Jump to content

Motorul 2.0 TDI pe Octavia II


Thheo
 Share

Postare recomandată

huh 1.9TDI de pe Octavia, are arbori de echilibrare ? de cand...?

Piezo nu are nici un motor cu 4 cilindrii inca din oferta VAG in afara de noul TDI de 170 cai care nici nu e disponibil pe Octavia. Si nu inteleg ce-ti pasa daca are piezo sau nu, tii asa mult la mediul inconjurator sau te dereanjeaza asa mult zgomotul de tdi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • raz.ro

    26

  • NHT

    17

  • DArtagnan

    14

  • Diesel

    13

Top Posters In This Topic

chiar ca sunt afon la moatoare, nu mai intreb nimic ;)

defapt m-am luat dupa acest post si am dedus ca 1.9 ar avea arbori si toate cele

Modificat de DArtagnan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut sunt nou p-aici , ma intereseaza sa-mi cumpar o O2 cu motorul diesel mai performant 2.0 , stau putin in cumpana si datorita faptului ca am auzit (circula tot felul de zvonuri) ca acesta ar avea ceva mai multe probleme / mai putin fiabil decat cel de 1.9:ca i-ar pica cutia , ca pe la 50-100kkm o sa trosneasca/hodorogeasca ; stiti ceva de lucrurile astea , cazuri concrete ar fi ideeal .Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai auzit aceste aspecte negative?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt nou p-aici , ma intereseaza sa-mi cumpar o O2 cu motorul diesel mai performant 2.0 , stau putin in cumpana si datorita faptului ca am auzit (circula tot felul de zvonuri) ca acesta ar avea ceva mai multe probleme / mai putin fiabil decat cel de 1.9:ca i-ar pica cutia , ca pe la 50-100kkm o sa trosneasca/hodorogeasca ; stiti ceva de lucrurile astea , cazuri concrete ar fi ideeal .Multumesc mult

@Brutus: Incearca sa aduci argumente pentru ceea ce spui! In acest topic sunt multe pagini si poti gasi informatii utile postate de utilizatorii acestor motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimate domn , trebuie sa intelegeti ca in lumea aceasta inclusiv pe acest forum sunt si multi carcotasi.Motorul de 2.0 tdi a aparut prima data in 2003 pe AUDI A3 si nu am auzit pe nimeni sa se planga despre el.Este un super diesel de 140 CP .

huh 1.9TDI de pe Octavia, are arbori de echilibrare ? de cand...?

Piezo nu are nici un motor cu 4 cilindrii inca din oferta VAG in afara de noul TDI de 170 cai care nici nu e disponibil pe Octavia. Si nu inteleg ce-ti pasa daca are piezo sau nu, tii asa mult la mediul inconjurator sau te dereanjeaza asa mult zgomotul de tdi ?

Vezi ca motorul de 2.0 tdi de 170 cp este disponibil si in versiune cu injectoare piezo electrice pe Octavia 2 RS . Pe Skoda motoarele cu injectoare piezo se pare ca vor fi disponibile din 2007. Se preconizeaza ca toate motoarele concernului VW AG cu tehnologie pompe duze sa fie schimbate cu tehnologie PPD (injectoare comandate piezo electric).

Octavia RS cu motorul 2.0 tdi am impresia ca nu este disponibila (inca!!) la vanzare in Romania .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de pilda am "auzit" ca O2 ar avea probleme cu cutia de viteze. Asta de la cineva angajat la o firma care are mai multe O2, dar el era "bucuros" ca are un Passat (nu modelul nou). Doar zvonuri.

De la utilizatorii de pe forum nu am auzit asa ceva. Mi se pare doar ca sunt "strugurii amari" si de aia ....

Daca ne uitam mai bine poate "mai putin fiabil" o fi exagerarea faptului ca consuma ceva ulei in rodaj. La cutie poate li se pare prea scurta si gresesc treptele si iar exagereaza. Trosnetele/hodorogeala o fi garniturile de usi care la uni mai scartaie un pic.

Dar ca sa ajungi la aceste afirmatii este cale lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 2.0 TDI 170 CP va echipa in curand(pe piata noastra) A3, Altea, Golf V si probabil Octavia RS TDI. Despre fiabilitate, nu s-a zvonit nici o problema, cel putin in presa de specialitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de fiabilitate am citit doar o problema, un membru vwf (nu mai tin minte nick-ul) care a avut motorul de nou, cu fisura in blocul motor, inlocuit complet pe garantie. Oricum este singurul caz pe care l-am auzit vreodata de probleme cu 2.0TDI. A... si vesnicele discutii cu consumul de ulei. Mi se par tampenii atata vreme cat *ORICE* sofer ar trebui sa aiba un litru de ulei in masina. Ocupa putin loc, cantareste putin dar iti poate salva motorul la o adica. Deh.. pentru unii un bidon de 1L si o verificare a nivelului la 2-3 luni li se pare o corvoada. Cred ca ei duc lenevia umana la un nivel superior (Daca este vreun membru vwf care se potriveste pe aceasta descriere imi cer scuze fata de el).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. daca e membru se scuza :rolleyes:, dar nu cred ca e vorba doar de lenevie. adik eu am tras de mine vreo 3 zile pana am apucat sa verific uleiul (asta pt ca nu il mai verificase-m de vreo luna) si a durat atat din cauza treburilor si lucrurilor pe care le faceam si uitam de fiecare data cand as fi avut putin timp si nu pt ca nu sunt atent cu masina si nu imi pasa.

