Jump to content

De la ce furnizor alimentati cu motorina?


Alextz
 Share

Furnizor motorina  

1.715 voturi

  1. 1. Ce funizor preferati?

    • Petrom
      392
    • OMV/PetromV
      477
    • Rompetrol
      412
    • Agip
      12
    • MOL
      329
    • LukOIL
      92
    • Alt Furnizor (specificati)
      10
  2. 2. Tip Motorina

    • Normala
      1050
    • Premium.(sortiment gen EVO, TOP EURO, PREMIUM DIESEL)
      674


Postare recomandată

Laurentiu Utiu

O perioada am alimentat de la Rompetrol sortimentul Efix. Toate bune si frumoase. Apoi am trecut la Petrom sortimentul Extra deoarece era in drumul meu si dupa o perioada am observat un consum mai mare la relanti . Fluctua de la 0.8 la 0.7 dar mai mult statea pe 0.8. Am urmarit valorile injectoarelor de-a lungul timpului cat alimentam la Petrom si am observat o crestere a corectiilor lor. Semn ca urmeaza sa se infunde. 

Am trecut inapoi la Rompetrol si imediat consumul la relanti s-a stabilizat la 0.7 si motorul merge mai frumos si trage mai bine. Injectoarele inca nu le-am verificat deoarece acum nu are rost, dar o sa le controlez dupa cateva alimentari de la Rompetrol sa vad daca isi revin.

Concluzia : adio Petrom. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de doi ani merg numai pe Efix de la Rompetrol,dupa ce am incercat toate sortimentele,Mol,Petrom,Omv si merge ca unsa fara pic de fum,are zvacul acela cum ai pune aditiv,pornire la prima cheie,in ralanti am 0,6l si un consum mediu care nu a trecut toata iarna de 7,4l la suta.Este cea mai buna motorina normala de pe piata.Cine nu crede sa faca o proba dar cand este rezervorul pe gol,sa fie numai efix.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc efix de la Rompetrol de cand am luat masina de noua, adica de 4 ani...  Niciodata nu am avut nici cea mai mica problema. Este si foarte curata (la 30.000 km abia se vad ceva impuritati pe fundul paharului de la filtru - asta depinde si de rezervoarele statiei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit cativa ani Efix Rompetrol, apoi Tempo de la Mol in ultimii vreo 2 ani. La ultimul plin nu aveau diesel la mol, asa ca am bagat Efix de la Rompetrol. Motor mult mai silentios... m-au facut iar clientul lor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
szaszdaniel1988

Salutari. Si eu am incercat OMV , PETROM , MOL  dar sincer iti zic ca  mie imi place foarte mult motorina EFIX  de la ROMPETROL. In Romania sunt cel mai multumit de ei sincer. Motorul functioneaza excelent iar "din an in pasti" cum se zice mai bag cate 25 de litrii  EFIX S (motorina 55 mai spuerioara de la ei). Am iesit mai mult pe afara si sincer din strainatate mi-a placut cel mai mult motorina de la Shell (GERMANIA).  In Romania va recomand  efix de la Rompetrol ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu recomand efix Rompetrol.Motorul merge 'rotund',consum 0,3-0,4l/h la semafor,vibratii insesizabile(spre deosebire de Petrom,Mol,OMV la care aveam 0,6l/h)

Sent from my GT-I9100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am vazut aici multe pareri... care a mai buna, care "da mai multa putere", cu care iesi mai bine la consum etc...

Ideea sta in felul urmator: Eu sunt din Brasov, intamplator cunosc cateva persoane care lucreaza direct si nu numai la depozitul de carburant din Cristian. Acolo combustibilul ajunge pe calea ferata, transferat in depozit apoi carat cu cinsterna pe la toate statiile din zona. Oameni buni... de cele mai multe ori platesti in plus o diferenta de bani total aiurea! In sensul ca, de ex. sortimentul cel mai ieftin de motorina care se gaseste la OMV il veti gasi si la LUK si la Rompetrol si la Petrom, diferenta o face pretul, adica daca tot bagi cea mai ieftina motorina baga nene de acolo de unde este pretul cel mai mic la pompa pt este fix si exact aceeasi motorina = si in cazul sortimentului de "motorina superioara", de care sa nu mai vorbim, pt ca de cele mai multe ori este aceeasi motorina de 2 lei plina de tot soiul de uleiuri (daca ati vedea cam cate vagoane cu ulei de transformator si nu numai asteapta la descarcat ).

AAA ca mai sunt si statii "particulare" (marea majoritate franciza) care pe langa rahaturile care sunt deja in motorina o mai "indoaie" inca o data este cu totul altceva, dar in general treaba asta se aplica la statiile mai "ferite".)

   In acelasi timp ia ganditi-va voi cei care aveti cat de cat habar de motoare, si de cum functioneaza ele, cum suna un motor de 2.5 de audi (ex) cand venea de la mama lui, acolo unde motorina si benzina sunt aprig controlate, si cum isi schimba sunetul dupa cateva plinuri de combustibil de pe la noi, sau cati se pricopsesc cu Engine management light ON la o bezinara proaspat intrata in tara, si ar mai fi multe de discutat...

