Jump to content

Ce tip de ulei folositi? Ce vascozitate?


andREI
 Share

Ce tip de ulei folositi?  

1.326 voturi

  1. 1. Ce tip de ulei folositi?

    • 0W40
      82
    • 5W40
      915
    • 10W40
      210
    • 15W40
      30
    • 20W50
      7
    • 5W30
      148


Postare recomandată

asa este si eu am schimat la passat uleiul care era 5W40 Mobil 1 Synt S Special V si surpriza... nu se mai fabrica. la service mi-au zis ca sa pun acelasi Mobil 1 Synt S Special V dar 5W30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi zice cineva si mie care este diferenta dintre uleiul ce zice maurice2001 mai sus:

Catrol Magnatec 5W40, A3/B4.VW 502 00/505 00 si ce am gasit eu in magazine:

Catrol Magnatec 5W40, C3 VW 502 00/505 00.

Care e diferenta intre A3/B4 si C3?

Ai mai aflat diferenta?

Pana la urma ce ai ales pentru 1.8T, ca si eu trebuie sa fac schimbul si sunt indecis. Magnatecul 5W40 e full sintetic sau semi sintetic?

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aflat de la acel post multe! dupa ACEA clasa A inseamna beznina. Clasa B inseamna diesel. au si subclase. si clasa C ceva cu fitre de particule la diesel pt C3.. in fine... nu asta e important.

pt 1.8T trebuie sa fie norma VW 502.00 care inseamna - beznina!!! (nu stiu daca mai are rost sa zic sa sunt off topic ca: norma VW 505.00 este pt diesel NON-Pumpe Duse si VW 505.01 este pentru Pumpe Duse.)

din cate am citit... si desoperit. ce am eu acuma in masina, Castol Magnatec 10W40 este semisintetic si este un ulei ce merge vara in masina ca este mai gros. Castol mi-l indica pt Golf 1.8T la ei pe site.

ce vreau eu sa bag acum este Castol Magnatec 5W40 C3 care este un ulei FULL SINTETIC. daca te uiti pe bidon este conform si claselor ACEA A3/B3/B4, C3 (benzina si diesel) si normelor VW 502 00/505 00 (deci benzina si diesel NON-PD). in legatura cu vascozitarea am citit ca 5W40 este o vascozitatea buna pt a se folosi la noi in tara tot timpul anului.

ce alte variante ar mai fi sa pui in 1.8T pe care le-am studiat destul si sunt bune:

- MOBIL SYNT S 5W-40

- Aral HighTronic 5W-40 (care este si cel mai ieftin dintre cele 3 si pe care scrie MADE IN GERMNAY)

o mica paranteza:

vorbele sunt vorbe povestile sunt povesti: se zice ca :) "mobil si castol nu mai sunt ce au fost odata... se ambaleaza la noi din butoaie mari de 150-200l"

niste poze orientative:

- Castol Magnatec 5W40 din Germania poza fata/verso bidon 5L (ACEA A3 B3 B4)

- Castol Magnatec 5W40 C3 din Cora de la noi.

eu cred ca sunt cam acelasi lucru ca ambele au VW 502 00/505 00.

in concluzie uleiurile care au norma VW 502.00 sunt bune pt 1.8T.

post-37459-1249585382_thumb.jpg

post-37459-1249585387_thumb.jpg

post-37459-1249585391_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

In mare parte stiam care e treaba cu norma pentru benzina, dar nu eram convins care ar fi alegerea cea mai buna care sa respecte aceasta norma.

Stiam cate ceva si despre clasificarea ACEA. Totusi daca Magnatecul care se vinde la noi corespunde si A3/B4, de ce scrie mare pe eticheta doar 5W40 C3? Ar fi mai recomandat pentru diesel, dar e ok si la benzina, sau?

Castol Magnatec 5W40 C3 este obtinut prin sinteza HC, care este folosita in cea mai mare proportie pentru obtinerea uleiurilor asa zise full sintetice.

