Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

cristianionut

pentru ceva foarte sportiv exista asta sachs sportiv, la varianta dualmase.

un utilizator de golf 5 membru forum a trecut din dual mass in varianta simpla, sportiva si parea multumit.

din pacate nu avem un topic: volant simplu versus volant dualmass (bimasica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac cu golf-ul meu in jur de 60000 km / an,dar preponderent in oras si destul de sportiv,deci cred ca ma voi orienta catre varianta simpla de volant,poate ma va tine mai mult,sper.

In mod sigur e cea mai buna alegere in cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, daca imi poate spune cineva despre ce e vorba va rogggg

eram la semafor, cu masina scoasa din viteza, cand am calcat ambreiajul sa bag in viteze a '' cazut'' pedala, am tras de pedala s-a ridicat si a ramas blocata . si asta a fost : e in continuare blocata si nu o pot apasa.

stie cineva care poate fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de frana este la ce nivel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am hotarat.Am sa aleg kit-ul cu volant simpla.Calaresc masina destul de mult si preponderent in oras.Din cate am inteles de la voi,varianta simpla este mai fiabila iar pretul este cu aproximativ 400 lei mai ieftina decat varianta dubla.Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui impresiile dupa ce faci operatiunea . Am schimbat si eu volant dar cu una la fel cu dubla masa Personal nu am vrut un risc inutil fiind in joc si ceva bani.

Un coleg de pe forum dupa ce montase volant simpla avea ceva trepidatii parca si zgomote la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut
M-am hotarat.Am sa aleg kit-ul cu volant simpla.Calaresc masina destul de mult si preponderent in oras.Din cate am inteles de la voi,varianta simpla este mai fiabila iar pretul este cu aproximativ 400 lei mai ieftina decat varianta dubla.Multumesc de ajutor.

Pe acolo sunt si eu ca optiune, dar pe linga bani la mine in ecuatie mai vine altceva: turbina.Am schimbat turbina cu una mai mare (de 3o ooo de km) si toti prieteni ma indeamna sa trec la stage 2 de tuning (adica turbina mai mare si ambreiaj sport), dar eu sunt cam simplu si nu vreau cipcirip (nu cred in el).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.Daca se repeta intrebarea va rog sa ma directionati la un link corespunzator.La masina din semnatura TREBUIE sa schimb ambreiajul.Simptome:

1.Pedala moale

2.Debraiere luuunga si in partea de sus.

3.Intrare greoaie in viteze(mai ales in marsarier imi caraie cu motorul incalzit,la rece merge bine)

4.Schimbatorul dupa ce se incalzeste motorul trebuie sa insist(sa apas bine) sa intre in viteze.

5.Dimineata,la prima pornire,se aude ca un greieras cu ambreiajul calcat,cu piciorul luat dispare(este destul de greu perceptibil dar eu il aud).

Clar,kit de ambreiaj cat de repede.Astea nu e problema ca am de gand sa o bag in reprezentanta(sunt prea sarac sa dau de 2 ori bani pe piese prea ieftine).

Intrebarea:volant bimasica am(adica sunt 99%sigur).Trebuie sa o schimb odata cu ambreiajul?Cum imi dau seama daca trebuie schimbata volant?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea:volant bimasica am(adica sunt 99%sigur).Trebuie sa o schimb odata cu ambreiajul?

Eu sunt 99% sigur ca nu ai volant bimasic. Motorul de 1.6 benzina are cuplul motor prea mic ca sa aiba nevoie de asa ceva.

Deci nu e nevoie sa schimbi si volantul ( decat daca discul de ambreiaj a ajuns la nituri si a deteriorat suprafata de contact a volantului ).

In majoritatea cazurilor insa volantul clasic nu se schimba odata cu inlocuirea kit-ului de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa...nu te contrazic.Si in cazul schimbarii volantei cum imi dau seama daca e nevoie de una noua?Adica simptome se pot sesiza sau doar dupa ce se da jos ambreiajul?Multumesc pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sunt putin in dubi in schimbarea ambreiajului la un VW BORA model 1,6, an 2000, 101 CP ... am avut mai multe oferte> SACHS , VALEO sau LUK la bani diferente mici!

am nevoie sa ma orientati un pik!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sachs si/sau Luk sunt marcile cu care grupul VAG echipeaza masinile. Poti alege oricare din cele 2 variante.:rolleyes:

Modificat de Tavy81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri mi-am pus kit-ul nou+ volant single mas.Am ales valeo caci era cel mai ieftin kit(1300+350lei manopera).Mecanicul mi-a spus ca pe langa volant dusa,aveam si un pin rupt de pe discul de ambreiaj.Cand am scos masina din sevice am fost extrem de surprins:liniste deplina.Incredibil de silentios torcea motorul,eram mult prea obisnuit cu galagia produsa de volant,probabil.In pedala nu mai am absolut nici o vibratie,parca este benzinar!De la service am plecat direct la un drum de Timisoara-Cluj-Timisoara,condus sportiv,cat mi-a permis drumul si traficul.Sunt foarte multumit,intra foarte usor in viteze,parca este masina noua,in schimb am observat altceva:cuplul,parca este mai mic,sau m-am obisnuit eu cu vechiul ambreiaj unde aveam un demaraj destul de mare cand calcam pedala in depasiri.In concluzie sunt foarte multumit de volant single mas versus dual mas,dar am urmatoarea intrebare:Noul ambreiaj imi poate influenta cuplul Nm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

pana discul de ambreiaj capata aderenta necesara, cuplajul este similar ca la placutele de frana la rodaj.

