Jump to content

De la ce furnizor alimentati cu motorina?


Alextz
 Share

Furnizor motorina  

1.715 voturi

  1. 1. Ce funizor preferati?

    • Petrom
      392
    • OMV/PetromV
      477
    • Rompetrol
      412
    • Agip
      12
    • MOL
      329
    • LukOIL
      92
    • Alt Furnizor (specificati)
      10
  2. 2. Tip Motorina

    • Normala
      1050
    • Premium.(sortiment gen EVO, TOP EURO, PREMIUM DIESEL)
      674


Postare recomandată

eu am preferat Mol dar cand am alimentat la bus mi-au intrat 75 desi mai aveam in rezervor. in masura in care pe cartea de identitate capacitatea rezervorului e de 65l.Cel de la mol mi-a zis ca s-a dilatat rezervorul vreo....10l?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei de la Rompetrol ca am card,dar mai bag si de la Petrom.Fara probleme momentan din cauza alimentarii. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D @nelu_tm poate te-au furat ei la pompa. auzi ce vrajeala "s-a dilatat rezervorul"... din ce e facut? din guma de mestecat? si s-a facut balon :D sa fim seriosi!

explicatia e in felul urmator. la benzinarii am auzit povestea asta ca se fura. adica litrul nu e litru... e...0.8l e 0.9l. testul il faci asa: iei o glaja de apa plata de 5L si bagi la pompa respectiva. daca 5L arata pe pompa si s-a umplut e OK. daca arata peste 5L si glaja e plina e clar ca fura cu pompa! la OPC cu ei!

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neah, nu merge asa. De obicei cand te vede ca faci plinul(adica bagi pompa in masina si o lasi acolo) mai cupleaza niste butoane si te fenteaza de cativa litri. Ce au facut lui nelu tm a fost copilarie, normal ca l-au furat. Eu cu rezervor de 62 si rezerva de 8 m-am dus cu autonomie zerokm in bord si mai mult de 66 litri nu am reusit sa bag niciodata. Iar daca e sa te vrajeasca cu o anume cantitate, toate statiile aceleasi firme sunt calibrate la fel sa nu mergi la alte statii ale lor sa iasa diferenta. MAi e cate un fraier de operator care isi mai trage vreo paguba pe spatele unora. Eu mergeam la OPC cu bonul si luam diferenta macar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rompetrol Efix.Am bagat si Alto dar nu prea am simitit vreo diferenta in mersul motorului, in schimb s-a topit mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este ca nu am avut timp sa merg la OPC ca plecam in concediusi faza cu bidonul nu e proba ca nu e unitate de masura calibrata.Se observa daca te fura doar daca faci plinul si am auzit de la cei de pe camioane ca nu mai alimenteaza la Mol sau Omv ca nu le convine sa piarda 20-30 litri la un rezervor.Astept sa imi vina cartea tehnica si sa vad cat are rezervorul de la modelul meu de caravelle ca poate e gresit capacitatea de 65 litri din CI al masinii, apoi o sa vad ce fac cu OPC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e. nu e unitate de masura calirata. e o treaba empirica pe care poate sa o faca oricine... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai de la Petrom alimentez... la aceiasi statie de aproape 10 ani

si cu vechiul T4, si cu mai noul T5 si benzina pentru Golful 4.

la diesel se simte diferenta la T5 cand trec de la euro5 petrom la OMV sau lukoil, are un demaraj mai simtitor, dar din pacate se consuma de zici ca nu e adevarat.

e normal, motorina de la omv, mol, lukoil e aditivata, se arde mai repede, e mai uscata, si poate arde pistoanele.

un plin de diesel5 petrom = consum de 9-10l extra-urban la un motor de 2.5TDI 174CP

