Jump to content

Motorul 2.0 TDI pe Octavia II


Thheo
 Share

Postare recomandată

Sa te feresti cat mai bine posibil de 2.0 TDI PD(Pumpen Duse) cod motor BKP, nu sunt sigur dar cred ca au fost puse si pe octavii. Noile motoare 2.0TDI CR(Common Rail) care la detalii tehnice sunt identice cu cele vechi PD nu mai au probleme cu injectoarele. In rest motoare bune si puternice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • raz.ro

    26

  • NHT

    17

  • DArtagnan

    14

  • Diesel

    13

Top Posters In This Topic

Pe Octavia II nu s-a montat niciodata BKP, asa ca poti sa iei cu incredere orice cod cand vine vorba de 2.0 TDI de 140 cp pt ca nu vei avea probleme cu injectoarele. Singura motorizare care sufera de boala Passatului B6 este motorul 2.0 TDI de 170 cp cod BMN montat pe Octavia RS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am 49000 km si pe la 30000 km am schimbat senzorul de la axa cu came. In rest nici cea mai mica problema.

Modificat de vitelu2002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La multi ani si sarbatori fericite ! Vin si eu cu o problema...la masina din semnatura,cod motor BMM (8Valve) imi creste nivelul de ulei.Este posibil sa fie din cauza DPF-ului ? problema este ca zilnic fac cam 13 km pana la servici parcursi pe un fel de centura la o viteza constanta si bineinteles turatie constanta 2000-2500 rot/min ,care ar fi un atu pentru regenerarea filtrului daca nu gresesc...Am scos vreo 400ml in plus,precizez ca masina are 68k km iar cei 13 km sunt dus 13 intors.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul de ulei creste doar din cauza apei sau a motorinei care ajunge in baia de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221

  • Posted Today, 16:02
  • Nivelul de ulei creste doar din cauza apei sau a motorinei care ajunge in baia de ulei

:ceuameni:

Da,imi cer scuze daca sunt...dar nu vreau sa par rautacios.Daca am mentionat DPF-ul,atunci automat m-am referit

la posibilitatea amestecului motorinei cu uleiul (stiu ca la modelele fiat 500 1,3 m-jet cu dpf se intampla ceea ce mi se intampla mie) adica o cantitate de motorina ajunge in ulei din cauza DPF-ului...sa revin,nu sunt picat de pe luna..stiu ca alte lichide nu se pot amesteca cu uleiul,asa ca daca raspundem la o problema sau la o nelamurire prefer sa se faca cum se cuvine si nu in acest stil.Multumesc!

Modificat de shakeru06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai era un raspuns despre ce anume ar trebui verificat. La pompe duse nu prea are cum sa ajunga motorina in ulei din cauza DPF. Poate la CR (sau multijet) sa existe acest risc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor si la multi ani in noul an.

Daca as cumpara o masina mias comanda din nou masina dar cum nu ma lasa inima so vand cred ca am sa ma apuc de tuning pe ea.

Am 215 mii cu ea din 2005 si inca sunt indragostit de masina asta. din punctul meu de vedere cel mai bun motor este asta 2.0 tdi BKD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!