Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am si eu o problema cu Golfu meu, in primul rand din cand in cand intra greu in treapta 1 (si asta doar daca trec mai intai prin treapta 2).

din momentul in care ajung in treapta 3 pana in 5 inclusiv, daca apas acceleratia brusc, motorul se tureaza dar nu si accelereaza. Trebuie sa apas acceleratia foarte foarte usor ca sa ma deplasez. Deci adio demaraj sau gandul de a face vreo depasire fara a avea foarte mult spatiu de manevra :Driver: .

Care ar putea fi buba?

Am fost la un mecanic sa il intreb si dupa ce s-a uitat in modul "fugitiv" mi-a spus ca trebuie sa inlocuiesc tot sistemul de ambreiaj si ca aceasta operatiune o sa ma cam coste ceva banuti :eek: .

Modificat de mycosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si ambreiajul propriuzis, dar mai intai verifica actionarea lui, de la pedala pana la ambreiaj. Oricum nu este recomandat sa mergi asa pt ca chiar daca ambreiajul nu are nimic daca merge in patinare (cam asta se intampla la tine) se va distruge rapid.

Cel mai bine cauta un mecanic priceput care sa aiba rabdare sa se uite atent si sa-ti spuna exact ce este.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-a lasat ambreajul,o sa se manifeste din ce in ce mai rau.Nu costa asa mult..nu ai de ce sa te sperii.LUK 750lei si SACHS 900lei,rulmentul se cumpara separat in jur de 25 lei.Cu 1000lei scapi de lucrare cu tot cu manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ lupo_bv ideea de a schimba mecanicu cu unul mai priceput, si cu mult mai multa rabdare este cea la care ma gandeam si eu. Chiar vreau sa imi faca o diagnosticare a problemei pe bune, nu doar ridica capota, porneste motoru si imi zica ca trebuie sa schimb totul

De mers cu ea asa chiar nu am mai mers tocmai ca sa nu se agraveze si sau sa mai stric si altceva.

@GABIVVX. Multumesc de informatii, dupa ce am sa trec pe la un mester priceput am sa ma apuc sa achizitionez toate cele mi-ai zis.

Masina o am de cateva luni si fostul proprietar mi-a confirmat ca la ambreiaj nu a umblat niciodata (din 2003), si ca doar iarna ii mai facea mici probleme la intrarea in treapta 1 si marsarier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o diagnosticare corecta nu poate sa iti faca nimeni la ambreiaj decat daca desface...nu stiu daca iti desface cineva...iti spune ca e bulit..si pe urma sa asambleze...sau te taxeaza corespunzator si nu stiu daca iti convine tie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lawrentzyu_86 la mine, mecanicu' mi-a deschis capota la motor, a pornit motoru, si-a aprins tigarea si mi-a zis ca trebuie schimbat tot ambreiajul. fara a fac macar o proba cu masina sa vada daca ceea ce i-am explicat eu (care nu sunt de meserie) este adevarat si sau sa vada cum se comporta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diacnosticarea ambreajului e foarte simpla.Oricine isi poate da seama cand patineaza un ambreiaj.Pana si o femeie simte ca masina nu mai trage cat trebuie.Tragi frana de mana si bagi viteza 1..daca masina are tendinta sa ramana pe loc si turatia creste excesiv..e clar.Oricum daca tot desfaci si se constate ca numai discul e dus,trebuie schimbat tot setul..pt ca in marea majoritate a cazurilor un disc de ambreiaj separat face cat 70%din valoarea unui set complet /placa/ disc /rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mycosmin...daca tu iai explicat simptomele...sia dat seama ce are masina...acelasi lucru il aflai si aici..fara sa ridice nimeni capota...si cum a zis gabi..daca tot desfaci..la cat e manopera....nu iti convine sa mai platesti inca o data peste cateva luni ca pica altceva...parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

Un kit de ambreiaj SACHS sau VALEO pentru masinuta mea include si volant cu masa dubla ?

Pana acum 2 mecanici mi-au zis ca la masinuta mea, la relanti, volant se aude cam ciudat... cateva pocnituri metalice slabe odata la cateva secunde (ca si cum ar sari peste un dinte) si totodata zgomotul de rotatie a acesteia.... (zgomot a doua role cu dinti angrenate care calca una peste alta), sper sa nu ma exprim aiurea :(

Cand calc ambreajul nu se mai aude decat motorul cum "toarce perfect rotund".

Va intreb deoarece doresc sa ma documentez daca se poate rezolva problema cu schimbarea numai a volantei sau a intreg kitului de ambreiaj.

Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ambreaje simple(placa/ disc/ rulment)si ambreaje pachet(volant/ disc/ placa /rulment).Asemeni gasesti si separat numai volant...in functie de ce ai nevoie.volant are mai de graba zgomot de bataie,ca si cum cineva loveste cu ciocanul zona respectiva..bataie de fier pe fier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai poti achizitiona cum ai nevoie... kit ambreiaj ,volant sau kit ambreiaj impreuna cu volant...

pana acum clar volantul trebuie schimbat si cand desface acolo o sa vada in ce stare este si ambreiajul...

poti schimba numai volant...dar sa nu ai ghinionul la scurt timp sa iti pice si ambreiajul si sa trebuiasca sa platesti inca o data manopera:(

le:am postat in acelasi timp cu gabi:))