un plin de diesel de la omv, mol, lukoil = consum de 12-13l extra-urban

la o viteza medie de 140-150km/h, in germania la o viteza de 180-190km/h in bord arata un consum de 16l :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In general Petrom, dar parca am observat ca se gata mai repede ca Rompetrol Efix, sau Mol Evo. La galagie nu am fost atent si puterea mi se pare cam la fel. Oricum nu pot fi diferente de la cer la pamant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu alimentez de la Petrom sau Petrom V si nu am probleme. Ocazional mai imi aduce cineva cate 20 sau 30 l, de asemenea fara probleme. Am alimentat si de la Ropmpetrol si am fost multumit. De motorina de la MOL, nu stiu ce sa zic, la masina de la firma doar de acolo am alimentat, pentru ca aveam card de motorina la ei, da nu prea am fost multumit de ea si la alta masina tot de firma dupa 2 ani de alimentat de la Mol am schimbat pompa de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petrom: Top Euro Diesel 5 si mai rar PetromV: Sprint Diesel, de doi ani fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme am trecut pe rompetrol... (inainte alimentam omv sau petromv). Prima oara accidental, si surpriza, am facut mai multi km cu cei 30 de litri decat cu aceeasi cantitate luata de la omv. De-atunci am mai bagat 4x30 litri, si consumul se mentine mai jos decat era inainte. Adica, sper sa nu fie paranoya, consumul e mai mic cu motorina de la rompetrol (sau intr-adevar omv/petromv fura la cantitate, cum vehicula cineva mai sus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lucrat acum cativa ani la OMV si pot sa spun(cel putin la vremea aia) ca nu exista un buton/control la casa sau oriunde in statie care sa "activeze" furtul la pompa. Daca intradevar in loc de 1L bagi de fapt 900-950 ml, ori e din cauza ca s-a defectat pompa ori e ea setata sa "fie defecta"

In alta ordine de idei am plecat in concediu prin moldova si am alimentat la MOL, cel de langa Rapid. Eram aproape de rosu si am facut plinul,

a intrat FIX 73,88 L in coditiile in care rezervorul meu e de 70 de litri cu tot cu rezerva(asa stiu eu) am pus cei drept pana in buza. Acum ce sa cred, ca am rezervorul "dilatat" :rolleyes: sau ca e lucrata pompa?

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestiune similara cu cea descrisa de sharanel:

Vreme de aproape 3 ani am alimentat doar cu motorina MOL EVO sau MOL TempoPlus - pe motiv ca ar avea continut mai redus de sulf => produsi de ardere mai putin daunatori pentru geometrie turbo, cat (depuneri)... Bla, bla, bla...

Desigur ca o cocentratie mai redusa de sulf, inseamna motorina mai putina vascoasa si, deci, ungere mai slaba pentru pompa de injectie.

Dupa trecerea la motorina MOL (in special cea EVO), aveam impresia ca motorul trage o idee mai bine.

Astazi am bagat Petrom Euro Diesel 5 (eram la capat de rosu). Dupa un drum in forta, Bistrita-Cluj, varianta Lechinta, nu am observat nici o schimbare in comportamentul motorului. Deci sa fi fost placebo cu motorina MOL?

Ce am observat in schimb, este ca am facut mai multi km cu petrom - comparativ cu mol, in ~aceleasi conditii de exploatare/drum.

Sa fure MOL la pompa cum tot aud zvonindu`se? Deci cum era povestea cu sticla?

O esplicatie posibila ar fi ca motorina EVO si TempoPlus, este mai aditivata, mai subtire si in consecinta se arde mai repede.

Pana dau frigurile merg tot cu Petrom EuroDiesel 5.

Numai bine!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu alimentez cu EVO DIESEL de la MOL si o papa mai repede! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)Eram aproape de rosu si am facut plinul,

a intrat FIX 73,88 L in coditiile in care rezervorul meu e de 70 de litri cu tot cu rezerva(asa stiu eu) am pus cei drept pana in buza. Acum ce sa cred, ca am rezervorul "dilatat" :Driver: sau ca e lucrata pompa?

In Passatul B5 de la serviciu pe care il plimb cam 5.000 km/luna bagam numai Rompetrol (acolo avem carduri pt toata flota) si niciodata nu am reusit sa ingramadesc mai mult de 62-63 de litri - cu "butonul" din rezervor apasat si alimentat fix pana in buza, iar rezervorul gol, adica acul indicator nici macar nu se mai ridica la punerea contactului.

Deci sunt convins ca te-au "lucrat" astia.

In alta ordine de idei, azi m-am intors din Timisoara, si am obtinut cel mai bun consum de pana acum, si anume 6l/100km (consum facut la pompa, metoda plin/plin), asta in conditiile in care se lucreaza la drumuri pe portiunile Dej-Gherla si Oradea-Timisoara si se sta destul de mult la semafoare, aerul conditionat pornit 100% din timp, in schimb n-am mai mers cu viteze astronomice gen 150+ :) Adica am mers lin, dar de cate ori am avut ocazia i-am dat in barba, insa cu simt de raspundere.

