Jump to content

Lupo - Tuning


Slick

Postare recomandată

Dap la lupele pe care le am farul ramane neschimbat. Practic inlocuiesti becul cu unul mai mare pentru ca lupa este plug and play intrand perfect in locul becului masinii indiferent de care e H7, H4

Link către comentariu

trebuie desfacut farul (dezlipita sticla) pentru a monta lupele alea... practic e tot sistemul optic .

Link către comentariu

merita?

Nu stiu ce sa fac referitor la asta. Daca lupa o sa fie statica, fara posibilitate de reglaj e ok?

P.S. Multumesc de urari tuturor celor care urmaresc cu interes topicul

Link către comentariu

Nu mai inteles :(. Lupa e un bec mai mare, reglajele raman aceleasi, farul ramane acelasi in totalitate. Uite aici cum se monteaza lupele si ce implica. :(

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Cum ai montat footrestul? Ai avut inainte footrest de plastic? L-ai lipit?

Sal rudolf! Am stat mult sa ma gandesc cum am sa montez footrest-ul dat fiind faptul ca lupo nu are nimic pus. Pana la urma am renuntat la suportul de plastic al footrestuluui TT type, cel care are si clemele de prindere, ai am pastrat doar partea de aluminiu. Am lipit partea de cauciuc, cea cu ridurile de partea de aluminiu cu Picatura pentru ca se cam misca, si apoi am potrivit footrest-ul in locul destinat astfel incat sa nu se miste. L-am indesat, l-am apasat, pana cand s-a potrivit si a ramas intr-o pozitie stabila.

Pe sub el, adica pe sub mocheta in zona respectiva trec f multe fire (de la alarma, si de pe la ce o ma fi trecand) si nu l-am lipit, gandindu-ma ca o sa imi fie greu cand o sa trebuiasca sa il scot sa umblu pe acolo.

Link către comentariu

E replica si sta parcata in fata la Marriott. A fost prezentata si la pro motor :icon_thumright:

Link către comentariu

Nu mă pricep dar, replica? Si de cine e făcut?

Si in cartea de identitate a maşinii ce-o fi scriind Lamborghini Countach (replica)? :D

Acum mai serios vb cum sa pui in circulaţie replica unei maşini ?

Link către comentariu

pe mobile.de sunt f multe replici la countach. motoare slabe, in general de 1.8 de la diverse masini, cu kit de caroserie ce aduce f bine a originala. am vzt o replica buna de la un peugeot 406 cc adusa la un ferrari 360 modena (asta ca si exemplu)

dar daca a fost prezentat la promotor, putin probabil sa fie replica

totusi, chiar pare cam stramba.... :D

LE: ah...gata, acum am citit ca e replica intr-adevar..neatentia mea

Modificat de dumitruvlad
Link către comentariu

Astazi cu ajutorul prietenului, colegului de serviciu si nu in ultimul rand colegului de forum 81UAC am conectat Lupul la Vag-Com. Motive 2 :

- aflarea starii lupului

- modificarea setărilor privind luminile de poziţie, ca luminile utilizate la exemplarele pentru piaţa americană

Si sa le luam pe rand :angry:.

La o prima scanare lupul avea o mie si una de erori. Cred si eu pentru a atunci cand am instalat DRL si s-a intamplat sa deranjam mufa despre care am vorbit in postul cu nr. 205, bordul masinii facea ca pomul de craciun. Martorul airbag palpaia, martorul franei de mana scotea un sunet ascutit si incepea sa palpaie si el apoi...era o feerie. Acum s-au sters toate erorile. A mai ramas una de samanta de la airbag. Parerea colegului e ca s-ar putea sa fie de la mufa de pe sub scaune asa ca am sa o caut si am sa reimbin cablurile.

Am mai vrut sa schimb dupa cum spuneam si setarile luminilor de semnalizare, in sensul de a activa optiunea americana ca in foto.

dsc01553w.jpg

adica semnalizarea sta aprinsa la o intensitate f mica, iar cand se lanseaza comanda de semnalizare clipeste cum e si normal dupa care ramane tot asa la intensitatea aceea slaba. Asta se poate la A4 si la celelalte modele VAG care au trecut oceanul. Lupul fiind "european", nu are prezenta aceasta optiune.

