Jump to content

Cutie de viteze - probleme


misu tdi
 Share

Postare recomandată

la mine intra mai greu la cald in a 1-a, dupa care si-a revenit la normal dupa schimbarea uleiului. nu stiu ce sa zic daca si la problema de mai sus e rezolvarea tot asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie la rece imi intra aiurea adica cateodata intra superb si cateodata agata si depun un oarecare efort plus ca mai intra si sacadat.Toate astea se intampla rareori si acum vin cu intrebarea poate sa fie de la sincron???ma gandesc ca ar trebui sa faca tot timpul daca ar fi sincronul.

MERSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ar trebui,tot timpul daca ai avea probleme la sincron ar face asa tot timpul.

La postul cu nr.222 nu stie nimeni raspuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune ce cod are cutia de pe TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush asta , ca nu e masina mea si cutia nu e luata inca pana nu stim daca se poate monta si ce ar mai trebui cumparat,planetare , volant , etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu din cate stiu nu se potriveste.

pe 1.4, 1.6, SDI e cutie 02k

pe 1.8, TDI, 2.0, 2.3 e alta cutie de viteze care face fata unui cuplu mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cikinu---motoarele de 1.4;1.6;1.8 sunt pe benzina , n-au nicio treaba cu motoarele 1.9 SDI si 1.9 TDI de care discutam noi si incercam sa le contopim :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici tu ceva cu poza aia dar stiu pe cineva care a pus pe bora SDI cutie de viteze de TDI si ii merge perfect,bora e pe aceeai platforma ca si Golf,deci ar trebui sa mearga.

A schimbat cutia,ambreiajul,planetarele,volant si electromotorul daca nu gresesc plus timoniera pt schimbator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut.Problema mea este urmatoarea:De vreo jumatate de an am schimbat tot kitul de ambreiaj [volant,disc,placa,rulment] la un golf 4 tdi cod motor ahf din 1998,cu unul cu masa simpla Comline facut in UK pt ca cel original al masinii [LUK] era dus,trepida,smucea,etc.Imediat dupa schimbare cand am luat masina la o proba am sesizat un tacanit din zona cutiei,tacanit pe care il auzeam si inainte cand aveam volant varza,bineinteles mult mai accentuat.Am intrebat mecanicul ce ar putea fi si el mi-a raspuns ca e din cauza kit-ului de ambreiaj cu masa simpla.Mie nu prea imi vine sa-l cred pentru ca am condus ultima oara cand am fost in tara un golf de 90 de cai cu kit ambreiaj Valeo,practic identic cu cel Comline,si mergea perfect niciun tacanit,pedala ambreiaj mai moale decat a mea,nu se simtea motorul cum invarte in pedala de ambreiaj lucru pe care eu il simt la mine de cand am luat masina.Ultima oara am fost la o reprezentanta Wolkswagen am schimbat suportul stanga motor [cel de sub filtrul de aer] si cel de la cutie,tacanitul persista.Cand am schimbat kit-ul de ambreiaj am observat ca pe interiorul cutiei,partea gola de unde iese axul din cutie,era o julitura ca si cum placa de presiune ar fi atins si vechil kit avea rulmentul de presiune putin stramb adica partea care se invarte aplecata intro parte,si placa de presiune jumatate ruginita si jumatate noua[asta pe partea dinspre cutie]lucru ciudat avand in vedere ca se invarte.Tacanitul se accentueaja la apasarea a 1/4 din pedala de ambreiaj si dispare la apasarea completa a acestuia.Am postat aici pentru ca nu mai stiu ce sa schimb sa fie treaba buna,Cutia de viteze cateodata nu intra usor in R decat daca ridic piciorul de pe pedala de ambreiaj 1-2 cm,mi se pare ca arunca schimbatorul din 2 in 3 la schimbare[nu iese din viteze singura dar mi se pare ca arunca maneta schimbatorului in fata cand o scot din a 2-a]Cand o las in 1,2,3 fara sa o accelerez la 1000 de ture sa mearga singura din cand in cand se aude cate un zornait asa ca de tabla.Mecanicii de aici imi dau raspunsuri care ma scot din sarite,ca e din cauza varstei,masina are 198000 de km,ca e din cauza volantei cu masa simpla,ca sunt angrenajele din cutie si sa o las asa si sa merg cu ea pana se strica de tot.Treaba e ca eu NU VREAU sa o las asa eu vreau sa o repar.Imi cer scuze pt postul foarte lung dar am vrut sa explic bine ce era de explicat,daca vreti pun si poze cu ambreiajul pe care l-am schimbat.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mi-a picat o cutie de viteze de la golf 4 1.4 16v si am inlocuit-o.Dupa cateva zile dupa ce am schimbat cutia am observat ca nu imi mai merg luminile de la marsarier.Am mers la cel care mi-a schimbat cutia si mi s-a spus ca nu gaseste sonda la cutie ca sa mearga luminile. Vreau sa aflu si parerea voastra despre aceastra problema si poate sa o si rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie senzorul de marsarier e usor sa il verifici si sa il schimbi singur.Il scoti din cutie pui contactul la jumate si apesi pe el,ar trebui sa ti se aprinda becuri din spate insa nu inainte de a verifica siguranta .

post-23102-0-75935900-1330711883_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva un raspuns la intrebarea de mai sus??? :RO flag:

Nu merge. m-am gandit si eu la asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare

 

Am si eu o intrebare, am un VW Bora 1.6 74KW , 101 CP si mi s-a spart cutia de viteze

 

Intrebarea este daca se potriveste cutia de viteze de pe golf 4 1.6 sau ce fel de cutie se mai potriveste?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna ziua sper ca am posta corect. am un golf 4 din 1998 benzina 1.6 cu o problema la cutia de viteze in sensul ca se aude cam tare cand schimb plus de asta in mers daca tin mana pe maneta se simt pinioanele cum se misca  iar cand pornesc de pe loc simt ca are o mica pauza intre accelerare si pornire parca s-ar auzi un mic zgomot va rog daca imi puteti da o parere multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul uleiului din cutie l-ai verificat/ schimbat vreodata? Se mai poate sa fie si discul de ambreiaj uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiaj dus + verificare ulei cutie + verificare suport cutie stanga si suport cutie central (tampon contrabalans).

Ai senzatia ca motorul se tureaza prea tare si masina pleaca greu de pe loc ?

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabryel_vld@yahoo.com

Buna seara! Sper sa nu fi aplicat la un topic gresit.

La masina mea din semnatura.. la rece (-5grade) la relanti se aude un huruit. Destul dr puternic. Calc ambreajul nu se achimba nimic. Dar atunci cand bag in viteza(fara sa plec de pe loc) ca si cum as sta in viteza treapta 1 pe loc. Sunetul dispare. Ce ar putea fi? Mai pot merge cu ea asa. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil rulmenţii de la trenul fix, dar înainte de orice verifică dacă nivelul uleiului este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabryel_vld@yahoo.com

Spune.mi te.rog cum se face asta. Pot verifica eu sau trebuie sa merg in service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabryel_vld@yahoo.com

Am inteles.cum.trebuie schimbat. Dar nivelul cum se verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vazut pe unde toarna uleiul inapoi in cutie?! ala este busonul de verificare nivel.Daca curge putin inseamna ca este la nivel  daca nu curge completezi pina curge.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoți bușonul de sus si verifici cu degetul dacă este ulei până în margine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!