Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Cu o mica problema, postez si eu in acest topic. Masina mea are 147.000 km si resoftare de aprox 1500 km. In ultimele 3 zile mi s-a intamplat de 2 ori ca dupa apasarea pedalei de ambreiaj si schimbatul vitezei, sa ramana pedala jos si sa fiu nevoit sa bag piciorul sub ea ca sa mi-o aduca la loc sus. Intrebarea este: problema mea este legata de ambreiaj sau cablu? Ambreiajul este cel cu care a venit masina din fabrica. Multumesc

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

nu cumva este hidraulic?de aici poti excude varianta cablilui..io asa stiu...gresesc comva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina ta circoloco ambreiajul este hidraulic si s-ar putea sa ai probleme cu pompa de ambreiaj sau verifica lichidul de frana sa fie la nivel.

aaa si scuze fa si o aerisire a ambreiajului.Bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumes frumos pentru detaliile pe care nu le stiam. Voi face o vizita la service :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
e posibil sa fie pe duca ambreiajul si daca e se schimba tot chitul disc-placa de presiune-rulment de presiune.Da a,breiajul prinde sus de iti face zgomotul respectiv,si cati km ai cu el???

Masina are 250000 km dintre care110000 numai in romanica noastra.Azi,ambreiajul mi-a cazut de tot,nu am putut s-o mai bag nici intr-o viteza cu motorul pornit,doar la rece.Acum se afla in service si astept sa vad ce are,sper sa fie doar ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiajul este de vina stai linistit ca de la altceva nu are ce sa fie.Mai mult ca sigur e de vina placa de presiune de nu iti mai intra in viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu un Golf IV din 2001 , motor 1.6 16V , si am o problema cu ambreiaju .. merge bine ambreiaju , doar o problema are cand iau picioru de pe el , se aude un POC .. ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se simte de multe ori (nu chiar intotdeauna) un mic soc cand cuplez marsarierul, ca si cum nu as calca destul pedala de ambreiaj. Mentionez ca in celelalte trepte de viteza nu am avut niciodata problema asta. Kit-ul de ambreiaj are 60000 de km, dar cred (nu sunt sigur :) ) ca am problema asta de cand am masina. Ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei dragii mei colegi,gata cu gluma.Trebuie alt ambreiaj.Agata rau de tot la marsarier(daca nu stau cu schimbatorul 2 sec "armat" inainte sa imping in fata pt a baga in marsarier,caraie si se cutremura si masina),la schimbarea brusca a vitezelor,turometrul parca e de pe alta planeta(coboara,urca si iar coboara odata cu turatia motorului) iar la apasari mai puternice ale pedalei de acceleratie experimentez fenomenul de cutie automata(se tureaza si ramane la un mom dat constanta,dupa care abia se coreleaza si viteza masinii cu turatia motorului).

Intrebarea e:de care?

Ma refer la producator,pt ca in privinta specificatiilor tehnice le voi afla cu codul masinii.

Luk?Valeo?Sachs?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti face simptomele descrise de tine e clar trebuie neaparat schimbat ambreiajul iar ca producator la masina din semnatura am pus Valeo si sunt multumit si in prezent de el.Numai bine si bafta la lucru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc SRazvan'e pentru raspuns.Ai putea sa imi spui orientativ cat a ajuns operatiunea si cam de cand l'ai schimbat?A...si ai schimbat si volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal.

Am si eu o nelamurire.Ieri cand sa plec cu masina am constatat ca in momentul cand am apasat pedala de ambreiaj aceasta a ramas in podea.Am tras cu mana de ea si-a revenit dar nu am mai putut sa apas pe ea, a ramas blocata. Intr-un tarziu dupa multi nervi am vazut la pedalier ca era iesit cilindrul de la pompa de ambreiaj si cursese lichidul pe acolo.Zic gata asta e am luat pompa de ambreiaj noua am montat aerisit si tot nimic pedala e la fel de tare. M-am mai invarti am ajuns la cilindrul colector de langa cutie de viteze si am observat ca acesta se misca numai cu mana deci de la pedalier nu merge si din cate stiu eu acest cilindru ar tb sa stea in presiune, ei el nu mai era in presiune era deschis la maxim, drept urmare l-am dat jos scos din cutie si am observat ca levierul ala din cutie care tine si cilindrul asta colector pare a fi rupt sau ceva de genul asta ca se misca foarte tare.

Un sfat va rog ce ar putea fi sa stiu daca tb sa dau jos cutia sau nu.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire, din cate am inteles tot ambreiajul este problema.

De fiecare data cand cupleaza ambreiajul si accelerez mai tare se aude un fluierat, daca pornesc incet fara sa accelerez brusc nu se aude nimica.

De patinat nu am simtit sa patineze ambreiajul niciodata, doar acel fluierat se aude, cand am luat masina nu-mi facea asa.

Ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu iti patineze cureaua de la accesorii.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema la masina din semnatura, motor AXR

cand am ambreiajul liber se aude un troncanit de la cutie sau ambreiaj, cand il calc zgomotul dispare, cand schimb vitezele nu agata, totul ok, doar troncanitul care se aude destul de tare.

Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul.Nu costa mult,dar e bine sa ai ceva timp liber cand te apuci.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rulment ma ganeam si eu. Deci trebuie sa dau cutia jos. Un manual de "dezmembrare" gasesc pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba,stai un pic ca acum am vazut mai bine ca tu ai "dizal".La asta daca e ambreiajul cu masa dubla inertiala(DMF) e posibil sa ti se fi uzat volant.La plecarea de pe loc se aude vreo bataie ceva?Eu sincer ma rog sa scapi ieftin.Oricum decat sa treci direct la volnta mai bine incepi cu rulementul.Mai asteapta un pic sa vezi ce mai zis si colegii mai experimentati in ale TDI'urilor.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am trepidatii sau batai la plecarea d p loc deci volant ar fi buna. O sa merg asa sa vad daca se amplifica zgomotul. Daca nu, la primavara vede un rulment nou sau tot kit'ul.

Am uitat sa specific, masina are 250.000Km, rulati in DE, in RO am cu ea 3000km, o am de 2 luni.

Modificat de Jointman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si iata ma lovesc si eu de traditionala problema cu volant si mai apoi ambreiajul. Cam de vreo 1 an de zile se auzea un clincanit usor cand masina era la liber. Calcam ambreiajul...nu se mai auzea nimic. La pornirea de pe loc un usor trepidat. Cu timpul tot mai grav, dar cu talent am invatat sa plec usor de pe loc pana prindea avant si atunci nu se mai simtea decat foarte usor acel trepidat. Si am mers...cam 1 an, pana ieri. In mers a inceput sa faca fite...nu mai intra in a 4-a, nu mai puteam cobora in a 3-a decat daca reduceam bine de tot viteza(cam cat e nevoie sa intrii in a 2-a). Opresc intr-o parcare sa vad exact ce si cum. Surpriza(sau nu) si la plecarea de pe loc dezastru. Un vuiet de genul Daciilor 1300 care aveau ambreiajul praf. Pana la urma se urneste din loc, un zgaltait puternic si o iau din loc.

Mers mecanic..concluzia: volant mi-a distrus si ambreiajul cu timpul. Dar si daca schimbam acu un an volant oricum trebuia schimbat si kitul de ambreiaj pt ca daca nu, nu are sens sa dai banii pe manopera.

Deci iata-ma maine programat la service.

Din ce m-am interesat in Cluj am gasit volant+kit ambreiaj LUK la 15 mil + 4.5 manopera sau volant+kit ambreiaj Sachs la 18 mil + 2 manopera.

Mergeam pe a doua varianta dupa ce am citit pe forum despre LUK.

Dar am gasit o varianta mai buna la un prieten din Medias ce are service. Imi scoate piesele la 12.5 mil, la fel volant+kit ambreiaj Sachs si ma ia manopera 3.5. Deci ies in 16 milioane cu piese de calitate si treaba facuta de o persoana de incredere.

Acum nu imi ramane decat sa ma rog ca apuc sa parcurg cei 120 de km si sa nu ma lase de tot, sper sa nu fie aglomerat incat sa ajung de prea multe ori sa stau pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul in locul tau nu mas risca sa merg 120 km cu ea in situatia care e ca daca domane fereste te lasa in drum ce faci??bafta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai diferenta de pret Cluj - Medias, cu aceleasi piese, e de 4 milioane. Daca ma lasa in drum dau banii pe tractare si macar am incercat, daca nu ma lasa Bingo si am economisit 4 milioane.

De bafta, da, am nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai grav ar fi sa nu iti intre in nici o viteza, dar si asa poti sa mergi si fara ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit deja instructiunile si pt cazul asta. Revin sambata dupa intoarcerea in Cluj cu concluzii/ sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit. Drumul dus fara probleme, drumul intors...cu trenul. Bineinteles dupa cum stim cu totii un necaz nu vine niciodata(dar chiar niciodata) singur.

Pe drum incolo am constatat cu mirare ca nu mai face figuri, chiar si la pornirea de pe loc imi intra in viteza fara probleme si nu se mai auzea niciun zgomot si nici macar trepidatii asa puternice. Explicatia dupa demontare in service? Era praf praf, ros totul, se mira si mecanicul cum de mai mergea totusi.

Bun, se pune pe treaba si a doua zi ma suna: surpriza! Doua de fapt. 1) am volant cu masa dubla, deci piesele care le comandase nu se mai potriveau si au trebuit comandate altele cu 300 mai scumpe. 2) pe langa volant si ambreiaj mai era distrusa si furca de la ambreiaj. O piesa nu f scumpa, undeva la 100 de lei dar... care e de negasit. Comanda direct din Germania si dureaza undeva intre 3-5 zile. Astfel masina a ramas suspendata frumos pe elevator si eu m-am intors la Cj cu coada intre picioare pt o piesa ce o poti tine in palma.

Per total costurile reparatiei 19 mil 800 de mii si o sapt. fara masina. Am niste nervi de nu va puteti imagina.

Numai de bine.

Modificat de BDG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!