Si acum intrebarea mea legata de acest lucru. Eu am modul DRL instalat. Adica faza scurta la mine se aprinde odata cu punerea contactului si se stinge odata cu luarea acestuia. As putea alimenta din cablurile farurilor si semnalizatoarele si pe traseu undeva sa intervin sa micsorez intensitatea cu vreun consumator ceva sau rezistente (etc ca nu ma pricep) si astfel semnalizatoarele sa ramana aprinse ca in foto? si in acelasi timp sa ramana legate si cum sunt ele de fapt acum si cand semnalizez sa functioneze normal? Se poate face smecheria asta...sau bat campii aiurea? Pls...sa ma ajute un electrician.

Mercic fain anticipat celor care vor sa ajute.

P.S.

1. 81UAC mercic fain de tot

2. sa inteleg ca din fotografiile acelea cel mai veritabil era Lupu ca celalalt era o replica ieftina :lol:

Modificat de Slick
Link către comentariu

pun si eu o intrebare de necunoscator: nu merge sa inlocuiesti becul semnalizarii cu un bec de pozitie/frana ca pe spate? Vei avea filamentul de pozitie aprins tot timpul si va semnaliza pe filamentul care se foloseste in spate la frana...

Link către comentariu

e o idee buna dar trebuie inlocuit si soclul becului sau modificat...

mai simplu ar merge un led destul de luminos , ar fi si consumul infim.

Link către comentariu

Cumva trebuie facut ca imi place f mult. Daca mai are cineva cate o idee postati-o va rog.

De cand am instalat antena ma chinui sa ajung pe la Catalin (buzoienii care Catalin), ca sa recolantez cupola. Si uite asa cand m-am dus nu avea timp...pre multe comenzi, cand m-a chemat el nu am putut eu sa ajung. Ieri cand era si liber si am reusit sa ajung, nu mai avea colant negru lucios indeajuns...si uite asa. Nu am reusit decat sa il inlaturam pe cel distrus...si acum nu imi recunosc masina cu cupola gri.

Stand ieri de vorba si jucandu-ne in Corel a iesit imprimeul din foto. Ce ziceti?

pb174466.jpg

pb174470.jpg

Link către comentariu

As lasa capota fara imprimeuri. Iar cupola as vopsi-o. A mult mai bine. Nu se mai strica si nici nu se matuieste. Ramane lucioasa. As vopsi si prelungirea barii fata in culoare masinii. :D Oglinzi de aceeasi dimensiune. Oglinda retrovizoare interioara neagra.

Link către comentariu
As lasa capota fara imprimeuri. Iar cupola as vopsi-o. A mult mai bine. Nu se mai strica si nici nu se matuieste. Ramane lucioasa. As vopsi si prelungirea barii fata in culoare masinii. :) Oglinzi de aceeasi dimensiune. Oglinda retrovizoare interioara neagra.

Cu capota si fusta fata am planuri mari, insa dupa ce cumpar jantele. Achizitionarea jantelor primeaza acum si trangem la pusculita pentru asta.

Oglinzi de aceeasi dimensiune in plan insa nu prea gasesc pe ebay.uk. In SUA nu a ajuns lupul, deci singura sansa ramane Anglia.

Multumesc pentru sugestii. Oglinda retrovizoare sa o vopsesc negru lucios?

replica replica, dar ieftina nu este

mai ieftina decat originalul...si atat

ieftina in afirmatia mea era cu rolul de aroganta...alaturi de cuvantul replica.

Modificat de Slick
Link către comentariu

Slick, oglinda este aceeasi ca pe G4/Bora care au ajuns in state :). Oglinda interioara as face-o negru mat. Eu personal asa vreau dar mi-e frica sa trag de oglinda. Cunosc cazuri care si-au crapat parbrizul, al meu fiind nou, nu-mi doresc :icon_thumright:.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Mi se pare oglinda de Golf 4 totusi mai mare. Am pus masina una langa alta...si ochiometric asa mi s-a parut.

Link către comentariu

Intereseaza-te de sistemul de prindere. Ala zic eu ca este important, faptul ca e cu max 1 cm mai mare nu poate decat sa te ajute la o vizibilitate mai buna :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!