Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Gorillaz_Doktor

hai sa va descriu la a mea (210 k km)

pe loc, la relanti simt bataia respectiva in pedala - in pedala destul de tare - masina are un mic tremurat numai "la rece"

interesant e altceva : cand e rece afara, cand bag in viteza (mai tare si mai des in a I-a, dar se simte si in celelalte trepte), parca "agata" schimbatorul - uneori nu vrea sa intre decat usor "fortat" . daca se "incalzeste", merge mult mai bine dar tot se simte"agatatul.

faza interesanta e ca nu face tot timpul. uneori apas ambreiajul si intra fara probleme, de cele mai multe ori are un mic "agatat" si rar (la rece, v-am spus) nu vrea sa intre decat "fortat"

alta chestie interesanta : bag in a I-a si agata -destul de tare - scot (las pedala apasata) si bag iar - intra bine si "agata" doar putin, scot iar si bag iar - intra ca unsa, zici ca-i noua.

avand in vedere ca tocmai am castigat la loto, dar sunt un zgarcit notoriu (glumesc, dar nu vreau sa dau bani degeaba), daca puteti sa ma ajutati, ca suntem 4 cilindri acasa turebodiesel, si ne doare un pic in ambreiaj, va rugam sa ne ajutati, ca daca nu da trebuie sa dea tata bani pe ambreiaj si volant, ne-a promis ca ne ia incaltari noi (aliaj alessio pe 16')

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu agatatul e posibil sa fie un tampon de la motor dus cel de la cutie... la mine din cauza asta agata .

Fratilor vreau sa va intreb ceva :

E posibil ca un kit Sachs sa fie basca din fabrica? Am montat un kit sachs nou cumparat de la magazin de piese am dat 540 ron tot kitul si patina din prima ... e normal? am trimis pe garantie si aia mi-au dat **** inapoi. Montajul l-am facut intr-un service autorizat... Codul care era pe ambreiaj am inteles ca este original. Am vb cu cei de la autonet din Satu Mare si ziceau ca sunt singurl cu Sachs care a avut aceasta problema.... . Am citit mai sus ca si shimano aceeasi problema numai ca dupa 20.000 km....

ce se poate face in privinta asta? am platit pana acuma 15 mil ca aia nu stiau ce se intampla .. si au dat cutia jos de 3 ori.... daca e volant dusa patineaza? Cu asta original nu patineaza care il am pe ea cum am pus sachs made in "germany" gata patina...

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am plecat de acasa , toate bune dar.... cand sa bag in a 3`ia a intrat mai greu , in a 5`a la fel , dupa vreo 5 km am facut dreapta si mi`a ramas pedala de ambreiaj blocata la fund si nu am mai putut scoate din viteza :unsure: , am oprit pe dreapta , am tras de pedala ( si`a revenit) , am facut cateve pedale si a mers dar tot cu probleme in a3`a si a5`a . stie cineva cei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica nivelul lichidului de frana,ambreiajul e hidraulic,e posibil sa fi pierdut lichid,verifica furtunasele, dar mai e posibil sa fie si de la kitul de ambreiaj,placa de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si topic-ul acesta. Si pe mine m-a lasat pedala, dar la mine nu a mai intrat deloc, s-a dus discul de ambreiaj si placa de presiune; posibil sa fie si la tine spre final... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e volant dusa nu patineaza (asa stiu eu) si ar trebui sa iti trepideze pentru ca in volant se creaza un "joc". Sunt eu patit cu acest kit, care avea stantat pe el seria in mod identic cu ce am dat jos de pe masina, ma refer la tipul de caractere si litere folosit, totul era identic la o privire amanuntita, doar ca acesta nu avea pe el sigla VW-Audi ( ca si cel original). Nu sunt singurul patit, mai stiu de un caz identic - l-a lasat ambreiajul dupa mai putin de 1000km, a fost verificat codul la Sachs si nu figura la nici una din fabrici, nici macar la cea din Turcia. Se intampla in orice domeniu sa gasesti copii fidele :).

LE: Eu nici nu m-am obosit sa ma duc pe la magazinul de unde le-am achizitionat deoarece nu mai gasesc factura si fara aia nu am nici o dovada ca le-am luat de la ei.

Modificat de shimano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e nesimtire curata mai la noi. ce sa facem cu acest tip de kit de ambreiaj. cel de la magazin nu are nicio vina, ci cei de la autonet ca ei aduc kitul.

Am schimbat acuma la reprezentanta VW tot kitul + furtunas hidraulic + man 950 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc @shimano@ pt raspuns , problema e ca ieri si azi nu a mai facut nici`o problema :blink: si am mers cam 60-70km numai in oras , ambreajul tine foarte bine ( test efectuat cu frana de mana trasa ) , asa cum ai zis cred ca`i de la volant pt. ca imi tremura de ceva timp motorul si la cald ( parca mai rau) si la rece ;)

P.S nea TITI unisi cele 2 topic-uri si nu ma anuntasi :icon_thumright: :icon_thumleft:

Modificat de rullz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat acuma la reprezentanta VW tot kitul + furtunas hidraulic + man 950 ron.

ce intra in kit? la bani astia?

sunt direct interesat si eu pt ca am vibratii puternice pe la volant.

am inteles ca un kit complet disc+placa+volantafara manopera sare de 3000 ron,e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e nesimtire curata mai la noi. ce sa facem cu acest tip de kit de ambreiaj. cel de la magazin nu are nicio vina, ci cei de la autonet ca ei aduc kitul.

