Jump to content

Ce tip de ulei folositi? Ce vascozitate?


andREI
 Share

Ce tip de ulei folositi?  

1.326 voturi

  1. 1. Ce tip de ulei folositi?

    • 0W40
      82
    • 5W40
      915
    • 10W40
      210
    • 15W40
      30
    • 20W50
      7
    • 5W30
      148


Postare recomandată

Salut

Se apropie schimbul de ulei si nu stiu ce sa pun. Masina e cea din semnatura, golf IV 1.4, 16v, AXP, an 2001, Km- 144000. Acum am Mobil 1, 5w-40, doar ca imi cam mananca. In 8000 km am completat cu 2 l si ceva, acum de cand a venit frigul a mancat mai mult. Masina e adusa de anul trecut iar in Germania tot Mobil1 5w-40 a avut. Ma tenteaza sa pun Mobil 1, 10w-40. Ce parere aveti? Ce ma sfatuiti sa raman la 5w-40 sau sa trec la 10w-40, sau sa trec la un alt producator gen Castrol?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10W,inseamna vascozitatea mai mare pt.sezonul rece,mai gros deci.Pentru iarna e bun 5W.Daca vrei sa iei cu un grad de vascozitate mai mare,alege cealalta cifra mai mare,nu cea pt.iarna.Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Psycho 25 dupa parerea mea, daca nu iti consuma ulei nu ai de ce sa schimbi tipul de ulei adica sa treci de la 5w-40 la 10w-40, si ca producatori e bun si Mobil e bun si Castrol eu pana acum am mers cu Castrol, dar mie mi s-a pus pata si incerc sa fac un schimb cu Liqui Moly si chiar sa-l aduc din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vatt ....mai citeste o data topicul lui pshyco25 si vezi ca omu a completat cu 2 litri in 8000 d km ! deci are un consum de ulei mai mare decat normal!

..eu recomand un 10 w 40 sa vezi cum se comporta...!

Modificat de Luci26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Luci 26 nu am fost atent cand am citit mesajul lui Psycho 25, eu cred ca la el exista o pierdere pe undeva, pentru ca mi se pare foarte mult 2 l de ulei in 8000 de km si nu stiu daca schimba uleiul va rezolva problema in totalitate sigur ca va consuma mai putin ulei daca uleiul este mai vascos, mersi pentru atentionare.

Modificat de vatt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 L la 8000 e inca bine. Sunt membri de pe forum care au consum de 1 L la 1000 KM. Parerea mea e aceeasi ca si a lui Luci26, treci pe 10W40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de sfat.

Poti sa-mi recomanzi un ulei 10w-40? As ramane pe Mobil 1, mi-a fost recomandat Motul?

Ce ma sfatuiesti?

vatt posi sa-mi zici unde si cum sa verific daca imi pierde ulei?

De curs sub nu curge, am inteles ca ar putea ajunge la filtrul de aer, am schimbat filtrul dar nu este ulei, foarte foarte putin pe margine.

Ce sa mai verific?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 L la 8000 e inca bine. Sunt membri de pe forum care au consum de 1 L la 1000 KM. Parerea mea e aceeasi ca si a lui Luci26, treci pe 10W40.

Buna, eu folosesc momentan 10w40 de la mobil formula S am un consum de 1l la 10000km, merita sa trec la 5w40 sau mai bine raman la acesta. Schimbul posibi sa il fac cu aral sa vedem asta cum este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de sfat.

Poti sa-mi recomanzi un ulei 10w-40? As ramane pe Mobil 1, mi-a fost recomandat Motul?

Ce ma sfatuiesti?

vatt posi sa-mi zici unde si cum sa verific daca imi pierde ulei?

De curs sub nu curge, am inteles ca ar putea ajunge la filtrul de aer, am schimbat filtrul dar nu este ulei, foarte foarte putin pe margine.

Ce sa mai verific?

Multumesc!

foloseste cu incredere valvoline 10W 40. Mie mi-a scazut consumul drastic. Si parca toarce si mai frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valvoline de care? Ca acum m-am uitat la Aral blue tronic ca numai asta este 10w40 si nu are norma 500.00 sau 502.00 ci doar 505.00 pt diesel cred. Acu vad ca nici mobilul asta care il am acum nu are aceasta norma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am gasit eu singurele tipuri de ulei 10 w 40 cu norma VW 502.00 sunt Motul si OMV , iar cu norma VW 500.00 sunt ceva mai multe printre care si Mobil dar cel cu eticheta noua !(de ce? nu stiu , poate brusc corespunde pt o perioada de timp si apoi cand se schimba din nou eticheta iar dispare ...ciudat?!) Aral blue tronic am folosit si eu la schimbul anterior si a fost Ok ....

...referitor la consumul tau psycho25 motoarele in 16V cum sunt ale noastre sunt cunoscute ca si consumatoare de ulei...daca vrei sa scapi de acest consum "buba" 99% sigur sunt semerigurile de la supape ...vorbesc deoarece si eu ma confrunt cu aceeasi prb si greu am ales cel mai potrivit ulei care sa corespunda si cu norma VW si cu tipul de vascozitate...:beerchug:

p1030887p.jpg

p1030878.jpg

Modificat de Luci26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valvoline de care? Ca acum m-am uitat la Aral blue tronic ca numai asta este 10w40 si nu are norma 500.00 sau 502.00 ci doar 505.00 pt diesel cred. Acu vad ca nici mobilul asta care il am acum nu are aceasta norma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Luci26

Tu de cand ai Motul 10w-40 si cat iti papa?

