Jump to content

Intra motorina in ulei - motor TDI


lucian victor
 Share

Postare recomandată

Am schimbat oringurile și șuruburile injectoare și ac merge ok aștept sa vad ce se mai întâmplă și va țin la curent. O zi buna tuturor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Halloween1031

Salut !

Am un passat b6 2.0 tdi 170 cp BMR cu urmatoarea problema: Am facut revizia (ulei si filtre) acum 1000 km si acum cateva zile cand am verificat uleiul am observat ca :

  1.  nivelul de ulei a crescut 
  2. joja miroase a motorina 
  3.  uleiul curge in picaturi de pe joja 

Pe loc la relanti motorul merge in suturi/spasme, pe care le simti ceva mai tare cand motorul este rece si spre foarte putin cand este cald. Cand plec de pe loc le simt uneori daca accelerez usor, aceleasi tipuri de suturi/spasme le simt si daca las motorul sa mearga in prima treapta dar fara sa accelerez, senzatia pe care o simt este ca accelerez si lasi pedala in mod repetat.

Am mai observat ca in timp ce isi face regenerarea spasmele/suturile si simt mult mai tare , si daca o tin in 2500 - 2700 de ture in pilot ai aceeasi senzatie ca cea descrisa mai sus cand sunt in prima treapta si nu accelerez.

Am pus de mai multe ori vagul pe ea cu diferite aparate si nici unul nu a dat vreo eroare.

Daca are cineva vreo idee ce ar putea sa aiba sau daca exista cineva la care as putea sa duc masina ar fi si mai bine . 

Multumesc frumos !

Modificat de Halloween1031
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorina in ulei verifica  oringuri injectoare,pompa tandem ,stare dpf.

Pentru trepidatii verifica distributie,egr,injectoare....

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare! 

După lungi dezbateri, desfăcut motor, verificare, înlocuire... același rezultat =>motorina în baia de ulei :(.

Ma termina psihic! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Schimba oringurile de pe fiecare injector

Desi este posibil sa fi nevoit sa inlocuiesti chiulasa...

Se formeaza un fel de scochina in scaunul injectoarelor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare si la multi ani.

Apar si eu in discutie cu un Passat b6 2.0 BMP an 2007 cu 210.000km.

In vara trecuta mi s-a cam infundat DPF ul si a inceput sa imi bage destul de multa motorina in ulei ( miros, consistenta, etc). A fost facuta anulare DPF si EGR + turbina noua Garett ( pompa ulei picata si reconditionate axele pe 8mm).

Chip tuning stage 2.5 la Dimsport

Pana sa vina iarna nu am avut nici o problema...am rezolvat cu motorina in ulei, si am schimbat din 5w30 in 5w40( Motul).

Dupa 10.000 de km la inceputul iernii ma trezesc iar cu cate 1cm peste maxim la joja( 0.5 litri) la fiecare 1000km.

Metoda temporara este sa schimb uleiul la 2000km (140 lei pe luna) cu pompa mea de ulei.

Simptome:

-la -14 grade porneste la sfert de cheie

-merge impecabil

-nu prezinta nimic anormal ca si sunet

-consuma la fel de putin

-pompa tandem umezeste ulei prin toate partile

-deviatii injectoare maxim 0.10 la 90grade

-nu am avut probleme la motor deloc

-mufa externa de la rampa de injectie musteste ulei

-baga motorina in ulei si in oras si la drum lung indiferent de turatie

Concluzia mea

Postinjectia de la regenerare spala cilindrii fapt care a dus la subtierea uleiului si eventual la distrugerea oringurilor superioare de la injectoare.

Posibil ca oringurile la rece sa se batzeasca si sa se fi dus.

Nu prea m-as arunca sa le schimb pe toate. Din experienta cuiva, recomandati cu ce sa incep?

 

Multumesc in avans.

 

ATENŢIE LA LIMBAJ.....CHIAR DACĂ FOLOSEŞTI ***

 

Modificat de lupo_bv
limbaj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepi pe rand cu oringurile, pompa tandem, aici se invarte problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns Calin.

Ma intriga faptul ca are pornire impecabila (foarte frig sau cald), nu trepideaza deloc si totodata faptul ca am scurgeri de motorina la pompa tandem.(atasat in poza).

Zilele astea o duc la mecanicul meu si facem testele pe chiulasa.Sper sa vin cu vesti bune in ceea ce priveste BMP.

IMG-20190109-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Revin cu noutati.

Dupa verificarea injectoarelor s-a constatat ca paturile lor erau impecabile dar oringurile inferioare erau arse/unul dintre ele rupt.

Dupa inlocuirea oringurilor si suruburilor problema s-a remediat.Dupa 2000km uleiul este la nivel iar masina merge foarte rotund.

Cauza uzurii: filtru de particule prea incarcat/regenerari prea dese.

Sper sa fie de folos acest post pentru alti utilizatori cu probleme seimare.

Sanatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna seara.. 

facut revizie joi seara ulei plus filtre, astazi nivel crescut pe joja, e "apos" si  miroase a motorina 

totodata de ieri se aude un fluierat, suierat , vuiet permanent mai sesizabil cant motorul este la relanti

nu sunt erori inafara de senzorii de parcare.

motor 2 litri bmp 357 000 km

IMG_1249.JPG

Modificat de danpuf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringuri injectoare/pompa tandem/chiulasa

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc

nu cred sa gasesc un service care sa stie asa ceva in alba iulia.. toti sunt meseriasi la distributie discuri placute si ceva bucse

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
mihaioprinoiu

Salut, se pare că am.si eu aceleași probleme, motorina în baie, am schimbat pompa in tandem, tot creste, urmează oringurile... A rezolvat cineva problemă? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!

