Jump to content

Tuning 1.4 TDI - care ar fi operatiile posibile


cosmin1012
 Share

Postare recomandată

pentru un 1.4 tdi, in special BNM, cum se tuneaza? adica nu doar chiptuning. schimbari de piese, turbina, injectoare etc. se pricepe cineva? de asemeanea iau in considerare schimbarea motorului cu un ASZ dar vreau sa stiu si ce as putea scoate din motorasul in 3 cilindri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,poti scoate 150-160 de cai fara probleme.In primul rand tre pusa turbina cu geometrie variabila pt ca masina are turbina cu wastegate+sistem de comanda la vnt si se updateaza softul .Noua turbina va intra cam pe la 1800 de ture deci mai jos!Injectoarele masinii sunt aceleasi cu cele de 1.9 tdi 101 cp deci se pot upgrada fara probleme.Un alt intercooler este nevoie pt o turbina mai mare.as i said 150-160 de cai no problem.Poti pune si un asz pe masina...dar nu o sa ti-l inscrie rar-ul pt ca puterea e prea mare de la 75 la 131 ...poti pune un motor cu maxim 50% mai multa putere deci un 1.9 tdi de 101 cai ti l-ar inscrie.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.multumesc de info. ce ar fi mai rentabil? cam cat ar costa tuningul pentru 1.4 adica injectoare, turbina si intercoler mai mare si cat ar costa tot procesul cu schimbul de 1,9 de 101 cai? nu ma pricep la chestiunile cu rar-ul.de asemenea as vrea sa stiu daca se potriveste cutia de viteze de la ASZ in 6 trepte la BNM al meu..daca stie cineva...

Modificat de cosmin1012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ti-am dat pe pm pretul la kitul turbo pt masina ta....ca sa pui un 1.9 tdi de 101 cai pe masina ta ai nevoie de instalatia electrica,motorul si cutia de viteze...in prncipiu cu vreo 2500 de euro piesele+montajul cat o mai fi e cam greu sa gasesti electrician sa iti faca transformarea...multe fire:) ...te mai costa la rar modificarea pe talon si nu mai stiu ce teste iti fac aia...n-am idee pretul.Cred ca poti pune cutia de asz pe motorul tau...nu vad de ce nu ar merge...dar vezi ca tre sa schimbi si ambreiajul si volant .

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha. si un ambreiaj sport si volant pentru cutie asz cam cat ar mai fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

din cate stiu, turbina la 1.4 tdi cod motor BNM intra la 1600 de ture.

motorul este in 3 cilindri, injectoarele de ASZ nu cred ca se potrivesc pe BNM.

daca scoti 150cp din 3 cilindrii esti mare...

motorul asta si asa e dezechilibrat saracul...

ai de schimbat..turbina + adaptare,injectoare, intercooler(vezi cat loc ai),ambreiaj, evacuare, frane.

toata treaba duce la minim 4-5k.

cel mai bine..alta masina cu motor mai mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin1012 vezi in topicul din semnatura gasesti acolo pe stagii ,cat cuplu tine etc.

@zaxas Toate motoarele 1.4 tdi pd in 3 pistoane au internele de pd 101 ,evident minus un piston.Injectoarele de pd131 merg fara probleme.Ambreiajul nu stiu daca va cadea sau nu ,dar e destul de ieftin ambreiajul.Pretul nu este chiar asa de mare pe cat crezi tu de fapt nici macar jumatate nu costa.Nu are nevoie de evacuare masina sa scoata caii astia.Cred ca daca pui si niste biele forjate scoti si 200 de cai nu e asta o problema:) .Facem si dyno test dupa nu e problema in caz de are cineva dubii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in motorul de 1.4 se pot pune interne de 1.9 sau 2.0 l sigur.. + turbina, interooler marit, soft, s.a.m.d si cred ca ar depasi cei 150,160 de cai :icon_thumright:

in locul tau as pune un motor pe benzina.. (cauta mai bine un GTI pe la dezmembrari)

spor la modificat.. :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbo+intercooler+injectoare+admisie+soft 140-160 de cai .

Cea mai mare bataie de cap e sa pui turbina cu geometrie variabila avand in vedere ca masina are turbina cu wastegate.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am hotarat sa pastrez motorul, si o sa ii fac un tuning cu cele mentionate anterior de 5TORM. motorul de gti cred ca e si mai complicat de schimbat decat un 1.9 tdi pentru ca e pe benzina si asta implica si alte costuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 1.8 turbo are electronica f complicata la fel si 2.0 tfsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!