A si inca ceva de unde il cumpar (Motul) nu am vazut pe la magazine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul am doar de o saptamana si nu foarte multi km...o sa-ti spun mai tarziu...inainte am avut Aral blue tronic 10 w40 si am completat in 10.000km 1,5 litri ...acum depinde si de stilul de condus...eu ajung destul de des in 4000 si chiar peste....pune 10 w.... si o sa scada sigur consumul de ulei...

Daca am gasit in Bistrita sigur la Cluj o sa gasesti... intreaba la un magazin de piese auto sa-ti aduca pe comanda... este un ulei des folosit in vest si mai putin cunoscut la noi...

..OFF topic ...am avut intr-un motor de Ford Focus 16 16V Motul 5 w 40 si au trecut urmatorul schimb la 20.000 km sau un an...un dealer Ford din Germania

Modificat de Luci26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am auzit cum zice Luci 26 motoarele noastre, respectiv 1.4 16 v pierd ulei la simeringurile de la supape, la mine inca nu consuma ulei dar eu am si km putini, 48000, iar de verificat vezi pe la garnituri, si in cartea de utilizare consumul maxim de ulei dat de producator daca tin bine minte este de 1 l la 1000 km cea ce mi se pare foarte mult, practic nici nu trebuie sa schimbi uleiul pentru ca completezi tot timpul :251:.

Modificat de vatt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine , un exemplu, masina s-a fabricat in 08.2004(mai bine zis pe distributie este trecut 02.2004 iar pe baterie 08.2004) si s-a vandut in 30.06.2005...deci masina a stat aproape un an !...si a mea are doar 54500 km ...motorul daca sta cateva luni ne pornit uleiul de pe semeringuri dispare si ele se usuca , cam asta ar fi explicatia !

Modificat de Luci26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am auzit cum zice Luci 26 motoarele noastre, respectiv 1.4 16 v pierd ulei la simeringurile de la supape, la mine inca nu consuma ulei dar eu am si km putini, 48000, iar de verificat vezi pe la garnituri, si in cartea de utilizare consumul maxim de ulei dat de producator daca tin bine minte este de 1 l la 1000 km cea ce mi se pare foarte mult, practic nici nu trebuie sa schimbi uleiul pentru ca completezi tot timpul :).

Motoarele in 16V nu sunt neaparat consumatoare de ulei;poate e o problema la Seat,da inteleg ca generalizati (de fapt @Luci26)spunand "motoarele 16V".Eu am 16V si 6000 km de la schimbul de ulei si n-am completat nimic. :) .Consumul e dat de 1l/1000 km si la VW,dar asta nu inseamna ca si trebuie sa consume.Producatorul isi ia aceasta masura de siguranta,ca sa nu aiba reclamatii de la clienti.Daca conduci sportiv,"forjezi motorul" sigur ca o sa consume,daca nu,nu.Despre schimbare,ea se face la nr. de km indicati de producatorul uleiului,sau la un an,chiar daca nu ai facut nr. de km respectivi;nu poti sa mergi practic fara sa-l mai schimbi pt.ca completezi tot timpul...sau poti,daca nu tii la motorul tau ;)

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o problema doar la Seat am auzit ca exista aceasta problema si la Golf IV cu aceasi motorizare, ai dreptate goofy4 daca forjezi motorul sigur ca iti consuma ulei, iar despre schimb gandeste-te asa daca iti consuma 1l/1000km tu cand il schimbi, practic uleiul tau are 4000 de km corect ? :) Acuma nu zic ca nu trebuie schimbat pentru ca sigur raman reziduri in motor care ies doar cand scoti tot uleiul, cea ce vreau sa zic este ca un consum de 1l/1000km mi se pare enorm si nu poti sa circuli asa. Luci 26 am vazut ca avem motoare asemanatoare , la mine nu consuma ulei, dar nici nu vede foarte des 4000 dar cateodata cand am avut ocazia a vazut si 5000 :).

Modificat de vatt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu ajung des la 4000, foarte rar si doar la drum intins si tot consuma

Apropo ce parere aveti de spalarea motorului inainte de a pune noul ulei? Ajuta la ceva?

P.S. Multumesc tuturor pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zicea un coleg ca a schimbat marca de ulei, si s-a facut spuma in capac, atat, acum nu stiu cu ce ar trebui spalat motorul dar si pe mine m-ar interesa ca si eu vreau sa schimb marca de ulei. Deci teoretic ar trebui sa ajute spalarea. Goofy4 nici la mine nu consuma ulei si merg cam 12-13000 km cu un schimb, am zis ca la motoarele de 1.4 cu 16V eu asa am auzit de la un mecanic, dar poate fi si coincidenta si apropo mecanicul mi-a povestit de un Golf IV nicidecum de Seat, acum sa recunoastem Golf IV sunt mult mai multe decat Seat-uri :P si implicit mult mai multa lume a avut tangenta cu ele.

Modificat de vatt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Golful din semnatura folosesc U

ulei Castrol Edge 5W40.

De la ultimul schimb pana acum am facut aproapte 9500Km.

Ce ziceti sa fac schimbul la 10.000 sau sa merg mai mult, pana pe la 12-13.000?

La 15.000 mi se pare cam mult sa-l schimb.

Km totali: 155.000 (reali) :huh:

Modificat de bad69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il schimb pe la 11-12 mii, 15 mii mi se pare si mie cam mult pt mediul si traficul de la noi... cel putin din Bucuresti !

Referitor la cu ce am putea spala motorele as propune produsul METABOND.

Modificat de B32FDY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu ajung des la 4000, foarte rar si doar la drum intins si tot consuma

Apropo ce parere aveti de spalarea motorului inainte de a pune noul ulei? Ajuta la ceva?

P.S. Multumesc tuturor pentru sfaturi

pai ajuta spalarea, ca mai curata motorul de depuneri, dar pentru uleiurile sintetice, acestea sunt mici, deci poti face o spalare la 100 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!