Jump to content

Intra motorina in ulei - motor TDI


lucian victor
 Share

Postare recomandată

Degeaba schimbi garniturile pompei, scapa pe langa semering. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pentru o chiulasa noua.

Nu am mai vazut chiulasa fara uzura in ultimii 5 ani :icon_cheesygrin:

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru chiulasa cu uzura mai mare sa se foloseasca oringurile VITON ranforsate.

Trebuie luat gradul ascutit cu un smirghel >= granulatie 800 (smirghel cu ulei)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare ! Sunt nou pe aici , vin si eu cu o problema la un golf 6 2013 ,2.0 tdi 138 cp cu dpf activ  crește nivelul la ulei , am scos din ea undeva la 7 l de amestec , de la ce poate fi ? Dpf l.am verificat la turbo doctor si a zis ca e în regulă,  își face regenerari la 200-250 km în mare parte pe oraș  . A mai întalnit careva ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regenerari multe si unele ratate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ratate nu văd de ce ar fi , pentru că o văd când se regenerează și caut să merg cu ea constant în afara aglomerației .

Excluzând dpf.ul , pe unde ar mai putea intra motorina în contact cu uleiul ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurteaza intervalul de schimb ulei (7-10.000 km) si scoate masina la drum cand incepe regenerarile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta fac , cand o vad ca începe regenerarea ies cu ea din aglomeratie (autostradă  ) si merg cu o viteza constanta , legat de ulei la 10000 îl schimb  , ideea e ca mecanicul zice sa dau dpf jos ,eu nu vreau asta mai ales ca nu mi face probleme , cum am zis mai sus am fost la verificare si este în parametri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.03.2025 at 10:17, mihai1712 a scris:

Salutare ! Sunt nou pe aici , vin si eu cu o problema la un golf 6 2013 ,2.0 tdi 138 cp cu dpf activ  crește nivelul la ulei , am scos din ea undeva la 7 l de amestec , de la ce poate fi ? Dpf l.am verificat la turbo doctor si a zis ca e în regulă,  își face regenerari la 200-250 km în mare parte pe oraș  . A mai întalnit careva ? 

Da jos filtrul si curata-l.

Daca vrei sa si dureze,da jos filtrul,curata-l,apoi scoate injectoarele si mergi la pompangiu.Trebuie puse duze noi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!