Fiindca esti singurul care a postat impresii despre trecerea de la dual mass la singel mass, ca volant, poate ai timp si ne spui cum se comporta masina dupa primi 500 de km rulati cu noul ambreiaj.Mai ales daca sunt renumitele vibratii la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am stricat 2 volante bimasice in cca 150.000 km parcursi si satul de vibratiile specifice unei volante blocate, am hotarat sa trec la volant normal, single mass.

Asa ca am pus kit-ul Valeo cu volant single mass si sunt foarte mutumit de cum merge masina acum. NU prezinta nici un fel de vibratie la ralanti, sau de zgomot la apasarea pedalei de ambreiaj, cupleaza lin si fara nici un fel de zmucituri.

Am de 2 zile ambreiajul nou si am mers in jur de 30 Km cu el, dar de maine o sa intre in regim de exploatare de 150 km/zi si sper sa nu ma dezamageasca.

Voi revenii cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut deja 600 km cu noul ambreiaj si pot spune ca deocamdata nu este nici un fel de vibratie in pedala,schimbator...nicaieri.Ma asteptam la vibratii,din ce citisem pe forum,dar sunt foarte incantat ca ele nu exista si sper sa nici nu apara.Mai revin cu impresii pe parcurs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am si eu una mica problema cred ca de la ambreiaj...se comporta in mai multe feluri,cum ar fi`:

1. pornesc masina si cand bag 1`a sa plec de pe loc sau mansarriere parca se rupe ceva la motor, doar odata se intampla.

2. dupa ce merg o perioada cu masina si apoi vreau sa dau cu spatele .. la fel se intampla pocnitura aceea la motor foarte dura.

3. daca schimb vitezele cand merg sportiv sau ceva de genu`parca se smuceste motorul, precizez ca si la accelerare si cand iau picioru de pe acceleratie face la fel asta peste 1800turatii.

Dati`mi niste sfaturi cam care ar fi`problemele. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa simptomele descrise, tind sa cred ca ai volantul blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alte pareri...va rog frumos ca mie frica sa mai merg cu ea asa...o menajez cat pot de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa aproximativ 1000 de km cu noul ambreiaj, pot sa spun ca este totul in regula si nu l-am menajat deloc. Primi 300 de km am mers mai linistit dar dupa asta...saraca masina ...a fost solicitata rau de tot. Consumul mediu pe BC2 este de obicei in jur de 6 la mine. Mai precis, era. Dupa ce am schimbat ambreiajul si am resetat BC imi arata un consum mediu pe BC2 de 7% in aproximativ 1000 de km. Nu apar vibratii la accelerari violente, nu sunt socuri la schimbari rapide ale treptelor de viteza si masina accelereaza lin pana la viteza maxima (legala ;) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

deci viitorul suna bine,pe mine m-ai convins, voi trece pe volant monomasica dupa 265 000 de km cu volant bimasica, de la valeo.

In treapta 5-a daca dai talpa de la 2500 de ture in sus, se simte ceva accelerare la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alte pareri...va rog frumos ca mie frica sa mai merg cu ea asa...o menajez cat pot de mult.

Verifica in prima faza tampoanele de motor, iar daca sunt OK, nu-ti ramane decat sa dai jos cutia sa verifici starea volantului.

Pareri poti primi o suta, insa daca nu treci la fapte (sa verifici componentele suspecte), poti avea surprize din cele mai neplacute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,se simte.Am deja 1500 km cu noul kit single mas si este super ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna.Am o problema la masina,golf 4 tdi cu motor axr respectiv atunci cand las ambreiajul se aude un zgomot ca atunci cand ar freca ceva fier pe fier.Este posibil ca discul de ambreiaj sa fie gata?In acest caz trbuie sa schimb numai discul sau kitul de ambreiaj.Mentionez ca nu am mai avut prb pana acum dar de vreo 2 zile am urcat o panta si a trebuit sa tin masina din ambreiaj drumul fiind f rau.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie pe duca ambreiajul si daca e se schimba tot chitul disc-placa de presiune-rulment de presiune.Da a,breiajul prinde sus de iti face zgomotul respectiv,si cati km ai cu el???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!