referitor la 2.0 tdi, este un motor foarte bun. am un preieten foarte bun cu un audi a3 sportback din 2005 care are deja 16.000 km si care merge struna. nu are nici o problema cu masina si mai are si cutie dsg.

in rest toate sunt zvonuri. numai bine. (mi-ar fi placut si mie 140 caluti ) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul 2.0 TDI este superb, fara nici o exagerare!!! mai ales daca are si o remapare facuta de excelenta sa Dragos Voinea / TCMTurbo :P

si ma refer la cuplu, putere, elasticitate, lipsa vibratiilor de orice fel etc...

cutia este perfect etajata si e normal sa aiba rapoarte ceva mai scurte decat una in 5...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de fiabilitate am citit doar o problema, un membru vwf (nu mai tin minte nick-ul) care a avut motorul de nou, cu fisura in blocul motor, inlocuit complet pe garantie. Oricum este singurul caz pe care l-am auzit vreodata de probleme cu 2.0TDI.

Cred ca era vorba despre un nene cu un VW Passat nou cu motor 2.0 tdi .Dar gandeste-te ca un Passat este si mai scump si acolo si clientela are alte pretentii ............La Skoda nu am vazut sa fie asemenea probleme ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul nostru , imircea. dupa mult tam-tam s-a rezolvat problema. (masina era in garantie0 dar am impresia ca istorioara este prezenta undeva pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am ridicat masina din semnatura, inca sunt "ud"!!!

masina de masina, motor de motor....maraie ca un motan suparat...sunt fericit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DArtagnan: Felicitari pentru achizitie !

PS: Esti cam :P dar sa zicem ca e de bucurie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci asa: Am cu motanelu` meu doar 150 KM la bord si sunt in extaz. Motorul face toti banii, in a doua si a treia (defapt in orice viteza, insa n-am iesit din Bucuresti sa testez a 5-a si a 6-a) te baga in scaun. Cel mai mult imi place cum maraie motorul, de aici si porecla "motanelu"...tin sa precizez ca motorul este foarte silentios si dom` @audi_fan poate sa confirme caci mi-a vazut masinutza la ultima intalnire (ieri)...

Despre consum...cand merg in aglomeratii trece de 10%, insa cum am iesit pe autostrada spre Pitesti a sarit sub 7%, insa nu uitati, inca "nu stiu" sa conduc aceasta masina (este prima mea masina diesel) deci luati ca atare. (nu turez peste 2000 ~ 2300)

Cam atat despre motor caci nici eu n-am apucat sa-mi dau seama bine ce am fraee (bice caluti :)

Mai revin cu impresii.

Eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este super , economic , performant , silentios si fara vibratii , poate unul din cele mai bune diesele de 2.0 litri si 4 cilindri, am ascultat si alte diesele de la firme concurente si nu m-a impresionat nici unul prin silentiozitate asa ca ramane ca timpul sa arate daca este si foarte fiabil ca o incununare a celorlalte caracteristici bune care le ofera acest motor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre consum...cand merg in aglomeratii trece de 10%, insa cum am iesit pe autostrada spre Pitesti a sarit sub 7%, insa nu uitati, inca "nu stiu" sa conduc aceasta masina (este prima mea masina diesel) deci luati ca atare. (nu turez peste 2000 ~ 2300)

Daca nu turezi peste 2000 -2300 rpm, ai un stil de conducere defectuos pt un diesel...cu repercursiuni ulterioare.

Citeste mai atent rubrica TDI (cum se conduce).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiam si eu, insa dealer-ul mi-a zis (masina fiind nou nouta) sa nu trec de 2000 ~ 2500 ture... :)

Please advice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si capitolul despre rodaj din manualul masinii.

Si dupa ce citesti si pe forum despre conducerea corecta a motorului TDI - turatii, cred ca vei ajunge la concluzia ca poti urca linistit pana la 3000 RPM.

In fond, 3000 = 3/4 din 4000 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In "Biblie" spune maxim 3000 de ture si fara talpa grea pana la 1000 Km.

Pana in 4000 ture dar progresiv fara talpa pana la 2000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub turatia de cuplu maxim nu este indicat sa schimbi. Intre 2.000 si 2.500, chiar si 3.000(pentru depasiri), este cel mai bine sa schimbi. Cand motorul este nou, timp de 1-2.000 km e bine sa nu depasesti 2.500. Insa toate acestea stau scrise in topicul referitor la condus corect si turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc si scuzati offtopicu` provocat de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit un link (audi forum) in care se vorbeste de motorul 2.0 TDI inclusiv si filmulete. Cred ca nu este offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AOUALEU eu acum mi-am dat seama, din filmulete, ca gradatia vitezometrului nu este liniara. Pana 80Km/h este o gradatie dupa care gradatia se injumatateste.

Adica impresia de acceleratie dupa viteza de urcare a acului de la vitezometru nu este reala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!