Jump to content

Motorul 2.0 TDI pe Octavia II


Thheo
 Share

Postare recomandată

off-topic.

:)

asa sunt desenate ceasurile de bord. ca sa nu te faca sa mergi tare. daca gradatia ar fi constanta ai fi tentat sa calci pedala mai tare. asa vazand acul sus si aratand o viteza mare te faca sa mai calci si frana nu doar acceleratia.

uita-te atent si la O2 ca o sa vezi ca dist de la 0-60km/h este egala cu dist de la 60-180km/h. la audi e 100% asa.

este chestie dovedita psihologic :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • raz.ro

    26

  • NHT

    17

  • DArtagnan

    14

  • Diesel

    13

Top Posters In This Topic

Asta stiam si eu, insa dealer-ul mi-a zis (masina fiind nou nouta) sa nu trec de 2000 ~ 2500 ture... :D

Please advice

Aceeasi situatie ca tine... Insa eu am 2100 Km cu ea, dar nu indrazneam sa o calc peste 3.000. Pana la KM acestia am mers si au aproape ca tine, adica am schimbat in jur de 2.300-2.500, fara nici un fel de talpa, etc. Acum insa cand am indraznit sa o calc putin, ma bucur intr-adevar de motor. Iti recomand sa faci la fel, .. cu moderatie insa. Vii la intalnirile saptamanale? Eu as vrea sa vin , insa nici unul din prietenii mei nu are motor de VW si nu prea as veni singur. Poate ne vedem pe acolo si mai schimbam impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reusesc deloc sa gasesc topicul cu conducerea corecta a tdi-ului, ma poate ajuta cineva cu un link? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu shtiu cat de off topic voi fi, dar incerc:

Nu mi se par performantele motorului atat de deosebite, desi ca sunet, intr-adevar suna mai silentios.

Edit by Diesel.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am cu o2-ul meu de 2.0 tdi,45.000 km,si nu consuma ulei deloc,merg lejer cu max 100km/h in localitati,si cu 120-140 in afara,rareori 160-180.Cred ca la ora actuala e cel mai performant motor diesel de la VW!Il recomand cu incredere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si io dupa juma` de an...daca maine ar fi sa cumpar o alta masina vag...tot cu motor 2.0 TDI :D

Pur si simplu meserias, cam gurmand la motorina cand este aglomerat...dar daca apuc sa merg si cu a 3-a

am consum in jur de 7%...5313KM i-am facut pana in Italia si inapoi via ungaria,austria si vreau sa va zic, ca m-a dus ca vantu si ca gandu :D

Salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
phantom21042003

Salut!

Motorul 2.0 tdi de pe O2 mi se pare exceptional! Poate cu o usoara lipsa de obiectivitate(avandu-l) va spun ca sunt foarte multumit de el, pana in 15000 de km mai exact undeva la 8000 am adaugat ce-i drept 0,4 l de ulei, insa reprizele acestui motor, consumul si de ce nu acel zgomot de diesel ma fac sa-l recomand fara nici-o retinere. Evident ca este mai pretentios acest motor la stiinta folosirii lui adica momentul propice pentru schimbat viteze la cald sau la rece, intretinerea lui, s.a.m.d.

Acum am aproape 40000 km si dupa a 2 a revizie undeva la 34000 am adaugat max 0.5 l ulei. Atat era necesar sa adaug uitandu-ma pe joja, mentionez ca am adaugat ulei in urma avertismentului de check oil level pe care l-am primit pe computerul de bord si nu dupa aprecierile mele in urma citirii de pe joja. Asadar , folosind acest motor mai mult extraurban decat urban si avand grija pentru o intrebuintare corecta, satisfactia este garantata, nu mai vorbesc de depasiri, de cuplul de 350nm care multumeste orice pretentios si de multe altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuplul de 350nm e la Rs tdi de 170 CP. Tu ai 320nm. Ma rog, irelevant acest aspect. Bine ca te bucuri de masina. Asta e tot ce conteaza. Chiar daca stai cu bidonul de ulei dupa tine.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca este mai pretentios acest motor la stiinta folosirii lui adica momentul propice pentru schimbat viteze la cald sau la rece, intretinerea lui, s.a.m.d.

