Jump to content

Tipuri de volante si de ambreiaje


1303S
 Share

Postare recomandată

Am fost, am vazut si erau de 180 si fara soare.

Sorry pt. incurcatura :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am volant cu 130 de dintzi, dar ambreiajul e cu catzei! :D

Care e esplicatzia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esplicatia e ca ambreiajul cu catei echipeaza motoarele de 1200/1300 iar ambreiajul soare s-a generalizat cam dupa 1973

la motoarele de 1200 e suficient un ambreiaj de 180 mm, mai ales ca au putut refolosi acest ambreiaj de pe volantele cu 109 dinti (pentru versiunea 6 volti) pe volantele cu 130 dinti (versiunea 12 volti) - parerea mea...

in fine, cererea ramane deschisa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost, am vazut si erau de 180 si fara soare.

Sorry pt. incurcatura  :D

<{POST_SNAPBACK}>

am si eu o intrebare, putin cam offtopic dar o leg de pozele atasate:

discul acela cu arcuri de la ce masina este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacie, Oltcit, Wartburg.......

Atata timp cat are D=180 si se potriveste pe caneluri.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacie, Oltcit, Wartburg.......

Atata timp cat are D=180 si se potriveste pe caneluri.....

<{POST_SNAPBACK}>

deci sa inteleg ca s-ar potrivi si discurile de dacie si Oltcit? de Wartburg stiam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala de Oltcit parca da. De Dacie nu stiu sigur.

Atata timp cat se potrivesc la dimensiune si caneluri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ash pune 200 in loc de 215 pe duba (1600), ca am probleme cu 215-ul meu (placa si discul), credetzi ca o sa patineze la un stil de condus molcutz? :banghead: Totushi, uneori incarcatura e la (sau peste) limita :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

uite ambreiajul meu de pe 1600 de la bus inainte, si dupa ce l-am schimbat. m-a costat 56 de lei, diametru de 215. mie mi-a zis mesteru` ca inainte nu era prins calumea in nituri. intre placa de presiune si volant aveam la fiecare surub cate 2 saibe, puse pe post de distantier, dupa ce am luat discu de la mester, mi-a zis ca ACUM e mai gros cu 2 mm, sa explice treaba saibelor? :D si mai e ceva, a folosit nituri "duble", sau "cu umar" parca... a zis ca sistemul asta l-a vazut numai la BMW, sau la MERCEDES Cobra, ca cica pleaca mai lent de pe loc. asa sa fie oare? voi ce parere aveti?

Pt Mishul: adica cum, daca imi pun asta de 215, o sa am probleme? sa pun de 200?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ziceti, e buyn discul? e prea mare? e prea lat? sa stiu, il pun sus, sau imi caut altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!