Jump to content

Pareri/Sfaturi schimbare sistem de franare


puff
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor,

Dupa rezolvarea problemei referitoare la jante si la anvelope (unde cu chiu cu vai ) , le-am rezolvat , a venit alta .

Vreau sa-mi schimb intreg sistemul de franare (atat fata cat si spate ) .

Puntea fata

Pentru aceasta am gasit diferite kit-uri de la diferiti producatori insa inainte de a achizitiona ceva as vrea sa ma mai documentez si sa mai fac un schimb de idei/pareri cu voi .

- Brembo GT Big Brake Kit Volkswagen Golf V (2004>) 330x28

- a doua varianta ar fi sa vorbesc cu un amic si sa-mi comande un kit de la http://www.wilwood.com (etrieri,discuri,placute,conducte metalice toate separata deoarece willwood nu face kit-uri complete pentru MKV GTI )

-a 3-a varianta ar fi varianta lui fusco (care are un raport performanta/pret inbatabil ) cu etrieri si discuri de R32 (care nu ma incanta , deoarece eu as dori ceva cu 4 pistoanase ) .

Puntea spate

Pentru puntea spate nu exista kit-uri complete , drept urmare ma voi gandi la un set de discuri (aceleasi dimensiuni , numai ca perforate/striate/ventilate etc..) si un set de placute mai bune (Ferodo/Brembo etc.. )

Astept pareri sfaturi si orice credeti voi ca ma poate ajuta !

O zi buna va doresc,

*atasez o poza cu kit-ul complet pentru fata de la Brembo

mentionez ca pot face rost de acest kit cu ~5700 lei . Eu zic ca este un pret corect (de aceea inclin spre el si nu spre varianta lui fusco ) !

post-19753-1235215160_thumb.jpg

Modificat de puff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti pune un sistem de porsche cu 4 pistoane de exemplu de pe boxter S ,fata spate.Dar sincer cel indicat de fusco e foarte bun chiar tine super bine frana la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi si mie te rog PM cu mai multe detalii despre cum poti aduce kit-ul Brembo. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu ai PM!

Stiu ca cele de R32 sunt super ok , mai ales cu discuri aferente si placute , dar eu totusi vreau ceva cu 4 pistonase . Nu stiu ce sa aleg intre brand-urile mai sus mentionate .

Brembo nu cred ca mai are nevoie de prezentare , insa nu stiu cum sta treaba cu willwood .

O seara buna,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: la schimbul acesta modifici ceva sau pur si simplu vine in locul celui vechi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai poti pune un kit de la highspec stiu pe cineva care are asa ceva pe masina si tine f bine frana.Pt gti cel mai ieftin e un jur de 800-900 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Deci pe mine ma interesaza unde sa inclin ......... Brembo sau Willwood ?

Stiu ca pot lua Hispec , stiu ca pot lua Tarox , stiu ca pot lua alte brand-uri (dar toate acestea sunt sub Brembo / Willwood ) .

Am bagat si Willwood in competitie deoarece au preturi cat de cat ok in raport cu calitatea/performanta oferita !

*ar mai fi AP Racing dar nu stiu daca sunt peste Brembo ....

Inca astept pareri/sfaturi :)

Modificat de puff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu lua dealea de competitie ca nu o sa poti merge masina pe strada...scartaie placutele de te ia capul...si in plus alea trebuie incalzite bine franele ca sa tina.Poti sa il intrebi pe fuscobal ce artificii scotea din roti si cat de tare scartaiau placutele de competitie.

Evident dintre toate brembo e cel mai bun dar la banii de cel mai ieftin brembo iti iei alta firma un kit mai performant.Daca nu conteaza banii go with brembo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bun decit kitul Brembo (cu trierii din 2 bucati unite prin suruburi) e kitul cu etrieri Porsche (brembo monobloc)(cu etrierii prelucrati dintr-o singura bucata.Poti vedea pe sit-ul ECSmotorsport kitul cu etrieri Cayenne 6 pistoane si discuri 332x32 sau de pe ebay.de kit cu etrieri Cayenne 6 pot cu discurile de pe R32.

eu mi-am facut pe fata un kit custom cu etrieri Cayenne 6pot cu discuri 350x34 si pe spate super custom cu etrieri Cayenne 4 pot cu discuri 330x30.M-au costat (depus munca personal) 1000E pe fata si 900E pe spate.Sint f. multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce masina ai...dar ai putea sa iei in considerare si pompa de frana sa o schimbi....la 6 pistoane nu prea face fatza...dupa cate stiu eu optim pt pompa actuala sunt 4 pistoane pe fatza....tot ce e peste s-ar putea sa fie problema cu pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am observat vreo problema de un an si.doar la frinari puternice 240-0 repetate 10-12, se deformeaza discurile si tremura volanul.Dupa ca se racesc e normal iarasi.Cind le fabricam nu am putut face rost de suruburile speciale ca se ii fac full floating discs.Dar la o adica de cite ori esti nevoit sa frinezi brusc de 10 ori 240-0?

daca pistonasele se inmultesc 6+6+4+4, pompa nu sufera deloc.Conteaza cit lichid s-a adaugat in circuit.Mai multe pistonase mici,nu depasesc cu mult volumul initial al 4 pistoane mari.Cel mult sa creasca un pic cursa pedalei.

Forta de frinare marita se datoreaza momentului creat de centrul pistonaselor mici care sint mai departate de centrul discului cu cit discul e mai mare si pistonasele mai multe= mai mici.In plus mai multe pistonase permit folosirea placutzelor mai mari care sint apasate mai uniform cu deformatii mai mici, pe discul de frinare, crescind suprafatza efectiva de frecare.

Sorry daca m-am intins prea mult in topicul prietenului OP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca pompa nu baga cum trebuie:) A trecut de la 8 pistoane la 18 imposibil sa bage la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca pompa nu baga cum trebuie:) A trecut de la 8 pistoane la 18 imposibil sa bage la fel.

eu sint linistit de un an si ceva.:_))).ce o impiedica pe pompa "sa bage" cum trebuie?te rog explica-mi ce nu stiu.Eu cred ca numai cursa pedalei are a face si numai daca diferenta de volum adaugata de 18 pistoane mici e>>decit cele4 mari.

sorry daca am iesit Off topic.

Modificat de rogerius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacitatea!daca ar fi acelasi lucru de ce nu au toate masinile un singur tip de pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Deci dupa mine , eu as pune Brembo si as termina balciul !

Ideea este ca as vrea sa aud si alte pareri de la altii care au incercat alte sisteme de franrae ( in afara de Brembo ) , ca sa stiu unde ma indrept . Poate pot sa ma rezolv la fel de bine cu willwood sau cu oricare alta firma si poate ies si mai ieftin .

Astept pareri !

O zi buna,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

majoritatea au pus, sau pun celd e S3, eventual upgradat cu ferodo ds2500 (daca au aparut) si discuri sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!