Deci cea mai buna metoda de scadere a consumului este UN COPIL in masina :D

Si ca de obicei, am condus usor turat, a 6-a i-am dat doar de cateva ori, mai mult de fantezie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand am facut trecerea de la OMV la Rompetrol nu am observat diferente de consum dar am observat ca motorul merge mai lin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

probabil ca se mai decalibreaza pompele, d-aia se verifica metrologic la un interval stabilit. nu cred ca sta nimeni sa fure intentionat la statiile importante gen OMV, PetromV, MOL, Rompetrol...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De trei ani bag de la Petrom si motorina si benzina, si nu am avut probleme deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e placebo sau nu dar mie mi se pare ca masina mea merge cel mai bine cu Petrom euro 5.

Altele:

Mol: merge la fel, se consuma la fel, e mai scumpa

PetromV: merge mai prost, se consuma mai repede, e mai scumpa

OMV: Merge la fel, se consuma mai repede, se regenereaza DPF-ul in prostie, e mai scumpa

Romperol: merge mai prost si se consuma mult mai repede (diferenta de ~1.5l la acelasi stil de mers), e mai scumpa

LukOil: Merge mult mai prost (am bagat o singura dara si se oprea motorul la relanti), e mai ieftina

In urma incercarilor astora am ajuns la concluzia ca cea mai buna alegere pentru masina mea (2.0 tdi 170 cp cu DPF) este motorina euro 5 de la Petrom

NU are nici un sens sa bag motorina mai scumpa pe care oricum o ca consuma mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EURO Diesel 5 sau TOP EURO Diesel 5 ?

TOP-ul contine aditivi (detergent anti-spuna, anti ceata, anti-nustiu mai ce...)

Din ce stiu eu, Petrom TOP EURO Diesel 5 este la fel cu OMV Sprint Diesel.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun topicul asta.

Timp de un an de zile am folosit doar motorina Efix de la Rompetrol. Alimentam dintr-un singur loc. Totul ok, singura observatie ar fi ca in momentul in care s-a trecut de la motorina Euro 4 la Euro 5, motorina a inceput sa se "evapore" mai repede.

De putin timp am trecut la Top Euro Diesel 5 de Petrom. Prima surpriza a fost consumul o idee mai bun, in aceleasi conditii de exploatare. Si parca si motorul e mai putin zgomotos (posibil placebo).

Am trecut de la Rometrol la Petrom pentru ca in perioada aia motorina normala de Rompetrol costa cat motorina "de top" de la Petrom, uneori mai mult.

Si apropo de tepe. La petromul dintre Busteni si Sinaia (pe dreapta) a reusit un nene sa-mi "strecoare" 62 de litri in rezervorul despre care VW spune ca are ~ 55 litri. Acul era sub rosu.

Cand l-am intrebat cum a reusit, raspunsul a fost: am pus si in rezerva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si un A4 1.9 tdi din 2005 euro 4, cu care am facut in jur de 80mii km. Am bagat motorina de la Petrom-Omv, Shell pe vremuri, Mol, Rompetrol si Lukoil, de la benzinari independenti n-am mai bagat din 2004, cand venind de la mare am alimentat pe DN1 cu motorina de la o pompa cu benzina.( au aparut si la tv cu pocinogul asta, am fost vreo 20 de fraieri care am crezut ca verde nu-i negru) Noroc ca mi-am dat seama la timp, cunoscatorii stiu ce a urmat, plus ca eram obosit, cu boracii dupa mine si fara cash, ca de, asa-i cool cand vii de pe litoral. Dupa mine cea mai buna este de la Petrom, culmea ca la mine merge mai bine cu euro 4 decat cu Top euro 5. Omv Sprint diesel, fie de vara sau de iarna este ok dar nu trage la fel. Poate difera rafinaria, sau mai degraba reteta. La mine motorina cu un continut mai mare de sulf merge mai bine, e drept ca am un motor pompe duse, zgomotos, dar pe care romanii nu il tureaza suficient. Daca il tii constant la 2000 de ture sau chiar mai putin si il "protejezi" ferindu-te sa treci de 3000 de ture, dupa 20-30 mii km iti "agata" turbo. Conteaza mult si statia de la care alimentezi. In rest, as recomanda motorina ce am bagat-o afara in statii Total sau BP, dar la noi nu sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am tot facut cate jumatate de rezervor, ba de la OMV, ba de la rompetrol...

la motoare pe benzina de 1.4 nu se simte sub nicio forma... mai ales daca motorul nu are uzura.

dimineata porneste la fel, acceleratia e aceiasi, nu se aude nimic in plus sau in minus..

asa ca de ce sa dau atatia bani pe benzina "efix sau performance"...

petrom95 va papa masina de acum in colo...

la diesel e alta treaba, motorina mai buna se simte.. mai ales la motoare pompa duse.

motorul de 2.5tdi de 174cp e racheta cu motorina de la omv sau rompetrol...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!