Ia spune-ne si noua ce e asa de diferit la 2.0 TDI? Ca noi poate nu avem aceasta stiinta a conducerii lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Vii la intalnirile saptamanale? Eu as vrea sa vin , insa nici unul din prietenii mei nu are motor de VW si nu prea as veni singur. Poate ne vedem pe acolo si mai schimbam impresii...

:( Suna fain, da-mi un semn data viitoare :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 2.0 tdi si imi place f mult chiar daca merg cu bidonul de ulei dupa mine

am 9000 de km si este senzational, ce am observat este ca parca acum a inceput sa se lase

masina merge mai frumos, mai rotund si parca trage mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cipuletzul ... :(

si sa nu uitam culoarea.:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

phantom21042003

Da intradevar era vorba de 320nm,iar treaba cu uleiul cred ca si tu stai cu bidonul dupa tine. Ma rog este lipsit de importanta.

Pt Alextz verifica turatii recomandate la motorul de 2.0 tdi si vei vedea ce-am vrut a spune fara sa ies din topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt multumit de motorul asta. Am 10.000 km si nu am completat deloc ulei. Trage bine si nu consuma mult mai mult decat cel de 1.9/131 CP. Consum mediu pe BC in cei 10.000 km: 7.1l/100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4motion-ul este absolut senzational iar masina nu cred ca sar comporta lafel de bine fara el

acum cu chip cuplul a crescut simtitor cu toate ca e ceva f slab dar sunt aproape de 380 nm

overall am spus ca masina este senzationala eu nu ma plang de nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt multumit de motor , consuma ceva ulei (cam 2.5l in 10kkm mai aproape de top speed :blink: dar revenind la ritmul zilnic consumul e ok ca si la ceilalti de mai sus

referitor la carburant de abia dupa acea excursie sa ameliorat la cifra data de producator 5.5-5.7 in medie, dar mai mult extraurban :blink:

sunt curios ce se poate scoate din acest motot cu un tuning stage 2 si cam care ar fi costurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

nu mai scrie nimeni in acest topic. Sunt interesat de noi opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un motor de care sunt f multumit la cei 110 000km cat am facut pana acum. Urmeaza sa-i schimb distributia in scurt timp, ocazie cu care sper sa scap de un mic fasait ce apare numai "la rece" in zona curelei alternatorului.

Ulei nu mai completez de la 30 000km. Intre doua schimburi se cunoaste o usoara scadere de nivel pe joja, dar nu intr-atat cat sa se aprinda becul.....cred ca e un consum normal de ulei, as zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Reaprind flacara dupa 2 ani de repaus in acest topic.

Am masina din 2006 si as cumpara-o inca o data.

Am 74000 km si de la o vreme dupa ce-l fortez nitel sau merg mai mult cu ea in trafic si se incalzeste, se aude un zgomot metalic, parca ar atinge ceva...sa fie distributia?

Si cand pornesc masina dimineata si e frig, motoru cam tremura...merge putin sacadat, unii spun ca ar fi volant...

In rest trage ca o pantera, fac depasiri in mare fortza, sunt multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La fel face si la mine, la Passat (am 78.000 km). Motorul a devenit mai zgomotos si mai tremura la anumite turatii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

intentionez sa imi cumpar o skoda Octavia 2, SH din 2007-2009, preferabil 2.0 tdi 140cp.

Este ceva de care ar trebui sa ma feresc, exista mai multe tipuri de motoare pe diesel?

Stiu ca pe passat pe motor de 2.0 tdi sunt multe probleme cu injectoarele, exista aceleasi probeleme si pe aceste motoare?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!