Am schimbat acuma la reprezentanta VW tot kitul + furtunas hidraulic + man 950 ron.

la axr este la fel ambreajul ca la asz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a schimbat :

Placa de presiune , Discul de ambreiaj, furtun ambreiaj cu piesele vechi la schimb. Rulmentul de presiune il aveam nou si a fost 80 sau 100 lei.

placa a fost 120, discul 384 , furtunul 110 parca daca retin .

Ce constat. Nu mai simt vibratii in pedala , pedala e super usoara relaxant as putea spune si cupleaza mult mai bine.

de volant. Se verifica intai si dupa te gandesti daca o schimbi sau nu la mine masina are 261000 de km si abia acuma a picat ambreiajul adica nu a picat ci era uzat si am ales sa il schimb din timp.

De verificat am inteles de la Blitz ca se invarte in stanga de volant sau in dreapta si daca e uzata ar trebuie sa pocneasca arcurile in ea se aud si are destul de mare joc .

Acuma nu stiu cum e ambreiajul de la asz la mine era 228 mm poate la asz e mai mare. Am ajuns la o concluzie ca e mai bine la reprezentanta decat pe la baieti de cartier... mai ieftin si original.

Pentru verificare ambreiaj : Se baga in treapta cea mai Mare(5 la mine de ex) se trage frana de mana la maxim, se tureaza undeva la 2000 rpm si apoi iei piciorul de pe pedala de ambreiaj si accelerezi. Un ambreiaj nou sau care e bun normal e sa moara motorul , daca tinde sa se accelereze atunci e rost de ambreiaj nou. A nu se efectua testul de 2 ori la rand fara pauza pentru se risca o supraincalzire.

Testul il stiu de la un prospect de la SACHS.

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru verificare ambreiaj : Se baga in treapta cea mai Mare(5 la mine de ex) se trage frana de mana la maxim, se tureaza undeva la 2000 rpm si apoi iei piciorul de pe pedala de ambreiaj si accelerezi. Un ambreiaj nou sau care e bun normal e sa moara motorul , daca tinde sa se accelereze atunci e rost de ambreiaj nou. A nu se efectua testul de 2 ori la rand fara pauza pentru se risca o supraincalzire.

Testul il stiu de la un prospect de la SACHS.

Cum se ridica piciorul de pe ambreiaj, brusc sau treptat (normal) ?

Nu ai precizat daca are vreo importanta ca motorul sa fie rece/incalzit. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INCREDIBIL! eu am tot 260000 km,nu am ramas pe drum,nici nu doresc la nimeni sa o pateasca,dar se aude din ce in ce mai tare la pornirea de dimineata ceva este aproape de final(volant cred ca ar fi?)sa fac testul de ambreiaj nu are rost pt.ca fuge de rupe si asta la toate pantele pe care le-am urcat,tot ce se aude este ceva o descentrare,ceva care zarnaie,poate fi si un rulment de presiune,nu stiu daca si asta ar putea pica?totusi din spusele tuturor se zice ca ar fi volant ca se duce repede la golf nu stiu ce sa cred pana nu desfac acolo sa vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se ridica piciorul de pe ambreiaj, brusc sau treptat (normal) ?Nu ai precizat daca are vreo importanta ca motorul sa fie rece/incalzit. :)
brusc. cand de motor nu stiu acuma dar eu am facut si rece si cald.si

eu aveam un sunet ca si cum batea ceva pe liber, cand calcam ambreiajul nu se mai auzea acuma dupa schimbare nu se mai aude nimica.

si cat despre povesti ca tine 1000 100000 sau 1000.000 de km nu stiu cat sunt adevarate. Depinde Enorm de stilul de condus. Un stil de mers la"consum" subturat solicita foarte mult volant. Nici liniutele nu fac bine . un stil de mers la 2000 rpm este excelent, spun asta din ce am citit prin tot felul de documentatii despre ambreiaje.

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde Enorm de stilul de condus. Un stil de mers la"consum" subturat solicita foarte mult volant.

da cred ca si asta este un motiv real pe care tre sa marturisesc ca-l practic,asa ca nu mai ma vait degeaba,sunt vinovat pt distrugerea volantei mele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare.probabil ca aici sunt multi care se pricep si de aceea am niste intrebari legate de ambreiaj!

toate bune si frumoase la masina mea pana astazi cand ma intorceam de la servici.eram in a 4a pe o panta destul de mare din cj si dintr-o data masina nu mai tragea deloc.se tura in gol.abia daca am putut urca pana sus.de la 100 in a 4a am ajuns la 40 in a 2a,sus am oprit si am stat vreo 5 min si am pornit din nou.masina mergea iarasi dar nu cum trebuia.nu mai avea puterea de altadata.

intrebarea mea: e de la ambreiaj+volant.?? daca da cum pot sti ca e numai disc de ambreiaj defect sau volant sau toate.

sau poate altceva s-a stricat???am 147 mii km.ambreiajul nu a mai fost schimbat

va rog astept niste raspunsuri ca sa stiu la ce sa ma astept.