Asadar in OPINIA MEA, peste tot gasesti aceeasi motorina (benzina), doar ca intervine sentimentul Placebo...care vezi Doamne ne transforma masina intr-o super racheta si care de cele mai multe ori ne goleste buzunarele, si asa rupte, inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu te sfatuiesc sa probezi motorinele aditivate, de la mol si omv de exemplu, fara sa le amesteci cu altceva si pe urma spui parerea. poate la cele neaditivate daca nu pun nimic in statie sunt la fel, dar la cele aditivate difera in functie de aditivul folosit de firma. fiecare firma are aditivul ei.

 

nu e placebo deloc. pui cea mai buna de la o statie serioasa si o sa sune apropiat sau identic cu cele "de la mama lor".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

A alimentat cineva de la statiile Gazprom?   In jur la Sibiu sunt deja 5 statii.   Cum e motorina premium  G Drive Diesel  la ei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alimentat de la Gazprom in Arad .

Foarte multunit .

Cu motorina super trage excelent dar este putin cam zgomotoasa .

Cu motorina normala trage bine si este foarte silentioasa , aproape ca un motor pe benzina .

Solutia gasita : 50% super+50%normala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

 sortimentul cel mai ieftin de motorina care se gaseste la OMV il veti gasi si la LUK si la Rompetrol si la Petrom, diferenta o face pretul, adica daca tot bagi cea mai ieftina motorina baga nene de acolo de unde este pretul cel mai mic la pompa pt este fix si exact aceeasi motorina = si in cazul sortimentului de "motorina superioara"

 

Intradevar reteta de fabricare a motorinei este la fel , dar calitatea poate sa difere. Fiecare lant de benzinarii are propriile rafinarii, ex. Petrom si OMV (rafinariile Petrobrazi si Arpechim), Rompetrol (rafinaria Vega) si Lukoil (rafinaria Petrotel). Teoretic dupa cum arata specifiicatiile de livrare in fisa tehnica,  Rompetrol efixS are la motorina cifra cetanica cea mai mare 55. La restul care am comparat scrie minim 51.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

A incercat cineva motorina de la SOCAR? Se lauda ca la cea standard are o cifra cetanica de 55. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan_daniel

De acord, insa maxima o fi 55 dar nu sti cat o fi minima, chiar daca acest nivel minim ar trebuii sa fie reglementat oarecum in hartii, mai Ok imi suna "minim 51" caz in care ai o "garantie". Oricum "discutam discutii" atat timp cat nu apar niste dovezi clare de genul buletinelor de analiza in comparatie cu fisele tehnice.

O zi buna va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este forțat ce susțin cei de la Socar, adică un cetan de minim 55, dar real este undeva la 54.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si tot e bine fata de ce exista pe piata la noi. Motorinele ieftine de la noi au minim 51 cifra cetanica. 

Poate ca vreun user din zona Moldovei ne va spune cum se comporta motorina de la Socar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu bag in ALH-ul meu motorina standard de la Socar si sunt multumit de ea. N-am studiat cifrele cetanice, dar se misca bine masina. Pe mine consumul ma intereseaza mai mult si nu am vazut diferente fata de cea de la Petrom. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Recent am pus motorină de la MOL și am simțit diferență, mașina trage mult mai bine!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu alimentez de la Mol de aproximativ 3 ani de cand am masina din semnatura. Nu cred ca am parte de cel mai bun cuplu sau motorul pus in valoare la adevarata lui performanta, dar daca vorbim de consum.....este cel mai mic posibil clar..de la orice statie Mol as alimenta.

La masina (Clio) precedenta bagam numai Rompetrol efix si eram cel mai multumit si ca putere si mai ales la capitolul consum.

La asta in schimb mi se pare ca motorina de la Mol imi da cel mai mic consum. Am incercat si Rompetrol dar o consuma imediat, Petrom, Omv, Agip aceeasi poveste......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am un Passat 2.0 TDI DPF 170 cai  de putina vreme , pana acum l-am alimentat doar cu Ecto Diesel de la Luk Oil , de vreo 6 ani am tot masini diesel si dintre toti de ei am fost cel mai multumit , mai foloseste cineva aceasta motorina ? , si daca da ce parere aveti ? O recomandare de la cei cu acelasi motor din punct de vedere al combustibilului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Gazprom a alimentat cineva? Ceva pareri despre motorina de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

alimentez de la Petrom sau daca nu OMW dar sa cred ca totul depinde si de zona a tari  unde te afli , dar cam asta prefer , cand circul pe molvova am pus si de la SOCAR mi sa parut ok, de la LUKOIL evit sa alimentez din cauza unor incidente neplacute, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bercei , am alimentat zilele trecute cu premium diesel de la Gazprom , masina trage bine , deocamdata nu pot sa zic ca am vreun plus fata de Ecto-ul de la Luk , parca e putin mai zgomotos motorul ...parca 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
RadulescuRomulus

intrebare: la motoarele CR [CBAB in speta, 2009] ce motorina e mai buna: mai uscata sau mai grasa?

 

de ce intreb: am posibilitatea sa pun motorina mai grasa [dar in acelasi timp masina nu mai e la fel de sprintena, si cica grasimea ar fi de la ulei pus in motorina] si m-am tot contrazis cu un prieten ce imi spunea ca aia grasa imi distruge injectoarele.

 

stiti ceva detalii despre acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!