Si eu o sa merg in continuare pe Castol Magnatec 5W40 C3, am fost multumit de cum s-a comportat pana acum in motor. Eu bidonul precedent l-am luat din Metro, si codul de bare este 4 00 xxx, cod de bare atribuit Germaniei.

E putin diferita eticheta la bidonul vandut in Germania, pentru ca e folosita limba locala la redactarea informatiilor. Pe bidoanele ajunse la noi textul este in engleza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vazut pe cel de la nemti scrie mare A3/B4 pe cel de la noi nu. inseamna ca asta o fi corespondentu aici, ca la noi nu am vazut cu A3/B4 pe el in comert.

nu stiu de ce scrie mare pe eticheta C3 si pe spate scrie mic jos ACEA A3/B3/B4. sa para pai interesant... :D oricum nu asta ar fi explicatia.

daca tu zici ca tot asta ai avut si esti multumit, merg si eu :) pe 5W40 C3 la viitorul schimb in 2-3000 km :D

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
Cum afli ce temperatura are uleiul???inafara de vag-com daca se poate vedea si cu ala

Abia acum am vazut intrebarea;eu am modelul vechi de a4 care are si temp uleiului in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce alte variante ar mai fi sa pui in 1.8T pe care le-am studiat destul si sunt bune:

- MOBIL SYNT S 5W-40

- Aral HighTronic 5W-40 (care este si cel mai ieftin dintre cele 3 si pe care scrie MADE IN GERMNAY)

sau Liqui Moly 5W40 Top Tech...respecta 502.00,eu asta am bagat,motorul e mai elastic,se tureaza mai usor,nu il mai simt asa "greoi"(cum m-am mai plans in alte posturi pe forum)

Inainte am avut Castrol SLX 5W40...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat astazi Castrol Magnatec 5W40 si urmeaza sa fac schimbul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci ai luat acelasi ulei ca si mine! :)

Data viitoare il iau din Germania sa vad daca exista diferenta!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bidonul meu e cod de bare incepand cu 4, din cate am inteles ar fi specific Germaniei, chiar daca pe bidon scrie Made in UE.

Eu tot pe Magnatec 5W40 am mers si anul trecut cand am facut schimbul, si a fost ok. Nu am riscat sa pun 5W30 doar pentru ca vroiam eu 'EDGE', si nici 5W40 EDGE Turbo Diesel nu m-a lasat inima sa pun chiar daca corespunde si 502.00 printre altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta asa e... nici pemine nu m-ar lasa inima sa bag EDGE Turbo Diesel in 1.8T. :)

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am adus`o acum o saptamana i-am schimbat uleiul (GolfIV 1.4 16v AXP)

neamtul ii punea 10w-40 Shell Helix, cand a dat drumu la ulei, era namol.. foarte prost uleiul

i-am pus un Castrol SLX Professional 5W-30 full sintetic (160 lei bidonul de 4l) urmatorul schimb... la 15.000km :)

la T5 ii pun Castrol Edge Turbo Diesel 0W-30, si schimbul il fac la 25.000km, motorul de 2500cmc si 174CP toarce, la cei 200.000km care ii are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A4 Avant 1.9TDI 110 CP cod motor AFN ~190.000km.

La primul schimb am pus Castrol Magnatec B4 5w40. Motorul se simtea foarte bine insa mi-a consumat cam mult: putin peste 1 litru la 10.000 km (am completat cu 1 l dupa aproximativ 5.000km, iar la schimb era sub maxim un pic). Adevarul este ca m-am obisnuit sa merg ceva mai sportiv cu masina :D si poate din cauza asta a consumat asa mult.