Modificat de santu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la plecarea de pe loc ( si cu a doua daca o tin din ambreiaj . nu plec de pe loc, dar cind e viteza mica sa nu mai bag I) daca o tin spre finalul cursei ambreiajului sa mearga incet se aude un scirtiit(fluierat). faza e ca nu face tot timpul. este ceva trecator sau trebuie sa ma pregatesc de investit intr-un kit ?

Modificat de tup83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Asa.... se pare ca a venit si ziua ambreiajului meu... Acum 2 saptamani a fost al meu iubit tata pe la munte. Cand s-a intors, eu am fost sa spal masina, si spre uiirea mea, ambreiajul tinea mai sus decat deobicei. De patinat nu patineaza. Idee este, ca cat de curand ii va veni ziua. Ma gandea.. o merge pe AJM, ambreiaj de ARL? Ca stiu sigur ca cel de ASZ merge pe AJM. Ajutati-ma va rog. Si un pic off--topic. Chip-ul afecteaza si el......Va spun din propia experienta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bescu, da-mi un PM luni cand ajung la serviciu si iti dau un raspuns daca mege sau nu ambreiajul meu pe a ta... acasa nu mai am ETKA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut. Am o problema foarte dubioasa la ambreiajul meu si, desi am cautat pe acest forum, nu am intalnit o situatie asemanatoare.

Am pe masina din semnatura un motor AXR de 148.000 km. Masinuta o am de 1 an si ceva, a fost anterior rulata in Germania, nu pot spune k a stat in trafic toata viata ei (frecat in nestire vitezele 1 si 2). Dupa cca. 1 an a inceput sa patineze. Patineaza NUMAI dupa ce incing ambreiajul vreo 2 ore in trafic in Bucuresti bara la bara. Prima senzatie este la plecarea de pe loc

nu mai cupleaza unde trebuie si trebuie sa ridic mai sus pedala decat e normal. La inceput am zis k sunt eu nebun si ca imi amortise piciorul. Am incercat o plecare mai in forta si am constatat ca turometrul urca si masina sta. Am reusit sa o pornesc de pe loc incet , am schimbat a 2-a si i-am dat talpa, aceeasi problema, patina. In a 3-a la fel. Am hotarat sa o scot la o plimbare pe autostrada sa vad cum se comporta la turatii mari in a 5-a. ABSOLUT nici o problema. O calcam intr-a 5-a pe la 3000 de ture si se ducea, simteam impulsul. Problema apare doar dupa 1.5-2 ore in trafic si se manifesta la plecarea de pe loc. Daca o las sa se raceasca jumatate de ora problema dispare. Nu am niciun zgomot ciudat, nu am facut CIP, nu miroase a ars, nu ma doare capul, nu sunt nebun, nu am niciun alt simptom.

Ma gandesc sa nu fie o problema de la pistonas sau de la pompa de ambreiaj. Parca nu as vrea sa schimb degeaba tot kit-ul de ambreiaj. Repet, intr-a 5-a pe autostrada ma duc la 180 kmph si inca trage cu pedala la fund.

Va rog mult pe cei care aveti mai multa experienta sau ati mai intalnit o situatie similara sa-mi spuneti ce-i de facut.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca este discul la inceput de uzura.

sau ca are o mica pelicula uleioasa pe el, etc.

ce as face eu: frana de mana trasa, accelerezi cum trebuie si incerci sa pleci de pe loc cu a V a!sigur ca asta il va supara putin, da daca e sa fie pe moarte, oricum moare, daca nu nu.

daca motorul reuseste sa se tureze e clar de la disc, daca moare imediat, discu e ok.

incearca sa faci manevra intr un moment apropiat de cele in care se manifesta simptomele descrise de tine.

succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . cand am fost si eu in bucuresti si m-am plimbat cateva ore bune am avut acelasi simptom. la un moment dat se tura in gol. Am crezut ca s-a dus ambreiaju'. Si-a revenit in scurt timp. De atunci nu a mai facut niciodata asa (1an). Mentionez ca am tot AXR.

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit prima oara acum vreo 4 luni. Apoi am mai mers prin trafic, nimic, si deodata iar a inceput iar sa se intample, cred ca daca plec iar la o plimbare cu ea acum sunt sanse foarte mari sa se repete povestea (in aglomeratie mare). Am impresia ca o patesc din ce in ce mai des. Dar daca e discul sau/si placa pe duca, de ce nu are probleme in a V-a cand o calc la 2000 ture? O sa incerc ce propune doctorul si o sa revin cu rezultatul.

Tracto: Cati km are masinuta ta?

Modificat de Franz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!