Jump to content

givrarea galeriei de admisie


vladucu
 Share

Postare recomandată

de ceva vreme ma confrunt cu o problema,care din auzite ar fi normala,dar la mine e cam neobisnuita...acum,pe timpul rece, am observat ca dupa pornirea motorului galeria de admisie incepe sa inghete si imediat carburatorul devina ca un cub de gheata.fiecare piesa a sa devine inghetata,pana si gascanul prezinta semne de inghet.ma gandesc ca aceasta problema este legata de alta, si anume neincalzirea uniforma a tevii de sub galeria de admisie.in maxim 2 min de la pornirea motorului capatul din dreapta al acelei tevi devine fierbinte pe cand cel din stanga abia este caldut.am verificat galeria,am curatat-o si am pus-o la loc.aceeleasi probleme.am dat esapamentul jos,am curatat tevile de funingine.aceeasi problema.O alta chestie ciudata este ca in masina aerul cald vine decat pe partea dreapta,pe stanga vine rece.

SA FIE PROBLEMA LA PISTON?

Incalzitoarele nu sunt infundate deoarece aerul ajunge in masina.Poate vi s-a intamplat si ma puteti ajuta.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat daca ai ardere la cilindul 3 cel putin (poate si 4)? neveninf]d caldura pe stg inseamna ca cil 3 (cel putin ) nu arde amestecul...posibil sa iti mearga in 3 masina, sau chiar 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai la asta m-am gandit si eu si de asta am intrebat.nu am avut timp sa verific azi dar o voi face maine.este ciudat pt ca am observat si o scadere a puterii motorului,ultima daca cand am mers cu ea neputand sa merg cu viteza "4" si nedepasint 50 deoarece incepea sa tremure

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam ca e de vina ori fisa ori bujia ...sper sa nu fie pistonul ca atunci e de rau...o sa verific maine bujia si fisa si revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat si o scadere a puterii motorului,ultima daca cand am mers cu ea neputand sa merg cu viteza "4" si nedepasint 50 deoarece incepea sa tremure

pai cum ai vrea sa mearga cu atata zapada in carburator ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu inghetatul carburatorului e de mult si dureaza cateva minute bune,pana incepe sa se incalzeasca...undeva in jur de 7-8 minute..si inca o chestie.....e pposibil sa fie si din cauza returului?din cauza consumului prea mare(30 km cu 6L ) am facut si retur si ma gandesc sa nu cumva sa se piarda presiunea creata de pompa...sau ceva de genul.ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are treaba cu returul. eu zic sa te duci si sa te culci 9asta in cazul in care mai poti dormi :tomato: ) si maine sa te uiti la cilindrul 3 si eventual 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un fenomen absolut normal. Condesul ori depresiunea formeaza acea ghiata.

Sa vina Bogdan sa ma corecteze, daca m-am iexptimat gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate vaporizarea benzinei o formeaza? zic si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E similar cu efectul pe care il obti pulverizand un spray.

Nimic preocupant. "Stati linistiti la locurile voastre", a spus unul inainte de a da coltul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice lichid cand se vaporizeaza se produce o scadere a temperaturii locale,pe baza asta merge frigiderul :)

La bezina, temepratura locala scade cu cca 25 de grade, deci daca aerul de admisie are 5 grade, in dreptul orificiului de relanti se inregistreaza cca -15 grade si umezeala din aer ingheata si se depune pe gaurica,o astupa imediat. Dea ceea aerul e prelevat din jurul galeriei de evacuare sau se monteaza piese electrice fierbinti in zona relnatiului pe carburator.