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e pacat sa nu schimbi tot....si stii ca nu mai ai treaba cu ambreajul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum depinde si de buget,am vazut octavia 1 ..la 60.000 batea volant si ambreajul era perfect.Depinde de multe treburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sotto...dar una e sa se intample la 60.000 dupa ce-l schimbi si alta e sa te lase in 5000-10.000km...ca nu l-ai schimbat cand ai desfacut. Oricum, se diagnosticheaza inainte sa o desfaci....plus ca se vede si la demontare, ce gasesti acolo.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca se poate decide ce schimbi doar la demontare si dupa decizia mecanicului. Problema mare este sa ai un mecanic personal care sa nu doareasca sa te jupoaie.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti tremura la plecarea de pe loc, cand se incinge ambreiajul....sau daca bate bine si iti variaza turatia la relanti - la Tdi-uri - nici nu mai trebuie sa desfaci, ca sa stii ca e si volant de schimbat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin eu nu te contrazic ca te pricepi si iti poti da seama. Dar de ambreiaj nu te prinzi daca merita sau nu schimbat pana nu-l vezi.

Patrerea mea. Si poate tu iti dai seama dar multi mecanici nu am aceeasi incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Nu e problema de mecanici. Am doi mecanici foarte buni si nu ma costa nimic pentru a schimba acest kit, dar problema este a banilor, deoarece masina are inca numere rosii si nu detin inca banii necesari de inscriere, :D dar altminteri de cumparat un kit de ambreiaj. Numai taxa e vreo 1300-1400 EUR, iar kitul undeva pe la 500 EUR :(

Masina nu imi tremura la plecarea de pe loc si nici nu-mi variaza turatia la relanti. Cei drept, pe loc imi vibreaza putin volanul in timp ce motorul este pornit...

In viteze imi intra foarte usor ca la una noua, chiar imi place cum se comporta masinuta. Acel comportament ciudat al volantei se aude cand ma aflu langa masina si ascult cu atentie alte sunete pe langa zgomotul rotund al motorului. Oricum se aude undeva sub motor mai in dreapta.... pe sub timonerie pe acolo...

Repet nu face atat de rau incat zici ca se rupe masina in doua, dar mi-e frica sa nu afecteze si altceva.

Oricum cei doi mecanici mi-au zis la fel, ca e volant.

Problema care ma intereseaza cel mai mult, este daca pica aceasta volant, sau nu stiu cum sa ma exprim, poate afecta motorul sau cutia se blocheaza ?

Sper sa ma tina pana prin mai-iunie... Are deja bagati in ea 400 EUR, toate BOSCH, in distributie, pompa de apa, rola alternator, toate filtrele + ulei + antigel, placute frana :( Banii care i-am dat pe ea, cu ce as mai da pe taxa + kit ambreiaj, o fac de 6500 EURO :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....plus ca se vede si la demontare, ce gasesti acolo.....

de asta am si zis ca se vede si se constata si la demontare, ce gasesti. In rest, daca tine sus si-sau patineaza, e disc, tremurat la plecarea de pe loc, bataie si variatie turatie relanti - volant - asta ca idee..... in rest, la desfacut se vede.

Ca sunt multi care incearca (si reusesc) sa pacaleasca clientii....sa le fie rusine !

P.S. - au existat cazuri, cand volant s-a distrus si a provocat si alte stricaciuni.... dar trebuie sa faca urat, ca sa ajunga sa se distruga..

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sistem mecanic este intercorelat si daca apar vibratii ele se transmit in timp la toate componentele imediat urmatoare. asa ca trepidatiile distrug de la tapoane arbori cotiti si cutiile de viteze . Asa ca daca ai trepidatii incearca sa rezolvi cat mai repede.

Eventual afla daca e volant sau tampoanele sau chiar un injector.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele nu au probleme. Sunt in parametrii foarte buni verificati cu 3 testere (ESI, Launch x431 si VCDS).

Ambreajul nu tine chiar sus, dar de la jumatate in sus imi pleaca masina.

Unul dintre mecanici mi-a zis ca ar trebui sa reglam si injectoarele si ar fi posibil ca acel sunet sa dispara... Habar n-am.

Oricum tind la fel sa cred ca este de la volant, deoarece acel zgomot produs de ea este, asa cum am mai spus, a doua roti cu dinti angrenate una peste alta.... fara a fi unse..., iar volant are acei dinti :P

Nu stiu cat timp ii ia unui mecanic sa desfaca sa se uite ce echipare e, dar stiti cum e la prieteni nu se iau bani, dar tot cei care platesc sunt favoriti :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul nu are nici un dinte, doar cei de pe coroana , zogomtul produs de volant ii ca doua table care se lovesc una de alta si dispare cand apesi pedala de ambreiaj asa sa manifestat la mine, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal volant.a iti bate si cand masina e scoasa din viteza,pt ca e prinsa de vilbrochen.Sa nu fie altceva de vina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviuplaton, pai cam asa se aud acele pocnituri (ca doua table care se lovesc una de alta si dispare cand apesi pedala de ambreiaj), dar pocnituri de tabla mai groasa.... Am mai stat acum 1-2 ore putin langa masina cu un prieten sa auda si el acel zgomot, acum parca nu se mai aude asa de des. Oricum cand e apasata pedala de la ambreiaj nu se mai aude absolut nimic. E clar, numai are rost sa o lungim :) Sunt sigur ca se va rezolva cu schimbarea kitului complet. Va multumesc tuturor pentru ajutor.

Cu respect ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salll , o rugaminte , nu stiti cum se schimba rulmentul de presiune la un 1.9 sdi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!