Acum 4.000 km, la al doilea schimb, am pus Castrol Edge 5w40 (care merge si pe TDI PD). Nu mi se pare diferenta foarte mare la cum trage motorul (parca e un plus, insa poate e doar placebo - oricum dupa schimb masina trage mai bine pentru ca uleiul si filtrele sunt noi). Avantajul este ca acum ca nu mi-a mai consumat asa mult, desi stilul de mers a ramas acelasi. Foarte putin sub maxim, in conditiile in care am facut doua drumuri la mare si pe autostrada am cam calcat-o. Estimez ca pana la urmatorul schimb voi mai completa cu 0,5litri. Voi merge tot pe Edge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila, dupa ce faci vreo 1000 km cu masina, sa ne spui si noua ce se vede in motor pe la busonul de umplere

chiar sunt curios, deoarece se stie ca nu e recomandat sa faci schimbari majore in privinta producatorului si mai ales normei uleiului fara un flush prealabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer recunosc ca am aruncat aproape 1l de ulei nou.

cu surubul de la baie scos, am turnat 1l de ulei castrol, sa elimine vechiul shell helix, dupa ce s-a scurs tot, abea atunci am pus surubul si apoi uleiul nou.

la T5 impreuna cu taicamiu am trecut prin 3 uleiuri cu norme diferite pana am ajuns la castrol-ul care nu papa decat 700ml la 25.000km

am deja 400km facuti de la schimb, si nu se vede/aude nimic ciudat la golf :beer:

P.S. scuzele de rigoare, de fapt e Castrol SLX Profesional 5W-40, vascozitatea e aceiasi, numai ca acesta e sintetic, si nu mineral ca panarama de shell helix 10w-40

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Este suficient sa folosesti o solutie de spalat motorul la interior si gata se curata tot.

Cind se trece de la un ulei semisintetic la un ulei full sintetic e recomandat curatirea motorului la interior.In general uleiurile au agenti de curatare care isi fac treaba in primele mii de km de rulaj cu noul ulei.

La viscozitata de 10w 40 poti gasi toata gama de tipuri de ulei: mineral, semisintetic si full sintetic.Iar shell care l-ai avut in motor e semisintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la skoda am folosit Texaco Havoline 10w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca foarte multi folosesc solutie de spalat motorul in interior Eu nu va recomand sa folositi asa ceva pentru ca sigur va ramane solutie in motor dupa ce schimbati uleiul De ex. cand fac schimbul de ulei am nevoie de 4l ca nivelul in baia de ulei sa fie la maxim , in cartea tehnica scrie ca e nevoie de 4,3L , deci 300 de g ramane pe instalatie pe undeva , la fel ramane si solutia de spalat motorul ceea ce cred ca nu e foarte bine

Motorul este murdar in interior cu un asa numit "mal" cand se foloseste un ulei de proasta calitate sau un ulei mineral

Va recomad sa folositi uleiurile sintetice 5W-30,0W-30 sau semisintetice 5W-40, 10W-40 , din categoria uleiurilor minerale fac parte grupele 15w-40, 20W-50 Personal folosesc un ulei sintetic 5W-30 si va asigur ca nu lasa mizerie in motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
La viscozitata de 10w 40 poti gasi toata gama de tipuri de ulei: mineral, semisintetic si full sintetic.

Care 10w 40 este full synthetic,ca tot am cautat pe net si nu am gasit nimic?Tot ce am gasit este semi,cum sunt marea majoritate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol Formula RS 10W-60

sau

Castrol Magnatec A3/B3 10W-40

le gasesti pe oilmag sau oilshop

o zii buna

post-44356-1250692924_thumb.png

post-44356-1250692946_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

magnatec 10W40 e semi eu asa stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele care le-am postat eu nu sunt semi sunt sintetice

Vezi oilmag si oilshop pentru documentare.

O zii buna

Modificat de macristian1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat 5w40. Producatorul recomanda la masina din semnatura Castrol Edge 505.01 (5W-40) care am inteles ca si-a schimbat denumirea in Castrol Edge Sport for diesel engines (5W 40).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

As vrea sa cumpar 1l de ulei Castrol Magnatec 5w-40 pentru a completa si a avea de rezerva.Masina este un Golf 4 1.4 benzina motor AXP.La noi am gasit doar 5w-40 C3 care desi respecta VW 502 00 pentru benzina am vazut ca este recomandat in special pentru motoarele diesel.In momentul de fata pe masina am tot Castrol 5w-40 dar nu stiu alte detalii.

Pot lua acest ulei pentru completare?Exista la noi si alte tipuri de Castrol Magnatec 5w-40 in afara de C3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!