Eu am avut mari probleme cu asta desi aspira aer cald ,cum era putin ceata si ~5 grade afara jivra bocna in mers,chiar si dupa ce motorul era le temperatura nominala. Facea turturi lungi pe difuzorul mic . Am baga din evacuare o teava de 10mm direct in gura carburatorului si cand jivreaza dau drumul la gaze, le topeste de n-am treaba. Si am si un pseudo EGR in felul asta . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Echilibru e foarte precar in acest caz. De exemplu la mine ( typ 3 ) galeria de admisie e foarte scurta. Cu toate astea daca socurile nu sunt in pozitia de iarna iar termostatul deschide prea repede sau e permanent deschis in primele 15-20 de minute de functionare a motorului la o temperatura de -3 -5 grade merge ca un cur sau ca o dacia fara carton la radiator. Daca socurile sunt in pozitia de iarna si termostatul e reglat si functioneaza merge ok si la -15 grade. Deci inainte de a reinventa apa calda si mersul pe jos asigurativa ca lucrurile sunt "ca la carte" ;) . Astea au fost masini bune la vremea lor facute sa mearga din Sahara pana la Moscova si poate si mai departe :) . Dar cel mai bine puneti motoare de Golf, Audi, Dacia, Mercedes sau ce mai vreti si se rezolva toate problemele. Problemele se rezolva si prin programul RABLA ca doar sunt masini depasite ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eeee ... bogdane, ce faci ? iar ai luat-o in jos?...cine are masini d'astea, ori e impacat cu ideea ca asa merg, ori este ca mine si cauta sa imbuntateasca sistemul.. btw.. simbata probez noua galerie cu noua pata calda made by bogdan_bus ... sa imi tineti pumnii ...

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu nefunctionarea pistonului 3 s-a rezolvat....bujia era fleasca si prezenta urme de ulei...a fost curatata si merge brici...ma gandesc sa nu fie o problema de chiulasa pt ca bujia este noua....o nefunctionare corecta a supapelor sa fie problema?s-au verificat si culbutorii si s-au reglat...chestia cu inghetatul carburatotului nu stiu daca s-a rezolvat..o sa verific maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care-i numaru' 4 ca eu l-e tot schimb intre ele? :icon_thumright:

Modificat de mircea_cotiga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu le-am verificat pe celelalte sa vad starea lor,decat am verificat daca functioneaza scotand si punand fisa la loc....atata tot....sa fie cumva si celelalte umede sau ceva de genu?

bujia NR 4 este cea mai din spate de pe partea stanga :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mircea se referea la beri!

Toata discutia asta e de la efectul de sera. De acolo se trag toate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujia 4 este pe stanga dar in "fata"(de fapt inspre spatele masinii). Bujiile sunt asa cum te uiti la motor:

3 1

4 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujia NR 4 este cea mai din spate de pe partea stanga :blah_:

ia vezi coane, nu cumva ai si fisele bujiilor inversate intre 3 si 4 daca tu ai crezut ca aia e 4 si de fapt e 3 ???? Ca atunci se explica si de ce iti merge motorul rau si ai bujiile alea ude !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in nestiinta mea am considerat ca problema este la pistonul 4 dar vazand schema, problema era la pistonul 3..deci imi cer scuze ca v-am indus in eroare....oricum,chestia ca nu se incalzeau incalzitoarele pe partea stanga era din cauza pistonului 3....greseala insesizabila...

cum spunea....problema cu udarea bujiei NR 3 a reaparut...cu masina nu s-a mers.decat a fost pornita pe loc si atat...

Astazi am reglat iar culbutorii cu lera la 0,15-0,20 dupa care am plecat cu masina.s-a comportat bine,chiar f bine as zice (sa nu o laud prea mult ca apoi poate face mutre iar :blah_: )

am inteles ca problema sa fi fost din cauza culbutorilor,acestia fiind prea stransi iar supapa de admisie sa nu se inchida etans

apropo de bujii.....NU mai am de gand sa ferific bujiile in timp ce merge masina :D de 2 ori m-a dat cu capu de capota ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica ? te-ai curentat ? Pai nu prea e normal, fisele alea sunt in firea lor ? (izolator fisurat, imbatranit, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-a curentat ceva-ceva...fisele le-am schimbat,bine...2 de un fel si celelalte orfane saracele..dar merg....cand am facut motorul nu am avut altele si pe astea le-a avut mecanicu...pe astea le-am pus...au mers pana acu asa ca nu le-am mai schimbat...am in plan schimbarea lor si a capacului de delco :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se pare ca nu prea merg nici alea daca zici ca te curenteaza; pesemne ca scapa ceva corent pe acolo la masa si atunci logic ca bujiile respective dau scanteie din 2 in 13 si le gasesti ude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!