ca nu am avut vreo pata vreodata sub masina.in fine.astea toate costa 2960 ron cu manopera inclusa.cand am auzit pretul am ramas blocat.singura varianta era sa iau o cutie second care e in jur de 400 E deci cam 1700 ron.a ramas la ei s-a comande piesele si s-o faca.as vrea niste pareri legate de preturi daca puteti.....mie mi se pare ffff scump......dar nu ma pricep deloc......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intentionezi sa cumperi o cutie second, vorbeste cu cei din service sa nu mai comande piese pt a o repara. Desi cred ca e destul de greu sa gasesti o cutie cu acelasi cod.

E normal ca la acizitionarea unei cutii de viteze second sa iesi in avantaj cu cheltuielile, dar si pretul dat de service (in cazul in care contine si manopera) este in limite normale.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!