Cunoaste cineva un mecanic bun si  serios in jud. Arges si imprejurimi  care sa imi schimbe  chiulasa la un  passat b6, bmp?( locasul injectoarelor cu santuri mari= motorina in ulei) 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 25.03.2018 at 21:19, EEXCALADE a scris:

Are update de soft dieselgate ? Daca da ,fa downgrade

Salut,sunt nou pe forum,și am aceeași problema.Touran,1.6 tdi cod cayc.Motorina in baia de ulei.Softul original de la capăt de linie din fabrica.Mecanicii spun ca injectoarele sunt de vina.Din cauza lor poate face regenerare des.In postinjectie baga motorinaAm schimbat egr,Clapeta,.Un alt mecanic mi-a zis ca poate a rămas deschis in test in mers.Am înțeles ca cei de la Carlex ar avea kit de reparație pentru piezo.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

am o skoda roomster 1.9 tdi 105 cp din 2007....

problema mea e urmatoarea...nivel crescut pe joja de ulei...am schimbat un injector ca a fost rupt+toate orinurile la injectoare..problema prezenta,am schimbat kitul la pompa tandem...problema prezenta..in final am schimbat si chiulasa ...problema prezenta...acum am pus pe masina o pompa tandem sh...dupa ce am facut 500km verific nivelul uleiului pe joja iara a inceput sa creasca...

care este urmatoarea cauza...ma poate ajuta cineva???

salutare!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaioprinoiu

Verifica toate oringurile de la injectoare, s-au mai bine schimbă-le, găsești set pt fiecare... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.

Am rezolvat problema cu motorina in ulei.Am scos uleiul si l-am verificat de 4 ori.Prima verificare,am pornit motorul l-am lasat sa mearga si dupa 2 ore de mers in relantiu am scos 11L de ulei,mirosea puternic a motorină.Am schimbat filtrul si am pus ulei nou,dupa a doua verificare a mers aprox o ora jumate si am scos 7L de ulei.Iarasi am schimbat filtrul si uleiul(nou).

Am inlocuit 3 seturi de oringuri injectoare,suruburi noi stranse la cuplu si degeaba... tot baga motorina in ulei.Am verificat injectoarele cu altele de pe o masina care functiona,in idea ca poate ar fi un injector care bagă aiurea motorina,dar degeaba tot intra motorina in ulei.

Ieri am scos uleiul de 4 ori si l-am cantarit si surpriza nu mai era motorina in ulei.

L-am scos,cantărit,l-am bagat inapoi am lasat masina sa mearga apa la 90° am facut drumuri scurte,timp de 2 ore,operatia aste am facut-o de 4 ori si nu mai băga motorina in ulei.

Vw 2.0l tdi 170cp BMR 2007 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza ??? Si eu am stat si m-am gandit...si nu vedeam nici o solutie,si ma gandeam sa dau jos chiulasa sau nu dar nu avea nici o logica sa fie de la chiulasa pentru ca masina pornea la sfert si dupa 5zile de stat si cand pornea motorul mergea rotund....

Intr-un final am schimbat... dupa o investitie mare in oringuri si suruburi injectoare,POMPA TANDEM si problema sa rezolvat !!!!

Va multumesc pentru sfaturi !!

Toate operatiile le-am facut personal si cu pauze de cate 2-3zile.... pentruca ma lasau nervii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Au aparut acum la nemti niste oringuri "ramforsate" pentru chiulase cu uzura mare in locasul injectoarelor + niste prinderi mai tepene pentru injectoare: https://redhead-shop.de/p/verstaerkte-viton-dichtungen-fuer-pumpe-duese-einheit

https://redhead-shop.de/p/pumpeduesehaltersets-fuer-drei-und-vierzylinder-1-4-tdi-1-9-tdi-und-2-0-tdi

Modificat de florynsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Imi creste nivelul la motorina, ținând cont ca masina porneste perfect, valorile la injectoare sunt bune, ar fi logic sa incep cu schimbarea pompei tandem ? Sau pot fi si o ringurile dar masina sa mearga ok ?

La pompa tandem am schimbat recent garnitura fiindcă imi arunca motorina in compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Saluare,  am si eu aceeasi problema cu motorina in ulei la un scirocco 2.0 tdi, motor cfgb, ideea e ca i am anulat dpf ul, am schimbat injectoarele cu unele sh, ultimul mecanic mi a spus ca tot injectoarele ar fi, l am intrbat de pompa tandem dar a spus ca la modelul asta nu mai circula motorina prin ea.. alt mecanic, ca segmentii de la pistoane, ca i a spalat motorina.. chiar nu as vrea sa desfac motorul pana nu aflu o parere concreta, daca cineva a mai intampinat aceeasi problema cu modelul asta sau asemanator..mentionez ca masina porneste si merge perfect, in plus am aflat cand i am facut dpf off ca de fapt are si stage 1, nu stiu cat ar conta, dar am zis sa mentionez. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am și eu aceeași problema cu motorina in ulei,nu foarte multa dar este.

La un drum de 1400 km am peste 500g ,mașina pornește sfert cald/rece,nu scoate gram de fum, au fost schimbate oringuri injectoare și șuruburile aferente acum 6000km , schimbat garnituri în pompa tandem( tot curge) și ca urmare o sa cumpăr alta pompa sh ,o sa o montez și revin.

Sper sa fie din pompa  sa nu mai umblu iar la injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!